lieve sas: waar blijft nu toch die welverdiende knaltest, verdorie! Vandaga dus bloedtest maar wanneer dna de uitslag. Ik hoop voor jullie echt vandaag nog want die onzekerheid is niet te doen. Dikke knuffel
Ok dan... de 3 onder elkaar. Vind het erg slecht te zien, omdat de bovenste 2 donkerder opgedroogd zijn. De onderste was toen nog vers. Een nieuwe foto maken van alledrie is niet echt een optie. De onderste is behoorlijk geel geworden.
Test 1 en 3, vrijdag en maandag, allebei vrij kort na het piesen gemaakt. Er zit 3 dagen tussen. Er ís verschil, maar te weinig ben ik bang.
Lieve Sas, de onderste is zeker de duidelijkste. Maar of het genoeg is... Ik had je zoveel meer gegund! Dit is gewoon een vreselijke periode nu. Als je nu gewoon een knaltest zou hebben dan is er ook wel spanning, maar meer opwinding naast de angst om het weer te verliezen. Nu is het zo'n stress van heen en weer geslingerd worden tussen hoop en vrees en emotie en ratio. Je weet dat het beide kanten op kan gaan nu. En we hopen allemaal zo op dat wonder! De verhalen van die meisjes uit het babyrinth. Wat Klingel ook al zei. Dat meisje zwanger na 9 ICSI's... dat meisje met de negatieve bloedtest die toch positief werd... maar bovenal dat meisje met zulke lichte testen die toch hartstikke zwanger is! Lieverd, we denken allemaal aan je en duimen en klaveren en fikken en bidden. SasCryoPower!!! Het kán het kán het kán!!!
Dank je, Sikki. Even een powerboost kan ik wel gebruiken! Ach... het had ook kunnen zijn dat de testen lichter werden en dat is dan gelukkig weer niet zo. Dús er is wel iets heel hard aan het knokken en vechten in mijn buikje. En of dat genoeg is... ben bang van niet! Maar het ís er wel, ben nu wel écht swang. Nog wel...
Precies Sas! We zijn realistisch en we weten dat de testen errug licht zijn voor dit termijn. Maar we hopen ook! Er is iets heel hard aan het knokken in JOUW buikje! En je bent echt wel SWANG! JIJ! En echt, ik heb de meest wonderlijke verhalen gelezen (want die heb ik overal gezocht, omdat ik die ook kon gebruiken) en er zijn verhalen van meiden met testen zoals jij die toch echt een kindje hebben gekregen. Het kán! Want hier in het babyrinth is er ook een meisje die met een bms van 4,3 mm die een kindje heeft gekregen. Ook al zo'n medisch wonder... Daar zijn we goed in hier! Dus wat dat betreft zit je hier helemaal goed lieverd!!!
Precies, ik weet dat de kans erg klein is dat het goed afloopt. Maar er is een kans. Want ik test positief, ze worden niet lichter en er is geen bloed. Thanks lieverd!
We blijven hopen en duimen lieverd, en hopelijk knokt jullie wondertje flink door in je buikje!!!! Hoe laat krijgen jullie de uitslag? MEGA DIKKE KNUFFFFFFFFFFFFFFFFF
Ook een kleine kans is een kans! En tot het tegendeel bewezen is ben jij swanger en hopen,duimen,fikken,klaveren en diamanten wij gewoon door. Waarneer uitslag bloed?
WANT DIT IS MIJN 2000e BERICHT!!!!!!!!! JOEHOEEEEEEE!! *Sabrien schuift taart, koffie, thee het babyrinth binnen*
... Kwam even illegaal aanwaaien, zit op het werk... Maar was zo benieuwd hoe het met Sas gaat... Wat je zegt: geen bloed en de test wordt niet lichter... Wie weet heeft jouw cryo gewoon lekker de tijd genomen om in te nestelen... Was-ie eerst op zoek naar een mooi plekje en besluit nu om daar in te nestelen... Hoop het zo... Wanneer denk je iets te horen? We houden met zijn allen je handje vast (we maken een kringetje... van meisjes en van meisjes...). En ondertussen duimen en klaveren we door!!! @rest: zwaai, zwaai, zwaai...
Gefeliciteerd Sabrien *Schuift een zelfgemaakt piemeltaartje het babyrinth in* Ik hoop dat uitslag snel komt. Ik zit er inmiddels wel een beetje doorheen eerlijk gezegd Komt wel weer goed *pept zichzelf op* Voor 12 uur moest het gefaxt worden naar Gent. De vorige keer zei Gent niks gehad te hebben, ziekenhuis hier van wel... Toen heb ik het uiteindelijk van de HA gekregen omdat zij een kopie hadden. Dus tja, je weet maar nooit of ik de uitslag überhaupt krijg vandaag.
Dank u voor het piemeltaartje !!! Sas, wij moesten voor 8 uur bloedprikken en dan konden we zelf bellen on half 2 (Genk). Dus zo lang hoeft het niet te duren denk ik, toch?!?!?! Anders misschien een optie om vanmiddag zelf te bellen? Kan me voorstellen dat je er nu doorheen zit, die onzekerheid is echt slopend. Je wilt gewoon zekerheid en weten waar je aan toe bent!!
Het is 12 uur geweest, Sas...enne?? Fax binnen? (de spanning is te hoog) Ik duim nog steeds voor je! Sabrien: lekker taart
Ik weet niet of Gent de fax al binnen heeft. Kan ik niet zien Ik wacht het gewoon nog even af. Hoe is het met je, Gabriellle?