Jeetje Saskia, jij weet de spanning goed op te bouwen meid! Je moet thrillers gaan schrijven! Ik wil alleen maar even zeggen dat ik enorm met je meeleef/lees en dat ik al mijn posicryopower jouw kant op stuur!! Het moet en sal!!!
Lieve sas als ik het zo terug lees klinkt het een beetje gek.. Maar ik bedoel dat het zooooo mooi zou zijn als jullie laatste poging het gewenste resultaat geeft; een sasbeeb in jouw mooie buikje! Ik gun het je zo! Kus (En dat ik dan eindelijk jou roze of blauwe sokjes op mag sturen)
Lieve Sas wat een spanning zeg hier.. Vroege testen... tjs ik testte zelf op dag 8 na tp licht positief (echt licht) en ik was zwanger van een tweeling... weet niet in hoeverre ik dan ook dubbel hcg aanmaak of juist niet. Hoe dan ook wij houden je handje vast je grote teen vast, je linkeroorlelletje en je rechterknie... we blijven hopen bidden duimen klaveren en fikken voor die ene ooievaar die nu eindelijk eens batterijen in die TomTom heeft gedaan en het nieuwe huisje van Sas en sasman gevonden heeft en eindelijk zijn kostbare pakketje mag gaan afleveren aan de rechtmatige ontvangers....
Oh ja...mag ik even egoblij Vandaag controle. Bloeddruk blijft stabiel, yes! Placenta is voor de uitgang weg, yes! Gewoon bevallen. Baarmoedermond bekeken en harde buiken doen er nog steeds weinig op, yes! Manneke groeit goed ligt voor in de groei,yes! Al met al fijn nieuws. Buiten de ongemakken van de bekkenpijn en hardebuiken. Hebde 30 weken maar mooi gehaald en als er nu iets zou gebeuren hele goede kansen.... Over twee weken weer controle...
Hihi Sil Hopen dat die ooievaar de weg vindt ja! En vroeg testen, hier 6 dagen na tp van dag 3 emmy licht positief. En dat was niet meer van de pregnyl. Omdat ik al voor de tp elke dag testte om te zien of de pregnyl eruit was. En op dag 8 na tp positief met CB digitaal. Kortom, het kán wel, maar hoeft niet! In ieder geval slaat testen 17 dagen na tp nergens op. Dat is alleen maar voor de ziekenhuizen die zelf een slag om de arm willen houden. Maar Sas, laat je niet gek maken door ons!!! Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt!
Alex, fijn van goede controle! En hopen dat het mannetje mooi nog even blijft zitten. Anne, voor jou veel bewondering voor -15!!! Echt super trots op joe! Nu weg naar dinnetje voor theeleutavond. SMAK!
Hier op dag 8 van verse 7 cellige topper een hcg van 14, waarschijnlijk met test niet te zien geweest, maar deze topper wordt morgen 2! Dus ik zeg ook nog vroeg. Spannend!
Sas, als je je in kunt houden morgen ben je een stoer wijf. Ik zou het niet kunnen hoor.. Maar niet in elke wc in toverland broekloeren he lieverd! Veel plezier morgen en groetjes aan zus
Sas, veel plezier vandaag!!!! Hoorde van Klingel dat temp goed zat, dus dat is iig alweer een goed begin van de dag!!!! Anne, ik ben ook trots op je!!!! Klinkt goed hoor, -15kg! Krijg je straks dan ook begeleiding, omdat je dan weer 'gewoon' moet gaan eten...dat niet alles er weer bijkomt?! En merk je al dat je kleding een stuk losser zit? Alex, vandaag intake kraamzorg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe leuk is dat!!!!!! Gerodi, ook hier! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! Sabrien, wat klink je toch heerlijk gelukkig!!! En jullie meiske alweer 5 maand geweest!! Wat gaat dat toch hard! Voor je het weet zijn ze een jaar! Siem is hier ook alweer 1,5 jaar geweest! We gaan richting de 2!!! Zo onwerkelijk! Even ego verder: Vandaag alweer 36 weken en 1 dag! Echt, ik kan de dagen wel wegkijken!!!! Ben zo nieuwsgierig naar ons kindje en wil het zo graag gezond in mijn armen houden! Gisteren weer een bloedsuikertest gehad. Weer nuchter vingerprik, daarna uberzoet suikerdrankje en dan na een uur bloedprikken en dan weer na een uur bloedprikken... Kijken hoe je lichaam de suikers afbreekt. Dit moest ik weer omdat het buikje van beebje dus nog steeds wat voor ligt. Ze willen toch nog een keer kijken of het echt geen zwangerschapssuiker is! Ik hoop het echt niet! Nuchter vingerprik was iig 4, nog wat, dus dat is goed...de rest hoor ik vrijdag, dan heb ik weer controle.' Ze houden me goed in de gaten vanwege kindje, maar ook omdat mijn bloeddruk nu steeds hoger wordt... Hou ook ontiegelijk veel vocht vast, het is echt niet normaal! Mijn voeten staan helemaal strak en doen pijn. Ik kon er vanuit gaan zei ze, vanwege buikje van kindje en mijn bloeddruk dat ik tussen de 39 en 40 weken ingeleid ga worden als het niet eerder komt... Moet zeggen dat ik dat helemaal niet erg vind!! Ik weet dat het mijn laatste zwangerschap is en dat ik eigenlijk zou moeten genieten nu het nog kan, maar ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee... Zo...en nu de klaagmodus weer uit!!!! We hebben nog wel een probleem, want we twijfelen nog steeds over 2 namen, whaha! De ene dag neigen we meer naar de ene naam en de andere dag andersom! Ik zei al tegen Loesman, misschien moeten we gewoon wachten tot het geboren is en dan denken van: oh ja, dit is een echte .... of ....! Ach, we komen er vast wel uit! Ik ga even verder snuffelen hier! Fijne dag! Liefs Loesie
@Sas: fijne dag vandaag! Zo knap dat je nog niet hebt getest! @Gerodi: gefeliciteerd kleine, grote man! @Alex: wat een goed nieuws allemaal!! Blij voor jullie! @Sikki: nog evetjes en dan 'mag' je bevallen. JIJ gaat bevallen! Wauw! @Loesie: ook jij dus nog eventjes en dan komt HET. Lees je je tekste ook 60 keer terug om te kijken of je niet per ongeluk ergens 'ze' of 'hij' hebt geschreven? Ik zou idd wachten tot na geboorte en dan naam kiezen. Rustig aan met je lijf he. Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent als het op het eind zo gaat... @Afvallen: ik krijg nu begeleiding en straks met het afbouwen van de producten en het opbouwen van normaal eten krijg ik ook begeleiding. Het is normaal om tussen de 2 a 4 kg weer aan te komen wanneer je weer normaal gaat eten. Dat is grotendeels vocht en darmvulling, omdat er nu natuurlijk niks in de darmen zit Moet zeggen dat ik er behoorlijk klaar mee ben, maar ben nog niet tevreden over resultaat. Heb wel van het weekend heeeeel veel kleren uit de kast gehaald waarvan knopen en ritsen weer dichtgaan en ik krijg ook steeds meer complimentjes van anderen
Kwam even aanwaaien om te zien of Sas al getest heeft, maar het is hier wel heeeeel stil . Loesie, wat spannend zeg... En wat vervelend van die opgezette voeten enzo... Hopelijk is je suiker goed. Anne, heb veel respect voor jouw volhardendheid met afvallen! Goed hoor! En fijn dat je resultaat zien (en de omgeving ook!) Sikki, nog even en dan... besef je het al...? Je bent bijna moeder ! Wow! Gabrielle, is de punctie goed gegaan? Mooie opbrengst? Spannend weer hoor... Zwaai verder even naar de rest, en kruip weer terug in holletje... Liefs!
Sassssssssssssssss!!!!!! Ik hoop dat je een heerlijke dag in toverland hebt gehad en verder alles lekker rustig is! SasCryoPowerrrrrrrrrrrrrr
sas, hetzelfde als sik anne, ben echt zo superduper trots he. Tot hoeveel kilo wil je nu gaan? voor melle!!!!! JOEHOE!! DE motivatie van je leven!!! zo, vrijdag uitslag. begin nu weer wat te googlen en hoop zo dat ik met een stevig plan de deur uitslag vrijdag! Man gaat mee, die luistert altijd heel goed naar de artsen!
Ik voel me echt zo'n nerd nu. Zat net even terug te lezen in deel 4 over de dagen dat ik aan het bevallen was. Helemaal niet meer gedacht dat jullie je waarschijnlijk afvroegen waarom ik de hele dag van de inleiding niks kwam vertellen en dat jullie gewoon nog een hele dag moesten wachten Maar ja, sorry nog daarvoor hoor. Ik had het ook zo druk met weeen wegpuffen, met gezellig met Anneman op de verloskamer slapen terwijl hij de hele tijd aan mijn infuusdraadjes zat te frunniken, de volgende dag nog meer weeen wegpuffen, met de ambulance naar het AMC gebracht worden en naar de OK gaan om uiteindelijk moeder te worden Las dat Zorra dacht mijn 06-nummer te hebben? Volgens mij niet hoor Ik heb inmiddels wel facebook trouwens! Zo. Heb het allemaal weer even herbeleefd in mijn hoofd *emo* Nu THEE!
Meiden, bedankt voor de felicitaties, zaterdag het grote feest! Anne: dat komt omdat mijn kapster L in mijn telefoon als foto het koppie van Melle heeft....??? Waarschijnlijk koppelt jouw FB je nummer aan dezelfde naam in mijn tel. Raar toch?? Sas: leuke dag gehad????