klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh, en juich: mijn contract wordt per 23 aug met een jaar verlengd! :)

2. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    ff snel binnen schieten hiero, heb alleen laatste bladzijde gelezen;

@loes:proficiat meid, wat geweldig. Hopelijk is het allemaal vlot gegaan!!! Nu genieten.

@knuffel voor sas!

Nu weer ff puin ruimen, bah wat is die dag na terugkomen van vakantie toch bleeeeeeh!! Maar morgen lekker gezin-dag met zijn drietjes!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Annedore gefeliciteerd met je cintractverlenging. Natascha welkom thuis weer ;)

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Anne, wat een fijn nieuws!!!
    Gefeliciteerd!

En kusje op Mellekontje!

Natas, haai!
    Fijne vakantie gehad?

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sikki..... MP!!!!!

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Geen paniek! :D

Niets aan het handje hier.
    Genieten van de daagjes samen met Siklief.
    Hij heeft lekker 4 dagen vrij.
    Was dus een mooi weekend om te bevallen ;)
    Maar ja, madame beslist schijnbaar anders!
    Gisterenavond nog maar eens samen een nieuw restaurantje uitgeprobeerd (zou dit dan WEL voorlopig de laatste keer zijn geweest...)

7. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    haha sik, ik zag dat jij gereageerd had en dacht ook meteen; jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
    Maar nog lekker even genieten met zijn 2tjes en straks lekekr met zijn 3tjes!
    Voel je je verder allemaal goed?
    het klinkt misschien beetje vreemd maar geniet er nog van want toen onze dochter geboren was, was het toch opeens wel erg stil in mij buik!!

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Sikki: weet je het zeker van dat kusje op Mellekontje? ;):D

Hoe voelt het in buik? Al wat rommeltjes of niet?

9. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    hey meiden,

even dikke knuffel voor iedereen hier. het is druilerig weer buiten maar we zitten lekekr gezellig met zijn drieen aan de koffie / thee / chocomel.
    Vanmiddag etentje met onze vriendegroep en dan gaan we het nieuws vertellen van ons 2de wonder dmv een leuk shirt met de tekst; PSSSt......mijn mama heeft een baby in haar buik.
    Alhoewel ik juist nu ook extra denk aan de meiden die helaas nog niet zover mochten zijn, in gedachten bij jullie lieverds!!!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier is het juist ontzettend lekker weer :D Zonnetje, en lekker warm.

Maarre, Sikki... eerlijk gezegd denk ik dat meisje nog wel eventjes blijft zitten ;):)

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haha Sas, dat denk ik ook!
    Het maximale er uit halen ;)
    Er rommelt nog niet echt wat.
    Vanochtend heeft Siklief nog nieuwe buikfoto's gemaakt.
    Te bewonderen in m'n album.

Sas, hoe is het nu met jullie lieverd?

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Je ziet er prachtig uit, Sikki! Een hele mooie bolle buik heb jij :)

Met ons gaat het op zich wel goed. In ieder geval iedere dag een beetje beter. Ik heb weer wat energie en kan ook weer genieten van de dingetjes die mijn leven zo leuk maken. Zoals mijn lief mannetje bijvoorbeeld. En onze spontane uitstapjes enzo :)

13. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ja Sikki, ik heb je buik ook bewonderd, mooi!!!

Sas, wat fijn dat het wat beter met jullie gaat en dat je weer energie en zin krijgt om leuke dingen te doen. Bij mij is het een beetje dubbel. Ik ben van de ene kant heel kribbig en bozig, en regelmatig niet te genieten (en ik haat mezelf dan het meest)van de andere kant probeer ik alle mooie dingen te omarmen en lekker te genieten. Ik hoop dat dat kribige en bozige een proces is en dat het over een tijdje over is, want ik vind mezelf geen leuk gezelschap.

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Nog geen sikkibeebje? Succes met de laatste loodjes sik!

Verder alles goed met iedereen? Wat ben je toch een kanjer sas...

Hier op de 'als ik er niet aan denk gaat het eigenlijk heel goed' modus. Klinkt gek maar werkt op een of andere manier echt. Alleen jammer dat je er dan toch vaak aan herinnert wordt door dingen van buitenaf. Maar goed dat heeft tijd nodig denk ik.. Voor nu nog steeds op tussenstation dus kan er niet zoveel mee.. Over 6 wk est op vakantie en daarna gaan we door...

Denk aan jullie allemaal..

15. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Iemand hier ervaring mee? Ik had dus geen tp, en afgelopen maandag werd ik na 12 dagen na de pu ongesteld. De ongesteldheid was 5 dagen lang heel hevig, terwijl ik normaal 3 max 4 dagen bloed, en de laatste 1-2 dagen heel weinig. Afgelopen zaterdag en zondag niet meer gebloed, maar vandaag ineens weer wel. En niet eens heel weinig.
    Wat kan dit zijn? Waarom zo'n lange bloedingen, terwijl ik nu dus niet eens een tp had?

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Milla, herkenbaar schatje. Als ik er niet aan denk dan gaat het ook goed :) Maar inderdaad, confrontaties liggen overal op de loer.

@ Gabriellle, ik denk dat het een reactie is van je lichaam op de hormonen. Ik ben na een poging ook altijd heel erg heftig ongesteld. Ik heb dan wel elke keer een tp gehad, maar volgens mij maakt dat niet zoveel verschil.
    Nu gek genoeg maar een beetje bloed verloren, en maar een paar dagen. En helemaal raar, afgelopen vrijdag al vruchtbaar slijm! Dat is 14 dagen na positieve test, 5 dagen na het helderrood bloedverlies ;)
    Het is net alsof mijn lijf gewoon door is gegaan toen ik positief testte.

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Sas en Milla,

jullie zijn allebei kanjers. Zoveel meegemaakt en toch nog zo "positief" kunnen blijven. Dat jullie hier nog schrijven en meelezen vind ik best bijzonder. Iedereen is of zwanger of net bevallen dus best wat babypraat hier.
    En toch hebben jullie voor iedereen een lief woord over, kijken jullie dikke buiken foto's etc.
    Echt mijn respect hebben jullie dik verdient.

@Gabrielle: ik heb geen idee meid :) maar wil je wel een dikke knuff geven.

@Annedore: hoe is het nu met melle? En nog gefeliciteerd met je contract. Toch mooi weer een jaar erbij.

@Sabrien: alles goed met jou en je meisje?

@Natas: hoe voel je je? En hoe reageerden de vrienden?

@Juulzon: kus voor jou. Hopelijk kan je toch een beetje genieten in Marokko.

@Zara: met mij gaat het goed hoor. Waarneer hoor je meer? DIAMANTAAN

@Rest: pletknuff

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Nynke, dank je :) Dat is ontzettend lief. Maar ik heb gewoon een bijzondere band met dit clubje en ieder babypraatje en buikfoto is de meiden hier ontzettend gegund. Dat scheelt ;)
    Bovendien blijft het een prachtig wonder waar ik ook heel erg van kan genieten. Ook bij een ander. Ik had graag één van die anderen willen zijn, dat dan weer wel :)

@ Medische keuring, goedgekeurd :D
    Wel onwijs uitgebreid... beetje overdreven vond ik het wel. Echt zo'n gevalletje van "tijd volmaken, want ik ben nu toch al eerder opgestaan en kan ik vol tarief rekenen". Niks enkel consult als het eenvoudig kan. De facturen lagen al klaar, getekend en wel.
    We moesten in een potje piesen, bloeddruk meten, oogtest, luisteren naar hart, longen en buik, reflextest, er werd aan klieren gevoeld, in de keel gekeken, in de oren gekeken, de ruggenwervel werd bekeken en er werd gekeken naar het evenwicht. Ik kreeg zelfs een borstonderzoek (!) en zo uitgebreid dat ik het bijna verdacht vond :$ Ik heb 20 minuten in mijn onderbroek gelegen, Sasman nog geen 10...
    Daarna is het vragenlijstje nog afgewerkt (waar het eigenlijk om ging volgens mij) en stonden we naar ruim 45 minuten buiten.

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, wat fijn dat jullie zijn goedgekeurd!!!
    Weer iets wat van het lijstje af gevinkt kan worden.
    En nu op naar de raadsgesprekken!

Jullie hadden wel een uitgebreid onderzoek ja.
    Bij ons was het ook wel redelijk grondig.
    Ik weet nog dat ik niet had bedacht dat ik m'n bovenkleding zou moeten uittrekken.
    Stond ik daar in m'n knal rode Marlies Dekkers BH en toen ik moest bukken piepte m'n bijpassende rode stringetje boven m'n buik uit :D

Ben ook heel blij te horen dat het elke dag ietsje beter gaat.
    Zo moet het ook!
    Alhoewel er ook vast een dag tussen zal zitten waarbij het weer even minder gaat.
    Dikke knuffel lieverd!

Milla, ook voor jou een dikke knuffel!
    Gaan jullie maar eerst genieten van een lekkere vakantie en dan daarna weer hopelijk met veel vertrouwen verder.

Gabrielle, vervelend dat je nu zo in de war wordt gebracht met een rare cyclus.
    Ik heb het ook wel eens gehad. Dus niet te veel zorgen maken!

Tis verder erg rustig hier...
    Iedereen een beetje op zichzelf en hopelijk aan het genieten van het mooie weer.
    Het wordt hier vandaag 30 graden :$
    Pffffffff
    Vandaag bevallen hoeft voor mij dus ook niet ;)

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik was enorm blij dat ik netjes alle stoppeltjes nog had weg geschoren her en der :D
    Lag en stond ik daar in mijn inieminieslip PROEST!

Deel Deze Pagina