@SIkki: gefeliciteerd met je neefje! En die naam heb jij niet nodig. Perry is helemaal niet leuk voor een meisje Wat mooi en bijzonder dat je nu eindelijk op kraambezoek kan met je eigen wonder in buik! Nou, dat was het dan weer. Er is hier iemand die zijn Winnie de Poep (oooh mama toch!) mobiel helemaal zat is
@sas ik denk ook broertje als je t zo snel met 15 weken kan zien moet er wel een minianacondaatje aan zitten Lieve tante sikki gefeliciteerd nogmaals. Zo fijn...zon ander gevoel. Heerlijk! Hoe is t met je rug eigenlijk? Anne hahahahaha en zag elders een smeltfoto...te cute! @ego bruin is nog niet weg maar wel minder. En heb geluisterd naar jullie en mijn werk gebeld * overwinning voor mezelf * Moest nl komende vier dagen werken. En vind t toch wel heel eng. Mijn hoofd heeft overlegd met bedrijfsarts en die was heel resoluut. Niet werken als verpleegkundige met dit soort dingen... In overleg werk ik dit weekend paar uurtjes als secretaresse. Kan ik lekker zitten en als t niet gaat kan ik ook zo naar huis. Blij en opgelucht met deze oplossing.
Heel goed gedaan, Alex! En fijn dat ze je deze oplossing geboden hebben. Gelukkig wordt bruin minder.
Lieve alex zei ik toch... met zwangerschappen nemen ze geen risico.s hoor... gewoon lekker rustig aan doen en vooral niet tillen en anacond.s bespelen
YES!!! 17 EICELLEN, 16 RIJP EN JAWEL... 12 EMBRYO'S!!! Dit resultaat had ik niet durven hopen. Ondanks megabuikpijn voel ik me supergoed!
Wow Saskia! Gefeliciteerd met dit resultaat!! Alvast veel succes zondag! Dat er maar een prachtexemplaar geteepeet mag worden!
Glitterjurk mag zondag aan Hoeveel tp ligt aan kwaliteit en gaat zondag in overleg met de professor. Ik ben nog jong en zit nog niet over de 3 pogingen heen en daar zijn regeltjes voor in België. Bij een topper wordt het waarschijnlijk 1 embryo, anders 2. Helaas is het in Gent ook zo dat er strenge kwaliteitseisen zijn voor cryo's en dat betekent dat ze van goede kwaliteit moeten zijn om ingevroren te kunnen worden. Ik hoop op cryo's maar gezien de voorgaande keren ga ik ervan uit van niet. Maar aangezien tot nu toe alles nog anders is, zou het natuurlijk zo maar eens kunnen... Ik ben eigenlijk veel te positief en dat maakt de val straks misschien veel harder... Maar bij die 12 baby's to be, daar moet toch minstens 1 baby voor ons bijzitten?!?!?! Met kerst ga ik zo hard op mijn bek waarschijnlijk...
Even snel vanaf phone. Jaaaah Sas!!! Wat een monsterscore!!! Hier MOET toch iets heel moois uit voortkomen! Enne, die belgen zijn zo gek nog niet hè En het valt nog mee met de cryo eisen hoor. Alles met fragmentatie tot 25% wordt ingevroren.
Sas, zo blij voor je! Wat een famtastische score!!!!!! Glitterjurk hangt klaar! Loesie, haha ik denk juist meisje want in den beginne lijken alle beebjes meer op jongen wegens uitstulppiemelding dat later ook een doosje kan worden (clitoris) Ja, dat heb ik geleerd van dr. Papa die zag dat ons zoontje (tsssssss gyn Heerenveen met 14 weken) een meisje was met 16/17 weken Perry, ehhhhhhhh Rest, piemelsmak. Verder niks van compleet gesloopt na sloopste nacht ever, en dat zegt wel wat met onze sloopnachtencarriere........ *stort*
Wauw Sas wat een super score!!!! Daar zit vast een Sasbaby bij!!! Ik morgen pas horen qua bevruchtingen... UW!!
Sas wat goed! En bright nog even spannend.. Ik duim!! Wat ik nog steeds wilde zeggen, maar schiet er steeds bij in. Heb met de embryoloog van GG, Unterhorst, een gesprek gehad over waarom er in NL geen embryo's worden ingevroren van mindere kwaliteit. Dat dat volgens ons echt niet kan. Je doet er zoveel moeite voor. Maar toen legde de beste man uit dat dat helemaal niet kan, embryo's invriezen van mindere kwaliteit. Alleen topembryo's overleven het invriezen. De rest is kansloos. Groot verschil is dus het detail: DD vriest bevruchte eicellen in. Niet te verwarren dus met een cel die al eenmaal gedeeld is. Want dan kan het invriezen niet meer zomaar. Waarom er alleen in DD zo gehandeld wordt is voor mij dan alsnog een raadsel. Maar weet nu wel dat het geen kwestie van regeltjes is of principes, maar de methode die gebruikt wordt.
YES! Sas, wat een geweldig nieuws!!!!! Wat een monsterscore zeg! Daar moeten wel een paar geweldige potentiele b2b (beebs 2be) bij zijn!!!!!!!! Walvissenjurk hangt al klaar Bright, voor jou morgen een spannend dagje!!! Ik duim voor je!!!! Sikki, gefeliciteerd met je neefje!!!! Gek is dat dat je soms een heel ander idee hebt qua namen voor een ander. Perry is nl helemaal niet mijn smaak en ik had ook nog gedacht dat die bij jullie op het lijstje zou staan! Had er nog nooit van gehoord...ja, Perry Sport, maar niet in de zin van een jongensnaam! En natuurlijk is het heel anders als je zelf zwanger bent! Heerlijk hoor!!!! Sas/Alex Kling en alle anderen die aan geslachtsgokken doen! Grappige theorieën hier! We zullen zien he Vannacht was Florine weer op haar opperbest?!? Hopen dat alles wat er nog door moet komen er gauw door is, zodat jullie weer lekker door kunnen slapen! Wat doe je dan, haal je haar uit bedje of laat je haar erin liggen?! Lastig hoor! S. was ook een paar keer wakker vannacht, maar viel uit zichzelf weer in slaap! Alleen jammer dat zijn mama bij het eerste geluid al wakker wordt en minder snel in slaap valt! Gggrrrr! Hoevaak slaapt Florine nog?! S.iem zit sinds vorige week nog maar op één slaapje (behalve gister) maar ik vind het wel vermoeiend hoor!!! Ben echt gesloopt en ben bijna blij dat het dan 12.00 is! Hup, broodje eten en naar bed! Alex fijn dat bruin minder wordt en chapeau voor ziek melden! Even helemaal bijkomen! Ik ga nog even rondneuzen hier en dan lekker plat! Heb nieuw boek gekocht (Suzanne Vermeer, Bella Italia) dus lekker lezen!!! SMAK
Wow sas wat een supergoed nieuws!! Zo blij voor je!!! Wow.... Liefbright duimpjes fikken overuren lieverd. Klingel nogmaals knuffel...hoop dat ochtendslaapje langer dan 45 minuten was. Milla idd das het verschil en ook dat er dus in dd bijna alles ontdooit. Veel hogere ontdooipercentages.... Hoe is t verder meisje? Loesie...heerlijk lekker lezen!
@ Onswondertje, na 3 dagen is de tp. @ Bright, mijn duimen draaien ook voor jou! Morgen een hele spannende dag voor jullie. @ Sikki, dus we hebben best wel een aannemelijke kans op cryo's... ik hoop het zo! Dat zou sowieso wat druk van de ketel halen denk ik. @ Klingel, smak voor joe voor gebroken nacht! @ Loessie, Suzanne Vermeer is top! Veel leesplezier. Ik ga weer verder met mijn ATWT-marathon Buikje is nog erg gevoelig dus ik doe heerlijk rustig aan. Ook wel eens lekker. En ik ben flink aan het nagenieten van ons mooie resultaat tot nu toe.