Bright, 6 eicellen , snap wel dat je enigszins teleurgesteld bent als je 15 follies had . Maaaaaaar.....zaterdag blijken ze vast alles 6 bevrucht, krijg je een mooi topperje terug en de rest wordt een stel mooie cryo's!! Dat is tenminste wat ik hoop . Rustig aan en laat je lekker vertroetelen!!
*komt sas nieuws scannen, maar is opgelucht voor alex * en natuurlijk bright: 6 eggs uit 15! 6 is mooi, maar meer had leuk geweest. maar als het nu gewoon 6 emmies worden ....
LiefAlex, met hart bijna stil topic gelezen maar gelukkig zie ik op deze bladzijde dat jullie kloppend hartje en bewegend kindje hebben gezien! Wat een opluchting! En hup jij, nu echt rustig aan. Eerst te hoge bloeddruk en nu beetje bloedverlies, je lichaam geeft aan dat je rustig(er) aan moet doen. Luister daar maar eens goed naar! (doe ik ook ) *kijkt streng* Bright, kan me indenken dat je even teleurstelling hebt van 'maar' 6 na 15 follikels maar ik duim dat ze allemaal goed gaat doordelen en het uiteindelijk helemaal goed komt! *Gaat weer verder lopen door/over alle zijpaden in het babyrinth!Hoofdweg is weer voor jullie! *
@ Taaltje, fijn dat werk steeds beter bevalt. En goed te combineren met thuis is het belangrijkste. Wie weet komt die droombaan ooit nog eens langs. Ik ken trouwens geen bomenman. @ Sabrien, gecondoleerd met je oma en heel veel sterkte @ Bright, 6 uit 15 is niet heel veel maar toch is 6 een best mooi aantal. Ik hoop op hele mooie bevruchtingen @ Alex, jeetje wat schrikken! Gelukkig heb je een hartje en een bewegend beebje gezien. Wat een opluchting. En nu ego. Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van. De punctie in Gent is een heel gedoe btw, en het ging ook niet helemaal gemakkelijk. Ik kon niet goed uitplassen van tevoren dus hebben ze mijn blaas geleegd en dat was niet heel erg fijn. Ook het infuus ging niet van harte, want de eerste keer rolde mijn ader weg. Tijdens de punctie zelf was ik door het roesje zo dol als een kuiken en verbaasde ik mij over de lamp die door de kamer vloog Maar het resultaat kan ik nog steeds niet geloven Ik heb maar liefst 17 eicellen geoogst!!! Ben zo trots op Saslijf!!! Besefte me nu wel extra dat we in Eindhoven veel misgelopen zijn, want dit resultaat hadden we daar nooit gehaald. Morgen tussen 11 en 12 mag ik bellen voor het aantal bevruchtingen. Er zijn ook een aantal kleintjes aangeprikt die mogelijk niet rijp zijn dus ik moest er wel rekening mee houden dat het aantal bevruchtingen wat lager uit zou vallen. Maar dat is compleet normaal bij zo'n groot aantal (mijn god, ik val ineens onder een groot aantal!). Nu lekker filmpje kijken met Sasman en rustig aan doen, want buikje is wel erg gevoelig.
Ik begin er wel steeds meer in te geloven dat Gent ons een wondertje gaat brengen Maar tegelijkertijd maakt dat positieve gevoel me ook weer bang, want het kan zomaar omslaan. Eerst morgen het aantal bevruchtingen doorkomen en dan hopelijk zondag een tp. En stiekum hoop ik dat er dit keer voor ons dan ook eindelijk een cryo of cryo's tussenzit of zitten. Wat zou dat een boost geven zeg. Maar dát durf ik echt niet meer te hopen. Maar doe ik lekker toch
goeso SAS Niet rijk rekenen! Je hebt gelijk dat je een beetje bang bent voor de omslag van het positieve (gevoel). Maar hoeveel waren er wel groot genoeg? En dan nog... 50% van de eicellen wordt bevrucht met ICSI, maar dat kan negatief uitvallen en HEUL positief. Ik ga positief
Even wat smakjes uitdelen: Smakje op 6 eitjes van Bright. Ik hoop op 100% bevruchtingen!! Smakje op de heule veule follies van Sas!! En dat het maar zo positief door mag gaan Smakje op Loesie haar 2e ZOON en op S. die lekker rondstapt! Je bent goed verwend door je man met je verjaardag. Smakje op Alex en grote geruststelling na nog grotere angstbibber. Rustig aan wijffie!! Verwaarloossmak voor iedereen!! Best ingewikkeld zo'n baby Deze mama is steeds onzeker over: drinkt ie nou te veel/vaak of niet? Slaapt ie nou te weinig? Moet ie elke keer als ie moe is boven in wiegje? Of niet? Moet ie al een ritme hebben? Of mag ie met 7 weken nog wat 'aanrommelen'. Deze mama had niet verwacht zo onzeker te zijn Melle doet het in ieder geval wel heel goed Hij lacht superveel en slaapt goed. 's Nachts gaat er steeds meer tijd tussen de voedingen zitten. Mama doet het ook goed. Dinsdag nacontrole bij gyn gehad. Er zijn nooit garanties, maar de kans is klein dat een volgende bevalling weer zo bizar zal verlopen. Dus wij durven in de toekomst wel nog een keer Wel advies om aan de pil te gaan. Want ondanks PCO en 4 jaar doen over zwanger worden, kan ik nu toch plotseling zonder hulp wel spontaan zwanger worden. Condoom is dan niet veilig genoeg, vind zij. En aangezien ik een jaar niet zwanger mag worden na KS vond zij de pil beter, om niet voor een hele nare besllissing te komen staan (afbreken zwangerschap). En zij zegt als ik een jaartje de pil slik, dat ik dan meer kans heb op een paar goede cycli als ik stop en dus op spontane zwangerschap. Maar mocht ik toch geen cyclus krijgen, dan mag ik gelijk aan de bel trekken en niet een jaar wachten. Euh...mijn man wil nu eten. Melle slaapt nog. Dus kunnen we even een omeletje eten voor zijn huiluurtje Oh Silvia....hij drinkt nu ineens best goed uit de Difrax, dus heb de dr Brown niet nodig. Wel heel lief van het aanbod!
Annedore, wat was haar gedachte dan dat je cyclus na de pil beter zou zijn? Ik durf namelijk absoluut niet aan de pil in de angst mijn prachtige cyclus, haha, om zeep te helpen... Maar goed, bij jou is het anders natuurlijk, ivm ks! Wel fijn dat het verder goed was, ennuh onzekerheid blijft hoor, is geen Ffaaaassssseeeee Sas, ik geloof ook in gent voor jullie!
Zij zei dat veel vrouwen met PCO na het stoppen met de pil een paar goede cycli krijgen. Daarna neemt vaak de PCO het weer over helaas. Geen garantie dus, maar dat was haar beroepsmatige ervaring. Ik vroeg haar over ontpillen en dat is alleen van toepassing als je de pil heel lang hebt geslikt en heeft niet eens te maken met de pil, maar met de veranderingen in je eigen lijf na veel jaren. Ik denk er even over na, maar denk dat ik wel even een maandje of 10 aan de pil ga Nu omelet eten!! Man heeft gekookt...ja ja
Mijn vriendinnetje met PCO is na haar eerste een hele tijd aan de pil geweest. Toen ze stopte, had ze inderdaad een cyclus en in de tweede cyclus is ze zwanger geraakt. Of het aan de pil lag, weet ik niet.
Nouja, ik had een cyclus ( wel een heeeeele lange) en na de pil ( maar 3 jaar geslikt dachts ik) helemaal geen cyclus, na de eerste ook niet en nu wel... Dus, raarlijf
Whoei voor Sas! Met recht trots meis! Duimhoopklaverfikbid. Anne druk he en ff wegzoeken. Wel fijn dat t zo goed gaat en dat je nacontrole ook prettig was. Nu lekker van je mannetje genieten! Hier drie uur geslapen vanmiddag. Even bijkomen van de angstigste momenten uit mijn leven. Straks lekker op tijd weer naar bed. Bruin is er nog maar t is een stuk minder eng..
Sikki en Maartje84 in FM voorbij zien komen?! Mooi dat er bij stond dat je op dat moment zwanger bent Sikki!
Ff snel: Alex, bibber! Wat een angst! Gelukkig alles goed met zwaaiende beeb! Bright, 6 eicellen. Ik duim voor mooie bevruchtingen! Sas, jeeeeeeeej 17!!! mooie oogst! Hier ook duimpjes aan voor mooi aantal bevruchtingen! Annedore, hier ook onzekere mama! fijn dat melle het zo goed doet! Voor de rest een heule dikke piemelkus!
Jeetje, heb een boel gemist vandaag!!! Alex, zo fijn te horen dat beebje leeft, beweegt en duikelt! Bright, 6 eicellen, niet te veel maar toch 6! Ik duim voor zoveel mogelijk bevruchtingen! Sas, en wat doe jij nu! 17 eicellen Jeetje, wat een goede score! Hoe vond je Du M En lekker hè dat roesje! Hier vandaag trotse tante geworden van mijn nieuwe neefje Perry! (die naam stond ook op mijn lijstje...) Hij is zo lief!!!!! Toch heel anders tante worden dan 1,5 jaar geleden *huiltje* Smak voor alle lieve meisjes!!!
Enne Loesie, jij gewoon niet aan ons vertellen of het een broertje of zusje is :x:x:x Fijn dat alles goed is!
@ Loessie krijgt een broertje voor Siem! Als die arst het zo snel zag, kan het voor mij niet missen @ Sikki, ik had een vrouwelijke punctie-arts. Lieve vrouw, net als iedereen in Gent. I love Gent Het roesje is niks voor mij. Was zo duizelig en had de hele tijd het gevoel weg te zakken. Dat vind ik alleen maar eng. Ik moet zeggen dat ik de punctie met alleen een paracetamol en een valiumtabletje veel fijner vind. Ik zal wel de enige zijn die dat vindt hahaha! Congrats met je neefje! Ik vind Perry ook een hele leuke naam. Lekker babysnuffelen, nu kun je daar veel meer van genieten denk ik zo!