klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee lieve meisjes,

Durf het bijna niet te vragen, voel me erg egoistisch door hier vragen te stellen en niet te reageren op anderen... Maar heeft er zich hier iemand verdiept in DHEA? Wil er vanmiddag vragen over stellen bij geertgen, omdat onze eerste ivf maar 6 eicellen en 5 doorgedeelden had (wel 4 A-kwaliteiten, dus dat was dan weer wel goed) En nu de laatste poging van de 10 eiblaasjes 3 leeg en maar 4 goede eicellen van de 7. Hoor er goede verhalen over en we zouden er de tijd voor hebben. Willen pas na de zomervakantie starten met deze laatste poging.

Sorry dat ik niet meelees en me niet in jullie verdiep. Op een of andere manier kan ik het allemaal niet bijhouden, en half reageren vind ik ook niks.. Maar dat is natuurlijk geen excuus..

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Gefeliciteerd Emma!! :D Nu lekker shoppen voor de kleine prinses!! :)

En Juul: fijn dat je buik weer rustig is!

En Gabrielle: lekker geslapen dus, dat is mooi!

En Alex: ja, kun je nu een beetje genieten? Goed zo!

En....kijk eens naar tekst onder mijn banner? ;) *trots* :D

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Wat knap annedore! Millaman is ook veel afgevallen dus weet wat je er voor moet doen. En al lekker geshopt voor nieuwe kleren? Zo'n resultaat moet beloond worden natuurlijk!

4. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Moi Annedore! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Was je trouwens veel aangekomen tijdens de zwangerschap? Ik bij mijn eerste 40 kilo (ja, het kan, en niet veel gegeten) en pas na 2 jaar weer op gewicht. En bij de tweede ook al 15 kilo bij, voor 19 weken zwangerschap :(. Ik heb daar blijkbaar aanleg voor. Hier moeten ook nog wat kilotjes weg.

Milla, nee, geen ervaring mee. Maar ik weet dat het gebruikt wordt voor 'oudere' vrouwen met een kleine eicelvoorraad. Ik weet niet of dat bij jou het geval is, maar je kan er toch met de artsen over praten?!

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Anne, WOW!!! You go girl! Echt goed!
    Emma, wat fijn dat de echo goed was! Een klein meiske in de buik, leuk leuk leuk!
    Alex, thnx... langzaam maar zeker krijg ik een béétje hoop... :).

Gabrielle, moet het toch even kwijt hoor... Maar het zijn niet alleen 'oudere' vrouwen die een kleine eicelvoorraad kunnen hebben. Er bestaat zoiets als POF, waardoor jonge meiden (al in de 20) in een vervroegde overgang kunnen raken en een verminderde eicelvoorraad hebben... Heel verdrietig, maar het komt helaas voor.... Google maar eens... Ben zelf ook al eeh 'ouder' met mijn 35 jaar en wij proberen al sinds mijn 30e een kindje te krijgen :(. Helaas helaas. Het laatste jaar reageer ik nog maar slecht op de stimulatie en het lijkt erop dat ik nu ook in een voorstadium van de vervroegde overgang zit :(. Vandaar dat ik me er sindsdien wat in verdiept hebt... :)

Milla, weet dat op het Poffertjes en Pannenkoeken topic Gabrie74 ook DHEA heeft gebruikt. Zij is zwanger geworden, al had ze uiteindelijk ook maar 1 emmy... Helaas is dat nu recentelijk een miskraam geworden na 9 weken.. Heel verdrietig..
    Heb het zelf ook gebruikt, maar mijn resultaat was er in elk geval niet naar deze maand. Schijnt idd dat het pas na 3 maanden werkt. Succes meis! Enne, goed dat je dat nieuwe topic hebt geopend... Mocht deze poging mislukken, dan kom ik er vrees ik ook aanwaaien. Maar voor nu probeer ik me aan iedere kleine beetje hoop (zoals wat Alex schreef over Syl) vast te houden.... Heel veel succes!!!

Knuff voor iedereen!!!

Milla

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Juul dat doe je goed.. Nu je even bezig houden met positieve dingen! Weet jij of het zo werkt met DHEA dat baadt het niet, het schaadt ook niet?

7. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Juulzon: ik heb het misschien verkeerd geformuleerd, maar zo bedoelde ik het niet. Daarom heb ik 'oudere' ook tussen haakjes gezet. Ik ken ook een vrouw die al in de overgang is sinds har 27ste, en helaas nog maar weinig eitjes heeft (en gelukkig is ze toch zwanger geraakt en heeft ze wel een kind gekregen; een tweede is nog maar de vraag). Nogmaals, geen ervaring me... ik had alleen een keer in een topic gelezen dat DHEA daarvoor gebruikt zou worden.
    Al 5 jaar bezig is ook niet niks, en 35 is zo'n leeftijd waarom je begint te denken, oops, aan de verkeerde kant van 30 :(((. Maar, hou vol, je hebt 2 emmy's aan boord :)

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer zeker... Meen me te herinneren dat ik het destijds aan Prof de S heb gevraagd en dat zij er geen voorstander van was... Mocht mocht mocht deze poging bij ons niet lukken, wil ik het haar nogmaals voorleggen... Het heeft overigens ook als bijwerking dat je libido omhoog gaat ;) (al heb ik er weinig van gemerkt hoor...!!!). Mij lijkt zélf, dat het een baat het niet schaadt het niet verhaal is, maar ik ben geen medisch expert. Misschien moeten we er een nieuw topic over openen :) ?

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo lieverds!!

Emma, wat leukkkk een meisje!!!!!!!! :D Nu jullie het weten kunnen jullie shoppen!!!!!!!!!!! en ze hebben zo'n leuke dingen, neem dat maar van mij aan ;). GENIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juulzon, hoe is het met buikje? Al wat rustiger?

Gabrielle, hoe is het met jou? Ben je al met stimuleren begonnen?

Mila, sorry weet ik helaas niets van.....

Annedore, ben zoooooo trots op jou!!!!!!!!!!!!!!!!! GOED ZOOOOO....
    Wil ook nog echt zeker 15 kg kwijt......... ben overigens wel gelukkig bijna al mijn zw. kilo's kwijt maar nog steeds aan de flinke kant zeg maar...

Alex, wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad en geniet van je zwangerschap, voordat je het weet hebben jullie je mannetje in jullie armen!!!!!

Sikki, zeg verlof en nu ben je nergens meer te vinden? hahaha, geniet er lekker van!!!!!

Klingel, hoe is het met schwang buikje?

Nyn, hoe is het in la France en le kids? :D is het weer bij jullie al zomers?

Wil nog even iets kwijt, ik wil nog even zeggen dat ik ontzettend veel respect heb voor alle lieve MMM-meisjes die nog steeds met de behandelingen bezig zijn na zoveel teleurstellingen...... Ik denk zoveel aan jullie. Wij hebben ook het nodige voor de kiezen gehad en uiteindelijk is het toch gelukt na 5 ICSI-pogingen/cryo-pogingen, ik moet er dan ook niet aan denken dat wat als................ ik weet niet wat we dan gedaan zou hebben. Ik voel jullie verdriet........en dat doet me zo'n pijn. Weet dat ik altijd aan jullie denk en voor jullie hoop en duim.

Dikke kussss voor iedereen hier, jullie zijn bikkels allemaal stuk voor stuk.

*Sorry voor mijn emoberichtje maar dit moest er even uit!!*

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Gabrielle, welicht dat ik door de hormonen wat 'feller' reageer, ook sorry als het zo overkwam... Zo zit ik namelijk helemaal niet in elkaar...*knuffelknuffelnietsaandehandtoch?* :). Probeer zeker vol te houden en mijn hoop op de 2 emmy's te vestigen (lees alle hoopgevende berichtjes nog een keer en dan lukt het weer!!!). Hoop dat jouw menstruatie gauw op gang komt, want kan me voorstellen dat je nu jullie besloten hebben er weer voor te gaan, je ook het liefst wil beginnen... Blijft toch weer spannend...

Milla, heb net even een DHEA-topic ge-UPt. Was er al :).

Sabrien... Zo lief... daar word ik weer een beetje emo van (gaat goed vandaag!) Als het aan het geduim en denken aan van alle lieve meiden hier had gelegen, waren we allemaal allang zwanger geweest.... (jammer dat het zo niet werkt...)

@de rest: door al ons gekwebben hebben jullie zo heeeeel veel terug te lezen :) ! Zwaai!

xxx

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #2711 Emma 79, 17 apr 2012
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
    @Milla, ik kan je helaas niet helpen, ik heb er té weinig verstand van.

@Juul, ik duimmmmm hoor meis!

@Annedore, WAUW wat goed!!!! Knap hoor!

@Sikki, hoe bevalt verlof?

@Alex, zo fijn dat pretecho zo mooi was, hopelijk kan je nu nog meer gaan genieten (ondanks de harde buiken :().
    Ik ga zo ff naar de foto's kijken.

@Sabrien, wat een lief stukje voor de wensmama's. Ik kan er alleen maar in meegaan....

12. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Emma: had je berichtje even gemist, wow, een meisje....meisjes zijn zooo leuk ;)! Van harte gefeliciteerd (met al dat roze, hihi)

@Zara: wat spannend dat jullie in Spanje verder gaan proberen. Wat een dappere beslissing! Ik kan me goed voorstellen dat je verwachtingen hoog zijn, maar hoop moet je houden. Als je jezelf maar niet gek maakt. Succes!

@Alexandra: heerlijk kunnen koekeroere bij de baby! Fijn dat het zo goed met hem gaat, en met jou!

@Juulzon: ja hoor, niets aan de hand :)))))). Gek idee is dat eigenlijk, WETEN dat je 2 embryotjes in je draagt, dat er twee bevruchten eitjes rondzweven in je baarmoeder, dat er leven is....maar niet weten of ze wel gaan innestelen en het leven blijft. Kun je je gedachtes verzetten?

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haaaaai lieverds :)

Hier VERLOF!!!

En nu nergens meer te bekennen Sabrien :D
    Maar hier ben ik!

Heb namelijk een paar drukke dagen gehad met vriendinnen bezoeken en vriendenbezoek (hele weekend logeren) en verjaardagpartijtjes (neefje 5 geworden) en theeleutdaten.
    Ik ben zelfs aan het wassen nog niet toe gekomen Alex ;)

Emma, wat heerlijk een klein meisje in je buik!
    Ik kan het zeggen want ik weet hoe het voelt ;)
    Al roze ingeslagen?

Alex, fijn dat de echo zo mooi en goed was en jullie nu weer bovenop die blauwe wolk zit.

Zaartje, daar ben je weer lieverd en hoe!
    Zo vol strijdlust!
    *huiltje*
    Ik gun het je zo.
    Heb veel vertrouwen in Spanje dus hoop op snel goed nieuws van jou!

Juulz, echt veeeeeeeel vrouwen zijn zwanger van dag 2 emmy's hoor.
    Tja, die zullen jou niet allemaal aanschrijven, maar die zijn er echt!
    Heb vertrouwen!

Milla, ik heb heel lang DHEA gebruikt (langer dan 3 maanden).
    Op aanraden zelfs van mijn arts in Gent.
    Maar bij mij had het uiteindelijk nagenoeg geen effect qua aantal eicellen, betere eicellen of betere embryo's.
    Maar tja, uiteindelijk wel zwanger geworden na gebruik van DHEA, dus wie zal het zeggen...
    Je moet trouwens wel stoppen NA een tp, want gebruik van DHEA is schadelijk voor de vrucht.

Sabrien, emovrouwtje met je lieve woorden.
    Hoe is het met jou?

Sas, las dat je lekker geniet van oppaskindjes.
    Goeso!
    En cryopoging komt nu toch wel dichtbij of niet?
    Langzaam toch bibbers?

Gabrielle, vandaag weer fris en fruitig.
    Wat klink je toch weer sterk!
    Voel je je wel weer goed bij het gebruik van de hormonen?
    En wanneer starten met stimuleren?

Anne, wat goed. Die magische 10 kilo grens gepasseerd!
    Voel je je goed?
    En strijdlustig genoeg om door te gaan?

Natas, vandaag weer echo gehad?
    Vertel!

Loes, jij ook verlof nu!!!
    En hulp gevonden?

Alle andere meisjes, denk ook aan jullie!

LUV YOU!

Hier gisteren controle bij gyn gehad.
    Meisje is al deels ingedaald en vast.
    Vanavond verplichte rondleiding in ZH.
    Ben benieuwd.

Morgen nog even terug naar m'n werk voor interview met een vakblad.
    Wil ik wel even voor terugkomen. Beetje persoonlijke PR :D

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Lieve sik, geniet van je verlof!! En ppr is altijd mooi:):)

Zaar, meid, respect voor jullie strijdlust!!!

Annedora, wauwwwwwwwww you go girl! Wat is je huidige recept? Sorry, vergeten? Cambridge? Ben superdupertrots op je!! Je bent gewoon al bijna op een kwart!!!!! Jankje!
    Merk je het al? Aan je broeken ofzo?

Allemaal, vandaag de scan gehad en 4 mei uitslagen. Spannend weer.

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Afvallen: ik doe idd weer Cambridge. Heb vandaag op dag 8 mijn eerste moeilijke dag gehad, maar ik ga door!
    Ik krijg nu opmerkingen en ik merk het idd aan mijn kleren! Superblij!

Het zijn GEEN zwangerschapskilo´s bij mij :D Ik ben in de zwangerschap maar 8 kg aangekomen en daarna was ik gelijk al 11 kg lichter. Dus eigenlijk 3 kg afgevallen in zwangerschap. En ik heb me toch lekker gegeten 9 maanden lang :D

Dankjulliewel voor lieve complimenten en aanmoedigingen. Doet me zo goed! :)

OOoohhh, ik wilde nog even verder persoonlijke berichtjes schrijven voor jullie lieve babyrinthmeisjes, maar zie dat het 20.00 uur is en ik mag eigenlijk niet na 20.00 uur eten ;) Sorry! Houden jullie tegoed ;) Ga nu soepje maken! SMAK

16. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Emma een meisje.. Wat leuk!

Sikki geniet van je verlof..

Hier is de kogel door de kerk, definitief besloten de poging bij Geertgen te doen, maar wel pas na de vakantie begin juli. Spannend allemaal en ook wel fijn dat er nu eerst even een pauze is. Dus geen dusseldorf en geen assisted hatching. In elk geval niet meteen. Kan altijd nog een paar cryo's naar dd ontvoeren.. Maar eerst zo proberen. Wie weet... Uitgebreide versie staat in mijn eigen topic.

17. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Sikki: yesss, verlof, wat een genot. Geniet met vlle teugen van je dikke, zwangere buik nog, want voro je het weet heb je je baby in de armen! En idd, nog even leker afspreken met vriendinnen, nu je nog alle tijd voor hebt ;)

@Taliaa: je moet dus nog eventjes wachten op de uitslagen, spannend!

@Annedore: hihi, sorry, zwangerschapskilo's of niet, dat je zo goed aan het afvallen bent, super goed van je! Hoeveel wil je er nog af? Tja, ik wil ook nof afvallen, maar aangezien ik ook aan de hormonen ben en hoop op een zwangerschap, kan ik niet te veel geks doen. Een beetje opletten en sporten nu. Hoeveel wil je nog af?

@Milla: dus nog even wachten en dat toch bij Geertgen nog een poging. Goed bezig! Succes!

@Ikke: vannacht eindelijk ongesteld geworden. Een hele week later. Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen, want morgen heb ik eigenlijk de controle voor de stimulatie start met Gonal-F. Maar ik denk dat het nu wel later zal zijn... geen idee. Suprefact spuit ik nu al 2 weken.

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Gabrielle, kan die Suprefact geen invloed hebben gehad op de uitstel van je menstruatie? Enne, morgen controle? Kunnen ze gelijk een uitgangsecho maken :) !

Succes!

19. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hey meiden,

ff korte update na de echo van vanochtend;
    1 hartje is gestopt met kloppen dus we hebben nog 1 baby, we hadden het wel in ons achterhoofd gehouden....
    De baby groeit erg goed, en ik ben dan ook 3 dgn vooruit gezet. Wij hadden dus de vanishing twin zoals ze dat noemen.
    Nu over 2 wkn weer terug.

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Jeetje Natascha... Moet toch wel even slikken hoor.... En wat gebeurt er nu met de overgebleven 'twin' ? Hoe gaat dat?
    Wel fijn dat het andere hartje zo sterk klopt en dat dat beebje voor op schema ligt...
    Hoe voel jij je verder?

@all: zwaai!

Deel Deze Pagina