klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Gabrielle, herken die frustratie enorm. Heb zelf maar 1x 1 cryo gehad en ben altijd afhanklijk van verse terugplaatsingen. En jammergenoeg worden die inmiddels niet meer vergoed... Wij hebben relatief gezien al veel puncties gehad (5), maar in verhouding maar heel weinig terugplaatsingen (6)...En dus in verhouding veel minder kansen dan meiden die gewoon per punctie ook nog een stuk of wat cryo's hebben...

    Maar, we duimen gewoon voor 4 mooie emmy's, worden er 2 geTPt en heb je 2 cryo's... Wie weet :)
     
  2. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Gabriellle, ik snap je teleurstelling heel er goed. MOK! :(
    Ik heb zelf ook maar 1x een cryo gehad (deze dus) en het geeft toch meer kansen als je cryo's hebt. De vorige keer had ik 12 bevruchtingen en dan alsnog maar 1 cryo. Ik hoor ook vaak meiden die dan maar 4 bevruchtingen hebben en toch nog 2 cryo's. Wat hoop ik dat jij bij die laatste groep zit!
     
  3. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Hier idem dito, 5 puncties tot nu toe, de eerste keer ook cryo's gehad, dus 6 tp's. Net wat je zegt, relatief weinig terugplaatsingen, dus ook minder kansen op een zwangerschap. Dit was dus de 6de pu, en als het goed is de 7de tp. En wie weet, misschien hebben we idd 2 tps en 2 cryo's, als ze alle 4 hun best doen :)
    Er is nog hoop. Ik ga proberen het positiever te bekijken :). Dank!
     
  4. blijmeisje

    blijmeisje Fanatiek lid

    16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    ooooooh Sas... Killing dit.... Wel niet wel niet wel niet wel niet en dat gaat de hele dag zo door. En het erg is... Je weet het pas als je test/ongesteld wordt etc... :( Aan de ene kant hoop en aan de andere kant zelfbescherming.

    Meis... We zijn er allemaal bij... We houden je vast. We knuffelen je tot je heel hard LOSLATEN!! roept en wie weet juichen we allemaal met je mee...Dikke knuffel!

    Ook voor de andere stressmeisjes!
     
  5. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    oOoOoOO liefsas.....
    Gedachten bij je...
    En beige zegt niks...ik heb t ook in de zwangerschap idd.
    Knuffffffffffffffffff!

    Gabrielle snap teleurstelling! maar uiteindelijk heb je maar eentje nodig.
    Hier ook nooit hoge bevruchtingspercentages
    Punctie 1: 7 eicellen, 2 bevrucht, 2 tp van matige embryos, geen cryos,zwanger van dochter
    Punctie 2: 7 eicellen, 3 bevrucht, 1 tp, 2 cryos, niet zwanger
    Punctie 3: 6 eicellen, 2 bevrucht, 2 tp, geen cryos, zwanger maar mk
    Punctie 3: 2 eicellen, 1 bevrucht, 1 tp, geen cryos, zwanger maar vmk
    Punctie 4: 13 eicellen, 4 bevrucht, 2 tp, 1 cryo, zwanger van zoon
    Ik duim voor je meis

    Juulzon dikke knuf!

    Sas lief van je meis...

    Hier idd gister intake gehad van kraamzorg. Ongelooflijk ik, kraamzorg ,over tien weken een kindje???. Het blijft ongelooflijk wonderlijk.
     
  6. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Gabrielle, ik vind het ook zeker niet slecht hoor!!!
    Hopelijk dan ook nog 1 of 2 cryotjes, al is het maar voor je gevoel maar vindt het inderdaad zeker niet slecht!! Ga mega duimen voor jullie, wat ontzettend spannend. Zaterdag TP!! Whoeiiiii en dan op naar de 2 wachtweken, hou je heeeeel stevig vast.... Hoe voel je je nu na de punctie?

    Wij hebben van de 5 ICSI's ook maar 2x cryo's gehad, na de 3e ICSI TP gehad van 2 cryo's maar niet zwanger en de andere 2 cryo's vlak voor TP uit elkaar gevallen, was ik ook zo verdrietig over toen blehhhh.. En nu hebben we nog 4 cryotjes voor later als ik groot ben :D :D hihihihi......

    Sas, ik vind eerlijk gezegd de pijnlijke titten ook wel hoopgevend (durf het bijna niet hardop te zeggen, want wil je absoluut geen pijn hiermee doen). Alleen pijnlijke titten gehad toen ik daadwerkelijk SWANG was. Ik duim dus gewoon nog even stevig door!!!!

    Alex, hahaha onwerkelijk is dat inderdaad he? Ik vond dat ook echt zo'n emomoment!!

    Sikki, hoe is het met jou? De laatste loodjes!!

    Loesie, jij mag best zeggen dat je de laatste loodjes zwaar vindt, wat dat zijn ze ook. Weet je nog dat ik me ma Flodder noemde? hihihihi had ook ontzettend veel vocht en was er op een gegeven moment ook wel klaar mee. Maar had gelezen dat ze je toch niet al te lang laten lopen he, dat is wel een fijn vooruitzicht. Spannend he!

    Juulzon, fijn dat je langzaam het holletje weer uitkomt, wij zijn er voor je!!! kussssssssssssssss
     
  7. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sas: ik hou nog steeds je kleine teen vast!!
     
  8. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Sas, Sabrien en Alexandra: ik weet het, ik ben me ook onnodig overstuur aan het maken. Men heeft maar 1 goeie plak-emmy nodig. Dank jullie, ik voel me nu stukken positiever :)

    @Sas: meid, houd je het nog vol. Ik denk nog steeds aan en duim me rot voor je!
     
  9. Lieve Sas, ook vanaf hier duim/bid ik met je mee.

    Ik blijf jullie ook gewoon volgen he? :p
     
  10. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank jullie wel allemaal, lieve meiden.
    Maar beige is inmiddels bruin, en best veel ook. Dus mijn hoop is weg. Morgen toch een test voor de zekerheid en dan stoppen met de bollen.

    @ Gabriellle, ik baal ook ontzettend van weinig goede bevruchtingen telkens dus ik snap je helemaal. Tis minder hoopgevend dan dat je ook nog eens een stuk of 6 cryo's zou hebben.
     
  11. blijmeisje

    blijmeisje Fanatiek lid

    16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Fuck! :( :( ksssssst bruin!

    Knuffel sas!
     
  12. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :( Shitzooi Sas. Het leek zo mooi en wat hadden we een hoop. Maar jij kent je lijf het beste en dat is weer gebleken. Helaas.

    En toch, ik hoop,fik,duim,diamant en klaver gewoon nog even door. Plaat voor mijn hoofd misschien maar goed. HOOP DOET LEVEN!!

    dikke kus en pletknuff
     
  13. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    F*ck sas!!!:(...
    Ik ga even helemaal niks zeggen over, hoeft nog niks te betekenen enz...Jij kent je lichaam het beste!

    Maar net zoals Nyn, ga ik zelf nog wel even door met klaveren/fikken en de rest!

    Dikke knuf!
     
  14. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Neeeeeee Sas!!!

    Shitterdeshitshitshit :(

    Dit willen we allemaal helemaal niet horen!
    Ik plaat ook nog even door tot morgen.

    Denk aan jullie!!!


    *duimmmmmmmmmmmm*
     
  15. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Oh sas....
    Dit mag niet gebeuren!!
    Ksssst weg bruin je bent hier niet welkom.....

    Dikke knuffel lieverd....
     
  16. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Kan me alleen maar bij de rest aansluiten Liefsas... :( :(
    Zoveel te zeggen maar ook weer niet.

    Ik duimdikklaver ook nog even door.

    Dikke knuf lieverd!
     
  17. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @sas: wat een sh*tzooi sas, ik ga even geen goed bedoelde woorden typen maar ik denk aan jullie, dikke knuffel voor jou lieverd.

    @juulzon; fijn dat de grot weer wat zonlicht doorlaat, hopelijk klauter je snel weer wat op!

    @ gabrielle; begrijp goed dat het jou persoonlijk even tegen valt hoor, lijkt me logisch! Toch duimen en klaveren voor ene goede afloop en terugplaatsing die nu echt dichterbij komt!

    @loes: de laatste wkn / loodjes voor jou, voor mijn gevoel heeel snel gegaan mar dat is altijd voor anderen he ;)

    Ego bericht;
    echo vandaag was goed, ben nu 11 wkn en 1 dag en er was een beweeglijk wondertje te zien! helemaal gerust gesteld en opgelucht al voelt het wel dubbel om dat nieuws nu hier te plaatsen want het is alle meiden hier zo ontzettend gegund!!
     
  18. Bright

    Bright Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Kutzooi Sas!!! Weet ook niets te zeggen... :(

    Dikke Knuf en ik duimfikbidklavetdiamantaan nog even door.

    x
     
  19. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Shit Sas!!! Ik blijf net als de andere meiden nog even doorduimen en hopen, maar ja jij kent je lichaam natuurlikk het beste, maar toch...
    Dikke knuffel!!!

    @Natas, wat fijn dat alles goed is met jullie wondertje in je buik.

    @Gabrielle, ik duim voor mooie bevruchtingen!!!
     
  20. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Oh oh lieve sas, ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar bruin mag NIET doorzetten! Hoop zo dat het oud bloed is dat weg moet voor schoon bedje voor sasbeeb.
    Wat een spanning en wat komen er weer veel gevoelens bij kijken. Meid ik blijf stug doorduimen tot er echt zekerheid is.


    Smak!
     

Deel Deze Pagina