klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Anne, nog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie kleine man!
    Was het een leuke dag?

    Natas, wat heerlijk dat je geen stress en spanning voelt.
    Houden zo! :D

    Kling, nog steeds geen nieuwe banner??? :p
     
  2. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    HA sik!
    het is me gelukt hoor! :D
    werkelijk, ik wist niet meer hoe t moest!

    een banner, ik heb m even niet meer nodig denk ik so.
    en ik vrees dat mijn ZPblabla ook eerder nog minder dan meer zal worden.

    wie had dat ooit gedacht na 3129739723987 berichtjes!

    tja, tijden veranderen, levens veranderen, en de achterdeschermentechnology maakt het mogelijk al borstvoedend bij te piemelen met de meeste van jullie.

    wel jammer dat ik zodoende minder weet van de levens van de whatsaplozen.

    die krijgen dan ook een extra grote piemelknuffel hier!

    en altijd zal dit babyrinth het meest warme en bijzondere en liefdevolle plekje blijven in mijn ZPherinnering
    maar dat weten jullie wel.
    ook door de pijn waarmee het begon, en hoeveel glitteriger en lichter het doolhof uiteindelijk voor bijna iedereen is geworden.
    ik zeg bijna iedereen, want ik denk nog wel met extra veel sadness aan Mila bijvoorbeeld....
    en eerst volgde de naam van onze Zara dan ook, maar wauw, ook zij is aan het broeden.

    wie had dat allemaal gedacht een paar jaar geleden...

    wat hebben we gelachen en gehuild, vooral veel MMMet elkaar MMMeegeleefd, en wat diamanten en klaveren we nog steeds met en voor elkaar.
    er zijn hechte vriendschappen ontstaan en ik vind dat onwijs bijzonder.

    ook de kakelende kippenbende in de whattsapgroup is een hysterisch bewijs van hoe een paar gekke meeleefleesmeisjes elkaar zo goed kunnen liggen. hulde!

    en een dikke swaffel!

    SMAK!
     
  3. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    he gats, Klingel; door die hormonen zit ik nu bijna te brullen nu ik je stukje heb gelezen!!!
     
  4. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Huiltje Kling!
     
  5. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gekkenhuis hier ;)

    Maar ja, wat valt er nog te zeggen na Klings mooie troonrede.
    Hoewel het ook een beetje klinkt als aftreedrede.
    *slik*
    Wat mooi was het hier...

    Natas, alles nog goed?
     
  6. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zo, ik heb even wat activiteit in het babyrinth gemist zie ik :D

    Sikki: op mijn verjaardag weer naar Gent zie ik. Leuk en spannend! En wat is het idd fijn om eens niet zo'n donker gevoel wat betreft de decembermaand te hebben, maar juist dat bijzondere lichtje in jullie leven!

    Natas: jeetje, je bent alweer bijna zo ver. Wat is dat snel gegaan zeg! Bijna jullie tweede kindje op de wereld :)

    Kling: echt, echt, echt geen banner meer? ;) hoe is het nu met twee dametjes in huis?

    Melle zijn eerste verjaardag was zeeeeeer emotioneel! Wat is het snel gegaan. De keizersnede staat nog zo vers in mijn geheugen. Terwijl Melle ondertussen los loopt, papa en mama zegt, in zijn handjes klapt, zwaait en zijn eigen haartjes kamt. Het is zo'n prachtig mooi manneke.....
    Hoop echt binnen een half jaar spontaan zwanger te mogen worden van nog zo'n lief kind, en zo niet....dan mogen de heren en vrouwen dokteren weer een handje helpen, want een tweede is zo meer dan welkom! :)
     
  7. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Jeetje meiden, wat vliegt de tijd dan toch als je leest dat onze lieve sik start met nieuwe ronde en hopelijk een prachtig nieuw wonder en dat melle al zover is en zoveel kan. ja, ik zie dat ook bij ons meisje en de snelheid waarmee dee weede zwangerschap omvliegt ( alles is nog rustig hoor, verwacht de 40 wkn wel te gaan halen )
    Maar op die momenten denk ik ook; ja, tijd gaat voor ons heel snel met een prachtig kindje maar voor zoveel meiden gaat het juist zo langzaam die de tijd vooruit zouden willen spoelen naar het gedeelte wat wij als moeder mogen meemaken. Dat blijft heel dubbel.

    Hier trouwens bijna iets bizars, manlief en ik weten het geslacht en verder niemand. En nu vertelde mijn mam dat ze vannacht had gedroomd wat het geslacht werd en dat het kindje dan......zou heten. En dit klopt nog ook, ik vertelde het bij thuiskomst meteen aan mnalief mar dat is toch bizar? Zeker omdat wij ons nooit versproken hebben.
     
  8. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dat is idd bizar Natas! Ook wel bijzonder :)
     
  9. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat bijzonder Natas! Wauw...
     
  10. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Kom ik ook weer eens...

    Kling, idd, dat klonk als een afscheid...snik!
    Want hoewel ik hier ook bijna nooit meer kom, vond ik dit toch altijd wel een geweldig topic! (vind, beter gezegd!)

    Annedore, ik hoop echt dat jullie spontaan een wondertje zullen verwachten binnenkort! Duim duim!

    Natas, wow, wat een wonderlijk verhaal zeg!!!! Hoezo voorspellende droom! Sodeju!
    Ik hou je hier in de gaten hoor! Ben heel benieuwd!

    Hier alles goed met de kids! Ze worden groooooooooooooot!!!!

    Rest smak! Spreek jullie laterzzz:D!
     
  11. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Natas, hoe gaat het?
    Kindje nog aan boord of stiekem al bevallen?
    Toi toi toi!!!

    Anne, hoe is het met jou?
    Cyclus mooi terug?

    Hier heerlijk genieten!!!
     
  12. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Leven in het babyrinth! :D

    Hoe is het met Sikki?

    En de andere meisjes?

    Ja, Natas is morgen uitgerekend. Of is het er al uit? :D


    Cyclus is meer dan t ooit geweest is, Sikki. Want van geen enkele eisprong ooit naar 2 eisprongen in een half jaar is natuurlijk een hele verbetering. Maar toch....2 eitjes in 6 maanden tijd geeft niet heel veel kans ;)
    Ga nog 20 kg afvallen en dan maken we gewoon een afspraak hier in het ziekenhuis. Ik hoor t wel van ze, of ze vinden dat ik genoeg ben afgevallen of dat ze mijn BMI dan toch nog lager willen hebben. Maar dat zijn zorgen voor 2013 :p we hopen gewoon dit jaar nog een eitje te kunnen bevruchten ;) wat klinkt t zo toch simpel....

    Nog een maand en dan gaan jullie naar Gent. Spannend, of niet?
     
  13. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hallo skatjes,

    Hiero alles nog aan bord hoor!! Ik dach vanochtend al; tijd om toch weer eens wat te typen in het klingel-rinth!!

    Morgen idd de dag maar zoals ik zelf verw8 gaat het niet gebeuren voor donderdag, dan gaan ze me strippen maar dat had toen bij mijn dochter ook niets geholpen dus verwacht er niet zoveel van. En dochter heeft sinds vrijdag hoge koorts en schimmel in haar mondje en muisje dus die is behoorlijk ziek. En als klap op de vuurpijl heeft manlief afgelopen zaterdag zijn enkelband gescheurd, dus die mag vandaag in de tape en dan zou over een dag of 3 het beste uitkomen in de planning ;) want ik verw8 dat dochter dan ook alweer een eind is opgknapt nu ze medicatie heeft. We zullen zien en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!!!
     
  14. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    Spannend natasja!!

    Ehm annedore,2 eitjes in 6 maanden... Zou zomaar genoeg kunnen zijn... ;)
     
  15. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha, maar was t niet ;) Net ongesteld geweest ;)
    Hoe is het met jouw eitjes eigenlijk? Enig idee of die springen in jouw onregelmatige cyclus?

    @Natascha: hahaha, alles nog binnen dus. Hopelijk wacht beeb ook nog even tot alles weer rustig is met je meiske en je man. Wat vervelend allemaal zeg :(
     
  16. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    Ehm, ik heb onlangs hét bewijs gezien dat ik inderdaad een eisprong heb in mijn onregelmatige cyclus... En dat er wonderen bestaan...
    Grootse wonderen. Dus ik wil zeggen: het kan, zelfs als je denkt dat het echt niet kan..

    Dus... Geef niet op;);)
     
  17. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hihi Taaltje :)

    Natas, het is donderdag! Succes met strippen!
     
  18. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Taal :D

    Natas, succes vandaag!!!
     
  19. natascha01

    natascha01 Bekend lid

    13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hallo meiden,

    Ik ben woensdagavond om 21:41 uur bevallen van een prachtige zoon, hij weegt 3530 gram en is 51 cm. verder is die erg rustig en zijn we helemaal verliefd. Ook grote zus is erg lief en lijkt het een beetje te gaan begrijpen. Nu lekker genieten want manlief is nog 2 wkn vrij en we hebben natuurlijk de kraamzorg tot woensdag!!
     
  20. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw Natascha van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!! Geniet er lekker van met zijn viertjes xxx
     

Deel Deze Pagina