Ik ben lekker laat... maar Zara! Gefeliciteerd meid Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je geen bruin meer spot. Bright, Brightman en zusje: ook hier nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Geniet! Met mij alles prima. Voor wie het nog niet wist... wij hebben inmiddels de beginseltoestemming binnen en de raad heeft een prachtig rapport over ons opgesteld! Het bedrag voor inschrijving is al betaald aan Kind & Toekomst, en we zijn nu in afwachting van de intake.
*Breek in* Bright en Brightman en Brightdochtergrotezus . Van harte Gefeliciteerd met jullie 2e wonderdochter . Hopelijk gaat alles goed!! Geniet ervan meid ! *Breek weer uit* *En Breek weer in* Klingel, wat ga jij haaaaaaard zeg!! Nog maar een dikke maand Ben benieuwd!! Succes alvast!! *Breek weer uit*
Net even gespiekt... en gelezen dat Zara een kloppend hartje heeft gezien en dat boontje zelfs voor ligt! Geweldig meid Van harte gefeliciteerd, het is je ontzettend gegund!
@Saskia: jullie rijden dus de goede richting uit met de adoptietrein Dat is fijn om te lezen! Lijkt me wel gek om een rapport over jezelf te lezen, geschreven door een vreemde. Maar jullie konden je er helemaal in vinden, verneem ik uit wat je schrijft. Mooi, mooi, mooi
*breekt in* Zara van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Eindelijk! Het is jullie super gegund. * breek uit*
Hier weer eens een levensteken van mij. Is alweer veulste lang geleden. @Annedore: hoe is het met je afvalrace? En jullie mannetje doe het goed las ik elders. Is je knie weer hersteld? @Sabrien: hoe is het met jou en je mooie meisje? @Natas: gaat alles goed met de zwangerschap? @Zara: al gewend aan het idee? Je bent gewoon zwanger lieverd. Hier gaat alles zijn gangetje. Kinderen morgen weer de eerste schooldag. Toch ook wel wee fijn ondanks de hele fijne vakantie. We zijn druk bezig met de tuin en de laatste dingen in huis. wat is het toch fijn om na twee jaar gewoon een echt eigen huis te hebben. Helaas gaat het met onze hond wat minder. Hij heeft een beknelling in zijn ruggenmerg en daar is eigenlijk wienig aan te doen. Ja, een zeer risicovolle operatie maar gezien zijn leeftijd en hartkwaal is dat geen optie. Nu een prednisonkuur en maar afwachten.
@nyn: ook hier: sterkte met jullie lieve hondenvriend! @afvalrace: gestaag...het is een worsteling... @knie: ook al zo gestaag, moet nog afspraak maken bij fysio... @hoe is het met iedereen? Ons babyrinth hangt behoorlijk vol spinnenwebben en stofraggen @zara: alles goed met de zwangerschap?
haaai! annedore, wauw v afvallen toch, -18! maar worsteling, dat zal ongetwijfeld. wat zijn de moeilijkste momenten? en, volgende week testen? goed gepiemeld? fijn dat je cylcus zo verbeterd is! @zara: hoe gaat ie daar zwangere mevrouw???? @nyn: nog meer knuffels hier voor hondje! @spinrag ja... jammer ook he... combi van geentijd en welwhatssap maakt van ons swingende doolhof iets meer een slaaphofje soms. niet leuk, maar wel logisch... @hier: alles heppie, 37 weken alweer! emma en ik gaan synchroon werpen, geheel gelijk aan onze zelfde voornaam! 1/10 doen emma? smak en liefs!!!!
*Breek in* WOW Kling!! 37 weken alweer!! Wat ontzettend leuk!! Spannend weer zeg!! Topic niet echt gelezen meer laatste tijd, spiek nog af en toe naar jou, Sik en Bright, maar wat wordt het dit keer?? Weer een leuk verstopt in tekening naamraadseltje of heb je dit keer wat anders in Petto? Alvast heel veel succes weer voor werpen!! Ben benieuwd!! *Breek weer uit*
hoi meiden, we zijn net terug van vakantie dus ik kwam ff gauw spieken en gelukkig gaat alles nog goed met zara en haar zwangerschap en ook positief nieuws voor saskia en haar mannetje las ik! Wat fijn zeg en ook weer spannend. Klingel; jeetje, je gaat idd echt hard, ben benieuwd. Hier alles zijn gangetje, geniet volop van al het geschop de hele dag en nacht door Woensdag pas weer werken en dan nog maar 3,5 week tot mijn verlof, bijna bizar hoe snel deze zwangerschap gaat en als ik hem zo mag uitfluiten klap ik in mijn handjes! Onze kleine meid word al groot en loopt nu volop los dus dat is nu vooral volop vangen want als ze de kans krijgt, smeert ze hem. Verder nu lekker genieten van het mooie weekend en weer wat voor de deur staat! Dikke knuffel voor ieder.
Haai zwaai!!! Hier gaat alles helemaal lekker! Lekker op vakantie geweest naar Frankrijk. Voor het eerst met z'n drietjes!!! Verder alweer begonnen aan mijn tweede werkweek. En ik moet zeggen, het is ook wel weer lekker om aan het werk te zijn. Even de verantwoordelijkheid en zorg voor ons poppetje overlaten aan papa of opa & oma Zara, hoe gaat het met je? Kruipen de dagen voorbij naar de 12 weken? Natas, jeetje jij ook alweer bijna verlof! Leuk leuk leuk! Anne, hopende op een brusje voor jullie kleine man! Spannend weer of niet! Sabrien, alles lekker bij jullie? Nog gedachten die dwalen naar een tweede? Hier al wel weer rammelende stokkies Afspraak in Gent is alweer gepland. Maar pas na 6 maanden borstvoeding, dus nog even geduld...
Lieve Majo! Wat ben jij toch een lieverd, thanx! Lief dat je me in de gaten houdt! Naam, wie weet een raadseltje maar dan achter de (whatssapper)schermen... Wie weet een ' wat segt se? ' raadsel want Florine zegt gewoon te pas en te onpas de naam van Kadootje Hoe gaat t met jou? 4e poging gehad zie ik... wat ontzettend }^^{*]*]]*\>|>|>/& voor jullie Heb je een idee of/wat de next step wordt? Succes en power gewenst lieve Majo, smak!!! @allemaal: grote lieve knuffel! Ja ook es hier weer voor de schermen De tijd vliegt, en ik kruip , spannend seg! Theeslurpknuffel! Enne Sik, jij rammeldoosje
dikke dikke dikke kus voor alle lieve meeleesleef meisjes... het is wel heel erg stil hier sinds de uitvinding van de whatsapp zo jammer is dat aangezien we eerder echt een heel goed lopend en heerlijk lezend doolhof waren... ook ik ben schuldig hieraan. maar mede door de slimme foon is het op fb en de whatsapp zoveel makkelijker om alles bij te houden maar zoveel moeilijker ook om dan extra de pc aan te zetten om hier te posten
Herkenbaar sil. Tis zeker jammer, we waren echt DE piemelsopsoap van Zp en nu zijn we stilletjes, hier althans. Mis daardoor ook teveel v annedore, natas, sabrien, enso, mok. Maar ja, los van WA, sinds de komst van een bepaald iemandje neem ik ook niet de rust of tijd om, in haar slaapje laat staan als ze wakker is, te gaan Appelen op de vide. Als we wat ouder en bejaarder zijn, herstarten we vast weer!
Herkenbaar... sinds ik ook whatsapp heb, kom ik nog zelden op zp. Heb sowieso eigenlijk niks meer op zp te zoeken
Hey zaar, Alweer 10 wkn joh!! Hopelijk gaat alles goed en voel je je ook goed?? Ik vind het ook wel jammer dat we hier nog maar zo weinig krabbelen..... En idd klingel; het gaat kortennnnnnnnnnnnnn!! Toch opnieuw weer spannend, opwindend, blijheid en nieuwsgierigheid.