O mannen... echt :x:x:x Sasman kwam zijn moeder tegen en heeft verteld hoe het verlopen is gister en vandaag. Maar heeft gezegd dat er 16 embryo's zijn. Ik snap niet hoe je je in het aantal kunt vergissen!! :x Desinteresse of gewoon mannelijkheid?!?! Of ben ik me hormonaal aan het opfokken om helemaal niks?
@Sas, WAT GOED, 12 embryo's!!!! Op naar zondag, 1 of 2 kanjers lekker warm in je buikje. @Ons wondertje, voor jou ook spannend aankomende zondag! Dikke knuffel voor iedereen . Nu ff eten!
Ben piswoest inmiddels :x:x Zeg ik: jij weet niet eens hoeveel embryo's er zijn en daar erger ik me gruwelijk aan. Zegt ie: Echt wel, ik had me vergist... het zijn er 11 :x Echt, ik zweer het... Ik kan die man wel wat aandoen op het moment!
Sas hihihihih je lijkt mij wel. we schuiven het maar op de hormonen Maar mijn man denkt ook niet direct van en wat zeiden ze? Dan erger ik me ook heel erg.
Ja, dat doet ie dan weer wel. Als hij niet meekan naar Gent dan vraagt hij me altijd hoe het ging en wat ze zeiden. Maar hij onthoudt het alleen niet. Ik kan dat niet begrijpen... hij onthoudt wel hoeveel rolluiken hij verkocht heeft op een avond
En ipv dat ie dan zegt dat het stom van hem is dat hij het niet onthouden heeft en sorry zegt, wordt hij boos en gaat hij excuses verzinnen om het vervolgens allemaal 100x erger te maken door dingen te zeggen als: ik doe het nooit goed bij jou enz. GRRRRRRRRRRR!
Whahaha, hij zei al tegen me dat ik dan maar op zoek moest gaan naar een man die wel alles onthoudt... maar dat heeft dus geen nut
Sas, waaauw!! 12 emmy's!! daar moeten toch cryo's bij zitten!? En zondag tp, spannend! Sikki, gefeliciteerd met je neefje! Trotse tante met eindelijk haar eigen beeb in buik! Alex, goedzo! Rustig aan doen! Fijn dat bruin minder wordt. Bright, spannend morgen! Duimmmmmm! Onswondertje, zondag ook tp? Wordt een mooie roze kerst dus! Loes, Mooi dat echo goed was! Smak!
YEAHHHHHH voor sas; glamour-glitter-blingbling-show-jurk aan!!!!!! wat fijn zeg!!! Laat de topper (tjes ) maar komen!!!
Duimfikklaverbid.... Diamant aan voor liefbright! hoop dat ze snel bellen met goed nieuws! Rest smak op jullie bolletjes!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 6 uit 6 bevruchtingen!!!!!! Om 14:15 uurTP van een topper. Waarschijnlijk 3 in de vriezer. Ben zooooooo blij!!!! Huil
Bright, hier draaien de duimen ook voor jou! EDIT: jaaaaaah!!! Wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd! Oh meiden, eindelijk weer eens positieve berichten!