klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
  2. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    Lieve Sas, dit is zo oneerlijk!! Geen woorden voor.
    Een hele hele dikke knuffel.
     
  3. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Tranen om je stukje en het liedje. Lieve schat, jij bent bijzonder en sterk en verdient onze steun. Dat kindje komt er. Hoe en waarneer is de vraag maar jij wordt mama. SO.
     
  4. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ook hier een traantje.
    Van herkenning om je verdriet.
    Dat liedje is mooi... Heel mooi..

    En ja, de meiden op dit forum zijn inderdaad heel lief en bijzonder, dat ervaar ik ook zo. En jij bent dat ook lieve Sas.
    Denk aan je.
     
  5. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Lieve sas; wat een ontzettend triest bericht zeg! Ik weet ook niet wat te zeggen. Huil, schreeuw, en zoek troost samen met je mannetje. En volg je gevoel hierin, denk aan jullie!
    Dikke knuffel
     
  6. Nonja

    Nonja Fanatiek lid

    12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Fuckerdefuck! Dikke pletknuf Sas.
     
  7. mamsje84

    mamsje84 Niet meer actief

    een dikke knuffel voor Sas,
    van een meelees / leef meisje.
     
  8. blijmeisje

    blijmeisje Fanatiek lid

    16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ach lieve lieve Sas... :( we hadden je allemaal zoveel meer gegund.. Ik wil je nu alleen maar een hele dikke knuffel geven.. Je bent en enorm sterk mens!

    XXX
     
  9. Lindinha

    Lindinha Fanatiek lid

    23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lieve Sas,
    Zit echt met tranen in m'n ogen je reactie te lezen.
    Ik voel zo je verdriet en teleurstelling!
    Dat gevoel is zo herkenbaar.

    Ik vind je zo sterk klinken..!
    Veel sterkte de komende tijd... Alles op z'n tijd en... Heel belangrijk volg je gevoel!

    Op hoeveel dagen na tp zit je vandaag
    Houden ze je hcg nog in de gaten?
    Bij mijn miskraam moest ik na paar dagen weer prikken om te zien of het hcg wel daalde, wat het overigens niet zo vlot deed.

    Bij ons in het Zks is trouwens een hcg van meer dan 1 al positief. Zeiden ze ook dat het niet goed was?

    Knuf!
     
  10. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb nog geen contact gehad met Gent verder. Ik ga ze morgen bellen om de uitslag te bespreken.
    Wil eigenlijk wel een bloedprik over een week om te zien dat hcg echt weg is.
     
  11. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve Sas, zit weer met tranen in mijn ogen. Wat is het toch oneerlijk en wat ben jij toch een ontzettende kanjer. Ik heb zooooveeeel respect voor jou, het gaat goedkomen hoe dan ook en jullie zullen topouders worden dat weet ik zeker!!! Inderdaad trots zijn op cryo en saslijf, ze hebben echt hun best gedaan en wie weet in de toekomst.........
    hele dikke knuffel en weet dat je altijd hier bij ons terecht kan en dat we er altijd voor je zullen zijn. Je staat er niet alleen voor!!!!!!!
     
  12. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    *slik* om je reactie Sas. Wat had iedereen hier graag een andere afloop voor jullie gewenst. We zijn er voor je, maar dat is overbodig om te zeggen, denk ik ;)
    knuffel
     
  13. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nogmaals een dikke knuff voor jou Sas. Je bent echt een kanjer.
     
  14. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lieve sas

    Tranen over mijn wangen van je stukje en het liedje.
    Wat ben je ondanks het enorme verdriet toch een enorme lief sterk dapper meisje. Diepe respect
    Ergens in de wereld is een werledwonder aan het wachten op een wereldmama, dat ben jij liefsas.
    En wie weet als jullie wel nog een poging willen wagen een biobeeb.
    We kunnen niet in de toekomst kijken maar mama en papa worden jullie.
    En dat kindje kan zich geen betere wensen.
    Voor nu veel sterkte samen met het verwerken van dit verdriet

    Dikkeknuffel!
     
  15. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Lieve Sas, kippevel en tranen van je mooie woorden en je mooi liedje. Ik weet ook niets meer te zeggen.... je bent zo ongelofelijk sterk!
    Ik sluit me bij Alexandra aan: je wordt een wereldmama van een wereldwonder. Je zal mama worden, want dat verdien je!
    Nog een dikke knuf!
     
  16. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve Sas, tranen om je reactie, je verdriet voel ik door het scherm heen....
    Maar ik zie ook een zeer sterke vrouw, een vrouw die trots mag zijn op het proberen van Saslijf en cryootje en die op welke manier ook een hele lieve mama zal worden.
    Lieverd, ik denk aan je, hele dikke knuffel.....
     
  17. Jo1978

    Jo1978 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Veel te lang geleden dat ik hier was, maar ik moet toch Sas even een HELE DIKKE KNUFFEL geven!! Wat is het leven soms oneerlijk en wat is het frustrerend als je daar niks aan kunt veranderen! Heel veel sterkte Sas en geniet lekker van elkaar en ooit komt het goed! Hou vertrouwen! (en dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. weet ik.. ;))

    SMAK!
     
  18. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Mag ik hier even mijn boosheid kwijt?? Na mijn kompleet mislukte icsi poging, en na Sas haar zo oneerlijk verlies van haar mooiste cryo, kan ik dit even niet bijhebben vandaag.
    Een collega maakte net bekend dat ze zwanger is van de 2de. Ik weet nog dat ze in januari aangaf dat ze er weer voor gingen, en ja hoor...ze zijn al 3 maanden zwanger. Als je dus terugtelt is het zowat meteen gelukt. En natuurlijk gun ik het haar, en anderen... maar ik ben nu even zo razend boos op de oneerlijkheid van dit alles.
    Ik kan alleen maar janken van frustratie!
     
  19. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Gabrielle, de gevoelens die je hebt die mogen er zijn en die mogen zeker hier geuit worden. Ik kan ze goed begrijpen. Zeker als je zelf net zo'n vreselijke tegenslag hebt gehad!

    Ik ben ook boos! Dus ik ga ook even mopperen ;)
    Ik wilde vandaag iets doen, dus ik belde vast wat dokters hier in de buurt om te kijken wie er überhaupt bereid is om de medische keuring uit te voeren.
    De eerste assistente: nou, ik weet niet of de dokter daar wel zin in heeft... (pardon! ;))
    Vervolgens vraagt ze: waarom eigenlijk? Kun je zelf geen kinderen krijgen?
    Nee inderdaad.
    O, dat is wel triest.
    Ik vraag het aan de dokter en dan laat ik hem bellen.

    Watte?????

    Onbeschoft mens.

    Was meteen klaar met mijn belrondje. Hier heb ik vandaag geen zin in.
     
  20. MilkHd

    MilkHd Fanatiek lid

    8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Oneerlijk is het zeker! Dikke knuf voor Sas en Gab!
     

Deel Deze Pagina