klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Jo, haar grote liefde achterna! WOEIII, wat spannend! En fijn, dat heeft ze inderdaad verdiend :)

@ Taliaaa, YES voor menstruatie!

@ Sikki, dit was ook mijn eerste keer bij een ander dok dan bij de S. Maar ik had blondie ook al vaker voorbij zien lopen en stiekum gekeken hahaha ;)
    Brillie is wel heel schattig trouwens. Zoals ie altijd staat te draaien bij de computer als je je in het veelste kleine hokje uit aan het kleden bent hahahaha!

@ Milla, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met Millaman en dat jullie nu samen een compromis hebben gesloten. Ik vestig even alle hoop op je cryo, want ook al durf jij daar niet op te hopen, ik doe dat wel voor jou samen met Sikki. Je weet immers maar nooit. Voor nu een hele dikke pletknuf! Die heb je wel verdiend na het hele slechte nieuws van gister :(

@ Sikki, zus zo ver weg voor 5 jaar :( Leuk voor haar, maar minder leuk voor jou en je aanstaande babygirl!

Echo was weer goed vandaag. 15 follikels :$, maar ze gaan niet allemaal meedoen ivm de grootte. Maar tussen de 10 en 12 moet toch wel lukken waarschijnlijk. En daar ben ik dolblij mee.
    Donderdag punctie en zondag hopelijk een tp!

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    #342 Bright, 6 dec 2011
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
    Hey skatjes,

@Mila,
    Och meis toch. Fijn van Milaman die open staat voor nog een poging. Dikke knuf voor jullie.

@Sik,
    Hier ook niet kotsen hoor van piespotten. Gewoon niet met je neus erboven gaan hangen en diep inademen ;)
    En zus voor 5 jaar naar Aussie? Kan ze niet wat later gaan? :(

@Sas,
    YAY van 15 folli's!!! Op naar een goede punctie en TP!!

@Taaltje,
    YAY voor menstruatie!! Bijzonder dat het ineens dan toch zo gaat he? Enne, nu niet even op vakantie gaan en een hond nemen he? ;)

@Sil,
    Jammer dat je er niet bij kunt zijn de 22e. :(

@Emma,
    Hoest in buikje?

@Zorra,
    Hoest eigenlijk met jou? Wel rea op anderen, maar hoest met u en uwen?

@Klingeldingel,
    Smokkie

@Nyn,
    lekker weer daar? ;)

@rest
    SMAKPLETKNUF!!

@hier,
    Echo was goed vanochtend. Ze hebben niet het totaal meer geteld gelukkig, dus we houden het op 38 folli's. Zijn tussen de 10 en 15 die mee gaan doen voor de punctie. Bloedprikken hoefde niet, de waardes van gisteren waren prima.

Vanavond pregnyl, donderdag punctie en hopelijk zaterdag TP.

Dus Sas, we gaan gelijk op!!! :D

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Alleen 1e pagina gelezen...

Dikke knuffel voor dappere Milla. Fijn dat je man en jij zo'n goed gesprek hebben gehad, waardoor het er voor nu even iets 'luchtiger' uitziet.

Ook een knuffel op avontuur Sikkizus. Niet leuk om haar te moeten missen wanneer je net moeder bent geworden :(

Hoera voor 38 dagen cyclus Taliaa (hier ook PCO, dus ik weet hoe blij je daar mee bent ;))

En nu....nu moet ik mijn mannetje gaan inladen. De kerstboom staat. De lampjes hangen. En nu gaan we naar Amsterdam voor nacontrole bij de gyn. Gelijk even bij mijn oud-collega's langs (heb in het AMC gewerkt). En daarna balletjes eten bij de Ikea. Na de spits weer naar huis rijden om Melle te badderen, te voederen en in Puckababy ingesnoerd in wiegje te leggen :)

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Joehoe bright!!
    En joehoe sas!!!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Bright, we gaan zeker gelijkop :D
    Spannend! Vanavond allebei de pregnyl erin (heb ik nog nooit gedaan!) en donderdag allebei de punctie. Alleen heb ik zondag de tp.

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow Bright en Sas, allebei goed nieuws en gelijk opgaan!

Sas, ik hoop dat jij de punctie in Gent ook net zo prettig vindt als ik altijd vond.
    Ik denk en hoop voor je dat je Du M. hebt als punctiearts.
    Zo'n ge-wel-dige vent!
    Hij praat alleen met zware belgische tongval en als je daar met je roesje ligt ga je er steeds minder van verstaan :D
    Ik moest altijd er om hem lachen. Echt een lieve en grappig man!
    Ze gaan bij jou toch ook je follies wel flushen?
    Anders voor de zekerheid ook even zeggen!
    Want dan kunnen ze uit iedere folli een eicel halen.

Bright, ik hoop dat er bij jou een paar mooie eitjes oogsten en de rest zich koest blijft houden.
    Hoe voel je je verder?

Milla, wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en besloten hebben er nog 1 keer voor te gaan.
    Fijn dat het je lucht geeft en je het weer iets zonniger in kunt zien nu.
    Knuffel!!!

Taaltje hihi, jij vragenvrouwtje :D

Klingel, Joie de Vivre nog niet gekocht nee.
    Vergeet het steeds.
    Wat staat er in dan???

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #347 Emma 79, 6 dec 2011
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
    Lieve Milla, wat lees ik nu :(:(:(. Wat ontzettend hard en oneerlijk blijft het toch allemaal.

En toch nog een 4e poging.
    Maar eerst ga ik heel eigenwijs volop duimen voor jullie cryootje.

Dikke knuffel meis....

@Sas en Bright, donderdag punctie...SPANNEND!!!!!
    Klinkt bij jullie allebei als een mooi aantal te gebruiken follikels.
    En dan hoogstwaarschijnlijk saampjes op het wachtbankje.

@Sikki, zuslief voor 5 jaar naar Australië?! Voor haar natuurlijk he-le-maal geweldig, alleen voor jou wat minder.
    Dat wordt dan veel skypen zodat ze jullie kleintje kunnen bewonderen ;)

@Jo, wat ontzettend leuk, je grote liefde achterna!!! Het is je zo ontzettend gegund meis :)

Antwoord op hoe het met buikje en broeden gaat. Met buikje gaat het goed (beetje gevoelig) maar met hoofdje minder. Ik word een beetje gek van mezelf :D;).
    Voor de tp nergens last van, echt super relaxed. Maar direct na tp ben ik met niks anders meer bezig in mijn hoofd :). En dan vooral dat ik me afvraag of er nog wel wat zit, of blasto nog wel aan het doordelen is of dat hij misschien allang is vergaan :).
    Dat ik me bijna niet voor kan stellen dat het héél misschien weleens kan gaan innestelen, WANT dat gebeurd natuurlijk alleen bij een ander en vast niet bij ons :).

En dat terwijl ik me van tevoren had voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn, dat ik gewoon gezellig door zou leven. Lekker naïef :D, want kijk nu eens naar mezelf, ik denk aan bijna niks anders en heb een beetje een zenuwachtig gevoel van binnen.

Maar ja, ik wil ook zo graag!!! Het voelt als iets heel kostbaars in mijn buik, waar ik m'n best voor wil doen om het te laten innestelen.
    Zo schrok ik me net dood van iets en ik dacht meteen 'dit is niet goed hoor, nu zal blasto wel stoppen met delen' :);):cool:. Whahaha, erg toch die gedachten, maar ik kan er niks aan doen, ben zo onzeker :):):) maar voel me wel een beetje een debieltje :D

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Och lief emmaatje.... Wat moet het uwwwwwen zijn... We uwen mee hoor! Waar mag ik je vasthouden?

Sikki, haha, ja, en je moet antwoorden aan dit vragenvrouwtje, anders bestookt ze je met peebeetjes:)

Sas, als pregnyl niet lukt/ durft, laat maar weten, heb mn zustersjasje aan vanavond, ik jas hem er zo in hoor! :)
    (ok, is weeeeer een vraag, waarom nuwel pregnyl en eerder niet?)

Smakkerds

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Emma,
    Ik heb oe vast aan alle uitstekende delen ;) duimfikbidklaverdiamantaan!!!

@Sas,
    Hoe laat jij pregnyl? Ik om 21:00 uur en dan donderdag om 9:00 uur punctie.

@Sik,
    Voel me verder wel goed. Buikje wel erg gevoelig, maar dat is wel logisch.
    En ben zenUWachtig.... brrrr

@Anne,
    Succes bij nacontrole.

SMAK

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Taliaa, eerst had ik ovitrelle. Geeft eenzelfde reactie maar is een ander merk en er zit geen HCG in. Wel een voorgevulde spuit en dat is dan weer makkelijk.

@ Sikki, is flushen niet standaar in Gent? Ik zal het donderdag voor de zekerheid nog expliciet vragen. Thanks voor de tip :)

@ Bright, ik moet om 23.00 uur de pregnyl pas zetten. Ik vond het best laat, aangezien ik me om 7.30 al moet melden voor de punctie. De punctie zelf zal wel een uurtje later zijn denk ik, maar dan zit er geen 36 uur tussen pregnyl en punctie.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bright en sas wat super zeg!!

Bright denk je aan de protifar!

Hier ff snel tussendoor minder nieuws 4 eicellen!:(
    Zo heb je er veeeeeeeeeeeeeeeel te veel en zo 4:(

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Schatjes even snel

Ben kapot na twee dagen werken. Gisteravond geen drukke avond maar was zo gesloopt dat ik. Er misselijk van was tot dok kokhalzen aan toe.

Thuis stonden de kerstspullen klaar dus huis is nu in kerstsfeer..
    en nu doooodop.

Lieve milla...ik hoop wel voor je cryo en anders doe je ff een alex, SO.
    Knuf lieverd. Ondnaks het verse verdriet is er nog hoop.
    Je bent sterk meis!

Lieve bright yeahhhhhhh!!! 15 he ;) :D .
    Eindelijk voor jou ook weer toeleven naar tp en dus een kans!

Yeaaaaaaaaaaaah ook voor lieve sas. Wat fijn dat het zo goed en positief voelt.
    Ik vond het niet anders pregnyl of ovitrelle. Uur vantevoren pregnyl uit koelkast.

Anne hoe was nacontrole? Heerlijk huis in kerstsfeer!

Yeaaaaaah voor taaltjelichaam!

Sikki hier ook geen gekots van de flessen hoor ;). Sta wel eens kokhalzend boven de wc maar heeft niks daar mee te maken.
    Jeetje zus voor vijf jaar naar australie net als jullie ukje er is...heftig lieverd.

Lieve jo dr grote liefde achterna. Dat heeft ze echt verdiend en alle geluk gun ik ze!

Lief zorraatje hoe is t met jou? Toeleven naar maandag? Knuffel!

Loesie hoe was je weekend???? En hoe is t met de ziekenboeg?

Liefnyn krijgt een dikke knuf. Omdat ze zo lief is en gewoon omdat jij liefnyn bent!

Liefklingel lekker druk schatje??? Hoe is t met je bloemetje? Knuf!

Blijmeis hoe bevalt t boshuis? En daar wel geslapen enzo?
    Fijne sinterklaas gehad?

Lauwtje wat fijn dat je mannetje minder huilt. Hopelijk krijgt hij het slapen overdag in de gaten...

Sil wat jammer :( :(. Maar ik begrijp het wel...is de ziekenboeg weer voorbij bij je?

Onswondertje had je punctie vandaag? Ik snap teleurstelling meis...duim voor goeie bevruchtingen meis. Knuf!

Emma ach lieverd. Ik herken je gevoel heel goed....ik was vrij relaxed maar daar was een dag na tp niks van te merken meer 1 grote stressbom.
    Heb je vast lieverd! Duimfikklaverbiddiamantaan!

Swaffelsmakje voor allen

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Slaaplekkerswaflkefs op allemaal!!!!!

Knuf smak en meer van dat al!
    :)

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Onswondertje, dat is wel een teleurstelling :( Ik hoop dat er megagoede bevruchtingen uit gaan komen!

Ben mezelf wakker aan het houden voor de pregnyl over een kwartier. Ben zoooo moe van het vroege opstaan en de lange rit naar Gent... het hakt er nu wel in. Ben blij als ik volgende week lekker iedere dag uit kan slapen tot een uur of 9 :)

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Loesie van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je hoofdpijn weg is en dat je vreselijk kan genieten vandaag.

@sas en bright: spannende dagen voor jullie. Ik duim,fik en klaver voor genoeg follikels, veel eieren en mooie bevruchtingen.

@Milla: toch nog een poging. Als het zover is houden we je had gewoon weer vast. En ook ik zet al mijn hoop in op de cryo hoor.

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Alex, Taliaa en Bright, jullie zijn LIEF :) *dikke smakkerd*

@Alex, zo moe tot bijna kotsend aan toe, bleh!
    En huisje weer gezellig in kerstsfeer, ik vind die lichtjes altijd zo gezellig als ik 's avonds met de honden over straat loop :).

@Bright, lieverd, dikke knuffel op zenuwen! Ik hou je stevig vast hoor!

Verder knuffeltje voor iedereen :)

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, gelukt gisteravond?
    Toch niet per ongeluk in slaap gevallen ;):D

Bright, ik snap UW wel!
    Is toch iedere keer weer spannend en jij helemaal met zoveel follies!
    En nu maar hopen dat er wel genoeg, maar niet te veel!, rijp zijn!

Emma, zo relaxed en dan ineens toch weer niet.
    Is toch heel normaal!!!
    Ik werd bij iedere tp steeds minder relaxed.
    Tot dat ik de laatste keer al begon met testen zelfs vóór de tp ;)
    Omdat ik perse wilde weten hoe het verloop van de pregnyl zou zijn.
    En ik daarmee mijn ´ik ben op van de zenuwen en ik wil het zo snel mogelijk weten´ drang kon beheersen :D

Lieverd, ik hoop dat jij nu ook eindelijk beloond gaat worden!
    Ik duimmmmmmm!

Alex, doe jij wel een beetje rustig!!!
    Je bent niet meer alleen met je lijf he!
    Die moet je nu delen.
    Wel een paar daagjes vrij nu?

Loesie, van harte gefeliciteerd!!!
    En vandaag toch de 15 weken GUO?
    Succes!!!
    Laat je hier ook nog even weten hoe het was?
    Mis je hier!

Nyn, lekker aan het genieten van je boom?
    Zit te denken wanneer wij heb in huis zullen halen.
    Dit weekend erg druk, maar indien pas volgend weekend dat is het maar voor 2 weken, omdat we met oud&nieuw op vakantie zijn.

Ons Wondertje, 4 eicellen :(
    Ik hoop op mooie bevruchtingen!

SMAK voor alle meisjes!

Vandaag conference call met Spanje, Italie, Portugal, Frankrijk en België voor aftrap voor project.
    En ik ben door het hoofdkantoor in Madrid ineens gebombardeerd tot projectleider.
    Probleem is dat ik die Spanjaarden en Italianen door de telefoon amper kan verstaan :(
    Effe spannend dus.

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sorry meiden dat ik niet meer langs ben geweest, mijn oma is helaas overleden en ben erg druk geweest mijn moeder te helpen om alles te regelen......... Ontzettend verdrietig maar ben wel blij dat ze ons meisje vorige week heeft mogen ontmoeten!

Alles goed verder hier, ons meisje groeit goed en we hebben ons ritme inmiddels te pakken. Papa is weer werken, dat valt ons wel zwaar en papa ook ;).

Kom gauw wat uitgebreider op iedereen reageren, krijg zo meteen kraambezoek.

Dikke kus voor iedereen!!!!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    och sabrientje toch, wat verdrietig:( :( knuff!!!!

sikki, wahhhhhhh, projectleider is heul mooi woord!! smakkerd!!!:)
    en italianen zijn ook nietoverdetelefoon niet te verstaan, dus tja... misschien hints doen over skype anders?;)

@llemaal, heb ik hier al verteld dat ik mijn eigenlijk helemaal niet meer zo heel erg vind? *grijns* de aanhouder wint. En ik ben zo trots op mezelf dat ik heb doorgezet.
    uiteindelijk bleek het echt heel erg mijn onzekerheid te zijn, dat merk ik nu heel erg, ben een stuk zekerder en vind het dus ook niet zo erg meer.
    het is echt niet mijn droombaan, maar wel de enige baan die goed te combineren is met thuis.
    maandag mijn 6maanden (AHHHH) gesprek met de manager.
    Vorige keer wilde ze eigenlijk al polsen of ik meer wilde gaan werken, maar ik wil eigenlijk nu polsen of ik minder kan gaan werken *wienietwaagtwienietwint*

Verder gaan wij zaterdag pas op kerstbomenjacht, megaJANK. dat is gewoon nog 3!! dagen! Mijn man heeft me verboden om er zelf een te kopen, nou ja zeg. Hij is bang dat ik met zo'n perfect geshaped klein schattig boompje thuis kom. (ipv de altijd scheve, te grote puurnatuuronbespotenbiologischverantwoorde exemplaren die hij altijd bij het kerstbomenasiel vandaan weet te toveren...)
    oja, en ik wil een nepperd, en hij dus duidelijk niet...

sasssss, weet jij nog ergens een bomenboer? want dat vond ik wel altijd leuk, om een boom zelf uit te zoeken en uit te laten graven...
    hoe was de pregnyl??

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki, bedankt voor je lieve woordjes :).
    Ik ben nu na een 2e teepee al UW, kan je nagaan hoe UW jij iedere keer moet zijn geweest...nogmaals, ik heb diepe respect voor je meis ;).

WAUW, zomaar ff projectleider, goed hoor!!!
    Haha, ik werk voor een wereldwijd bedrijf en krijg heel vaak engels sprekende Fransen aan de telefoon, en ik versta er af en toe helemaal niks van :D
    Succes dus!!!

@Taliaa, wat goed meis dat je uiteindelijk toch wel happy bent in je werk. Het begin was zo zwaar voor je maar kijk nu eens, bijna alweer je 6-maanden gesprek! Goed gedaan lieverd!!!!

Whahaha, heerlijk omschreven jullie kerstboomuitzoekerij :D.

Hier een piepklein nepboompje, ben veel te bang dat mijn iksloopafentoe-hond in de boom duikt of aan de takken gaat knagen :cool:. Maar verder wel leuke lampjes en klein beetje versiering voor de ramen :).

Deel Deze Pagina