Ik komook even inbreken voor Zara! JAAAAAA meid eindelijk jij degene die komt zeggen dat je een positest hebt! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Nog steeds bruinverlies? Heb ik ook bij 7 en 9 weken nog gehad... Zegt niks!
Wow! Zara, wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd!!!! Kan me voorstellen dat het heeeeeeel onwerkelijk moet voelen. Maar het is echt zo! Anders had je geen dozijn positieve testen
* breekt even in* Jee, Zara, wat een onwijs goed nieuws zeg. Ik ben er gewoon emo van voor jou. Ik heb zoveel van je gelezen dat ik dit gewoon het beste nieuws EVER vind ... GENIET!!!!! *ennnnnn... breekt weer uit*
O dank jullie wel meiden!!!! Voor de dames die nog wachtende zijn : ik hoop zo dat jullie dit ook mogen meemaken, het is zó onwerkelijk! Ik heb al best wat kwaaltjes, drukkend gevoel in mn liezen en continu honger en dan weeig gevoel tegelijkertijd. Vanmorgen bloed laten prikken op hcg en voor 5u de uitslag, ben zo zenuwachtig en bang! Kan het niet geloven een posi test na 6 jaar en 8 maanden, ik voel me het 8e wereldwonder!
Zaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is swanggggggggggg!!!! Wauw, meid wat geweldig voor jullie. Nu inderdaad erg spannend voor uitslag bloedtest mar dat moet positief zijn. Wauw, echt super voor jullie!!!! Proficiat.
yessssssssssssssssssssssssssss Zara!!!!!!!! oh lieverd, wat geweldig dit! we willen wel een foto van de testen he!!! van harte gefeliciteerd, ook voor Zaraman!!!!! dikke kus
De waarde was goed 258, volgens mn Spaanse kliniek was ik very pregnant haha! Nou dat neem ik graag aan, heb geen idee wat die waardes allemaal inhouden. Alles is vanaf nu nieuw, ik was een grote mmm expert, maar dit is hele andere koek! En nu geniet ik vooral en probeer ik de angst dat het misgaat heel hard te negeren.
lieve lieve ZARA!!!!! onwijs gefeliciteerd met dit superwondergeweldignieuws!! ik ben SO blij voor jou en voor jullie!! huiltje! inderdaad, vanaf nu ben je een groene zwangere MMMama in spe, maar je mag hier alles gillen en krijsen en vragen en onzekeren wat je wil. we've been there, we know the zeer onzekere en onwerkelijke feeling! en het is absoluut een supergoede waarde voor dit termijn, wauw!!! nogmaals feliciknuffel, schatje!! @annedore: ja sorry wat is het stil hier he.ik probeer hier echt meer te komen maar ik kan de tijd gewoon niet vindenmaken.. te druk, te nestel, teveel vakantie en andere luxeproblemen wat goed van ei en van tandjes! @hele rest: een heel grote knuffel hier ook maar weer eens! tis jammer dat de techniek (whattsap/facebook/live daten) het ouderwetsche ZP in haalt eigenlijk.. waar is de tijd dat ik elke maand een nieuw deel moest openen! maargoed, tis zoals t is! @sil: :x tsssssk veel grappiger live dan online? dan vind ik jou online veel grappiger dan live! :x anyWEE (ja, laat ik die term maar weer gaan gebruiken, zo richting week 34 van broeden op Kadootje ), ik piemel van jullie allemaal en ik zal es even een grote piemeltroonrede gaan INsteken binnenkort. maar nu eerst: badbubbelpret met Florine Blijmachine. KUS op jullie! en ook speciaal op sabrien en natas en de mensen die ik niet achter de swaffelschermen tegen kom, knuf!
haha Klingel, ik schrok van die grote letters!!Wat ben je toch een lieverd! En wat ga jij als een trein, nog even en dan mag je werpen!!!!
Hey lieve meiden, We zijn weer tante geworden vandaag. Onze lieve Bright is bevallen van een dochter!! Lieve Bright,brightman en brightdochter, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Geniet!!
Lieve bright, brughtman en dochter; van harte met jullie prachtige dochter en zusje. Hopelijk is het voorspoedig gegaan en kan het grote genieten nu beginnen. ik hoop snel wat te lezen hoe het met jullie is!
@Zara: hoe is het nu lieverd? Bruin gestopt? @Anne: hoe gaat het met afvallen, gewoon doorgaan lieverd, je kan het. @Sabrien: druk aan het genieten? @Natas: hoe gaat het met je zwangerschap? Hier gaat alles prima. Kinderen zijn blij en gezond dus wat wil een mama nog meer. Het is al weken echt zomerweer dus we genieten echt volop. Lang leven het zwembad in de tuin.
Idd! Hoe is het met iedereen? Wil ik weten! Hoe is het met jullie huis Nyn? Met afvallen gaat goed. Alweer 5 kilo eraf