Anne, hoe is het nu met je? Al meer bekend? Natas, alles goed met jou en de kleine man? En zuslief helemaal trots op haar broertje? Lief Zorraatje, ook hier een hele dikke knuffel voor jou! Je weet het he, er wordt hier geduimd, gefikt en geklavert! Zara, jij mega zwangere dame! Gluur je hier nog wel eens? Vertel dan eens. Hoe gaat het? Nyn, je bent alweer 10 weken Taal, je bent alweer 15 weken En Norah is alweer bijna 8 maanden Hier ontzettend Genieten met de grote G! Wat is het leven toch mooi!
Lieve LadyZora woorden schieten tekort bij dit verdriet. waarom mocht dit niet zo zijn. waarom moet JIJ nu altijd net die uitzondering zijn van alle gevallen. Lieverd het is jullie zo gegund het is zoo oneerlijk allemaal. dikke knuffel lieverd
Lieve LadyZorra, wat ontzettend triest om te moeten lezen dat je weer een miskraam gehad hebt. Wat ontzettend oneerlijk!! Hele dikke knuffel Hallo lieve meiden, hoe gaat het met jullie? annedore, wat goed dat er niks aan de hand is met dat knobbeltje, kan me voorstellen dat je je rot schrikt zeg.. Hier gaat alles goed. Ben vandaag precies 30 weken schwang, het gaat zo snel!!! Sinds de laatste pretecho, met 27 weken, ben ik er al aardig klaar voor. Heb geen angst voor de bevalling en kan niet wachten om die kleine eindelijk te ontmoeten!
Oh Zara wat ontzettend mooi en spannend! En wat gaat dat hard! Ben ook zo benieuwd. En vind het echt geweldig voor je dat je dit allemaal mee mag maken! Anne fijn dat alles goed is!
Zorra: het is zo verdrietig dat je dit in je onderschrift hebt moeten zetten ipv van een mooie zwangbanner...zo oneerlijk Zara: idd opgelucht! Nog 10 weken en dan ben je misschien al mama of word je het elk moment Weten jullie het geslacht eigenlijk? Saskia: hoe gaat het met jullie traject? Zijn er alweer vorderingen? Ik ben goedgekeurd om mee te doen aan het lifestyle programma van de obesitaspoli. En over 3 weken heb ik een gesprek met de gyn over bij welk BMI we weer starten met behandelen. Ik hoop in de eerste helft van dit jaar flink af te vallen en ik hoop van harte dat we rond Melle zijn 2e verjaardag broertjes/zusjes nieuws hebben Maar we zullen zien hoe het loopt. Heb inmiddels wel geleerd dat het leven niet gaat zoals je het zelf bedacht hebt
Dat wij nog steeds bestaan, aangezien ze de regels flink verscherpt hebben! hihi! Zara, WAAAAUUUUWWWW, wat ga jij hard!!!!! Heerlijk om over ongeveer 10 weken jullie wonder in de armen te mogen sluiten!!! Anne, hhhmm...dat is wat minder. Natuurlijk weet je verstand wel dat het beter is en gezonder, maar je wil zo graag een tweede...dat klopt niet altijd met elkaar he! Heel veel succes en hopelijk kun je snel weer verder!!!!! Ladyz, ook hier nog een dikke knuffel!!! En voor sas natuurlijk ook, want die gaat zoooooooooooooooo verschrikkelijk hard op weg naar haar wereldwonder!!!!! Voor de rest ook een smak! Hier alles prima! Het groeit en bloeit en het is echt geweldig!!!
Seg Loes, onkruid vergaat niet he! Dus wij blijven bestaan. Zowel voor als achter de schermen Anne, dat is dan weer even heel hard slikken he. Ik hoop echt dat het snel de gewenste kant op gaat. Je kunt het, dat heb je bewezen! En hopelijk met wat extra hulp gaat het helemaal lukken. Zorra lieverd, wat confronterend verdrietig is je banner toch weer. Hier ook nog even een dikke knuffel voor jou!!! Zaaaaraaaa, jij zwangere dame die alweer de 30 weken gepasseerd is! Hoe spannend is dat! Toedels maar weer