klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Oooh sas. Ik zou je zo graag willen zeggen ga voor die poging deze keer is het raak, maar helaas kan ik dat niet zeggen:( niemand kan je die garantie geven dat het lukt of niet lukt.. Het is zo oneerlijk allemaal.
    De een raakt na een verkeerde scheet al zwanger en een ander zou haar rechterarm eraf hakken om maar een kindje te mogen krijgen:(.

    En dan heb je ook nog je lieve oppasmeiden waar je zo intens van geniet, ik kan me goed voorstellen dat ook al geniet je en doe je het met liefde er iets aan je knaagt en het je soms best zeer zal doen.
    Alleen dat gegeven geeft al aan wat een prachtmens je bent en hoe ontzettend sterk jij in je schoenen staat! Er zijn niet veel mensen die zich zo elke week weer laten confronteren met hun eigen wens.

    Helaas bied dit geen enkele steun aan je wat ik nu allemaal schrijf, maar weet ook niet goed waar ik je wel mee kan steunen omdat je de garantie niet kan krijgen van mij.


    Dikke knuffel lieverd
    Xxxx
     
  2. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ;):);):)
     
  3. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lieve Sil, je bericht is al een hele steun schatje :)
    Sasman en ik hebben net eventjes gepraat en aangezien Sasman al eerder aangegeven had er nog voor te willen gaan, maar het van mij af liet hangen omdat hij mijn geestelijke gesteldheid veel belangrijker vind, was een kort gesprekje voldoende om wat dingetjes af te spreken.
    Het plan is nu om na de raadsgesprekken contact op te nemen met Gent en rond september de onderzoeken te doen. In november willen we graag naar Sri Lanka, en gaan daar ook echt voor (iemand een idee of je malariatabletten moet slikken voor een rondreis in het zuiden en westen??). Dan is het plan om rond januari/februari te starten. En nu heel heel heel erg op de centjes gaan letten om dit allemaal voor elkaar te krijgen.
     
  4. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Och lieve lieve Sas, wat een emoties toch weer!
    En zo herkenbaar de worsteling met de gevoelens van adoptie en een eventuele nieuwe poging.
    Ik was en ben er van overtuigd dat die 2 naast elkaar kunnen bestaan en een kindje uit beide richtingen even gewenst kan zijn.
    Helaas schrijft het protocol anders voor.
    Maar tja, dat hoeft niets aan oprechtheid voor het adoptietraject af te nemen.

    Eerlijk gezegd maakt mijn hart een sprongetje na het lezen van je bericht.
    Ik kan me zo goed voorstellen dat je na de vmk er nog niet klaar mee bent.
    Saslijf heeft laten zien dat ze het kan!
    En ik heb daardoor zoveel hoop en vertrouwen gekregen in Saslijf!
    Maar helaas geen garanties.

    Schatje, ga eerst lekker die raadsgesprekken in zonder een poging.
    Dan kunt je ook oprecht zeggen dat je uit de mmm bent.
    En ga daarna lekker op vakantie. Die reis is heel belangrijk voor jullie dus dan moet je die ook ondernemen.
    En daarna is het vroeg genoeg voor nog een poging.
    En daar heb ik heel veel vertrouwen in!

    Maar mocht je gevoel in de komende tijd anders spreken dan mag je ook die planning loslaten en doen wat je gevoel op dat moment zegt.
    In dit soort trajecten is niet alles zwart/wit.

    Dikke knuffel lieverd!!!
     
  5. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Sas: ik sluit mij helemaal aan bij onze wijze Sikki. Ik kan het niet beter/mooier/anders verwoorden. Knuffel voor emotionele rollercoaster!
     
  6. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Precies Sikki! Ik vind ook dat een adoptiewens een biowens niet uitsluit, of andersom. We hebben een kinderwens, en inmiddels door onze weg die we al hebben afgelegd, is er zowel een biowens als een adoptiewens. Allebei meer dan welkom :)
    Ik kan door de vmk de biowens niet loslaten. Het blijft knagen, er is teveel hoop om nu los te laten.
    Maar eerst inderdaad de raadsgesprekken, energie opdoen en samen een reis maken waar we van dromen. Dan ons spaarpotje aanvullen, en dan wordt 2013 gewoon ONS jaar! :)
     
  7. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gut klingel, zie nu pas dat jij weer zwanger bent... gefeliciflapstaart!!!
     
  8. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Saskia, ik vind het kanp van je dat je dit overweegt/aandurft/gaat doen en dat je dit ook zo goed kan plannen. Ik hoop zo voor je dat 2013 jullie jaar wordt! Succes!
     
  9. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks Gabriellle.
    Plannen is juist mijn slechte eigenschap hihihi... ik wil alles plannen, en maak het mezelf daar vaak erg lastig mee.

    Hoe is het met jou?
     
  10. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Saskia, goed zo van reis laten doorgaan!!! Probeer je gevoel en je hart te volgen en dan is plannen vaak heel lastig ja...
    Kan me heel goed voorstellen dat na de VMK de hoop en de moed toch weer begint op te spelen. Ik gun het jullie zoooooo ontzettend!! Mege dikke knufffffff voor verdrietige Sas

    Alexandra, nu gaat het echt snel zeggg, whoeiii spannend, volgende week versie, hopelijk verloopt dat goed. Wel goed dat ze je in de gaten houden vanwege bloeddruk. Rustig aan en nog even genieten van jullie mannetje in je buik!!!

    Annedore, mooie tattoo!!! Hubbie heeft ook eentje laten zetten van ons meisje. Ik zelf hou niet van tattoo's maar vindt dit toch wel heel erg bijzonder. De voorletter van jullie mannetje voor altijd vereeuwigd!!! :D

    Kus voor iedereen!! (jammer dat het de laatste tijd zo rustig is)
     
  11. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Idd rustig hier. We zijn allemaal nog sprakeloos van geboorte sikkibeeb :D

    @sabrien: leuke 'nieuw look' heb je ;) vind mijn tattoo idd erg bijzonder en hoop dat het niet bij deze ene blijft ;)
     
  12. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas 2013 moet zeker jullie jaar worden!!!

    Alex, doet sigtig aan en ondanks alle ongemakken geniet nog maar even van het trappel in je buik.
    Maar dan wordt het ook wel een keer tijd dat ie komt!
    Knuffel!!!

    Sabrien, idd leuke nieuwe look :D

    Haha, allemaal sprakeloos van de geboorte.
    Vanavond alweer een week geleden dat de weeën begonnen en ze die nacht is geboren.
    Zucht...wat vliegt de tijd...

    Nieuwe pica's van onze trots staan in m'n album!
     
  13. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, wat een knap meisje!!!!!!!! Heerlijk :D :D :D :D :D :D
    Ben ook sprakeloos..................... ;) hihihi
    Wat een wonder, wat een heerlijk meisje! en wat een bos haar!!!!!

    Thanks voor de complimenten over mijn nieuwe look, vond het echt tijd voor wat nieuws in prinsessenstijl uiteraard!! :D

    Ga gauw aan het werk hier!!!!
     
  14. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Sorry meiden, ik reageer de laatste tijd ook erg weinig, maar dat komt ook door geklets via andere wegen ;). Ik lees wel trouw iedere dag maar heb zelf weinig te melden....:).

    @Sas, dikke knuffel meis!
    Ik ga mee met de mooie woorden van Sikki. Ook mijn hart maakt een sprongetje bij je berichtje dat jullie er in de toekomst toch nog een keertje voor willen gaan.
    Saslijf heeft laten zien dat ze het wel kan, nu alleen nog volhouden.
    En inderdaad geen garanties maar wel kansen ;).

    Maar eerst andere dingen, verdere stappen in het adoptieproces en lekker samen naar Sri Lanka eind van dit jaar.

    @Sikki, wat is het toch een mooi dametje *smelt*

    @Sabrien, leuke nieuwe look :).



    Dikke kus en knuffel lieverds!!
     
  15. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Dikke verwaarloossmak!!!!!!!,!,
     
  16. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier effe minder nieuws.

    Norah is opgenomen in het ziekenhuis met verdenking op stafylokok bacterie.
    Ze kreeg allemaal plekjes op haar lichaam en vandaag een extreem grote op haar rug.
    VK erbij en die heeft contact opgenomen met de huisarts.
    We konden daar een half uur later terecht.
    Hij onderzocht haar en wilde antibiotica voorschrijven.
    Maar toen gaf hij aan dat ze wel heel stil daar lag en nergens op reageerde.
    We zagen haar buikje ook niet meer op en neer gaan om adem te halen.
    Hij dacht dat ze wel 30 seconden niet ademhaalde.
    De HA met stethoscoop luisteren en ging toen de kinderarts bellen.

    Wij daar als een dolle naar toe.
    Ik met haar achterin de auto en maar proberen reactie te krijgen en haar wakker te houden.
    Ik dacht echt dat m'n kind doodging!
    Ze reageerde nergens op!

    In het zh werd ze onderzocht en aan de monitor gelegd.
    Ze haalde gewoon heel erg oppervlakkig adem en heeft dus waarschijnlijk stafylokok bacterie.
    Nu moet ze minimaal 3 dagen blijven en als het ook in haar bloed zit een week.
    Maandag horen we de uitslag van de huidkweek en de bloedkweek.
    Tot die tijd krijgt ze 4x per dag antibiotica via een infuus.

    O meiden, wat voel ik mij verschrikkelijk!
    Het arme meisje loopt hier denk ik al 5 dagen mee.
    Ze is namelijk na de bevalling zo'n 7% afgevallen en na 2 dagen kwam ze weer 60 gram aan.
    Maar daarna viel ze iedere dag weer iets af en naarmate de dagen voorbij gingen kon ze zich ook niet meer op temperatuur houden.
    Ze ging steeds slechter drinken waardoor ik uiteindelijk een borstontsteking opgelopen heb en ze vandaag aan de flesvoeding is gegaan. Ik kolfde nog wel, maar op het dieptepunt kwam er nog maar 10 ml per borst uit.
    Een vicieuze cirkel.
    In het ziekenhuis woog ze nog maar 3340 gram, terwijl ze bij haar geboorte 3790 woog!

    Nu weten we dus hoe het komt.
    En volgens mij komt ze nu eindelijk weer op krachten.
    Ze heeft vanavond zelf weer aan de borst gedronken, aangevuld met flesvoeding, omdat mijn productie dus is afgenomen.
    Maar goed, die komt vast wel weer op gang.
    Ik ben nu helemaal gemotiveerd om haar de beste voeding te geven om haar immuunsysteem weer op te krikken!

    We slapen nu op advies van de artsen toch maar thuis en niet bij haar omdat we onze rust moesten pakken ook ivm de borstontsteking en de wens de borstvoeding wel weer op de rit te krijgen.
    Ik heb zelfs morgen nog mijn laatste dag kraamzorg!

    Onze kraamverzorgster is trouwens echt geweldig!
    Zo'n engel!
    Doet alles en meer voor ons en is ook degene die overal heel alert op is geweest.
    Ze had eigenlijk al eerder het vermoeden met de plekjes, maar wij waren woensdag al even bij de kinderarts voor iets anders en die vond de plekjes toen nog niet alarmerend.
    Terwijl onze kraamverzorgster er op hamerde het met de arts te bespreken, was ze dus helemaal verbaasd dat die toen had gezegd smeer er maar vaseline op!

    Maar goed, dat is dus achteraf...

    Tot zover even een ego update!
     
  17. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Jeetje lieve Sikki, wat een schrik zeg... Pffff....
    Ben heel erg blij dat het nu weer beter gaat met N.orah... Doe jij ook rustig aan met de borstontsteking? Lijkt me erg gevoelig...
    Hopelijk sterkt het kleine meisje gauw weer aan!

    Liefs en een knuff voor allen!
    xx
     
  18. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieve sik ook hier een dikke dikke knuffel voor jou en sikman....
     
  19. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    jeetje sik, wat een angst en onmacht moeten jullie hebben gevoeld. Als ik het zo lees vond ik het doodeng. Maar goed dat de kraamhulp er zo bovenop zat! Nu dus alle kracht naar jullie doorzettertje zodat ze snel opknapt en weer lekker mee naar huis mag met haar lieve papa en mama.
    Dikke knuffel!
     
  20. Leonie27

    Leonie27 VIP lid

    1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    O jeetje Sikki! Wat onwijs schrikken pffff.
    Je meisje zo ziek en bang dat ze zolang geen adem haalt.
    Gelukkig haalde ze wel oppervlakkig adem en krijgt ze nu antibiotica en gaat het weer wat beter met haar.

    Ik hoop dat je de bv weer goed op gang krijgt!

    Hele dikke knuffel voor jou en Sikkiman, kusje voor je kleine meisje.
     

Deel Deze Pagina