klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieverd kijk naar de historie van de meiden hier ik maartje loesie allemaal bloed verlies gehad allemaal rond dezelfde periode ... ik ga voor de aanhechting van de placenta aan de bm...mischien een hematoom op je bm zoals ik en maartje hebben gehad...

knuffel lieverd hioop dat je snel duidelijk heid hebt

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Taal dit is voor mn afspraak van dinsdag omdat ik nu dus nog geen dossier heb daar konden ze me zonder verwijs niet helpen.
    Vanacht was best wat rood ,nu is t vieze bruine prut.
    Niet echt krampen...af en toe steek en beetje zeur in de buik....

Dank lieve sil!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hai lieve meiden!

Daar was ik weer eens! Ik heb jullie schandalig verwaarloosd (via zp dan, gelukkig heb ik velen van jullie wel 'gesproken')

Had gewoon echt geen zin in laptoppen, omdat mijn hoofd zo bonkte, niet normaal meer!
    Maar nu doet hij weer normaal:D

Als eerste,

Sab, gecondoleerd met je oma!:( Wat naar om nu afscheid te moeten nemen. Nieuw leven en overlijden ligt dichtbij elkaar!
    Sterkte meis!

Sas en Bright, ik duim mijn duimtopjes eraf!

Alex, heb je vanmorgen al via whatsapp gesproken. Hoop dat je inmiddels een telefoontje van je ha hebt gehad met het nieuws dat je voor een echo mag!
    En wat ik al zei en Sil, het zegt nog niks he! Maar begrijp je onrust en onzekerheid! Knuf!

Taal, leuk die kerstanekdotes!!!
    En wat goed dat je je happy voelt met/bij je werk!!!! Een echte doorzetter ben je!!!!!

Sik, wat klinkt dat allemaal belangrijk zeg!!!! Jij hoge pief!
    Ik ze kunnen hun werk maar beter goed doen, want jij hebt vast geen zin om met BIB overal heen te moeten vliegen!!!
    Bijna geslachtsbepaling he?! Nog 8 nachtjes!!! Spannend!
    Echt een meidenvoorgevoel?!?
    Lijkt me wel een stunt als het een jongetje wordt! hihi!

Kling, balen van gebitterreur!!! Ik moet zeggen dat we er hier nog aardig doorkomen!
    Alleen S. zit sinds afgelopen zaterdag op alleen middagslaapje, maar heb hem net toch maar even naar bed gebracht, hij was zo jengelig en poetsen/gapen enz...Hij heeft het toch nog af en toe nodig, zo'n ochtendslaapje!

Taaltje, qua sport ben ik helemaal fan van spinning/RPM! Daar kreeg ik zo'n kick van!
    Flop is gewoon fitness aan de apparaten! Dat werkte voor mij totaal nie!

Emma, haha, heb jij een soms-sloop-hond!!! Da's weer eens wat anders!!!! Hopelijk laat hij/zij jullie kerstboompje mooi heel dit jaar!

Nyn, wanneer richting NL?!

Rest ben ik even kwijt! Sorry!!!

Bedankt voor de felicitaties, heb een leuke dag gehad! Gelukkig besloot de hoofdpijn te stoppen, dus ben weer een stuk beter te pas!

Heb van manlief en S een hele lekkere eau de parfum gekregen en 2 hele mooie armbandjes!!!
    Voor de rest geld en een krans en een hele mooie kersttak voor aan de muur. Heeft mijn zus zelf gemaakt!
    Dus goed verwend!

Was wel helemaal gesloopt gisteravond (en vandaag) want moest ook nog naar z'huis voor GUO (inwendig) en 's middags nog naar vk!

GUO ging super! Hij kon alleen het hoofdje niet goed in beeld krijgen, want we hadden een spring in het veld en was eigenlijk al iets te ver. (doen ze liever met 14 weken) maar die kwam dan tijdens de 20-weken wel.
    De rest (armpjes/beentjes/hartje/aorta/niertjes/maagje/darmpje enz zag er prachtig uit!

Hij was veel spraakzamer dan de vorige keer bij S. En er was een vk bij die ik al kende van de vorige keer en die legde tussendoor ook nog wat dingen uit.

Toen vroeg ik op het laatst: kun je op dit termijn het geslacht al zien? Zei de vk: kan al wel, moet het er wel goed voorliggen. Toen zei gyn: ik heb het al gezien bij het eerste plaatje!!
    Dus manlief zegt: en wat denkt u dat het wordt?
    En toen zei hij: een ....................:D;)
    Dus dat betekent of S. zijn kleertjes weer uitzoeken of nieuwe kleertjes kopen!

We vertellen het dit keer niemand, ook mijn ouders/zussen/zwagers/schoonouders/zwager/schoonzus niet!
    Maar we zeggen nu dus wel dat we het weten....

Verder gaat het met S. ook heel goed! Het is zo'n heerlijk manneke en iedereen loopt helemaal weg met hem! of het nou familie is of vrienden of in de supermarkt!:D Ben zo trots dan!
    Hij begint ook steeds vaker stapjes los te zetten. Als ik hem loslaat vindt hij het eng en laat hij zich vallen, maar als hij van de ene tafel naar de andere wil (iets meer dan 1 meter) dan laat hij zelf zo los, haha!

Ik ga zaterdag nog met mijn zus en moeder naar de kerstmarkt in Arnhem! Heb er wel zin in!!!!

Nou dit was 'm weer, mijn update! Probeer weer wat vaker langs te komen!

SMAK

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ff snel. Punctie was best pijnlijk, 15 folli aangeprikt. 6 eicellen gevonden.

Mag niet klagen, maar had wel iets meer verwacht.

Nou ja, zaterdag tussen 9-10 telefoon over bevruchtingen en eventueel tp.
    Duimfikbidklaverdiamantaan!!!

X

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    lieve alex, hier ook flink bloedverlies gehad he. en verliep zo bruin-rood-stolsels-bruin en weer weg...
    En zeurende bm komt door groeien!!! ik denk aan je!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bright ik duim heeeeeeeeeeeel hard voor je meid!!
    6 eicellen dat moeten mooie embryo's gaan worden.
    Wel balen dat het pijnlijk was:(
    Ik duim!!!
    xxxx

7. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dank je taaltje....ook echt bruine prut???
    Ik put toch wel wat hoop uit jullie verhalen...
    Heb ook andere dingen gelezen...beter niet kunnen doen maar ja.
    Posiverhalen zijn fijn!

Liefbright...nogmaals kusje op je buik.Snap gevoel. Maar zes kansen op een heeeeel mooi brusje!
    Je weet ik fikalles bij elkaar voor je!

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Bright ik duim ook voor je dat je mooie bevruchtingen krijgt een betere tp en een prachtige zwangerschap die er op gaat volgen!!!!!!

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Loes hehe daar ben je!
    Gelukkig weer beter en je manneke wow wat goed.

Ooo je weet t gewoon....denk een jochie als de gyn het meteen al heeft gezien ;)
    Heerlijk dat alles goed was....

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Alex heb je al iets gehoord????

11. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Nee...zucht

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    echt waar wat voor een huisarts heb jij in godsnaam!!!! gewoon zelf nog een keer bellen en even duidelijk maken dat je heel bang bent en graag even gezien wil worden op de poliknliniek van het zh
    desnoods even duidelijk maken dat dit kind heel bijzonder is vanwege de behandelingen en je dus echt heel erg onzeker en verdrietig bent!!!

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Alex, ik sluit me aan bij Sil, gewoon zelf nog een keer bellen!!!!

Enne, over geslacht, dat zei Traantje ook al, maar we zullen zien! Voor jullie een vraag, voor mij een weet:D (flauw he?)

Bright, op naar een paar toppers!
    Snap ook je gevoel, maar komt vast goed!!!
    Kus op zere buikje!

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Even heel snel, ben vreselijk druk. Alex gaat NU naar het zh. Aub lieverds duim,bid,klaver en diamant aub dat alles goed.is.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    Thnx nyn....

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Alex, wat een stress en onzekerheid lieverd :(
    Ik lees dat je naar het zkh bent, ik duimfikklaver voor je!!!!

@Bright, 6 eicellen! Ik snap je teleurstelling wel, van de 15 follikels 'maar' 6 eicellen.
    Ik ga duimen voor mooie bevruchtingen.
    Kusje op buikje...

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lieverds

Alles is goed met ons kruimeltje! Het bewoog, zwaaide en een mooi kloppend hartje.
    Zoooo opgelucht, zo gehuild.
    Gyn heeft goed gekeken of ie een oorzaak kon vinden. Geen hematoom. Geen sporen van de andere embryo. Placenta leek wat laag te liggen en mogelijk in combi met veel lopen.
    Even rustig aan doen maar kindje zag er prima uit. Lag iets voor op schema met de meting.
    Wij zijn zo opgelucht en blij.....

Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes!

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Alex, wat ontzettend fijn dat alles goed is met jullie kleintje!!
    Wat een opluchting zal het zijn. Nu rustig aan meis.
    Knuffel...

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Nogmaals een hysterische blije opgeluchtknuffel voor de Alex !!n:)

En ook voor de Bright die lekker onder dekentje slaapt met gemengde gevoelens.

En de broedende rest en de rest rest en alle weer vele meesopsoapleefleezerts.

Kom later terug met blindtypApplerea, schiet niet op zo!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    'jankkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk goesso

Deel Deze Pagina