klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik kom even spieken naar het 2e streepje van Sas. Want mijn onderbuikgevoel zei me al dat die er wel zou staan ;):D

    Wat ontzettend fijn en spannend Sas! Maar meissie, kop op he. Hoe eng ook, probeer toch iets positiever te zijn. Positieve vibes kunnen alleen maar goed zijn voor cryowonder in buik :)




    @Ladyzorra; waarschijnlijk twitter dan, hoewel ik me echt niet kan herinneren ooit ergens mijn mobiele nummer aan te hebben gelinkt :( En Melle heeft volgens mij ook geen lichtbauw shirtje/slabbertje :( is het niet gewoon het kind van de kapster? :D:p
     
  2. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Turen??? Niks niet turen! Ik zie gewoon een streep!! Een sasbeebstreep!!
    Bruin is wel eng maar kan van alles betekenen. Cryo is bm Aan het opruimen, hij moet er immers nog zo'n 8 maanden in zitten!


    Posicryopowerrrrrrrrrr!!!!!
     
  3. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    FAN SAS TISCH!!!!!

    Sas, super super super.... Zo zie je maar weer! In elk geval weet je je emmy zich goed heeft doorgedeeld en is ingenesteld! Jij doet gewoon een Marjah, die ook swang is van haar laatste cryo... Het kan, het kan... En dat gewoon in jouw eigen cyclus (oké met wat bollen, maar die waren last minute!).

    So far, so good!

    Nu moet dat bruin nog even verdwijnen en dat roze moet op die streep komen.

    Weet zeker dat iedereen keihard duimt voor je, dat mag blijken. En tuurlijk doe ik mee.

    Nog alijd vanuit holletje... wat ik wil ook zo graag zo'n mooie banner...

    Sikki, jij bijna mama :) :)

    xxx
     
  4. Bright

    Bright Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Duimfikbidklaverdiamantaan!!!!
     
  5. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    Sas!! Dit is een inbreekwaardig moment! Dus dan doe ik het ook maar even:

    Wat een fantastisch nieuws, kippenvel over m'n lichaam en tranen in m'n ogen. Ik ga enorm voor je duimen dat dit cryowondertje heel lang warm mag blijven zitten. Wat moet dit spannend voor jou / jullie zijn, positief blijven hoor! Ik zie ook duidelijk een streep en als jij 'm nog duidelijker ziet in het echt zit het wel goed! Een streep is een streep, maar ik weet als geen ander dat als hij licht is dat je toch nog gaat twijfelen; niet doen!! :)

    Dikke knuffel!!
     
  6. blijmeisje

    blijmeisje Fanatiek lid

    16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    JAAAAAAAAAAAAAA!!!! SAS!! Ik zie hem ik zie hem ik zie hem!!! :) :)

    Heb vanochtend vreselijk met je meegeleefd maar kon niet eerder reageren, moesten naar de notaris. Oh meis wat spannend allemaal!! En wat ongelooflijk kl*te van bruin! Natuurlijk hoeft het niks te zeggen, ik ken mensen met bakken bloedverlies en toch goed, maar bij jou is het een teken van ongi en dus ENG!!! Ik snap het heel goed...

    Maar.........

    Wat vind ik jou toch een prachtwijf!! (gilde ik vanochtend ook al op de whatsapp). Echt zoveel respect voor jou. Dat je nu gewoon zo positief en blij bent. Ondanks alle bibbers helemaal optimaal genieten van alles wat je nu meemaakt en bent (ZWANGER!! :D ). We weten niet hoe het afloopt, maar 1 dingen weten we wel: je bent NU zwanger. En dat je daarvan geniet vind ik geweldig en ook bewonderenswaardig!

    SO!

    Lieve sas met je mooie banner, we houden je nog steeds vast en fikken, klaveren, diamanten, bidden, duimen, hopen alles bij elkaar voor een plakcryo! (En symptomen komen en gaan, no worries!).

    XXXXXXXXX


    (jeuh! :D)
     
  7. Nonja

    Nonja Fanatiek lid

    12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Haha! :D

    Juulzon jij bent next! Dat moet!
    Liefs Nonja *meeleeflezer*
     
  8. Leonie27

    Leonie27 VIP lid

    1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    * breekt ook ff in*

    wauwie sas, ik zie ook een streep!
    Oh ik duimfikklaver etc heel hard mee dat ondanks bruin verlies dit een blijvertje is!

    Dikkeblijemaarooktochnogwatonzekereknuffel, wat een rollercoaster toch voor jullie!

    * breekt weer uit*
     
  9. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat lief allemaal! En voor mij... wauw!
    Ben ook wel erg onzeker hoor. Ik vind streep zelf namelijk errug licht voor 14 dagen na ei, 10 dagen na tp. En bruinverlies vind ik niet erg hoopgevend.
    Toch probeer ik positief te blijven, want zover zijn we gewoon nog nooit gekomen.
    SMAK!
     
  10. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sas ik heb mijn testen opgezocht van de tweeling en toen had ik op dag 8 na tp een tuurstreepje maar wel van een tweeling zwanger..dag 11 na tp een roze lichte streep en op dag 14 een cb digitaal met 2-3 weken zwanger

    heb aub vertrouwen lieverd en geniet ervan, wat je nu hebt kan niemand je afpakken, je lichaam kan het wel.
    Bruin is oud bloed en waarschijnlijk van innestel en mischien zelfs wel van inbrengen van bollen dat je je bmm geraakt hebt...

    je kent je eigen lichaam het beste maar soms houd je eigen lichaam je heel erg voor de gek...

    En ik blijf bidden dat deze mooie cryo uit zal groeien naar een mooie sasbeeb!!!
     
  11. brabbel1988

    brabbel1988 VIP lid

    8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Breekt in!

    En zo is dat!
    Wat bijzonder zeg,ik ben helemaal sprakeloos!
    Voorzichtig gefeli!!

    Breekt uit!!
     
  12. cin1979

    cin1979 VIP lid

    26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Sas!!! Een glitterkabouter fluisterde iets over posiSAStest!
    En ik zie hem makkelijk hoor, ook op het kleine schermpje van de telefoon!
    Gefeliciteerd!!! Je bent SWANG!
     
  13. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik vind het trouwens helemaal niet zo'n licht streepje 10 dagen na tp! Zou zondag digitale doen.. Echt! Die zijn heel gevoelig met indicator.
     
  14. MilkHd

    MilkHd Fanatiek lid

    8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Woehoe, Sas is swang! Wat gaaf! Ik ga keihard duimen op een steeds duidelijker wordend streepje ;)
     
  15. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Er heeft hier weer een mooi wonder plaats gevonden:
    Een mooie lieve o zo gewenste plakbeeb heeft de weg gevonden naar een super lieve papa en mama!!
    Saskia, gefeliciteerd meid! Houd moed, dat MOET!
    Die banner die blijft voor acht maanden en wordt vervangen door een mooie roze of blauwe!
     
  16. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sasman zag de streep, woehoe! :D
    Zonder turen...
    Dit nemen ze ons niet meer af. SO!
     
  17. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Sas, wat ben je een kanjer lieverd. Hie moeilijk en onzeker nu ook toch haal je er alles uit nu. Heel bijzonder en gelijk heb je hoor. Hoe is het met bruinverlies nu?

    Nu samen turen naar die streep en samen zwangeren:p
     
  18. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    Oh sas,weer een mijlpaal: samen streepje gezien!
     
  19. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, ben zo trots op joe en Sasman!
    Zo'n mooi team!

    Er mag jullie niets meer afgenomen worden!
    We houden met z'n allen jullie en jullie cryotopper vast!
     
  20. Jessie80

    Jessie80 VIP lid

    3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    * inbraak *

    Ik zie 2 streepjes..
    Ik zie een banner..
    Ik lees een ontzettende blije, voorzichtig hoop krijgende Saskia!

    Ik hoop en duim dat de streepjes alleen maar duidelijker worden en je banner 8 maanden mag blijven staan!!

    * breekt weer uit *
     

Deel Deze Pagina