klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jeetje sas wat een domper zeg...heb je alles bij elkaar geraapt voor die laatste cryopoging en dan loopt het zo chaotisch pfff snap dat je er van baalt *understatement*
     
  2. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    De prof heeft me terug gemaild, binnen nu en een kwartier word ik gebeld door één van de voedvrouwen. Nu nog hopen dat ze me wel nog in kunnen plannen.
     
  3. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    oooh spannend ben benieuwd!!!!!
     
  4. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    En sas?
     
  5. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    nog geen nieuws??
     
  6. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    sas!
    nieuws?

    diamant is AAN hier!!!!

    @sabrien: wow, al 5 maanden wat gaat het snel!!!
    en wat klink je happy, smak!

    @annedore: wow! 6 maanden melle! papjetijd! :)
    enne, wat is wijsheid?
    ik zou zeggen.. volg je hart. je verstand volgt je hart wel weer!
    als je deze filoklingel snapt!

    @gabrielle: jij ook succes gewenst!

    @mila: ik heb je VAST! SO!
    en ik bombardeer het tot ' teken ' dat we elkaar kruisen op onze vakantiebestemming, SO!
    en... ik vind dat de bovenste regel van je onderschrift er (nog) niet (bovenaan) mag staan .... :)
    (voor wie dit een brutaal bemoeisel vindt: mila en ik kennen elkaar al 2407 jaar dus ik weet dat ik het mag seggen! :p)

    @juul: DUIM!

    @loesie: ja, leuk he, geheim houden!
    irritant ook he, ik weet het!
    misschien een tegenreactie omdat alles de vorige keer vanaf de hormoonspuit een open doos en een open boek was.

    nu is doos dicht, boek op gebied van zwangerwillenwordentoestanden met of zonder (dierentuin E)MMM(en) :D ook, en houden we iets voor onszelf. SO!
    klingmans idee trouwens- blame him! :D

    vandaag een uur hysterisch in een pashokje gestaan trouwens met 2397 kledingstukken. ik MOEST een hippe swangoutfit, voor als buik kwam.

    maar:
    - ik vond niks hip :x
    - alles was te groot :x
    - de dingen die OK waren waren niet in mijn maat :x
    - ik moest piesen :x
    - dat hokje was te klein, te donker, en het gordijn kon zodanig dicht dat men mij zo mijn eeuwig zwarte string kon zien shinen :x
    - ik toch al geblokkeerd was wegens een half uur :$ op zoek naar de winkel wegens verkeerd rijden en de weg kwijt zijn :x

    kortom, sneue actie!

    HEB je een keer tijd om enorm te shoppen, kom je thuis met een loeistrakke skinny in een couleur die je stom vindt :D en een florineshirtje dat je eigenlijk niet florinig vindt :D

    typisch gevalletje ' ik MOET iets hebben ' - maar ik ga het toch wel weer ruilen.

    PROEST! :D

    so dat moest ik even kwijt seg!
    lekker belangrijk ook he ? ja he?

    ooo heerlijk gewoon, even dom tikkelen met de vingertjes op de apple. wat doe ik dat toch veel te weinig, zowel ZP-, (kinder)boek-, en dagboekschrijftechnisch.

    maar: nu een bavariamalt, roomkaasolijven, hamka's (bright! :D) en een dekentje over dit geheel heen, slapende klingman incluis.
    *lekker weg zappen van voetbal ga ik dus :p*


    ouderwetsche monologicaswaffel!
     
  7. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Sas: nou wat een gedoe zeg. Niks gehoord dus nog?

    @Gabrielle: daar gaan jullie weer! Spannend lijkt me hoor. Een hele stap voor jullie...succes hoor!

    @klingel: mooie uitspraak van joezwangereskinnyjeansdragendemama :D Jij bent nu een fijn avondje aan het hebben met je maltje en olijfjes. Lekker! :)

    @Sabrien: tijd vliegt echt he? En afvallen...sjah, knopje moet echt om he? Dat was hier altijd het probleem ;) Misschien moet je gewoon jezelf de tijd geven om knopje om te zetten :)

    Jullie hebben wijze uitspraken gedaan over mijn dubiogevalletje, ook al zei menig vrouw er niks over te kunnen zeggen :D Bedankt daarvoor :)
    Ik kijk op de klok en zie 22.22 uur in beeld staan. Morgen is het exact een half jaar geleden dat Melle op 22.22 uur werd geboren :)
     
  8. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Natas, wat vreselijk van het tweede vruchtje, maar wat fijn dat de andere het zo goed doet!
    En wat klink je er goed onder.
    Dikke knuffel meid!
    Voor het heen er weer geslinger tussen alle emoties.

    Gabrielle, beginnen met Gonal.
    Vanaf nu gaat het dan weer hard.
    Spannend!
    Ik hou je handje vast!

    Anne, zo onwijs trots op jou op -10 kg!
    En dilemma's ja over wat te doen.
    Ik sluit mij aan bij alles wat er gezegd is.
    Jij weet ook dat niet alles te plannen is...;)
    Uiteindelijk komt het vast allemaal goed!
    En dat je er zo over nadenkt en bij stilstaat is al heel goed!

    Sas, nog wat gehoord?
    Ja, Gent aan de lijn krijgen is altijd errug lastig :x
    Ik hoop dat het toch allemaal doorgaat deze maand.
    Je bent er zo op ingesteld en het past nu ook allemaal goed met de adoptieprocedure.
    En ik duim ook dat jullie cryo toch nog wonderen verricht!
    SO!

    Juul, *duim duim*

    Proest Kling, om sjopverslag.
    Heel herkenbaar :D
    Ik zeg, snel ruilen!
    Ik heb het wel eens op dezelfde dag gehad.
    Dat ze bij de kassa echt zeiden, hee dit heb je vanochtend gekocht :)

    Hier morgen lekker 5 daagjes weg naar hotelletje bij zee.
    Het weer werkt niet echt mee, maar even er tussenuit saampjes is altijd lekker!

    Smakkerds voor alle lieverds!!!
     
  9. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    Lieverds, sas vroeg me even online te slingeren dat zij dinsdag de tp hebben , om half 10.

    Liefsas, we hebben je vast!!
     
  10. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh YES SAS!!!! Het gaat dus wel door!!!!
    Killing weer die wachtweken en die evt teleurstelling, maar we hebben je dondersgoed vast en leven verschrikkelijk hard met je mee!!!!
    Dikke knuffel! Nu koffie met mams!
     
  11. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Sas: yes, wat goed! Ik ga heel hard duimen dinsdag :)

    @Klingel: wat schrijf je dat allemaal zo grappig op. En wat ben ik jaloers, je bent zwanger en alles is te GROOT? Mooi zo! Jaloers op de slanke, zwangere dames (als ik zwanger ben word ik een sumuworstelaar in no time)

    @Sikki: romatisch samen weg, de laatste keer met zijn 2tjes. Wow. Veel plezier en geniet ervan, maar ook van jullie vooruitzicht :). Ik duim voor veel zon ;)

    @Annedore: alvast een dikke knuffel voor vanavond 22.22!

    Ik zit nog even op mijn werk, vanmiddag schoonmaken en boodschappen doen. Morgen komt mijn schoonmoeder logeren en ik voel toch de drang om een goeie schoondochter te wezen ;). En morgenavond moet ik stiekem mijn spuit zetten.
    Fijn weekend allemaal, knuf!
     
  12. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.961
    6.077
    113
    Happyland
    Yeeeeeeej Sas!!
    Ik hoop het sooooooooo dat deze raak is, dat MOET!
    Ik reageer straks op de rest want zit stiekem te spijbelen op mn werk. Heb ipad mee en zit nu al 2u lang op kantoor 'kassa op te maken", haha dat doet je in een kwartiertje ofzo. Maar ben zo afgeleid door dat Spanjegebeuren, komt erg dichtbij nu. Zondag tasje pakken, mag maar 10 kilo meer in handbagage. Koffer kost 30,- extra, dacht het niet voor die paar dagen. T wordt 25 graden daar dus neem alleen een bikini mee.:D
    Nou ik ga schnell schnell de winkel in, personeel terroriseren haha. Pffff, 't is zo stil hier. Crisis heeft flink toegeslagen.:(
    Ps heb ook net mn nagels smurfenblauw gelakt.
    Maar moet ze eigenlijk rood/geel/rood lakken. Viva España!
     
  13. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Zara wat spannend! Bijna gaan jullie aan jullie nieuwe avontuur beginnen..!

    Gabrielle, want een enorm heftig gevoel moet dat zijn, om zo'n kindje te zien wat jij ook had kunnen hebben nu. Het is soms allemaal zo hard...

    Sas wat spannend allemaal! Nu ga ik voor jou duimen!

    Klingel, hoe durf je je met mijn onderschrift te bemoeien...... :D

    Hier nu even in een vreemde fase. Wat sinds lange tijd ligt alles even stil rondom de MMM. Millaman wil dat ik die tijd gebruik om het echt even te laten rusten. En misschien heeft ie wel gelijk. Dus zal ook even wat minder hier zijn om me te proberen te focussen op andere dingen. Zoals plan B. Gewoon omdat het zo'n leuk plan is! Dus ga het proberen een beetje te laten rusten tot na de vakantie maar denk veel aan jullie...!
     
  14. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Even kort vanaf werk;

    Hoeraatje voor sas met TP as dinsdag!! Toch nog een laatste poging!!

    @gabrielle; suc6 met schoonmoeder!

    @milla rose; begrijpelijk en waarschijnlijk wel goed van manlief. Hopleijk kun je in de rustperiode wat bijtanken / bijkomen
     
  15. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks voor plaatsen, Taaltje :)
    En thanks allen voor de lieve reacties.

    Gent belde, zoals de prof had gemaild, netjes binnen het kwartier op. Met heel erg veel verontschuldigingen. Ze hadden de sms wel ontvangen, maar vergeten te bellen. De verantwoordelijk zou er nog op aangesproken worden, want dit kon écht niet. Erg lief dus wel weer.
    Dat werkt ook echt goed zeg, de prof zelf mailen. De schat!
    Maandag gaan ze cryootje ontdooien en dan dinsdag (duim, klaver, bid, diamant!) de tp mits cryootje goed ontdooit en door gaat delen. Ik werd dan ook aan de telefoon heel goed voorbereid op een telefoontje wat we dinsdagochtend kunnen verwachten als we al over de helft zijn. De kans is gewoon 50% dat we weer terug naar huis kunnen zonder cryo. En dat vind ik doodeng! Merk dat ik me nu heel erg vasthou aan deze cryo, terwijl ik dat niet had verwacht. Als ie niet ontdooit, is het echt echt echt einde verhaal!
    Maar gelukkig heb ik een taliaaa met heul veul chocola dichtbij ;)
     
  16. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wakker midden in de nacht en vriendlief is er niet, omdat-ie een avondje met zijn broers op pad is in Zijn Oude Woonplaats... Dus lig heel alleen in bed...

    Wilde even zeggen dat ook mijn duimen AAN gaan voor jou Sas..
    Je weet dat ik de prof ook altijd persoonlijk mail ;) en ze is idd een schat en leeft onwijs mee. Had zelf ook die stress bij het ontdooien, toch weer heeel spannend!!! Hoop zo dat jouw emmy goed gaat doordelen na de ontdooing. Was was de kwaliteit van je vorige emmy ook alweer?

    @all: reageer dit weekend weer even op al jullie schrijfsels, zelf ook erg druk geweest afgelopen dagen met Afleiding Zoeken Voor de Wachtweken Middels Werk.. ;). Zit nu (als ik dit gewoon zaterdag noem) op 7 dagen na de TP... De Pregnyl is mijn lijf uit, dat weten we in elk geval. Dus nu maar weer afwachten... Weer het balanceren tussen hoop en angst...

    Nou ja, tot later dit weekend lieve meiden!

    Xx

    Oh, erg grappig: deze link staat nu op 'Ads by Google' omdat Klingel heeft geschreven... Klingel, heb jij daar de inspiratie voor je nickname hier vandaan gehaald :) (ha ha ha)

    KLiNGEL
    Bestel uw actuele dames- en herenmode in onze online shop!
    Home KLiNGEL - Mode, sieraden, schoenen en nog veel meer 
     
  17. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    Note2myself : dinsdag met chocolade rondlopen.

    Ik hoop zo ontzettend voor je, liefsas!!!
     
  18. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Juulzon, in mijn dossier staat: 3x 8-cellige excellente embryo's, dus dat was de cryo ook. Maar de prof is bij ons een beetje bang voor doordelen. Vandaar dat ze een volgende keer een dag 5 tp zou willen doen.
    Dus ik bibber echt voor de cryo.

    Nog even deze paar wachtdagen doorkomen meis... spannend altijd!

    @ Taliaaa, chocolalalalatralalalalaaaaaa!
     
  19. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Sas, daar had de prof het bij ons ook over. Nu wilde ze wel echt voor een dag 2 TP gaan, daar was ze wel stellig over...

    Weet je, wij gaan hier massaal Cryo-Kracht naar jouw cryo sturen dinsdag!!! Diamanten gaan aan en we glitteren, bidden, fikken en duimen ouderwets met zijn allen!!!

    @all: fijn weekend

    Xxx
     
  20. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Cryopower voor Sas!

    Emmypower voor Juul!

    Rest dikke smakkerd!
     

Deel Deze Pagina