Ooooo lief sas wat duim en hoop en bid en klaver en fik ik toch lieverd. Het moet Enne hier dag 8 na tp en 12 na punctie positest na tp van 9 en 11 cellige ..dus. Lieverd heb je vast! Gabrielle speciaalen spannend woensdag punctie. Anne joe go girl! Echt goed bezig!
Bloedtest is 7 mei. Vrijdag is 14 dagen na ei. WOEIII! Geen bruin met inbrengen utro, spierwit weer Dat gelige was gewoon nog wat oude troep, dat moet en sal! SO!
Ook ik kom even tijdens mijn werkdag mijn CRYOPOWERRRRR doorsturen naar de buik van Sas! CRYOPOWERRRRR!!!
Lieve Nonja, ja dat zeg je eigenlijk wel goed... het zou te mooi zijn. Dat soort dingen gebeuren eigenlijk alleen maar in films en soapseries En soms, heel soms hier op zp. Wat hoop ik dat ik bij die meisjes hoor zeg!
zeg sas; misschien speel jij nu wel de hoofdrol in deze mooi film / soapserie , daar weleens aan gedacht?!!!!
Haha, als dat zo is, dan ga ik er een boek over schrijven! En een dansje doen En jullie allemaal een hele dikke knuffel geven
zeg, wij doen allemaal een dansje mee! En verwachten wel een slagroombol voor de posi-powerrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!
Oooh lieve Sas, wat vreselijk spannend zeg! Wat hopen wij het allemaal ENORM! En jij natuurlijk het meest van iedereen. Cryopowerrrrrrrrrr!!!!!!!!!!
*inbraak* Voelt toch gek...zitten F5-en op iemand anders d'r troep-in-de-onderbroek Zelfs ik word zenuwachtig Sas, en dat zegt een hoop! Maar ik ben wel anti-vroeg-test. Hij is namelijk negatief. Het is nog te vroeg...en dan weet je NOG niks! Maar ik snap je drang wel hoor Lekker doen waar jij je goed bij voelt! Ik duim voor je *uitbraak*
Ben het met je eens.. Testen is echt te vroeg.. Maar weet ook dat ik soms testte omdat ik liever een witte dan geen test zag..
Het is ook te vroeg. En ik ben zelf ook helemaal niet van het vroege testen. Maar ik wil zo graag... Je hebt helemaal gelijk hoor! Ik weet niet eens of ik wel durf. Morgen een oppasdagje, en we gaan met z'n allen naar Toverland. Ik met die 2 kids, en mijn zus met die van haar. Afleiding genoeg dus. Misschien is het wel beter om gewoon te wachten wat er gaat gebeuren. Maar ik mag bijna nooit testen met spanning, eigenlijk nooit. Ik haal namelijk nooit de testdatum. En ik zou zo graag eens naar zo'n testje turen en een tuurstreepje zien... Grmbl!
Laat je morgen lekker afleiden, Sas, het is te vroeg.... Trakteer jezelf op een testdatum, met dat ene felbegeerde tweede streepje Knuf!!! (en duimduimduimduim)
Ik kom hier even op terug...het blijft in mijn hoofd zitten: dit is stom! Natuurlijk zegt dat niks. Ja over mij, maar helaas niet over jou. Dat zou een mooie boel wezen. Ik neem het terug Sas, dit zijn van die typische stomme uitspraken waar je je rot aan kan ergeren natuurlijk. Sorry! Ik leef gewoon erg mee en voel daardoor zenuwen.
Sas, ik duim, klaver, fik en diamant AAN nog zenuwachtig door!! Test wanneer jij wilt, wij wachten wel. Dit is jouw serie, jij mag bovenaan de aftiteling en wij zijn figuranten..... Die wel een stukje eigengemaakte cryotaart willen straks Cryoposipower!!!!!!!!!!!!!!
Female, ik heb me er totaal niet aan geërgerd hoor Cryotaart, dat beloof ik ALS... Een hele mooie, met zelfgemaakte piemels! Maar eerst zien, dan geloven. Maar zoals ik tegen Sasman zei: het kan nog steeds alle kanten op, ook de goede. En dat geloof ik ook echt. Dat het kán, niet dat het zo is. Maar dat ik überhaupt er in geloof dat het kan, is al heel wat!
Oh Sas!!! Wat een spanning!!! En wat fik ik voor je, niet normaal! Het zou te mooi zijn, maar het kaaaaaan!!!! En daar gaan we voor! Voor te mooi!!