Sas ik zou ook ff bellen. Rest smoksmak! Emma hoe is t lieverd?? @bruin....t is zo goed als weg...voorzichtig blij. Al blijft alles wat ik voel, krampje, steekje nog wel heel eng. Maar ben blij dat we dinsdag weer mogen. Werken ging prima zo. Heb alleen op bureaustoel gezeten ,telefoon beantwoord en wat papierwerk. Collegas allemaal erg bezorgd en meelevend. Erg fijn!
Echt? Bellen? Maar ik voel me op zich prima hoor, op de maagpijn na. Die is echt vreselijk maar heeft volgens mij niets te maken met de punctie op zich. Het bloedverlies vind ik wel heel vervelend. Na de punctie heeft de arts er nog naar gekeken omdat ik best wel bloedde. Ze heeft ook tegen me gezegd dat ik nog wel even na kon bloeden maar dat het niet meer dan mijn menstruatie mag zijn. Dat is het ook niet. Maar omdat het weg was en er nu ineens weer is, maak ik me een beetje zorgen. Sasman denkt dat er door bukken een wondje is opengegaan. Mijn temp is inmiddels ook weer 37,4. Het zal vast wel goedkomen. Als het verergert dan ga ik zeker bellen. Maar heeft niemand van jullie bloedverlies gehad na de punctie?
Ja ik! Had een forse bloeding. Moest toen naar ander zkh om eitjes en zaad naar lab te brengen( icsi van dochterlief) toen ik daar aan kwam verloor ik een enorm stolsel en behoorlijk bloedverlies. Toen weer terug voor co echo bleken ze idd iets geraakt te hebben. Heb toen anderhalve dag wat bloedverlies gehad en toen was t over. Maagpijn, geen benauwd gevoel? Kun je platliggen? Als jij t vertrouwt dan bel je nog niet. Wondje kan opengegaan zijn met bukken. Hou t maar even in de gaten.
Het bloed wat ik vandaag verloren ben is wel weinig, dus een wondje klinkt logisch. Het is echt ongeveer een vlekje in mijn broek van 20 eurocent en een paar veegjes aan mijn papier. Het is echt pure maagpijn zoals het voelt. Ik kan goed platliggen, dat helpt zelfs. Niet benauwd, geen pijnlijke onderbuik, geen algeheel ziek gevoel. Echt pijn in de bovenbuik onder mijn borstbeen. Sinds gisteravond na het eten was het er, vandaag is het wel iets erger. Ben trouwens ook niet aangekomen.
Das idd heel minimaal. Is t licht of donkerrood? Donkerrood is al ouder, lichter is echt vers. Oke geen tekenen van overstimulatie lijkt het. Wel gek van die maagpijn. Die kan ik niet zo goed verklaren
Ik kan die maagpijn ook niet echt verklaren. Het enige wat voor mij logisch lijkt is het roesje en de pijnstilling tijdens de punctie. Maar daar heb ik donderdag zelf geen last van gehad. Het bloed was toenstraks donkerrood. En nu is het ook weer bruin.
Sas, ik!! Bij 2e punctie hebben ze iets geraakt waardoor ik flink bloedde! Moest een megalange tampon in een een katheter! Het bloedde nog we eventjes door hoor! Maar als het morgen nog is zou ik voor de zekeheid even bellen! Liefs
Morgenochtend heb ik de tp en dan geef ik het wel even aan. Moet wel zeggen dat ik niet goed word van die maagpijn zeg!
Goedemorgen gilletje! Bright, smak op Joe topper Wat is de werktitel eigenlijk? En.. Pas testen op kerst, ga je dat halen? Sas, hoe voel je je? Ik moest eigenlijk ook meteen denken aan het virus dat door Nederland wappert, buikgriepachtig maar soms ook zonder dia enzo. Hoe voel je je nu? TPower, ik en florine zijn helemaal mooi in onze strikkenjurk OnsWonder, jij ook TPosipower! Emma, hoe gaat ie daar met broeden? Hoest met UW? Wanner testen? Na zoveel TPkrijs even een knuffel voor Mila, het is moeilijk dat ze nu, deze maand, ook hier stil staat terwijl anderen door razen. Lieve knuffel... Loesie, Alex, Sikki, broedsmak! Rest, ik peer m weer. Want ik vind tikken met 2 vingers so irri op de iPad! Hier alles goed, vannacht een normalere nacht gehad gelukkig na die slooooooopnachten. Alleen een plofluier met verschoonprotest om 5, maar dat vonden we eigenlijk wel heel grappig Hihi. Verder is het Genieten met een Grote (niet een zaggggte ) G, vind het lopen en dansjes doen SO cute Helemaal happy dus. Kus op alle.... Neusjes!
Hee lieve babyrinth meisjes, Ik kom even zeggen dat ik voorlopig stop met zsp. Hoe lief jullie ook voor mij zijn, ook hier wordt ik geconfronteerd met wat hier niet lukt en bij een ander wel. Al gaat het maar om een tp.. Ik had me zo voorgesteld dat ik nu met een minimensje in me af zat te tellen naar de testdatum. Dus ik ga mezelf beschermen en even afstand nemen. Ik wens jullie heel veel succes en heel veel roze.. Maar ik ga er voorlopig van tussen.. Heel veel liefs Milla
Milla alles al gezegd in de bus. een hele dikke knuffel voor jou helaas het enigste wat ik voor je kan doen. Ik blijf hopen dat er een wondertje mag gebeuren en dat jullie volgende poging jullie oh zo gewenste droom mag uitkomen... knuffel lieverd en ondanks al jullie verdriet wil ik jullie toch hele fijne dagen wensen....en een mooi 2012 waarin al jullie dromen mogen uitkomen!!!
Glitterjurk aan voor Sas en Onswondertje Lieve Milla Ik word zo verdrietig van je berichtje. Ik snap het zo goed. Heb je al gesproken. Kiezen voor jezelf is nu het allrbelangrijkste nu meis. Even geen confrontaties. Ik hoop met heel mijn hart dat het nieuwe jaar je alles brengen mag wat je zo vurig wenst. Een hele lieve welgemeende dikke knuffel voor jou lieverd. Als er ook maar iets is wat ik kan doen....
Lieve Milla, ik snap het helemaal. Heb me zelf ook vaak zo gevoeld en dan even afstand genomen. Als jij er behoefte aan hebt, dan kom je gewoon weer langs en zo niet dan kruip je lekker in je holletje. Ik word ook verdrietig van je berichtje Het is zo oneerlijk allemaal, en er is helemaal niks wat we voor je kunnen doen. Dikke knuffel en alle goeds voor jou!
Ik vond het heel ongepast om mijn nieuws in het berichtje voor Milla te zetten, dus ik doe het even in een los berichtje. Er zitten 2 mooie 8-cellige embryo's met weinig fragmentatie in mijn buik. Ze zagen er goed uit zei de arts Er zijn er van de 12 toch nog maar 6 die goed genoeg waren voor een tp. Of er cryo's bijzitten weet ik niet, maar ik ga er maar even vanuit van niet. Ben veels te blij met deze 2 kanjers in mijn buik!
Lieve Milla, ik snap je meis. Ik word helemaal een beetje emo van je stukje, voel het verdriet wat je voelt, het is allemaal heel herkenbaar lieverd. Meis, ik hoop dat het je een beetje 'rust' geeft om wat afstand te nemen. Wij lopen niet weg Dikke knuffel...