klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Oh Natascha, wat erg. Ik ben er stil van. Ook al hou je daar rekening mee, is het even slikken. Een grote troost dat de andere baby zo goed groeit! Ik ga duimen dat hij/zij heel goed en groot bijft groeien! Kom op baby!

    Ja, Suprefact kan daar invloed op hebben. Is de vorige keren nooit gebeuren, maar dat zou dus nu wel kunnen. Ik krijg idd ook een uitgangsecho. En ik heb zo'n buikpijn nu, heb ik normaal zelden.

    Ik baal een beetje van mezelf. Ik merk dat hoe dichterbij allemaal komt, hoe enthousiaster en hoopvoller ik word. Ik droom weer van baby spulletjes, mini-kleertjes, zachte wikkeldekens. En dat wil ik niet... ik wil mezelf niet gek maken.

    Gisterenavond had ik het weer even moeilijk. Tijdens de karate-les van mijn dochter kwam een moeder met een meisje van 3 weken oud binnen. Zo groot zou Felix* nu ook zijn geweest. En bij de uitgang stond een vader te vertellen over zijn pasgeboren baby (zijn vrouw was tegelijertijd met me zwanger): toen hij me zag vetrok zijn gezicht en keek snel weg. Ik voelde me niet slecht, ik begreep zijn reactie, ik snap dat mensen niet weten hoe ze moeten reageren, zeker als ze zelf staan de verkondigen hoe geweldig hun kindje is. Maar het was zo confronterend weer.
     
  2. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve schatjes!

    daar ben ik ook weer eens hoor, seg, ik wist zelfs nog hoe ik de PC aan moest krijgen! :D

    @natas; ieks, wat lees ik nu..
    ik had je nog niet eens gefeliciteerd met je 2ling, maar had je wel in mijn hoofd om je te vragen hoe je dit nieuws ervaarde. ik begrijp nu dat er eentje is gevanisht.. :(
    ai, dat is heftig :(
    en, maar, onwijs super dat de andere zo goed groeit! en dat je echt een prachtkindje in je buik hebt zitten! die blijft! so!
    knuffel!

    @sabrien: wat een lief berichtje zag ik voorbij komen. en ik ben het helemaal met je eens.
    ik denk ook vaak aan de nog-steeds-MMMeisjes. vooral toch ook aan Mila, die ik al zo lang ken, en die nu al zoveel van de meisjes die tegelijk met haar aan de wens begonnen, zelfs een 2e of 3e kindje heeft zien krijgen..
    en zara ook, die heeft een speciaal plekje in mijn dusseldorfhart.. wat hoop ik dat spanje haar het geluk en kindje gaat brengen!

    @mila: heb je al gesproken, grote knuffel!

    @zara: smak op joe ook!!!!

    @juul: ik duim voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!! so!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wanneer mag je testen?

    @alle whatssapdoosjes: ja jullie ga ik hier niet meer swaffelen hoor! :p

    @annedore: WAUW wat goed van jou, meer dan 10 kilo kwijt al! weet je wel hoe veel dat is! wauw! trots!!

    @sas: hee schatje, hoe gaat ie daar? ik hoop dat de sfeer in sashuis nog steeds positiever klimt weer. en dat de VIA veel inspiratiemotivatie geeft!
    sorry dat ik t even niet meer weet, maar gaan jullie wel of niet de laatste cryo TPen nog?

    @allemaal: knuffel de swaffelpiem!

    hier alles goed, aan het herstellen van een gemeen griepje. en alweer bijna 17 weken zwanger, grote griebels! :$
    voel me goed, in vergelijking met de eerste 3 maanden.
    en de holling rond buik wordt nu toch wel lichtelijk bollig vind ik, hoewel klingman zegt nog niks te zien ;)
    tssss...

    florine floreert en scandeert de hele dag haar eigen naam, bllllloem! so lief! en slaapt voor onze begrippen luxlang, op vandaag na, ahem!

    nou, tot zover!
    maandag weten we wat het is daaar in mijn buik trouwens.
    wij wel!

    :D
    :p

    smak!!!!!
     
  3. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Natas wat een dubbel nieuws. :(
    Eentje die het goed doet maar wat erg van de andere.
    Sterkte!

    Rest smak!
     
  4. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Lieve Natas, ik moet toch wel even slikken van je berichtje....
    Gelukkig gaat het wel goed met het andere kindje.

    Dikke knuffel....
     
  5. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Natas, he bah wat een verdrietig nieuws....... ook wel een beetje dubbel.. gelukkig gaat het goed met het andere kindje.
    Sterkte!!

    Klingel, wauwwwww 17 weken zwanger en zeg mogen wij NIET weten wat in jouw buik woont voor oktober, SCHANDALIG!!
    Gelukkig gaat alles goed met jou/jullie!!

    Gabr, knufffff..... zo verdrietig wordt je inderdaad weer meteen geconfronteerd met zulke gesprekken he? Enne fijn dat je ongi bent geworden!!

    Sikki, dus lekker aan het genieten van verlof heerlijk!!!

    Juulz, hoe is het met jou? Is het allemaal nog een beetje vol te houden? Weet dat ik aan je denk!!!

    Hier alles goed!!!!!!!! Nog 2 uurtjes werken, gaaaaaaaaaaaaapppp!!

    Fijne avond alvast!
     
  6. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Poeh wat een nieuws natascha.. Eerst enorm wennen aan het idee twee, en dan nu dit.. Lijkt me enorm schrikken op het moment van de echo. Niet alleen dat er een hartje gestopt is, maar wat is het gevolg voor de ander? Gelukkig was het meteen duidelijk dat die het enorm goed doet! Hoe staan jullie er nu zelf in, nu het even gezakt is?
     
  7. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.463
    1.645
    113
    Brabant
    poeh hee natascha.. wat heftig:( wat een verdrietig nieuws en een rollercoaster van gevoelens. Sterkte met verwerken dat prulleke het niet heeft mogen redden, maar toch, toch gefeliciteerd met dat frummel het wél goed doet!!!
     
  8. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Natas: :( gets wat schrikken dan toch weer. Fijn dat het andere kindje het wel goed doet.

    @ All: dikke pletknuff voor jullie. Even geen tijd en zin in zp:) Denk wel aan jullie en mijn diamant staat AAN.
     
  9. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hey meiden,

    bedankt voor alle lieve reactie's.
    We proberen het maar zo te zien dat het voor ons beslist is en dat het andre kindje het nu wel goed doet. Hopelijk blijft dit zo!
    Maar bedankt!!
     
  10. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Gabrielle: wat enorm confronterend en verdrietig zeg :( Weet niet zo goed wat te zeggen...Ik kan me je gevoel idd wel voorstellen. En ook je mijmeringen over mini-kleertjes. Ik hoop dat het jullie nogmaals gegund is.

    @Klingel: Ja, hallo? Mogen wij niet weten wat er in je buikkie zit? Flauw hoor ;):D Fijn dat alles goed gaat met jullie!

    @Natas: wat erg dat een baby het niet heeft gered :( Maar wel heel goed om te horen dat baby 2 het juist zo goed doet! Sterkte met WEER aan een ander idee wennen.

    @Juul: Hoe is het nu?

    @Hier: Melle heeft net zijn eerste bordje ontbijtpap gegeten :D Mijn grote knullie! Morgen is ie alweer 6 maanden! Zijn halfjaardag :p:)
    Verder zijn we allemaal snotverkouden, solliciteer ik nog steeds en heb ik veel te weinig tijd om aan eigen onderneming te werken. Alweer 2 weken geleden dat ik iets gedaan heb, maar ja...het is niet anders aangezien ik ook nog moeder ben, baasje van 2 honden, een part-time baan heb en graag in een schoon huis leef ;)

    En weet je wat ik heel stom vind? Aan het eind van het jaar/na de zomer/rond Melle's 1e verjaardag/als ik zo'n 30 kg kwijt ben willen we eigenlijk heel graag een 2e kindje proberen te maken, maar waarschijnlijk gaan we daar in belemmerd worden door de financiele onzekerheid rondom mijn inkomen :( En dat vind ik echt stom. Want we weten niet hoe lang het weer gaat duren, dus misschien wachten we straks wel dubbelop; EN op financiele zekerheid EN daarna nog tot wanneer het eindelijk gelukt is.
    Aan de andere kant; we kunnen ook geluk hebben dat het sneller raak is ;) Dus wat is wijsheid? *dubio* Gelukkig hebben we nog ff :)
     
  11. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.463
    1.645
    113
    Brabant
    Annedore.... Check je onderschrift? Huhuhu??? :):):):), op naar de 30 kilo zeg ik:):)
    En over die kwesties, heel lastig!!
    Aan de ene kant, als jullie met z'n 3-en rond kunnen komen, kan dat vaak ook wel met z'n 4-en.
    Maar als jij moet solliciteren is dat toch geen beste uitgangspositie met een dikke buik..
    Lastiglastig! Wijsheid gewenst!!!
     
  12. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Annedore, tja inderdaad wat is wijsheid, hoe doe je het goed.....
    Erg lastig inderdaad!!! Gelukkig heb je inderdaad nog even de tijd om erover na te denken en meestal lost het zich vanzelf wel op. Hopelijk vindt je snel een droombaan met een droominkomen :D. En wat ben ik trots op je dat je zoooo goed aan het afvallen bent, bij mij lukt het nog steeds TOTAAL NIET!!! Heb alleen maar honger, betrap ik mezelf op hahahaha.

    Taliaa, hoe is het met jou?

    Alex, buikje nog rustig?

    Natas, hoe gaat het? hebben jullie nog wat geslapen vannacht? Wanneer hebben jullie weer een echo gepland staan? Knufffff
     
  13. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Oh ja en ons meisje is vandaag 5 maanden :$, whaaaaa wat gaat dat snel!!!!!!!!!! :D
     
  14. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Natas, dikke knuffel voor jullie! :(! Daar werd ik toch wel even stil van.
    Gelukkig toch nog een kloppend hartje, hopelijk kunnen jullie daar straks volop van genieten!

    Gabrielle, ook een knuffel voor jou. Tuurlijk is dat confronterend en moeilijk! Helemaal omdat je dan na gaat denken hoe het was geweest als Felix* er wel was geweest...En die vader wist zich denk ik even geen houding te geven, wat ik ook wel weer snap.
    Maar kan me nooit zo goed plaatsen in mensen die je expres uit de weg gaan, omdat ze niet weten wat ze moeten zeggen...vind dat altijd de makkelijkste weg!
    Hoop dat je nog steeds veel steun krijgt van iedereen!

    Klingel, al gezegd op de whatsappert, maar leuk dat jullie het ook geheim houden!!!!:D Verschrikkelijk nieuwsgierig ben ik wel, maar goed, ik doe er zelf ook aan mee!!!!
    Jullie hebben groot gelijk, is ook erg leuk!
    Ben er alleen nu wel aan toe om het gewoon van de daken te schreeuwen, alles: geslacht/naam/kamertje/kleertjes...duurt nu wel erg lang! Wij weten het ook alweer bijna 20 weken, da's op 6 weken na een half jaar!!!! Wow...best knap toch!?

    Emma, had ik al gereageerd op het leuke nieuws dat jullie een meisje krijgen!??!?:D:D:D:D:D!
    Zo niet, GEWELDIG! Leuk hoor!!! Nu lekker shoppen!
    Zo ja, sorry voor dubbele post, maar nie minder gemeend!:D

    Annedore, druk baasje ben je!
    En wat wordt Melle alweer groot!!!! Bijna een half jaar alweer, sodeju!
    Financiele kwestie vind ik lastig om daar wat over te zeggen...
    Kan me je overwegingen heel goed voorstellen. Normaal zeg ik altijd volg je gevoel, maar het moet natuurlijk wel te behappen zijn! Denk er nog maar ff rustig over na!:D

    Sabrien, E. ook alweer 5 maand!!!! Time flies when you're having fun!!!! Grote meid alweer hoor!
    Heb je nog nieuwe foto's in je album staan!?

    Juul, spannende tijd weer voor je! Ik duim megahard en klaverdiamant staat aan!

    Zara, wow, jullie zijn alweer een heel eind dus!!!!
    Ik hoop dat deze weg jullie langverwachte wondertje brengt! En ik hoop ook dat je af en toe komt vertellen hoe het er voor staat! Erg bijzonder dit!

    Sas, druk druk druk zag ik op fb! Bijna weekend meid, lekker uitrusten!!! En wat kling vraagt, weer positieve fibe in huize sas?!

    Taal, hoest met je rug en pijn enz?!

    Milla, knuf voor jou, lees in je eigen hoekje mee!

    Hier, VERLOF!
    Manlief kan geen zorgverlof op de donderdag krijgen, stelletje eikels op zijn werk, maar hij heeft vandaag vrij genomen en vanaf volgende week gaat Siem een dagje extra naar mijn schoonouders. Vind dat wel moeilijk, maar het kan even niet anders, want hou het zelf gewoon niet vol en wil graag dat de BI na de bevalling direct over is en als ik nu geen pas op de plaats maakt, dan wordt die kans steeds kleiner.
    Dus dan heb ik de maandag/dinsdag/donderdag de handen vrij en op woensdag komt mijn moeder en op vrijdag mijn moeder of zus...dus ik heb gelukkig veel hulp!

    Verder gister controle gehad. Alles goed, geen zwangerschapsdiabetes (moest weer bloedsuikers prikken) en beebje lag in een stuit (afgelopen maandag nog, extra controle) maar was nu ook met het hoofdje naar beneden gedraaid!:D
    Hopen dat hij/zij zo blijft liggen nu, lag nog niet helemaal vast namelijk.
    Bloeddruk was in eerste instantie wat aan de hoge kant, maar later nog een keer gemeten en toen wel weer normaal, dus de medicijnen doen nog voldoende.
    As woensdag weer terug en dan weer even het buikje opmeten, die lag de vorige keer iets voor op groei, wat dus evt zwangerschapsdiabetes kon betekenen, maar suikers waren goed, dus dat is het niet...

    Word ik tussendoor gebeld door de directeur van school (jeetje, heb ook 1 dag verlof, haha!)
    Ze zijn bezig met de formatie voor volgend jaar en hij vroeg of het ook mogelijk was of ik de 2e helft van de week kon werken (woe-do-vr) of ik daar over na wilde denken...
    Heb nu al gezegd dat dat gewoon niet kan. Mijn schoonouders passen ook op ma en di op de 2 kinderen van mijn zwager en schoonzus en kan ze niet aandoen om daar dan ma en di op te passen en op die van ons de do en vr!
    Dat willen ze ook vast niet...

    Tja...dan houdt het op...ze zijn druk aan het puzzelen, maar het schijnt nog niet zo makkelijk te zijn! Is elk jaar weer zo! Ben benieuwd waar ik nu weer terecht kom dan!

    Ik ga even verder neuzen en een andere banner uitzoeken! Vind het rond deze periode altijd wel leuk om weer te lezen wat er allemaal in mijn buikje gebeurd!

    SMAK
     
  15. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meisjes, een hele snelle liefdevolle smak voor jullie allemaal!
    Lees wel mee, maar ben even niet zo actief. In ieder geval niet hier. Ben zo druk met vanalles. Vanmorgen was het dan ook even net té druk en ging het even niet zo goed. Saslijf protesteerde. Dus ondanks druk druk druk toch echt even rust genomen vanochtend en wat langer blijven liggen dan normaal. Verder had ik vanochtend een smiley, dus waarschijnlijk dinsdag naar Gent voor de cryo (als die goed ontdooit, wat wij zelf eigenlijk niet denken). Ik wacht nu op een telefoontje of smsje vanuit Gent wanneer en hoe laat we precies verwacht worden. De diamanten mogen dus aan voor ons allerlaatste mmm-kansje. Zie ontzettend op tegen weer een enorme teleurstelling. GETS!
    Verder gaat het wel weer goed tussen Sasman en mij. Dat was gelukkig een kortdurend dipje. We zitten weer op één lijn en vinden elkaar weer heel erg lief :)
    Volgende week vrijdag alweer de laatste VIA, mijn god wat gaat dat snel! Ik ga het wel missen. Met een aantal uit de groep hebben we een leuk contact opgebouwd. Erg fijn!
    Dus ja, gaat allemaal wel z'n gangetje hiero.

    @ Sikki, verlof! Geniet ervan. Nog even en dan ligt je meisje in je armen.

    @ Annedore, wow 10 kilo kwijt! Knap hoor! Echt respect.

    @ Emma, een meisje :D Leuk leuk, wat een boel meiden hier zeg!

    @ Natas, och meis :( Wat verdrietig! Net aan het nieuws gewend en dan verlies je een beebje. Gets! Dikke knuffel!

    @ Juulzon, goed aan het broeden! Ik heb mijn diamant aan!

    @ Milla, even pauze en op adem komen en dan weer gaan. En je weet, ik heb ze ingestraald ;)

    @ Klingel, wat ga je hard :$

    @ Taliaa, afwachten tot 4 mei. Slopend. We hebben je vast!

    @ Zara, wat spannend om jullie traject te vervolgen in Spanje! Ik heb echt respect voor je. Jeetje mina, ik vind Gent al ver ;)
    Hoop mag je hebben schat! Wij hopen heel hard met je mee.

    @ Loes, ook verlof! En alles goed met beebje, woehoe :)

    @ Alex, wat een prachtige foto's van jullie mannetje zag ik voorbij komen. Verliefd!!

    Degenen die ik vergeten ben, tis niet expres!
     
  16. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Saskia: zo, die cryo komt nu erg dichtbij, ik ga toch duimen dat ie helemaal goed is, hoor!

    @Loesie: gefeliciteerd, verlof, dubbel en dwars genieten!!!

    @Sabrien: jullie wondermeisje al 5 maanden! Wat gaat dat snel...(cliche, he)

    @Annedore: lastige keuzes, wel of niet weer gaan proberen voor een 2de nu je nog geen zekerheid hebt op een baan. Maar je kan het ook zo zien, nu kun je zonder werkstres, wel rustig weer proberen. En een baan kan altijd op een onverwacht moment komen 'aanwaaien'. Je hebt nog even de tijd om na te denken. En jetje, wil je nog zovel afvallen. Ik ga die dieet van je even opzoeken :). Succes.

    @net telefoontje gehad: ik mag vandaag toch met Gonal-F beginnen. Vanmorgen bloedgeprikt, en tijdens de uitgangsecho zei de verloskundige dat als ik het niet verteld had dat ik gisteren pas ongesteld was geworden, dat ze zou denken dat het toch een aantal dagen geleden was. Raar, he. Ik heb gisteren ook heel hevig gebloed, nu is het bijna niets meer. Ze zei dat er een restje van een follikel te zien was die de boel waarschijnlijk heeft opgehouden. Bloed wees dat alles goed was, dus ik mag beginnen. Gek gevoel...maar we gaan er weer voor!
     
  17. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gabriellle, weer echt echt echt beginnen! Spannend hoor.

    Die cryo komt toch niet zo dichtbij ben ik bang. Nog steeds niets van Gent gehoord, en ik krijg ze ook niet te pakken. Ben een beetje bang dat de smsjes niet aan zijn gekomen. Ik vind het sowieso heel irritant om te moeten smsen, want dan kun je dus niet controleren of ze het ook echt gehad hebben. Ik zou voor 16.00 horen wanneer en hoe laat de tp zou zijn. Niet gehoord. GRRRRRRRRRR!
     
  18. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Gabrielle, nu dan toch echt weer begonnen, spannend meis!

    @Sas, da's raar dat je nog niks hebt gehoord van Gent :(.
    Ik vind dat smsen eerlijk gezegd ook niet zo handig, inderdaad omdat je niet zeker weet dat het is overgekomen.
    Maar wel spannend meis, jullie laatste mmm-kans....ik ga me helemaal gek duimenfikkenklaveren voor dit cryootje ;).
     
  19. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Gabrielle, wat spannend, groen licht!! We gaan ervoor!!!!!!!!!!!

    Sas, bah nee dat smsen lijk met ook niks, heb je ze al te pakken gekregen? Hopelijk wel alles goed met cryotje!!!

    Loesie, lekker aan het genieten van VERLOF!! WHOEEEEEEE heerlijk zeg!! Rustig aan en geniet nog van de laatste weekjes, fijn dat alles goed was bij de controle. Heb laatst nog nieuwe foto's erop gezet van ons meisje!! :D kun je eff spieken als je het leuk vindt!
     
  20. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Helaas... van 16.00 tot 16.30 zijn ze continu in gesprek geweest, as usual ;) De Gentgangers of -gingers :D weten wel hoe moeilijk het is om erdoor te komen.
    Om 16.30 staat het antwoordapparaat erop.
    Ik heb nog maar een keer een sms gestuurd en de prof een mail gestuurd, maar ben bang dat ze niet zoveel voor me kan doen op het moment. Ik ga morgenvroeg maar weer aan het bellen... Ben een beetje bang dat ze straks gaan zeggen dat ze niks gehad hebben en dat ik nu niet meer ingepland kan worden.
    En dan ga ik ontzettend balen! De hele week voor niks om 7 uur over die duren testen van CB gepiest :( En straks midden in een cryotp als we een stap verder gaan in de adoptie. Zie ik persoonlijk niet zitten. Ben er nu al een beetje verdrietig van :(
    Komt ook door de vermoeidheid en drukte denk ik.
     

Deel Deze Pagina