klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw een heuse troonrede weer. Dat is een eeuwigheid geleden lijkt het wel...
    Wat jammer eigenlijk dat we niet niet meer zoveel kleppen, maar ook begrijpelijk door drukke schema,s bevallingen en opvoedkundige dingen ;)
     
  2. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    maar hoe gaat het nu met jou sil, al minder pijn / last??
     
  3. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @annedore: wie wat jij mij uitgenodigd op FB?
    niet gezien! ben niet erg Fberig, maar zal snel kijken!

    nee, ' het ' gebeurt vooral via whattsap, neem es een slimfoon seg!
    :p

    @bv: ja ik vond het heerlijk om te geven en een geschenk dat het zo makkelijk ging, technisch gezien dan.
    en ach, de nachten..
    het is niet zo dat omdat ik BV gaf ze zo slecht sliep alleen hoor, ze was gewoon een slechte slaper dat eerste jaar. en dan is BV een heerlijke troost en slaapmiddel- voor beide.
    hoop dat je een tweede, omdat je dat graag wilt, lang mag BV'en! ;)

    @sil: tja, iedereen druk, maar dat waren we of een aantal van ons toen ook wel eigenlijk, bedacht ik me laatst..
    er waren al kindjes hier en daar, en toch was er tijd om soms wel 30 paginas op een dag te krijsen!

    ach ja, dingen gaan zoals ze gaan. en we worden allemaal ouder en luier. en pamper! :p

    so, nu gaak slapen seg!

    SMAK!
     
  4. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Alex, van harte! Stoere naam hoor!

    Lieve meiden, lees wel mee, maar voel me hier een beetje de laatste sterveling zonder beebje nog in de MMM... Vandaar dat ik vaker op de 'stille stand' sta :).

    Knuffel voor allemaal!

    Xxx
     
  5. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb een slimme foon ja! :cool:
     
  6. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    nah, dan hebbie ook whattsap dus!

    dus! :p

    toch?
    :D

    @juulzon: ik snap t.. helaas voel je je steeds minder thuis tussen al die MMMeisjes die (toch nog) naar ' de andere kant ' zijn verhuisd .. :(

    ik wil haast sorry zeggen, maar tegen het lot kunnen we zo weinig beginnen..

    ik blijf diamanten, ook voor jou, dat jij zwanger mag worden en blijven.

    liefs!
     
  7. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Natascha gelukkig gaat het weer stukken beter weinig tot geen pijn als ik me aan de voorschriften hou ;) is soms wel moeilijk met drie kinderen om je heen die allemaal hun stukje aandacht willen.

    Hoe gaat het nu met jou?
     
  8. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Jazeker! :cool:
     
  9. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    DrukmetallesbehalvezpSMAK!

    Natas, gefeliciteerd met de mooie 20-weken echo.
    En een zoon op komst! Super!

    Anne, balen van weer veranderende cyclus.
    Hoop dat het zich toch nog weer herstelt en anders dus toch weer een ziekenhuisdate voor jullie.

    Juulz, dikke knuffel!
    Ik begrijp hoe je je moet voelen.
    Na 8 mislukte ICSI's voelde ik mij ook een van de laatsten...
    Maar ik geloof in wonderen!
     
  10. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wauwww weer eens een mega update van La Klingel, die heb ik gemist zeg!! En ja ik heb een slimmefoon maar geen nrs van jullie :(.....

    Syl, fijn dat het beter gaat!! rustig aan hoor!!!

    Annedore, hebben jullie ook al zo'n lekker slaper, heerlijk he?

    Met ons gaat alles goed :D!!! Ons meisje is afgelopen weekend gedoopt, het was echt een geweldige, onvergetelijke dag met onze familie en vrienden!! En een mijlpaal: *TROTS*, ons meisje kan sinds een week zelfstandig zitten en heeft al 2 tandjes (beneden).

    Zijn er al veel met vakantie?

    Pffff bijna weekend, wij moeten nog 5 weken werken tot aan onze vakantie!!
     
  11. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    herfstige weekendpiemelsmak met zonnig hart`11
    :)
     
  12. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Een hele dikke ik-heb-helemaal-niks-meer-met-zp-SMAK!
    Sorry!
    Hoop snel weer op de whatsappert te kunnen, want mis jullie wel! Alleen met zp heb ik gewoon niks meer. Ik geloof dat ik overgestapt ben naar een andere fase ;) Bewust, en onbewust.

    X
     
  13. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Saskia: ik begrijp het meid. Of ik DENK het te begrijpen. Het is zo makkelijk te zeggen dat ik je begrijp, maar ik weet niet welke emoties er allemaal door je hoofdje waaien :) Ik kan het me in ieder geval heel goed voorstellen dat je ZP moe bent.

    @Juul: voor jou een beetje hetzelfde verhaal denk ik? Lees je hoekje wel en weet dat ook jij andere dingen aan je hoofd hebt dan ZP, of in ieder geval het babyrinth. Ook dat kan ik me voorstellen.

    @Sabrien: meisje gedoopt! Wat zeg je dan? Gefeliciteerd? :) Heb geen idee eigenlijk, sorry! In ieder geval; veel geluk voor jullie meiske en voor jullie. Of eigenlijk; NOG meer geluk dan jullie nu al hebben :D

    @Sikki: komt er al een soort van ritme? Of zijn jullie nog zoekende? Als jullie maar genietende zijn! :)

    @Klingel: ik moet je nmr even hebben voor whatsapp he :p

    @Silvia: las dat je weer goedgekeurd bent bij chirurg. Fijn zo!

    @Alex: genietende van dochter en haar kleine broertje :)

    @de rest: geen nieuws, goed nieuws?

    @myself: gut, wat gaat het ineens hard met mijn kaboutertje. Staan, stappen langs de spijlen van de box en langs de bank en kletsen als een wijf :p:D
    Alleen weer zure, tanden??luiers en dus hele pijnlijke, rode billen :( Hartverscheurend! Hoop dat ie er snel vanaf is. Ik smeer met miconazol en laat hem elke dag ook even lekker zonder luier, zodat het kan drogen. Vanochtend zag het er beter uit.
    Afvallen is gestagneerd en dat blijft ook even zo, want vrijdag 2 weken op vakantie!!! :D
    Daarna weer supergemotiveerd verder, want ik geloof toch dat ik weer een eisprong heb gevoeld gister :( We zullen zien, als ik over 13 dagen ongesteld word, dan heb ik het goed gevoeld.


    Dikke vakantiekus! :p
     
  14. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lekker op vakantie! Wij zijn net terug :)
    Emoties vallen eigenlijk wel mee, gewoon volop bezig met adoptie en dat voelt goed. Zwanger worden staat niet langer op het prioriteitenlijstje en dan is de behoefte aan zp er ook gewoon niet meer. Maar ik spiek hier af en toe nog wel ;)
     
  15. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    #3715 Gabriellle, 18 jul 2012
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012
    Saskia, wat knap van je. Echt. k worstel nog steeds met gemendge gevoelens, over wel of niet doorgaan. Zo fijn als je het voor jezelf helder ziet.

    Annedore: succes met verder afvalen en eigen eisprongen maken :)

    De rest.... allemaal een dikke knuffel. Ik heb ook steeds minder behoefte aan zp. Het gaat wel steeds beter met me, en ik begin steeds meer helder te zien wat mijn zwangerworden-/kinderwens is en hoe daarmee om te gaan. Er zijn nog steeds dingen die onverklaarbaar moeilijk zijn: de ene keer heb ik geen enkele moeite met een pasgeborene, de andere keer kan ik alleen maar janken. Soms is het nog steeds slikken als iemand aankondigt zwanger te zijn, soms is het goed. Maar het gaat steeds beter. Ik zie Felix* ook in veel dingen en ik zie ook steeds scherper wat zijn enorme betekenis is voor ons, ook al is hij snel vervlogen. En ik zie ook steeds meer, of helderder, of hoe zal ik het zeggen, meer in berusten, hoe geweldig het is dat we zo'n fantastische dochter hebben...en dat dat ook niet voor iedereen weggelegd is.

    Dus, niets op medisch gebied. Ga binnenkort genieten van een lange vakantie en ben dus nog minder online. Knuf aan iedereen.
     
  16. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dikke knuffel Gabrielle!!!

    En Sas natuurlijk ook, maar die krijg je elders ook nog wel van me ;)

    Anne, heerlijk vakantie!
    En een kleine man die grote stappen maakt.
    Super leuk en gezellig lijkt me dat.
    En wellicht ook wel vermoeiend ;):D

    Sabrien, gefeliciteerd met de doop van jullie meisje!
    Ga zo effe kijken of je nieuwe kiekjes hebt!
    En verder dus lekker genieten.
    Heerlijk he.

    Hier eindelijk een soort van ritme erin.
    En dan besef je ineens dat het officiële verlof over 3 weken alweer stopt :$
    Gelukkig daarna nog 3 weken vakantie, maar jeetje wat gaat het snel!!!

    SMAKKERD voor iedereen!!!
     
  17. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gabriellle, die gemengde gevoelens zijn er nog wel af en toe. Maar ik merk aan mezelf dat er die juist zijn als ik actief ben op zp. Dan word ik te veel geconfronteerd met zwanger worden, zijn, en pogingen. Als ik niet op zp lees, en actief schrijf, dan merk ik dat ik er in het dagelijkse leven eigenlijk helemaal niet meer zo mee bezig ben en me vooral op adoptie richt. Op vakantie merkte ik dat ook heel goed. We hadden het elke keer over ons kindje dit en ons kindje dat, en dan bedoelde we telkens allebei ons adoptiekindje.
    Dikke knuffel voor jou!
     
  18. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve Sas,
    Denk veel aan jullie en hoop dat het goed met jullie gaat!!!
    En natuurlijk is het heel begrijpelijk dat je hier wat minder bent, je probeert er toch wat minder mee bezig te zijn, dat kan ik me heel goed voorstellen. Maar volop bezig met adoptie nu toch?
    Waar zitten jullie nu in het proces, al bezig met de gesprekken?
    Wat vonden ze van jullie levensverhaal? En al lekker op vakantie geweest las is? Heerlijk even helemaal niets he? Dikke knufffffff

    Sikki sorry kiekjes vergeten maar staan er nu op :D!
    Jeetje wat gaat dat verlof snel zeg, maar gelukkig heb je nog 3 weken vakantie! Lekker genieten van jullie meisje!

    Annedore, heerlijk bijna vakantie!! Gaan jullie weg? het wordt vanaf volgende week echt ZOMER!!!!!!! Joehoeeeeeeeee!!!!!!!
    En wat gaat jullie mannetje hard zeg, ben je echt trots he? En wat zielig van zijn billetjes hopelijk gaat het snel beter! Zou wel fijn zijn als je eisprong hebt gevoeld he?

    Met ons alles goed! Nog 4 weekjes werken en dan hebben we ook vakantie joehoe!!
     
  19. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Oh ja check banner, wauwwwwwww wat gaat het snel!!!
     
  20. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het gaat zeker snel, Sabrien!

    We zitten inderdaad volop in het adoptieproces. Voor onze vakantie hebben we het eerste gesprek gehad. Dat verliep erg goed, heel open en ontspannen.
    Dinsdag hebben we onze levensverhalen afgemaakt, en naar de raadsmedewerkster gemaild. Maandag gesprek nummer 2. We hebben er een goed gevoel over :)
     

Deel Deze Pagina