klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Gabriellle, mooi aantal lijkt het te worden! Ik had ook een aantal grotere, maar die springen niet eerder als het goed is toch? Alleen vaak is het eitje wat erin zit overrijp en onbruikbaar, dus die zul je waarschijnlijk moeten laten gaan. Maar als het goed is, krijg je geen eisprong. Ik had de laatste keer zelfs een follikel van 30mm en 33mm erbij zitten.
    De punctie is bijna in zicht. Spannend!

    Over de utro, ik vind het juist een fijne gedachte om het compleet van mijn eigen lijf en de embryo af te laten hangen. Zo zie je maar, ieder z'n ding ;) En ik sluit me ook wel aan bij de artsen. Als je geen progesteron tekort komt, dan is er ook gewoon geen nut.

    @ Klingel, nog een meisje! WOEI! Dacht ik al eigenlijk ;):)

    @ Sikki, ja wie had dat een jaar geleden gedacht...
    Ik hoop dat ik dat over een dik half jaar ook mag zeggen...

    Hier vandaag de laatste VIA gehad. Ging over het vervolg van de procedure. Ik heb mijn zenuwen en onzekerheden over de gesprekken met de raad geuit en ik ben echt wel gerustgesteld. Ik geloof er wel in dat het goed gaat komen :)
    Na de VIA zijn we met het grootste deel van de groep gaan lunchen. Helaas konden 2 stellen niet mee. Maar we hebben met iedereen e-mailadressen uitgewisseld en zijn zeker van plan over een aantal maanden af te spreken. Na het lunchen zijn we met een ander stel nog tot 17.00 op het terras blijven drinken haha! Natuurlijk alcoholvrij voor mij ;)
    Van 1 stel kreeg iedereen een persoonlijk briefje met een stenen ooievaar uit de wereldwinkel. Zo lief! Ik heb het meteen bij de diamant en het klavereendje gezet :):D
    En qua cryo... tja, daar kan ik niks zinnigs over zeggen. Behalve zere tieten, veel waterige afscheiding vandaag en veel baarmoedersteekjes en krampen, heb ik niks. Kan vanalles betekenen. Zowel niet, als wel. Dus ja... afwachten ;)
     
  2. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Duim,fik,hoop,klaver en diamantAAN. Spannende dagen nu Sas. Jij hebt meestal na een dag of 9 ook al bruinverlies? O, wat zou het mooi zijn...

    Ik heb vannacht trouwens over je gedroomd. Jullie gingen in Afrika een kindje ophalen. Opeens moest je naar het zh en ben je bevallen van een knul.:(
     
  3. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat grappig, Nynke!
    Mijn vader is tot nu toe nog nooit positief geweest over een poging, maar nu is hij heel erg positief en denkt dat we een zoon krijgen van deze cryo.
    We zullen zien ;)

    Ik heb inderdaad na een dag of 9 à 10 bruinverlies. Dus zondag of maandag kan ik het al verwachten.
     
  4. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hé lieve Sas wat las ik nu? Bruin alweer gespot? :( Shitzooi. Het zou zo mooi zijn geweest. Hoe voel je je nu? Ondanks geen hoop had je toch een beetje hoop en dan nu dit... Weet gewoon even niets te zeggen...
     
  5. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klopt Nynke. Gisteren 8 dagen na ei al beige gespot :(
    Nog nooit zo vroeg, belachelijk gewoon!
    Ik hoopte dat het vandaag weg zou zijn, maar nee hoor. Het is er nog steeds. Het is maar heel weinig en heel erg licht van kleur. Maar mij zegt het alweer genoeg.
    Gisteren was ik verdrietig en ontzettend chagrijnig (arme Sasman), maar vandaag gaat het alweer beter. En ergens hou ik nog wel een beetje hoop, maar dat is tegen beter weten in.
    Ik had juist na de tp best wel hoop. Het was een mooie cryo, had het ontdooien overleefd, dus moest wel sterk zijn. Het voelt nu echt als falen van mijn lichaam. En heel oneerlijk om weer die valse hoop te krijgen. Tuurlijk heel blij dat we überhaupt een tp gehad hebben, maar ook wel boos. Ik heb onterechte hoop gekregen, en dat vind ik stom!
     
  6. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Sas, wees niet te streng voor jezelf!

    Dat je hoop hebt gehad en nu tegen beter weten in nog steeds hoop hebt is heel normaal.
    Wij hebben dat allemaal ook voor jou!

    Want we willen het allemaal zo graag...
    Het zou zo mooi zijn...
    Sas zwanger van haar laatste sterke cryo...

    Maar laten we gewoon nog heel even hoop houden.
    Want nu kan het nog en straks niet meer...

    En als het dan wel zo ver is, dan zijn wij hier allemaal voor jou om je op te vangen.
    Op de manier die jij graag zou willen.
    Met chocolade aan de deur, met dikke knuffels hier, of gewoon misschien wel met even helemaal niets.
    Jij zegt het maar.

    En daarna ga jij hoe dan ook een hele bijzondere tijd tegemoet.
    Waar jij met heel je hart voor zal gaan.

    Maar voor nu houden we nog heel even vast aan hoop.

    KNUFFEL!
     
  7. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Traantjes om jouw lieve berichtje Sikki, dank je wel lieverd!
    Ik snap gewoon niet waarom dat stomme bruin altijd zo vroeg moet komen. Progesteron is altijd hoog genoeg. Temp is ook altijd hoog totdat ongi echt doorbreekt, en ook de titten blijven pijnlijk tot een dag voordat ik ongesteld word. Het heeft dus geen zak met progesteron te maken, maar met wat dan wel... Elke cyclus weer hetzelfde liedje :(
     
  8. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.652
    113
    Brabant
    Och lieverd!!!
    Wat sik zegt, nu is toch nog ergens stiekeme hoop! En die houden wij, ook als jij dat nu niet kan!
    En als er geen hoop meer is, is er liefde! Bij jou, sasman en je lieve warme familie en vrienden! En wij toch ook wel een beetje hier op zetpee;)

    En hoe het ook zij: jij bent in verwachting. En ergens de komende tijd, wordt jullie kindje geboren. En al gebeurt dat niet in ons kikkerlandje, jullie wereldkindje komt eraan! En dat verwacht jij! En als blijkt dat jullie stoere cryo het niet gaat redden, dan verwacht jij je kindje niet in je buik, maar toch wel zo heel erg in je hart! En dat is eigenlijk het enige wat telt.

    Maar voor nu, houden wij hoop. En houden we je vast! *hugggg*
     
  9. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Huiltje!
    Zo is het maar net.
    Ik word mama, hoe dan ook. SO!
     
  10. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Wat enorm mooi verwoord Talia..!
    Dikke knuffel voor jou sas..

    Hier echt verdrietig.. Schuur aan het opruimen.
    En daar stond nog babymeubilair van millaman kindjes.
    Wilden we steeds bewaren voor als... Maar gaat nu toch weg.
    De kans dat is zo klein, en het staat al jaren in de weg.

    Dus millaman druk met in elkaar schroeven.
    Alleen niet voor ons.. Maar voor mp. Voor een andere mama.
    Niet verwacht dat het me zo aan zou grijpen.
    Maar kwam net buiten en dan zie je al die spullen staan.
    Kon alleen maar huilen..

    Voor iedereen dikke knuffel, heb niet echt bijgelezen hier..
     
  11. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    *Breekt in*
    :) :) :) :) :) Hee, wat leuk, een dochtertje erbij voor jullie! :) :) :) :) :)
    *Breekt weer uit!*
     
  12. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lieve Milla, vreselijk die verscheurde gevoelens. En wat herken ik ze. De zolder van mijn ouders staat helemaal vol met babyspul en zwangerschapskledij van mijn zus. Het staat er al jaren. Voor als... Ik zou ALS de tijd daar zou zijn uitzoeken wat ik wil hebben en wat niet. De zwangerschapstijd gaat niet meer komen. Als ik ongesteld ben en het is 100% zeker dan ga ook ik de zolder op om spullen uit te zoeken.
    Het doet pijn dat mijn zus peettante is, maar niet van mijn kindjes maar van die van vrienden... Het doet pijn dat zij haar spulletjes die ik zo graag wilde hebben van haar heeft moeten verkopen op mp omdat ze ze voor mij niet hoeft te bewaren. Het doet pijn dat ik spullen heb overgenomen van haar voor mijn oppaskindjes en niet voor mijn eigen kindjes.
    Toen ik net stopte met de pil kreeg ik van Sasman prachtige boeken over bevruchting en zwangerschap. Overbodig nu.
    Alles doet pijn...
    Knuffel! Het is zo oneerlijk...
     
  13. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.652
    113
    Brabant
    Och liefsas.. Hartje huilt mee:(
     
  14. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ach lieve Sas...
    Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen na die mooie woorden van Sik en Taal! Kan alleen maar zeggen dat ik aan je denk en dat ik ook nog een klein sprankje hoop blijf houden, tot dat je echt aangeeft dat het over is...

    En zoals Taliaa zei, ergens op de wereld, komt een kleintje ter wereld, waar zijn of haar mama (en papa) niet voor kan zorgen. Maar dat kleintje heeft niet alleen eten en drinken nodig, maar ook heel veel liefde! En laat jij daar nou net van overstromen (en sasman ook, dat weet ik zeker!), laat jij nou net een heel groot hart hebben waar dat kleintje in kan en mag wonen!

    Mocht het zover zijn, dan houden wij allemaal een deel van jou vast en gaan we mee op die reis, naar een wereldwonder, jullie wereldwonder!



    Lieve Mila, ook voor jou een dikke knuffel!
    Wat moet dat moeilijk zijn. Afscheid nemen van zoiets doet pijn en is verschrikkelijk oneerlijk. Laat die tranen gaan, knuffel milaman en stort hier (of in je eigen hoekje) je hart uit! Wij zijn er ook voor jou!!!!

    Liefs Loesie
     
  15. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Milla en Sas, wat een gevoelens, wat een hoop verdriet. Het zit'm in de kleine dingen het meest. De confrontatie met jezelf, met je onvervuld verlangen, met je verlies van iets wat je nooit echt gehad hebt, maar wel helemaal van jou was, en echt was.
    Sas, ik hoop toch nog steeds voor je dat het nestelingsbruin was. Ik blijf de hoop houden.
    Milla, we hebben een aantal jaar geleden ook de spullen van mijn dochter weggedaan. Dat deed pijn, maar we hadden geluk, we hadden een kind. Maar nu staan de spullen die we vorig jaar voor onze zoon al aangeschaft of gekregen hebben er nog steeds. Ik kan het niet weg doen ( los van dat we nu weer proberen). Of onze poging nu wel of niet lukt, er zijn spullen tussen waar ik me nog even aan vasthoud. Wat heb ik een bewondering voor je dat je het nu gaat wegdoen, nog een stap, en daarlijk voorgoed het book dicht. Sterke!
     
  16. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Liefsas wat kan ik nog zeggen...taal. en sik hebben al zoveelmoois gezegd...
    Weet dat ik aan je denk en dat ik ondanks alles toch nog hoop
    Immers pas dag 5 na tp toch?
    Weet je nog mijn bruin dag 8,9 en 10 na tp..het kan.
    Al snap en weet ik dat je er voor jezelf amper in kan en durft te geloven.
    Lieverd weet dat ik aan je denk.
    Hele dikke knuf lieverd

    En och Milla wat huilt mijn hartje na jouw bericht. Wat moeilijk, hartverscheurend......
    Ook voor jou een hele dikke knuffel
     
  17. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieve Sas... jij kent je lichaam het beste van allemaal.
    Maar we hebben hier ook heel vaak gelezen dat je eigen lichaam je wel eens kan foppen.
    ik snap dat je geen valse hoop wilt hebben.
    Dus blijven wij gewoon stug door hopen voor jou en je mannetje.

    Taal en Sik hebben zo veel mooie en wijze woorden gezegd en ik ben het helemaal met ze eens, het is niet als maar wanneer jullie kindje komt.....en die komt er daar ben ik en iedereen hier zeker van.

    Lieverd dit is mischien voor jou een einde van een hoofdstuk, maar een heel nieuw hoofdstuk zal zich openbaren in het boek wat Saskia heet.. en dat boek heeft zeker weten een happy ending voor jou liefsas.

    knuffel
     
  18. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dag 4 na tp begon de shit zelfs... cryootje heeft voor mijn gevoel niet eens de kans gehad in te nestelen :(
    Stom bruin altijd!!
     
  19. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Sas...nog een dikke knuffel. Niet leuk, bah!
     
  20. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.652
    113
    Brabant
    Liefsas zou het niet zomaar een beetje bruin nog kunnen zijn van tp? Je hebt toch ook flink buikpijn gehad? Ik noem maar een zijstraat hoor. Als je liever geen hoopvolle berichten hebt, dan gewoon zeggen he lieverd!! Smak
     

Deel Deze Pagina