klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) o, wat een super nieuws. Diamanten AAN, duimen, fikken, klaveren en hopen. Please laat het een plakker zijn.
     
  2. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Yes Sas!! Zo blij voor jullie! :)


    Even iets anders wonderlijks (kopie uit eigen hoekje):

    @eisprong??? :$ Omdat ik sinds de hormonen en de pregnyl weet hoe een eisprong voelt, dacht ik het gister te herkennen! Ik krijg dan zo'n zwaar, bijna menstruatieachtig gevoel onderinbuik en rug en wat steken bij liezen. En had ook eiwitslijm :( Dat zou dan mijn eerste eisprong van mezelf geweest zijn!! Wel een heel raar gevoel om er niks mee te doen, snappen jullie?
     
  3. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sas, YESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! Ik ga ook voor 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Spannend!!!!!!!!!
     
  4. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    JAAAAAAAA, wat GOED!!!!

    Sas, ik duimfikklaver me helemaal gek voor een plakker. Want ik geloof in cryo's ;).

    Diamant AAN
     
  5. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve Juul, hele hele hele dikke knuffel lieverd.....
     
  6. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    breekt even in.. (mag wel he:D)

    annedore: dit kan ja! doordat jij bent afgevallen!
     
  7. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ook ik geloof in de kracht van cryo's ;)

    sas een hele fijne tp gewenste met een onwijs eigenwijze plakker die er pas met 42 weken uit wil komen ;)
     
  8. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jaaaaaaah!!!!

    Oh Sas, wat een mooi nieuws!
    *jankje*

    Ben zo blij!
    Dit MOET iets moois worden...

    *duim duim duim*
     
  9. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sas JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

    Het wordt weer tijd voor een rooooooooooooze vibe!!!!!
    Zet hem op lieverd!!!!

    Dikke knuffel!

    Anne, wat DA zegt...PCOS KAN met gewicht te maken hebben en je hoort het vaker dat als vrouwen afvallen ze weer een cyclus krijgen!
    En kijk eens hoe goed jij gaat zeg!!!!!!! Ruim 13kg!!!! Super, ben ontzettend trots op je!:D

    Juul, heb in jouw hoekje gereageerd...al kon ik de juiste woorden niet vinden alleen een knuffel geven!

    Rest, smak....
    Zometeen urine naar ha brengen...heb de laatste tijd zo pijnlijk gevoel onderin de buik, vooral als kindje op de blaas draait en als ik loop...heb nog nooit blaasontsteking gehad, maar je weet nooit. Dan kan ik dat uitsluiten, mocht het dat niet zijn!

    Verder 35 weken vandaag! YEAH!
    Bij Siem duurde het nu nog maar 4 weken...sodeju...
    We zullen zien, ik ga er niet vanuit dat ze me gaan of kunnen helpen...maar stiekem hoop ik er wel op....niet te vroeg, niet bij 37 weken al, maar toch, met 39 weken...mag het van komen!

    Tot snel!!!

    SMAK
     
  10. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Jaaaaaaaaaaaaaaa! Wat mooi en spannend, Sas! Ik duimduimduimduimduim zo voor je.
    Doe je best sas-emmy!
     
  11. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    JAAAAAAAAAAAAAAAA sasje, zet hem op kanjer!! Hopleijk is de TP mee gevallen. denken aan je. liefs

    @loes: begint al te korten joh, aftellen naar jullie wonder!!
     
  12. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wat een onwijs fijn nieuws Sas!!!
    Kom je ons straks updaten?

    xxx
     
  13. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Loes en DA (moet echt aan de drogist denken :p): ik weet idd dat pcos minder erg kan worden w.b. eisprong als het gewicht minder wordt. Had het alleen nooit verwacht aangezien ik voordat ik aan de pil ging ook al hele lange en onregelmatige cycli had. En toen was ik niet te zwaar. Maar als het echt zo is dat ik nu wat vaker een spontane eisprong krijg, dan ben ik heel blij! :)

    @Loes: Jaaaa, over 4 weken is hij/zij er misschien al. Is alles klaar voor de kleine?

    @afvallen: gaat echt goed he :) vind het heel moeilijk hoor, maar ik hou nog ff vol tot begin juli en dan even pauze ivm vakantie enzo :)

    @Melle: net CB geweest en helemaal goedgekeurd. Hij is nu 71 cm en bijna 9 kg. Beiden weer net bovengemiddeld, maar prima in verhouding :) Hij heeft net lekker een halve boterham met boter gegeten. Mijn knullie wordt groot :D
     
  14. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh wat goed Annedore!!! Die Melle!
    Ik dacht soms echt, waar gaat dat heen met mijn kerel, hij wordt zo groot en zwaar!!! Hij gaat elke maat kleertjes zo uit enz enz...en dan ineens staat het stil!:D
    Hij heeft nu vanaf zijn verjaardag 28/10 al maat 86...en er moet echt een elastiek in zitten die je strakker kunt trekken, want anders is het nog te groot, maar 80 is bij de benen te kort!

    Hij was in begin februari 11.3kg en nu eind april 11.8kg! En lengte 87cm! Hij zat met gewicht op de -1lijn en lengte op +1...
    En nu dus al zolang in maat 86!

    Alles klaar voor de kleine...nee, helemaal nog niet! Ach, als hij/zij komt, dan kan het hoor, maar moet voor mijn gevoel nog best veel. Met Siem waren we toen al veel verder.
    R. stuurde net een smsje of ik genoot van mijn verlof...toen stuurde ik hem nog terug dat ik wel genoot, maar dat het ook kriebelde, omdat ik nog zoveel moest...
    wassen/strijken/box weer omhoog/wiegje naar beneden/vluchtkoffers inpakken enz enz...Maar ik heb er gewoon de energie niet voor...

    Toen kreeg ik wel terug: we gaan vanavond na het eten wel even naar zolder en halen alles naar beneden, ik help je wel!

    Aaaaah, wat is het toch ook een schat!

    Dus het komt vast goed, maar er moet nog van alles! haha!
     
  15. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Loes: je niet opgejaagd voelen he schat. Je hebt het nu eenmaal niet makkelijk met je lijffie. Elk dingetje dat je doet op een dag is al top! Al is het iets heel kleins en simpels :) Komt wel goed schatje! Vanavond lekker even samen wat dingetjes aanpakken en dan zijn jullie weer een stukje meer klaar voor de kleine dame/heer.

    Siem is dus ook lang en slank :) Melle heeft in verhouding meer body dan Siem, maar hij heeft hetzelfde broekjesprobleem! Qua omvang kan ie nog makkelijk in maat 62, maar lengte is echt wel maat 68/74! :D
     
  16. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    haha ja ik ook :p maar om nu iedere keer helemaal DarkAngel te schrijven haha.. iedereen noemt me zo, behalve nieuwelingen hahahahaha :D
     
  17. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Halloooooooooooo :D
    Hier de Sas typend met een 11-cellige weinig gefragmenteerde en mooi uitziende cryo aan boord!
    De professor deed zelf de tp, wat fijn zeg! Zat er meteen goed in, en helemaal bovenin baarmoeder. Een prachtig plekje volgens de prof :D
    Ze vertelde dat we echt veel geluk hadden dat de cryo goed ontdooid is, en zo mooi door is gaan delen. Nou, laat ons dan nog net wat extra geluk hebben...
    Alleen was er ook bij deze embryo een dikke schil te zien. Maar daar hebben ze assisted hatching voor uitgevonden. Volgens de prof heeft dat voor ons echt een toegevoegde waarde.
    7 mei mag ik bloed gaan laten prikken. Maar dan weet ik het natuurlijk allang ;)
     
  18. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wow Sas... Heb een heel goed gevoel bij je!

    xx
     
  19. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ja, Sas ik ook! (goed gevoel) :)
     
  20. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Wowie liefsas!
    Wat een mooi bericht.....zo fijn dat ah er is.

    Geniet van deze prachtige dag lieverd, het geluk moet eens aan jouw kant staan!

    Anne wow wat ga je goed met de kilos. Gaat goed met melle ook zeg.

    Loes idd sichtig aan hoor. Lief van loesieman! Zo hoort het!

    Juul dikke knuf. Las verdrietig berichtje elders. Ik kan geen woorden vinden maar weet dat ik aan je denk!
     

Deel Deze Pagina