sas, ja, cryopowerrrrrrr! en bollenpowerrrrr! en saslijfpowerrrrr! ik duim en klaver en flikker ook de hele tijd voor jou! kom op, sas- en sasman-cryo! @ladyZorra: beterschap; klinkt niet goed!
Sas, wat maak je het spannend, eerst bruin nu weer weg.... Ik zeg ook CRYOPOWERRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!! We hebben je heeeel stevig vast, denk zoveel aan je en duimmmmmmmmmm. Knuffff Klingel, joehoeeeeeee ik had gelijk een zusje voor jullie meisje!!! Wat leuk!!!!!!!! Ladyzorra, jeetje flink ziek zeg..... BETERSCHAP!! Sikki, hoe gaat het met de laatste loodjes? hoe voel je je? Spannend hoor!!!!!!!! Juulzon, zwaai terug!!!!!!!! knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Loesie, hoe gaat het bij jou met de laatste loodjes, krijg je nog genoeg hulp zo die laatste weekjes? rustig aan hoor, denk goed aan jezelf!! Nyncke, haaaaaaaiiiii hoe gaat het bij jullie? Hier alles goed, na een lang heerlijk weekend weer aan het werk!!
ff gauw want moet hier nog rommel ruimen van weekend weg maar sas; ik blijf duimen meid, en wilde ff laten weten dat ik aan je denk. dikke knuffel. en klingel; manlief boft straks maar met 3 vrouwen
@Sas, ik duimmmmmmmmmm @Natas, jij bent alweer 10 weken zwanger, wat lijkt het hard te gaan bij jou . Wanneer echo? En hoe voel je je? @Juul, dikke knuffel *schuift chocolade en een koppie thee het holletje in*
@em; donderdag echo. Erg spannend want de kans dat andere hartje er ook mee is stopt is wel groter dan bij een 1-ling zwangerschap omdat het er eigenlijk 2 waren....Mijn gevoel is ook minder goed dan bij onze dochter maar hopelijk zit dat tussen mijn oren! Heb ook het gevoel dat ik vanaf die echo pas echt kan gaan genieten omdat het risico vanaf 12 wkn een stuk kleiner is en donderdag ben ik 10.4 wkn dus dan komen we al in de buurt van de 12!
@Natas: dikke knuffel. Houd de hoop, ook al is het heel spannend. (En, het erge is, het blijft spannend todat je een gezonde baby in je armen hebt; kijk maar naar mijn verhaal). Maar laat je niet gek maken, blijf hopen. Dit hartje doet vast zijn best! Ik ga voor je ook heel hard duimen! @Sas: duimduimduimduim... @Juul: dikke knuffel. Is het ook een beetje knus in je holletje?
@Gabrielle: In het holletje wordt veel nagedacht.. en geduimd, voor Sas en voor Natascha... en voor jouw punctie woensdag .. en gezwaaid naar de rest (want ik lees wel mee hoor!)...
GILLETJE! Wit blijft wit, en dan niet geel-wit of beige-wit maar SPIERWIT! Utrorommel-wit... met heul veul doorzichtig vocht. En temp was met 0,3 gestegen tov gister, 36,9 nu dus. Maar, en dat is wel een HELE GROTE MAAR ik ben heel bang dat dit alles alleen maar komt door de utro. Aan de andere kant denk ik weer, bruin was wel heel vroeg dit keer, en bruin was gister voor utro al wat lichter. Bij de eerste keer utro inbrengen zat er bruine rommel aan mijn vinger en toen was ik al bang voor deze nutteloze actie. Maar daarna heb ik bij het inbrengen niets meer gezien en ook niet in mijn broekje. Heel vaag. Ik ben bang dat ik mezelf compleet voor de gek aan het houden ben, maar ik heb toch wel een beetje meer hoop nu. Want zou meer progesteron zo snel werken?? Kan maar 2 dingen doen... dat is door bollen en afwachten UW!!!
Oooo Sas, mijn hart maakte een sprongetje bij het zien van je gilletje!!! Ik gil hier ook mee en hoop dat je over een paar dagen nog harder gaat gillen!!! Hoeveel zit je nu na dpo en na tp? Fikkerdefikfikklaverrrrrrrrrrrrrrrr
Natas, spannend donderdag! Ik duim dat er een heel mooi stevig hartje klopt! Juulz, dikke knuffel voor jou!
Een week na tp, 11 dagen na ei. Ik ben op van de zenUWen! Heb Bereke al een pb gestuurd. Zij had namelijk een positieve test, en kreeg kort daarna bruin en bleek progesteron tekort te hebben. Op advies is ze meer bollen gaan schieten. Vraag me af of zij ook meteen stopte met vloeien of toch nog een dagje ofzo door vloeide. Bij mij is het vrijwel meteen gestopt en dat geeft me toch wel hoop. Kan me ergens gewoon niet voorstellen dat de utro zó snel invloed zou hebben op het uitstellen van mijn menstruatie. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik zoveel geluk zou hebben
Normaal zou je zondag of maandag echt veel bruin hebben toch? En je bent gisteravond pas begonnen met bollen. Pffff, wat spannend zeg! En donderdag bloedtest? Of wanneer? Ga je dan zelf testen voor die tijd? Klaverrrrrrrrrrrrr
IEKS SAS!!! Wat spannend en wat goed van geen bruin meer!! KSST BRUIN, wegblijven!!! DUIMFIKBIDKLAVERDIAMANTAAN!!!!! Niet de neiging om te testen?
Meestal krijg ik 10 dagen na ei spotting. Heel soms is dat 9 dagen na ei. Dat was nu zaterdag al, 8 dagen na ei. Dat is het vroegste wat ik ooit gehad heb. Maar goed, dat kan toch wel een keer. Gisteren vroeg in de middag ben ik begonnen met de bollen, en sinds halverwege de middag geen bruin meer gezien. Volgende week maandag mag ik pas een bloedtest. Ik ga vrijdag testen. Of ik nu bruin heb of niet, vrijdag knal ik er een test tegenaan. Als ik gewoon ongesteld word en ik ben dus niet swang, dan is het voor mij wel duidelijk dat ik zo vroeg spot omdat progesteron te snel laag wordt. Anders kan het nooit zo zijn dat ik vroeg bruin verlies, maar door utrogestan stopt het. Dan moet het door progesteron komen.
Ik heb godsgruwelijke testneiging Maar de kans is zo groot dat ie negatief is, zelfs als... Dus ik doe toch maar niet haha!
@Sas: ik gil ook met je mee. Wat een spanning, meid, volgend mij ga je wel op van de zenuwen. MAAR... ...er komt altijd een maar... ik heb er een heel goed gevoel over )))))) cryopowerrrrrr!
Oh Sas, wat hoop ik het voor jullie!! Dat zou toch wel het allermooiste zijn wat er nu zou kunnen gebeuren. Ik denk aan je.
Ooooo testdrang!!! Maar vrijdag is al snel!!! En kan ook want dan 14 na ei. Je zou wellicht nu al wat kunnen zien........ Maar nee, zo lang mogelijk uitstellen!!! Cryopower!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!