klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve meiden hier!

Hier nog zo iemand die de boel een beetje verwaarloosd had, vanuit een grieperig holletje...
    Inmiddels ben ik na een week lang op bed liggen weer beter en...
    begonnen met de 7e poging! De eerste spuiten zitten er weer in en vrijdag 30 maart weer naar Gent voor de 1e echo... Weer erg spannend. Heb vorige week maandag de baarmoederbiopt (Pipelle) gehad, maar werd 2 dagen later al ongesteld (wel op een symbolische dag, 21 maart, de dag van de lente). Vraag me nu af of die Pipelle wel geholpen kan hebben, maar dat vraag ik de komende keer wel na...
    Dus, we zijn weer bezig. Spannend en eng tegelijk.

@Sas, heb jouw verhalen met diepe ontroering gelezen. Over de VIA, over jou en je mannetje en over je laatste bezoek aan Gent. Slik. Begrijp je vragen allemaal erg goed, maar lees vooral hoeveel energie jullie samen krijgen van VIA. Mooi om te lezen, gij sterke vrouw!!! Enne, mooie taart voor Jayden!!! Talent!

@ Bright, 17 weken!!! Wow! Buikfoto???
    @Klingel, hoe gaat het met jouw buikje???
    @sylvia, blief erg vrolijk worden van jouw avator en je banner!!! zon, zon, zon! Succes met je pubermannetje :) ! En wat vreselijk van je tante :(. Nare K.... Word daar altijd heel verdrietig van...
    @Annedore, GEWELDIGE foto van Melle!! Vrolijkheid ten top!!
    @Sik, wat een leuk wiegje! Wordt echt een lief, mooie kamertje! Hoe gaat het met jou verder?
    @Alex, hoe is het nu met jouw buikje? Doe je rustig aan?
    @Emma, yeah! Voorbij de 12 weken, ruim... is dat nare bloeden / bruin nu al gestopt?

@rest: weet dat ik heeeeel veeel meisjes niet heb genoemd, maar dat heb je als je zo lang in je holletje hebt gezeten (schaam). Wel een dikke zonne-knuffel voor allemaal, zonder griepvirussen :) .

Voor de rest van mijn uitgebreide verhaal, zie mijn blogje.
    Maar kom hier ook weer wat meer aanwaaien hoor!!!

Liefs en truste!!!

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    morgen schatjes!

Hier alles hetzelfde...in ruste dus. Met mooi weer wel makkelijker.
    Donderdag weer controle bij de gyn. Vrees een beetje mn bloeddruk gezien hoofdpijn afgelopen dagen. Ik hoop zo dat ie zich een beetje koest houdt....

@ Sas lieve sas je bent zon ongelooflijk sterk en dapper meisje. Heb enorme bewondering hoe jij er in staat. En ook al zullen dipjes en twijfels er wel zijn, Je weet wat je wel en niet wil.
    Bewondering en respect.

@ Juulzon griep gehad dus? En weer van start....diamant gaat weer aan voor je! Heel veel sterkte en succes.
    Buik is als ik het rustig aan doe wel aardig oke..
    Buikfoto..ik vergeet ze soms gewoon te maken maar zal dr eentje maken en in album zetten...

@ Bright komt wel goed schatje! Smak!

Waar is de rest allemaal????

Hier heerlijk relaxdagje. Meisje is bij opa en oma...lig dus nog in bed ;)

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Haai ben ik ook weer eens na een druk weekend met plezier maar ook verdriet...

Mijn lieve tante is nl afgelopen zaterdag overleden, het was te verwachten aangezien ze door de artsen was opgegeven en thuis was gekomen om te sterven. Zaterdag heeft ze na het douchen een hartstilstand gehad, voor haar in principe een fijne manier om dood te gaan.
    Gisteren zijn we naar mijn oom geweest om hem te steunen en nog even afscheid te kunnen nemen van mijn tante.

Zaterdag een proefrit gemaakt en uiteindelijk een heule nieuwe Picanto gekocht :D. En 's avonds dan weer naar een personeelsfeest van mijn werk wat overigens heel gezellig was.

Nu weer aan het werk....

@Sas, wat een gesprek toch weer aan emoties en twijfels kan oproepen. Gelukkig kunnen jullie er samen wel goed over praten en zitten jullie samen wel op 1 lijn.
    Fijn ook dat jullie nog steeds een heel positief gevoel hebben bij de VIA.
    Dikke knuffel meis....

@Juul, mijn diamant gaat ook weer aan!

Je vroeg naar bruin/bloed. Het was even weggeweest voor een paar dagen, toen was het bruine er weer en sinds gister is het gelukkig weer weg....ben benieuwd voor hoelang ;):cool:.

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Sas, wat zijn jullie toch een prachtstel!
    En wat heb ik bewondering voor jullie keuzes, gevoelens en jullie gesprekken.
    Heel mooi en bijzonder schatje!
    Ga lekker jullie eigen pad.
    En als je er ooit toch van moet komen, dan weten jullie het vast zeker.

En prachtige taartjes trouwens!

Juulz, jij weer van start!
    Heel veel succes!!!

EmmaBruin, kssst wegblijven!!!

Emma, gecondoleerd met je tante.
    Maar idd een ´mooie dood´.

Alex, lekker relaxen ji!
    Goeso!

Haai zwaai en KnuffelSmak voor alle meisjes.
    Het gaat goed hier en dat merk je aan mijn ZP berichten.
    Weinig te melden.

Kraamzorg is vanochtend geweest voor de intake.
    Ik werd er toch wel weer emotioneel van :)
    Ineens heb je het over een periode mét kindje.
    Zo bizar...

5. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    ja sik; dalijk echt MET kindje, een gezin, met zijn drietjes!
    Niemand die jullie dat gaat afnemen!!

dikke knuffel voor emma. 'mooie dood' maar het blijft zwaar.

Hiero alles rustig, afgelopen dagen veel genoten van het mooie weer samen met gezinnetje ( ja, sik! )

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Juulzon, weer begonnen... spannend!! Vrijdag alweer de eerste FM. Ik duim, fik, klaver en diamant dat er veel prachtigs klaar ligt!

@ Alex, lekker relaxen met dit mooie weer is op zich geen straf. Maar de reden waarom het moet is dan weer veel minder. Hoop dat bloeddruk zich gedeisd houdt!

@ Emma, bruin moet gewoon lekker wegblijven nu!
    Gecondoleerd met je tante.
    Maar gefeliciteerd met de aanschaf van de nieuwe auto.

@ Sik, lijkt me ook zo gek om daar dan nu mee bezig te zijn. Na alle strijd en het lange wachten is daar straks jullie meisje! Huiltje!

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sas: een nieuwe poging loopt niet weg. daar hoef je geen "haast" mee te maken.
    Nu eerst de via en dan maar verder zien. Heb ik nu gemist waarneer en of je de cryo nog gaat laten terug plaatsen?

@Emma: bruin MOET nu wegblijven. Waarneer heb je weer een afspraak met de vk?

Gecondoleerd met je tante. Mooie dood maar wel te vroeg...:(

Veel plezier met de nieuwe auto.

@Alex: knuff voor kat. Probeer wel rustig te blijven lieverd hoe moeilijk dat ook is.

@Juulzon: daar was je weer. Hier staat de diamant weer aan. Ik hoop zo dat er veel mooie eieren klaar liggen.

@Sikki: jij krijgt gewoon een echte krijsend,poepend,spugend:p en vooral lief babytje. Nog even en je hebt verof, lekker genieten van het niets doen.

@All: dikke kus voor jullie. Met het mooie weer ben ik eigenlijk alleen maar buiten en dus weinig achter de pc. Zelfs mijn telefoon ligt dan lekker binnen.
    Marijn is vandaag gevallen op school.:( Zijn gezicht is flink geschaafd en hij heeft een bloeduitstorting IN zijn oog. Dat vind ik eigenlijk nog het engst geloof ik. maar goed, ik zal weten dat ik een knul heb geloof ik.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Nynke, ik zag het op fb... arme Marijn! En arme mama, want dat is wel even schrikken. Een bloeduitstorting in oog... IEKS!

Je hebt nergens overheen gelezen of gemist. Cryo heb ik niks over gezegd. Volgende cyclus gaan we voor een tp. Maarja, 50% kans dat ie goed ontdooit... heb niet al te veel hoop eerlijk gezegd.

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het was zeker even schikken. Gelukkig had zijn juf al even gebeld en was ik een beetje voorbereid. Gelukkig heeft hij geen pijn en zijn het geen diepe krassen.

Volgende cyclus dus tp. Ik snap geloof ik wel dat je weinig hoop hebt. Maar zolang er hoop is, is er leven is mijn motto. Ik ga dus fikken,duimen en klaver tot het tegendeel is gebleken.

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, dat had je idd eventjes 'stilgehouden'.
    Dus tóch volgende cyclus voor de cryo.
    O meissie, ondanks dat jullie nergens meer op rekenen, is het toch wel weer ongeloofelijk spannend.
    En ik ga als een dolle duimen voor jullie.
    Dat dat wat jullie niet meer verwachten toch gebeurd!

Nyn, kusje op gehavende Marijn!

Hier helemaal blij.
    De lucht op het werk is eindelijk geklaard!
    Ik ga na mijn verlof 3 dagen werken door het opnemen van ouderschapsverlof voor 1 dag in de week.
    We gaan elk half jaar evalueren of het gaat.
    En indien het goed gaat mag ik gewoon alles opnemen in 2 jaar tijd.
    En ja, na 2 jaar moet ik dan wel weer 4 dagen gaan werken, maar wie dan leeft wie dan zorgt.
    Wie weet heb ik daar dan ook wel weer zin in.

Ikke nu echt blij!

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki, SUPER meis!!! Wat een fijn nieuws :)

12. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @sas: oei, toch weer ontzettend spannend, emotioneel, intensief maar wij zullen je hier steunen meid! Wat een knappe beslissing want jullie gaan het toch maar weer aan!

@sik: fijn dat alles geregeld is en inderdaad, over 2 jaar is nog ver weg dus dan zie je tegen die tijd wel weer. Nu dus lekker kunnen ontspannen nu het allemaal geregeld is zoals je graag wilde!

Hiero mijn mopje uit bed halen en samen eten en nog ff stukje wandelen en daarna heb ik late dienst.

Iedereen nog een fijne dag en geniet van het geweldige weer!!!

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zie dat we weer helemaal afgezakt waren!!!
    Dus ik 'up'het topic weer even!!!

Hoe gaat het met iedereen?
    Hier weer flink junk aan het zijn, 's ochtends een shotje cetro en 's avonds weer lekker wat menopur...

Hoop zo dat er weer wat groeit, vrijdagochtend moeten we om 07u30 in Gent zijn (!) dus dat wordt héééél vroeg op!!!! Pfff...

Dikke knuffel voor iedereen!!!

xxx

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so!

werkelijk, ben ik hier ook weer eens seg.
    zou verboden moeten worden, al die sociomedia, al die kindjes die je opslokken, weinigtijd, veelweg, geenrustinkont, en nog meer van die fratsen! :p

het is zoals het is meisjes, de prioritijden veranderen een beetje, bij velen.

en dan zak je opeens in de topiclijst :$ dat kan natuurlijk niet!

bijgelezen heb ik wel, maar steeds hier en daar op de raarste plekken en tijdstippen :D

dus ik doe een grote lieve piemelknuffel aan iedereen!

en dan ook een knuf aan de pogingmeisjes, zoals mevrouw juulzon hierboven!
    gij junk, ik hoop dat het dit keer echt gaat lukken!

sas, wel even naar jou, wat een verwarrend verhaal voor jullie. over toch een poging, aanbod, en toch niet doen, nu niet.
    het is lijkt mij een teken van dat jullie de juiste beslissing hebben genomen, waar jullie SO achter staan!
    dat is fantastisch eigenlijk.

ben zo benieuwd hoe het zal verlopen!
    wat is de volgende stap qua VIA?
    en, wanneer zou je ongeveer een kindje kunnen verwachten?
    klinkt raar maar je snapt me wel.

natas, hoe gaat het met jou, jij mede-spontane-breezer-MMMama? ;)

pregnyl: wie maakt me los!!! PB please!

hier: alles goed en blij! broeden gaat heel snel vind ik. voel me wel weer wat fitter sinds 13w +, hoewel een kotsje hier en daar nog geregeld plaats vindt. heheh.

florine floreert en leert, so heerlijk!
    genieten met een grote F :)

en ik ben een van de weinige mamas misschien die enorm BLIJ is met de zomertijd :D
    want psychisch niet meer om 6 wakkeren is HEERLIJK en so 2011! :)

anders nog iets?

ja heeel veel!

benieuwd wat voor voorgevoelens DAT nu weer gaat opwekken heheheh

maar nu lekker even banken en verplicht stilzitten zoals mijn omaatje zou zeggen- gistermiddagavond een drukke en inspirerende horecacoachtijgersessie gehad, daar moet een zwangere gepensioneerde van bijkomen :p

swaffelsmak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.107
    2.258
    113
    Brabant
    Ha, hier ben ik dan ook weer:):)

Sas, lekker je gehightead??:):)
    En hoe is het in hoofd? En gaat cryo is geheimheid plaatsvinden?
    Denk aan joe!

En klink, mijn voorgevoel zegt: dat je kleine teen kleiner is dan je grote... Dat gevoel krijg ik de laatste tijd bij jou:):)

Allemaal, kom eens topic vullen! Jeetje wat een stilte hier! :):)

Juulzon brave upper, spannend zeg weer:(:( hou je in de gaten! :)

Anned, hoe is het afvallen? En werk zoeken/ maken?

Allemaal, de meesten weten t al, het zijn hier even best spannende dagen. Ik ben eindelijk eens naar de dok geweest en ben meteen doorgestuurd voor onderzoeken en krijg maandag de uitslag. Bah

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Taal, ik duim voor een goede uitslag maandag!
    Op zich zou het ook wel fijn zijn als er wél iets gevonden wordt, maar dan graag iets wat met 1 pilletje verholpen is aub!!!

Juulz, succes morgen!

Coachtijger, lekker oma's advies opvolgen!

Hier gisteren gehoord dat zuslief zeer waarschijnlijk naar Australië vertrekt voor 3-5 jaar.
    En wel per juli al :$
    Haar vent kan daar als expat aan de slag en globetrotters als ze zijn zien ze dat helemaal zitten.
    Vind ik dus helemaal niet leuk.
    Komt Conchita er eindelijk na al die jaren, is mijn lieve zus er niet om haar te zien opgroeien :(
    En hun kennende, is het maar de vraag of ze na die periode wel weer terugkomen.
    Want mijn neefjes zijn alweer 10, 9 en 6 jaar.
    Dan zou de oudste op z'n 15e daar weer wegmoeten.
    Ik vraag het me af...

:(

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.107
    2.258
    113
    Brabant
    Heftig he sik... Bah, ik zou er niet aan moeten denken... Alhoewel conchita natuurlijk dan wel een leuke surfhunk aan de haak kan slaan, als jullie is aussie op vakantie zijn:):)

Ja, 1 pilletje! Waar kan ik tekenen?:):)

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sik, fijn dat je het zo hebt kunnen regelen op je werk! En over 2 jaar... inderdaad, dat zie je dan wel weer :)

@ Juul, jij junk! Morgen fm, spannend! Heel veel succes. Diamant gaat aan!

@ Klingel, jouw broedseizoen gaat ook snel! Bijna 14 weken alweer :$
    Kotsje hier en daar is wel iets minder, maar in ieder geval wel fitter! En genieten met een grote F... heerlijk!
    Wanneer kindje? Geen idee eigenlijk. We rekenen op 5 jaar. Als ik op mijn 32ste een kleine dreumes op mag gaan halen, ben ik al blij :)
    We hebben ons nog niet al te veel verdiept in de wachtlijsten. Dat kan namelijk per maand veranderen en ik word alleen maar depri van al die wachtlijsten en adoptiebureaucratie. Dus kop in het zand dan maar ;)
    Morgen 4e VIA... op de helft alweer. Gaat ook heerlijk snel!

@ Taliaaa, ik mis denk ik wel iets... Of niet?
    High tea was lekker en gezellig. Vind het zo apart dat jij mijn zus regelmatig spreekt en ziet. Wel leuk apart hoor hihi :D
    Hoofd gaat goed, echt weer rust in koppie. En omdat rust zo snel terug is, bij ons allebei, denk ik ook wel wat de toekomst ons gaat brengen. Of wat het ons in ieder geval niet gaat brengen ;)

@ Sikki, pffff wat heftig van zus! Ik zou er ook echt niet aan moeten denken :(
    In heel veel opzichten niet... qua eigen nichtjes, qua lieve zussie en ook qua mijn eigen ei kwijt willen enz.
    Jak!

Dikke vette smak verder. Ben (weer/nog steeds) zo ontzettend verkouden! Vanaf carnaval komt het en gaat het. Word er ontzettend irritant van! Grrrrrr.... maar nu is het wel echt heel erg met vol hoofd, volle neus, keelpijn en hoesten. Dus hopelijk is het nu op zijn piek en ben ik er over een weekje echt vanaf.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.107
    2.258
    113
    Brabant
    Tja en sas, je verandert helemaal niks aan wachtlijsten he...was het maar waar.. De helft van de via alweer...
    Gaat inderdaad snel! ( voor een buitenstaander iig;))

Ja je mist iets;) ik ben eindelijk met mijn killing rugklachten naar de ha geweest en die verdacht me meteen van bechterew(google) . Ben meteen doorgestuurd voor bloedcontrole (bezinking, algeheel bloedbeeld en genbepaling) en foto's.
    Maandag krijg ik een voorlopige uitslag. Alles wijst erop qua klachten, alleen ik hoop zo ontzettend dat het t niet is. Maar wat dan wel?
    Ik heb het toch maar even hier op t forum geslingerd voordat mensen denken dat er iets heel ergs is;)

20. @Taliaa, bechterew is mee te leven, als je de goede meds hebt.. voor vragen, pb maar.. mijn man heeft het ook ;)

Deel Deze Pagina