Yes Bright!! Dat is goed nieuws!!! Ik heb dan wel geen glittergalajurk, maar toevallig heb ik een hele fleurige rok aan vol met bloemen!! Vrolijke, positieve, ROZE bloemen!! Moet goedkomen
Hoe is het met jou Emma? Deze poging zijn er zoveel mensen zo ontzettend lief! Mijn schoonmoeder bijvoorbeeld... ze stuurde me gister een berichtje dat ze morgen een kaarsje brandt bij het beeldje wat van haar moeder geweest is. Dat deed ze ook altijd als Sasman in het ziekenhuis lag (hij is tot zijn vierde best veel ziek geweest). Wat kan een mens veranderen hè! En mijn moeder kwam net een beschermengeltje brengen wat je op kan spelden. Dat hebben wij ooit aan haar gegeven toen ze geopereerd moest worden. Nu wil ze dat ik het morgen opspeldt. De tekst is ook heel mooi: Moeder Wanneer ik het moeilijk heb Of wanneer ik verlang te horen Een bekende, liefdevolle stem Zachtjes klinkend in mijn oren Dan sluit ik mijn ogen, en fluister tot mijn beschermengel en hoeder en die stemt me meteen af op de stem van mijn lieve moeder Jankje! En natuurlijk heb ik mijn in Cyprus gekochte vruchtbaarheidssymbool in de vorm van een ketting ook om sinds de slechte fm en sindsdien krijgen we beter nieuws. Dat moet toch allemaal gaan helpen!
Jank! Sas, wat mooi!!! Dat MOET helpen! Hier zometeen richting Eindhoven om Bengt te knuffelen. Smak voor alle lieverds!
Sikki! doe je ze de groeten?! Ik neem aan dat dit bol-buikje-die-ik-gezien-heb is? @bevallen in jurkje... Dat kan Ik denk dat je wel de aandacht hebt
Yeah Bright! Nu even geen gedoe meer aan je lijf en de spannende wachtweken in. Ik duim, fik en klaver voor een prachtig roze kerst en een prachtig roze begin van het nieuwe jaar. Voor Emma, voor jou, voor onswondertje en voor mezelf uiteraard.
Daar duim ik ook mn vel er voor af sas... Pregnyl halveert elke dag qua dosis...theoretisch zou 10.000 na 14 dagen eruit zijn maar bij mij al rond dag 11.
Meiden, even een vraagje. Ik had na de punctie wat licht bloedverlies. Compleet normaal natuurlijk. Dat heeft die dag ook aangehouden. Gisteren was het op een paar bruine veegjes weg. Vandaag heb ik al de hele dag flinke buikpijn, maar het gekke is dat het hoog in mijn buik zit. Ter hoogte van mijn maag zeg maar. Het lijkt dus dat het maagpijn is. Niks helpt helaas. Ik ging net naar de wc en ineens weer bloedverlies. Niet veel, maar wel vers bloed. Iemand hier die dat ook eens heeft gehad? Mijn eierstokken zelf zijn niet heel erg pijnlijk meer en ook mijn onderbuik voelt redelijk normaal aan. Ook heb ik sinds de punctie af en toe een temp van 38. Gelukkig nog niet hoger geweest, maar toch maak ik me wel een beetje zorgen nu.
Sas, als je het niet vertrouwd bellen!! Ik moest bellen als verhoging, meer pijn, aanhoudend bloedverlies e.d. Better be safe than sorry. Smak!