klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Maartje06; dankjewel!

@ Nonja; ik nam het niet gek op hoor schat! :) Je bent een lieverd, en ik weet dat jij onwijs hard voor me duimt. En dat doet me zo'n goed na al die tijd. Jij was mijn allereerste forumvriendinnetje. Weet je nog, zo'n 3,5 jaar geleden dat we allebei overtijd waren en maar negatief bleven testen en we zo overtuigd waren dat we echt wel swang waren ;) Dat waren nog eens tijden ;)

@ Alex, hier ook nog een WOEHOE voor jouw goede controle :D Die 30 weken zijn inderdaad in the pocket, maar manneke blijft gewoon nog lekker lang bij mama. Moet en sal!

@ LadyZ... op de valreep... gefeliciteerd met de tweede verjaardag van G.!

@ Loessie, kan me echt wel voorstellen dat je er klaar mee bent hoor, en dat mag ook best gezegd worden vind ik! Ik hoop dat je suiker helemaal goed zit.

@ Annedore, jij toppertje!

@ Taliaaa, vrijdag uitslag. Ieks, eng toch ook wel vind ik.

NIET GETEST :D
    Dagje Toverland was leuk, maar wel druk met 4 kids (1 jaar, 3 jaar, 3 jaar, 7 jaar die door kan gaan voor 5). Na een hele dag lopen, rennen, tillen en broekloeren nog steeds geen bruin gezien. Maar... wel veel ongipijn gevoeld vandaag, en ik heb zo'n lage rugpijn. Heb ik al sinds tp, maar het lijkt wel erger te worden nu. Titten leken even niet meer zo gevoelig, maar nu zijn ze weer behoorlijk AUW! Ik blijf het spannend vinden, al zegt mijn gevoel nu toch eigenlijk wel "nee". Vrijdag testen? Misschien, maar ik durf niet zo goed. Vind het eigenlijk wel lekker om elke keer dat witte broekje te zien en nog niet te weten dat het niet zo is. Stom hè ;)
    Ben niet meer zo heel positief. Terwijl ik daar niet echt een reden voor heb. Ik denk dat ik me gewoon besef dat dit alles heel goed kan komen door de bollen die ik ben gaan gebruiken en ik nu gewoon mijn ongi aan het uitstellen ben.
    Ik heb nog wel hoop hoor :) En ik bol heel braaf door!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O ja... morgen 13 dagen na ei. Die dag ben ik nog nooit doorgekomen zonder bruin. Na alle verse tp's begon de ellende 13 dagen na punctie. Maar toen had ik alleen maar progesteron van bollen natuurlijk. Nu heb ik ook mijn eigen progesteron erbij. Dus morgen geen bruin, zegt nog steeds geen ene donder ;)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.206
    113
    Brabant
    We hebben je vast sas!!

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    *duim dapper door voor je in holletje*

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Duim duim duim duim voor Sas

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Dikke kus voor Juul in Holletje!!!

Dikke duimen draaien door voor Sas!!!!!!!!!!!
    Klinkt als een leuke dag gisteren in Toverland, goede afleiding!!
    Vindt het zoooo spannend.

Hoera voor Gerodi, sorry 1 dagje te laat, alsnog gefeliciteerd!! En veel plezier op het feestje zaterdag :D.

Anne, logisch dat je emo wordt als je aan bevalling terug denkt, is ook allemaal niet niks geweest he? Maar kijk eens wat voor moois jullie ervoor terug hebben gekregen, een heerlijk knap kereltje!
    En inderdaad, je bent een TOPPERTJE *sabrien maakt een diepe buiging, want heeft zich gisterenavond weer niet gedragen met M&M's*.

Kus en knuffff voor iedereen!!!!!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hmmz, temp hetzelfde als gister, das goed nieuws.
    Maar dan... zaten wel 2 druppels heel licht beige tussen al het wit :( Met inbrengen van utro alleen maar wit.
    Maar ben bang dat het over is, en we ook deze strijd hebben verloren. Morgen toch maar testen.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.206
    113
    Brabant
    Och lieverd toch:( waarom jezelf nog een dag kwellen? Kun je vandaag niet al testen? Of is t nog e vroeg en zou een nega test nog niks zeggen? Nee toch?
    Ik denk zoooooveeel aan je! Heb je goed vast hoor!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ga morgen pas testen, omdat ik mezelf dan zeker niet af ga vragen of het misschien toch niet te vroeg was.
    Ik voel me eigenlijk vrij relaxed. Kan er wel vrede mee hebben denk ik. Ben relaxter dan zaterdag, zondag, maandag en dinsdag eigenlijk. Misschien omdat het toen echt te vroeg was en ik nu voor mezelf alles heb geprobeerd door toch met de utro te beginnen. Zo had een innestelend cryootje tenminste nog kans. De bollen hebben wel echt effect gehad.
    Ik heb gevochten en gestreden, maar de strijd waarschijnlijk verloren. Maar wel met opgeheven hoofd, SO!

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Maar Sas...beige zegt toch niks?!?!
    Hier heel vaak beige gehad en nu nog!

It ain't over till it's over!!!!

En testen, kan vandaag zeker wel, maar snap ook wel weer waarom morgen!
    Waar jij je prettig bij voelt!

Maar ik fik nog even door hoor!!!!

SMAK

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bij mij zegt beige altijd dat de ongi eraan komt. Zou fijn zijn als het nu iets anders zou zeggen, maar ik ga er maar niet vanuit.
    Maar je hebt wel gelijk hoor, it ain't over till it's over en ik hoop ook nog steeds door. Maar heb wel minder hoop dan woensdag.

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Snap ik ook lieverd...
    En helemaal omdat je nu zegt dat het wat anders betekend bij jou...en jij mag minder hoop hebben, kan ik me heel goed voorstellen, wij houden die hoop nog even vast!!!!

Dikke smak!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hmmz, meer beige...
    Het enige wat anders is dan anders, ook bij een verse tp, borsten zijn nog erg auw. Na een verste tp is bij mij meestal de gevoeligheid van borsten 11 dagen na punctie weg en dan 2 dagen later begint beige/bruin. Nu wel beige, maar echt AUW! Maar dat zal wel door de bollen komen icm eigen progesteron. Morgen testje er tegenaan en dan is alles duidelijk.

14. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    *Ga heeeeeeeel even inbreken hoor dames voor Sassie*

Ik zit je namelijk al lichtelijk onbeschaamd en ook vol spanning een paar dagen te volgen in jullie topic en wil je even laten weten dat ik aan je denk! Ik hoop nog steeds keihard dat je morgen verrast gaat worden, tegelijkertijd weet ik ook dat jij je lijf als geen ander kent maaaaaaaaar, er zijn wel andere omstandigheden nu he: je hebt nog geen bloed, het is een cryos, je temp is nog hoog en je hebt pijnlijke borsten: ik hoop het zo voor je, maar begrijp je zelfbescherming. Hoe dan ook komt het goed met je daar heb ik vol vertrouwen in maar voor nu blijf ik nog even voor je duimen voor morgen;)

Dikke knuffel!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wat zul je blij zijn dat het morgen is....

Van de ene kant natuurlijk het 'tussen hoop en vrees'gevoel weg en dat vond ik zo rond deze tijd altijd nog wel lekker....
    Aan de andere kant, eindelijk duidelijkheid, want kan me voorstellen dat je daar nu ook wel aan toe bent!!!!

God meid, ik hoop het toch zooooooooooooo voor je!!!!
    Beige komt gewoon van de utrogestan! SO!
    En AUW boobs horen er gewoon bij, bij swang zijn! Het MOET en het SAL!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    O lieve Sas, wat een vreselijke dagen zijn dit toch!

Geloof hebben maar toch ook niet.

Hoop hebben maar toch ook niet.

Willen weten maar toch ook niet.

Morgen is het zover.
    En wij hebben je vast!

SasCryoPower!!!!!!!!!!!!!!!!

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Pfff Sas, weet zo goed hoe je je voelt :(...
    Sluit me wel aan de bij de andere meiden hier: it ain't over till it's over... We duimen stug door met zijn allen, houden jouw en elkaar handjes vast...
    En we sturen virtuele CRYO POWERRRRRRRRRRRRRRR de ruimte in... Opdat onze oproep gehoord wordt...
    Die gevoelige borsten nemen bij mij overigens - ondanks die bollen - als ik het mislukt is altijd af... Dus dat vind ik heel stiekem een beetje hoopgevend :)

(kom al steeds vaker uit holletje en dit weekend ben ik denk ik weer toe aan Schrijven...)

xxxx

18. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    #3018 Gabriellle, 3 mei 2012
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
    @Sas: in aint't over till it's over...ik blijf duimen! Je hebt goeie symptomen, blijf hopen. Nog eventjes aftellen naar de test...brrr... Duimduimduim.

@ego: was ik gisteren na de punctie nog lekker gemaakt met 11 folikkels die aangeprikt waren, bleken er maar 7 rijp en maar 4 bevrucht. Ik had zo gehoopt op iets meer deze keer, zodat we cryo's kunnen hebben. Helaas, ik ben er een beetje teleurgesteld door.
    Maar...als we maar mooie emmy's hebben voor de tp zaterdagochtend. Ik ga hopen, bidden, duimen dat die 4 heel mooi en veel gaan delen.

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    En de duimen gaan ook aan voor mooie bevruchtingen en doordelingen voor jouw Gabrielle!!! Spannend hoor... Kan me voorstellen dat het reusltaat een beetje tegenvalt, maar slecht is het echt niet!!!

Liefs

20. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Nee, Juulzon, slecht is het niet. Ik ken meiden die een moord zouden doen voor zoveel bevruchtingen. Maar mijn ervaring tot nu toe is dat er net 2 zijn die teruggeplaatst kunnen worden en de rest worden niet ingevroren :(. Dus, ik ga er een beetje van uit dat er wel een tp gaat plaatsvinden, maar dat is dan wederom de enige kans.
    Heel stom, maar ik kan wel bijna huilen van frustratie. Ik was er zo zeker van dat er nu wel cryo's zouden zijn... Dom, ik weet het, maar ja... Ik heb hier zoveel succes verhalen gelezen over cryo's, dat ik dat ook wilde... grrrr.

Deel Deze Pagina