klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiii
     
  2. Bright

    Bright Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Dikke dikke dikke verwaarloossmak :)
     
  3. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Megagroteverwaarloossmak!

    Solly!
     
  4. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Hier ook... schaam schaam... kusssssssssssss!
     
  5. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    BABY NIEUWS!!
    Berichtje van Alex:

    Na een vlotte bevalling van een uurtje, binnen half uur na vkiezen breken, is ons mannetje geboren om 0.28 uur. Hij heet F.erre en weegt 3780 gram. Hij heeft wat moeite met zijn temperatuur en voor de zekerheid nu even op neonatologie.

    Liefs een blije trotse man.

    *update*
    F.erre heeft een klaplong wrs als gevolg van snelle bevalling. Hij krijgt nu onder hoge druk zuurstof, hopen dat de long daarbij voldoende weer functioneert. Zo niet krijgt hij een drain. Sowieso nog een aantal dagen hier. :(

    Lieve Alex, ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjer. Maar wat verdrietig dat hij een klaplong heeft. Hopelijk knapt hij snel op en mogen jullie snel naar huis.
     
  6. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Lieve Alex en gezin, gefeliciteerd met jullie F.erre!! Wat maakt hij het alweer spannend met de klaplong. Ik hoop dat hij snel opknapt en met papa, mama en grote zus mee naar huis mag.
     
  7. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    joepie daar is F.ERRE dan eindelijk!!!!!!! Lieverds van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje en ons babyrinthneefje ;)

    Wat sielig vor hem en mama dat hij een klaplong heeft, hopelijk hersteld hij snel zodat mama en zoon heerlijk kunnen knuffelen met elkaar
     
  8. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hier vandaag voor het eerst sinds de operatie weer wat mobieler. Eindelijk!!!!! En om te vieren heb ik meteen soesjes gebakken hahahahaha
     
  9. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Van harte gefeliciteerd met F.erre!!!! Hij maakt het wel spannend, maar hij is vast in goeie handen. Ik hoop dat jullie heel snel zorgenloos kunnen genieten!!!
     
  10. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hoera Alexfamilie!!!!! :D:D GEFELICITEERD met :D:D jullie zoontje, wat een leuke naam!!! :D

    Hopelijk knapt hij snel op zeg, jeetje wat schrikken. Hopelijk gaat het goed met hem, fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden!

    @ Sil, operatie!?!?!?! alles goed? kusss

     
  11. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Silvia, wat voor operatie? gaat nu alles goed???
     
  12. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Alex, Alexman en grote zus, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wonder!

    Ik hoop dat alles snel beter mag gaan en jullie echt op die blauwe wolk kunnen genieten.

    Hij krijgt van mama in ieder geval genoeg powerdrink :D

    Sil, fijn dat het weer beter gaat!
    Maar wees nog wel sigtig he.

    Kusjes voor alle meisjes!

    Hier druk met het zoeken naar een ritme.
    De ene dag lijkt die gevonden en de andere dag weer zoek ;)
    Poppetje heeft last van spruw en daar zijn we nu al een week voor aan het smeren en mama heeft alweer een tweede borstontsteking gehad en ook last van de spruw.
    Drukke bedoeling hier nu na iedere voeding met smeren dus.

    Verder veel kraambezoek.
    Ach, het houd je van de straat :D
     
  13. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    JAAAAAAAAAA!!!

    Welkom lieve F! Papa mama en grote zus, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en broertje!!!
     
  14. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ja operatie ik had als een van de zeldzame vrouwen een navelbreuk. Op de operatiekamer kwamen ze kijken of ik echt wel een vrouw was hahahhaa. Maar geopereerd dus en.nu herstellende helaas ben.ik bang dat er een nieuwe breuk ontstaan is want het doet echt zeer... Maar goed we wachten af ;)
     
  15. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Alex en alexman, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een prachtige naam!
    Ik hoop dat F snel opknapt en jullie snel lekker thuis verder mogen genieten.
     
  16. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @alex: daar is hij dan eindelijk!! En wat een leuke naam. Hopelijk hersteld hij weer snel zodat jullie als compleet gezinnetje kunnen gaan genieten want nu ben je toch vooral aan het zorgen. Denk aan jullie.

    @syl: als je het niet vertrouwd, aan de bel trekken hoor! en je dadelijk van de ene navelbreuk af en dan zit er weer een volgende :(

    Ego-bericht; gister 20 wkn echo gehad en alles was helemaal goed en....we krijgen een zoon / broertje!! Maar dit houden we ( los van melding hier ) wel voor onszelf!
     
  17. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Natascha: wat leuk, een knulletje! Gefeliciteerd met dit leuke nieuws!

    @mijzelf: ruim een maand geleden besloten maar de natuur haar gang te laten gaan wat betreft een tweede kind, begint mijn lijf nu dus heel raar te doen. Al 5 dagen bruinverlies (vanaf cyclusdag 20) en een lichte plus op een clearblue test, maar negatief op kv 2 v 5 en digitaal :( Alles lijkt in de war te zijn of zo, terwijl het er een paar maanden geleden nog op leek dat het de goede kant op ging met mijn cyclus.
    Na onze vakantie maken we maar weer eens een tripje naar het ziekenhuis...
     
  18. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    balen annedore, klonk allemaal zo positief!! Maar anders x in het zkh nakijken kan geen kwaad maar eerst lekker vakantie!!
     
  19. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorgen lieve schattepopjes van me!

    werkelijk, hier is mevrouw klingel dan weer es zomaar via de APPLE op de ZP, in het VoorDeSchermenDeel van mijn geliefde Babyrinth!
    :)

    voor hoe lang weet niemand, want florine slaapt NOGSTEEDS :$, die heeft haar zuidfranse tot0830slaapritme weer voortgezet! :)
    so! hoe luxe!
    maar dat geheel terzijde.

    ik heb alleen bovenste berichten bijgelezen, om daar eerst maar es op te rea'en.

    @natas: GEFELI met jullie zoontje in buik! wauw wat leuk en spannend, nu een jongetje erbij!
    en, ben je al benieuwd/bevreesd hoe dat werkt, zon beebje met piemel? lijkt me grappig! :D

    @annedore: jeetje wat een vaagheid. vaag plusje? CB digi, das toch wel een betrouwbare test... maar ja, de fruitkat is de enige die we geloven he... meu... ;)

    na vakantie dus weer ZH in? actie voor nummer2?
    succes, maar eerst fijne vak!

    @alex: ook hier natuurlijk een grote lieve gefeliciglitterknuffel met jullie lieve prachtige sterke zoontje F!
    wat ben ik blij dat hij er dan eindelijk is nu!

    en ondanks de moeilijke start en schrik, die nu wat voorbij lijkt te gaan, wens ik jullie alle geluk nu, en dat je snel thuis mag gaan genieten! :)

    @sabrien: hoe gaat t met joe? misschien had ik het kunnen lezen in een van de paginas hiervoor, sorry, niet bijgelezen...
    hoop dat t goed gaat!

    enne, neem es een smartphone, dan kan je achter de schermen mee beppen!

    geldt voor alle piemelina's natuurlijk! :)



    .. want leuk en aardig, ' de moderne tijd ' maar wel heel jammer dat daardoor het ZPdoolhof wat minder piemelt.
    waar haalden we de tijd trouwens vandaan om 2397 paginas per dag te krijsen, vraag ik me nu af? :)

    voor de meelezers, en het zijn er zoveel, is het al helemaal sneu :p maar ja. de sappige dingen achter de schermen kunnen dit ZPlicht echt niet verdragen gewoon :D en jullie hebben al so lang ongegeneerd kunnen meesoppen:D

    ach, als iedereenhaar ritme met de kindjes heeft gevonden (@sik: komt echt! ooit! tot die tijd lekker mee wapperen maar dat doe je ook als de beste! :)) komen we vast wel weer wat meer krijsen hier.

    eens zien- dat zal in 2017 zijn denk ik?

    :)

    @allemaal: een grote lieve knuffel!
    ik denk speciaal ook aan mila, die nu vacance houdt op de plek waar wij net vandaan komen na 3 heerlijke weken 30gradengeluk.

    ik hoop ZO dat mama mag worden... wanneer, daar denk ik niet eens meer aan. als het maar mag, lukt.....


    DIAMANT!


    @gabriel: ik ken je niet, je kwam hier toen er al behoorlijk gewhapperd werd, maar ik wil je wederom een grote succesknuffel geven.
    je onderschrift is heftig en ik wens je dat je het geluk in een kindje toch echt mag vinden.

    @hier: alles happy en blij.
    florine floreeert, kletst je de oren van je hoofd, elke dag nieuwe woorden, zo leuk!
    en sinds frankrijk slaapt ze tot... nu nog steeds! hoe is t mogelijk voor zon notoir nachtmonster als zij was.

    keek laatst de dagboekjes van haar eerste jaar door.
    als je dan leest, ook toen ze een maand of 9,10,11 was:

    1900 slapen
    2300 BV
    0130 BV
    0400 BV
    0615 BV en wakker
    enzovoort

    en dat dan een jaar lang :D dan vraag ik me af hoe ik dat overleefd heb haha!
    weet nog wel dat ik op een gegeven moment tegen deuren op begon te lopen die er toch echt altijd al hadden gezeten.
    en toch blij zijn! zo blij, zo blij...

    dat is het mooiste van alles: dat je dat ' gewoon ' kan en doet, en de nachtvoedingen ook nog mist nu ook! :$

    het bewijs van dat liefde vanvoor je kindje je laat vliegen op vleugels van slaaptekort. wauw!

    kortom, Kadootje, ik ben er weer klaar voor hoor!
    :D

    :)
    het wordt nu echter echt, nu beebkaam in elkaar staat (ik zelf gedaan? wie zegt dat? zou ik toch nooit doen! :p) en de kleertjes *MINI!* weer in de kast hangen.
    zo leuk!
    ook spannend hoor.
    merk dat ik echt in de struisvogelmodus sta (niets voor mij!) qua bevallen. zodra ik ook maar iets hoor/zie over een bevalling (op TV) dan ren ik huilend weg :)
    wat een watje!...

    maargoed, komt vast goed/beter dan de eerste werp.

    lijf gaat goed, op momenteel weer heftige bekkenpijn. dat gaat en *voordeel tot nu toe* komt af en toe.
    dan sleep ik met mijn been, charming!
    buik is wederom lief bescheiden maar wel groter dan met florinekeer op deze termijn.
    hoewel ik gisteren wel een wijntje aangeboden kreeg in t kader van ' ben je zwanger? waar? ' :D haha!

    hmmm wijn.... :)

    nog een jaar of 1.5 :( dan neem ik een glas meursault, SO!!!!
    :D

    rest van leven gaat ook happy: klingman blij, werk gaat super, ik ben freelance adviesdoosje in tophorecatent als ik zin/tijd heb, beetje schilderen in die 32 seconde per dag dat ik tijd zie/maak en voor de rest geniet ik enorm van mijn florinecarriere.

    so!

    dat was een ouderwetse update voor wie t allemaal nog niet wist van me!

    en, ik hoor iemand miauwen.
    dus, ik seg:

    grote lieve piemelesmak voor allemaal!

    LIEFS!
     
  20. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Proost met brandnetelthee op blije update van madame le Klingel :)
    EN nog respect extra, met terugwerkende kracht!!!, op het jaar nachtvoeden van Florine! Heremetiet vrouw, hoe deed je dat? Weet je zelf dus niet eens!

    Onze Melle krijgt sinds zaterdag niet eens zijn papflesje meer 's avonds. Hij slaapt van, pak em beet, half 8 tot half 8 ;)
    Maar tweede hoop ik langer BV te mogen geven, dus ik kom misschien nog aan de beurt met veel nachtelijke voedingen :p

    Maareh....heb ik een FB account aangemaakt (klingel, wil je mij niet als vriendje? :p), is DAT dus ook niet de plek van alle actie????
    Ik mis ALLES :$
     

Deel Deze Pagina