Hallo meiden, Ik kon ook hier eens spieken. Ik schrijf meestal op andere topics, en al niet veel te laatste tijd, maar ik volg jullie wel eens. Ik kom misschien wel vaker langs. @Saskia: wat een positief verhaal, en wat mooi dat jullie met adoptie willen gaan beginnen. Heel veel succes en op en mooi wereldwondertje! @Annedore: ben ik nu echt blont of snap ik het echt niet...wat moet ik zien in je handtekenig (bevhalve je stralende zoontje Melle?) @Alexandra: verdrietig van je poes. Ik snap je heel goed, we hebben in december ook onze kat van 14 jaar oud verloren, wat een verlies. @Natascha: wat fijn, meteen raak. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
@ Alex, ik had het gelezen op fb van jullie poes Ik heb het met mijn hondje meegemaakt en het is echt verschrikkelijk! Verder wel erg fijn dat je bloeddruk lager is en dat manneke het goed doet. Maar toch weer die harde buiken... grrr! Smak op je buik! @ Gabriellle, wat leuk om een berichtje van je te lezen. Wat een onderschrift zeg Daar krijg ik rillingen van over mijn rug! Zitten jullie nu een medisch traject?
so, en dan hier een liefhebbende slaappiemel waarmee ik jullie om de oren swaffel! wens iedereen een lieve en veilige snurk met de zijnen en de haren, in of buiten buik, en helaas soms alleen nog maar in hoofd. may wishes come true, ook al is het geen kerstmis seg! ik seg: tis bijna pasen, eiertijd, hopelijk mogen we allemaal kleurige en fleurige wenseitjes uitbroeden! SO! en JA ik ben in de filomood en JA in de schrijfmodus maar nu moet ik naar bed seg! werkelijk! heb net lekker teksten geredigeerd voor le topzaak dans jeweetwelwaar, leuk om te doen seg! maar de kreeften, seizoensgroentes en andere zintuigprikkelende (HA! een klingelwoord in de kaart! dat zal ze leren! ) zweven nu voor mijn oogjes dus ik ga snel heen in vrede. morgen lekker dansen met florine in de bloemetjes. weten jullie wat ze zegt sinds vandaag? HAAR EIGEN NAAM!!!!!!!!!!!! HA! tijdens het wandelen, en vooral tijdens haar nieuwe hobby, het plukken ervan: ' bllloewwwm ' *smelt* *glunder* *glans* emooie smak op liefstrinth!
***breek in*** Alex... wat vervelend dat je toch steeds die harde buiken blijft houden! 26 weken inderdaad een mijlpaal, maar hou die kleine man nog maar even wat langer binnen hoor Elke week is meegenomen! En... rustig aan blijven doen he! Smak ***breek uit***
@ Juulzon, even een vraagje aan jou. Hoeveel dagen na positieve ovutest had jij de tp van je cryo? Gent vertelde mij dat 4 dagen na eisprong ze de cryo terugplaatsen, maar is dat dan ook 4 dagen na de positieve test, of 5? Als iemand anders dit weet, mag ook hoor
Niks meer te zien in onderschrift. Ik verwees naar de mededeling dat Melle meedeed aan foto van de maand. Had in de regels gelezen dat dit via onderschrift gewoon mocht. Maar blijkbaar mocht het bij nader inzien toch niet of zo. Dus foto is verwijderd door mod.
Grom annedore Sas, volgens mij is eisprong 24-48 uur na lh-piek. Gabrielle, ik had je wel eens gevolgd, wat een vreselijk gemis digi smak is het enige wat ik erop weet te bedenken
Grrr Annedore... ik heb dat wel vaker in onderschriften gezien. Zal wel aangepast zijn ofzo. Jammer! @ Taliaaa, ja dat klopt Daarom vraag ik me af wat ze aanhouden voor het terugplaatsen van de cryo. 4 dagen na de test, of tellen ze er 1 of 2 dagen bij. Tot morgenvroeg trouwens
Kom ik ook weer eens aanwaaien . Wel iedere dag trouw meegelezen maar via telefoon reageren gaat gewoon niet zo lekker. @Sas, wat een mooi verhaal heb ik gelezen over jullie VIA en Freya dag. Ik vind het zo mooi en bijzonder hoe jullie er helemaal voor gaan en dit ook zien als jullie nieuwe weg naar een zo gewenst kindje. Je bent gewoon een supermeid!!! Ik duim trouwens wel even heel hard voor jullie cryo...kan het gewoon niet laten, in de trant van 'je weet maar nooit' . @Alex, kan me voorstellen dat Alexman schrok van wegpuffende harde buik. Je kleine mannetje moet nog wel even lekker blijven zitten hoor . @Klingel, gewoon té schattig die woordjes van Florine . Hoes't met buikie, begin je al wat te zien? En voel jij beeb al? @Annedore, jammer dat ook meteen hele foto is verwijderd . Wil het nog wat lukken met afvallen? Hier gaat het eigenlijk wel z'n gangetje. Nu lekker 2 weekjes vrij, gewoon even lekker relaxen, beetje in huis rommelen (lees puinruimen op zolder).
Voor hen die het niet kunnen volgen: ik zie sas morgen weer bij de psz waar we allebei klutsoksels hebben om alles in het gareel e hebben en te houden
@Saskia: dank je, ja, helaas een verhaal met een tragisch einde. Nooit gedacht dit ooit me te maken, zeker omdat we zelf de zwangerschap hebben beeindigd. Uit liefde, ons zoontje was niet levensvatbaar en het was een kwestie van tijd voordat hij zelf zou sterven; maar de beslissing nemen was ondanks alles toch heel moeilijk. Het is nog allemaal heel pril (vind ik) en we weten het nog niet of we weer de ICSI-molen in gaan. Komt tijd, komt raad. Het verlangen is er wel... maar de angst op teleurstelling ook. @Alexandra: wat naar van die harde buiken. Neem je wel voldoende rust? Ik hoop dat je bloeddruk lager blijft, want op zwangerschapsvergiftiging zit je niet te wachten. Hoe gaat het vandaag? @Klingel: ze zegt haar eigen naam, wow, wat superschattig! En ze wordt grote zus, dat is zoooo mooi! Geniet ervan! @Taliaa: smak ontvangen, heel lief van je!
Haai meisjes @ gabrielle leuk dat je ook hier even komt buurten. Het is en blijft een in en en triest verhaal. Je bent echt een sterke vrouw met hoe je er mee omgaat. Helaas erg vervelend idd die harde buiken, ik werk niet meer en thuis hang ik op de bank...af en toe uurtje naar het werk en zitten op stoel. Vandaag wel wat harde buiken gehad maar niet zulke pijnlijke als gister. Heb bij eerste zwangerschap heel veel problemen gehad met bd dus ben er nu wel bang voor maar hij houdt zich dus tot nu toe redelijk *klopt af* @ lindinha vandaag naar psych he. Succes meissie het zal moeilijk zijn en confronterend maar wel belangrijk. Lief dat je af en toe komt buurten en meeleven. Ik hou echt mn rust. Ik ga je even pben want jij woont volgens mij om de hoek hier en ik zit na te denken over een buikfotoshoot @ sas voel je je weer beter? Je bent een kanjer. Heb je eigenlijk al workshop gegeven zo ja hoe was het? @ natas bijna echo...spannend hoor @ anned mok. Stom van onderschrift @ liefklingelingeltje whoei van bloempje die bloem zegt.... Smeltttttt! Je gaat lekker schatje! @ taal en sas succes morgenochtend @ emma lekker vakantie en vooral niks MOET! Heerlijk. Hoe is t met jouw buikkie dan???
hey lieverds, @ gabrielle; wat ontzettend heftig zeg, krijg er kippenvel van. Heel veel sterkte en positiviteit gewenst! @alex: hoe is het met jou, hoe voel je je? Hiero morgen echo, en nog geen kriebels, zal morgen nog wel anders zijn!
Tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala *huppelt door babyrinth en geeft elk babyrinthmeisje een klapzoen*
@Alex, is goed, zie je pb tegemoet! Vandaag idd naar psych geweest, was moeilijk en emotioneel, maar wel goed denk ik. Ik moet er iets mee doen en moet erdoorheen om weer verder te komen.
Even snel, Zwaai zwaai naar iedereen!!! En Natas, succes met de echo morgen!!! @Sas: je moet in de ochtend ovutesten doen van Gent. Bij een positieve ovutest moet je sms-en naar een speciaal nummer en dan je gegevens en datum van positieve test doorgeven. Ik vraag me achteraf af of het bij ons allemaal wel is gegaan zoals het moest... Had namelijk zaterdagmiddag een positieve ovutest, en zondag ook nog. Ze hebben zondag als dag van positieve test genomen en volgens hun zou ik maandag dan mijn eisprong hebben en heb vrijdag de TP gehad. Naar mijn idee is dat te laat geweest, helemaal omdat ik een korte luteale fase had. Heb dit eigenlijk nooit meer met de prof besproken zit ik me te bedenken. Denk zelf ook dat ik zondagavond al mijn eisprong heb gehad. Tip: in Gent echt echt echt met een volle blaas komen, want die hebben ze nodig om met de uitwendige echo je baarmoeder in beeld te brengen. Ze plaatsen de emmy echt in het midden terug (zie je ook, een luchtbelletje). Moet zeggen dat mijn TP (wederomachteraf gezien) van de cryo in Gent wel slecht ging. Ga morgen aan de prof vragen (ook gezien het feit dat ze de vorige keer mijn baarmoedermond slecht konden vinden bij de cryoTP of het mogelijk is dat zij deze ronde de (hopelijk komt-ie er) verse TP doet. Beetje lang verhaal geworden... Maar, de TP zou dan dus 5 dagen na de positieve ovutest zijn... . Mag ik uit je vraag trouwens opmaken dat jullie deze maand misschien toch een TP overwegen ? Of trek ik te snelle conclusies? Ik duim hoe dan ook lekker door voor Jullie Wondertje. Uit welke buik het ook komt (je begrijpt wat ik bedoel...) X @ego: ook weer beetje zenuwachtig voor de follikelmeting morgen... Hoop zo op een mooie, gelijkmatige groei van de folli's... Liefst van allemaal... Mijn angst (heb ik een paar keer eerder gehad)...als er maar geen dominante is gekomen... Liefs voor allemaal!!! xxx
Juulz, heel veel succes vandaag! Natas, jij succes met de echoooooo! Wel snel laten weten hoe het was he! Lindinha, heftige dag dus gisteren. Maar idd goed! Wanneer mag je weer komen? Wel in het begin een beetje regelmatig hoop ik. Alex, rustig aan doen jij!!! Emma, lekker genieten van je vakantie. Heerlijk! En al weer op de wolk geklommen? Nog even en dan naar drs Papa!!! Gabrielle, dikke knuffel voor jou! Klingel, vanaf 1/5 met de beentjes omhoog En bloempje over bloempje *smelt* liehiefffffff! Sas, spannend dus deze maand. Of vind je het wel meevallen? Lijkt me toch dat je er ongewild en onbewust zo weer in zit. Maar ik duimmmmmmm! Anne, stom van verwijderen foto Melle :x Hier vanaaf de buikshoot!