klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Lieve Mila,

Wat een verdriet spreekt er uit je berichtje. En o zo logisch ook. Ik kan niets anders dan je een digitale pletknuffel geven en voor jou duimfikbidklaverdiamantaan dat 2012 jullie jaar wordt.

Smak

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Sas!!

Twee in jouw buikje!! En van de 12, 6 goed genoeg? De rest niet doorgedeeld of raar doorgedeeld?
    Wie weet nog wel cryo's lieverd, wanneer mag je daarvoor bellen?

En wanneer testdatum??

@Emma,
    Wanneer voor jou testdatum? Krampjes zeggen niks lieverd he? Maar goed, jij kent je lichaam het beste.

Wat zegt gevoel?

@Ons wondertje,
    Jij 23 testen? Wanneer had jij punctie ook nog maar weer?

@Klingeldingel,
    Fijn van betere nacht vannacht. Tandjesterror zo niet leuk!!!

@Alex,
    Bruin weg nu?

@Nyn,
    Heerlijk wakker worden lijkt me met zo'n uitzicht die ik elders heb gespot ;)

@rest,
    Weet niet meer, sorry.

@hier,
    Gaat goed hier!! Ben vlieft op Emmy (is werktitel ;) ) in mijn buikje. Wel heel bijzonder zo'n verse TP....

Ik ga het zeker niet redden om te wachten met testen tot 1e kerstdag. Ik had zelf bedacht om dat de ochtend van de 22e te doen ;)

Pregnyl 10.000 met 11 dagen uit lichaam? Ik heb 5.000 gespoten, dus dat is er dan al gauw uit lijkt me.

Smak

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, nu lekker broeden op je 2 kanjers...ik duimfikklaver :).

@Bright, jij ook goed broeden...ook voor jou duimfikklaver ik :).

Ik weet het niet zo goed wat m'n gevoel zegt. Het WAS heel positief maar sinds die krampen ben ik toch een stuk negatiever.

En ik ben een beetje stom geweest, heb nl gisterochtend en vanochtend getest, véél te vroeg natuurlijk, zit vandaag op 7 dagen na tp. Binnen de gestelde tijd zag ik zowel vandaag als gister geen 2e streepje verschijnen maar kijk ik 30 minuten later dan zie ik toch echt een 2e tuurstreepje. Maar ja, na 30 minuten is de test niet meer betrouwbaar ;). En als ik dan ga terugtellen dan zat ik gisterochtend 12 dagen en vandaag 13 dagen na Pregnyl. ALS het al iets is dan zal het nog wel een ietsiepietsie Pregnyl zijn ;). Maar daarvoor ben ik ook zo vroeg gaan testen, wilde wel eens zien wanneer Pregnyl uit m'n lichaam is ;).

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Emma toch, das toch veels te vroeg!!! Segt dus niks en je kunt niet anders dan afwachten nu.

Fruitkat testen? Die van 2 voor 5?

Smak

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Haha Bright, tuurlijk weet ik dat het veel en véél te vroeg is :D. Maar ik heb in de afgelopen 4 jaar echt bijna NOOIT getest en wilde nu wel eens zien wanneer Pregnyl uit m'n lichaam is. En kijk naar Sikki en volgens mij ook Alex, die hadden al heel vroeg langzaam donker wordende testen :D. Eerlijk gezegd hoopte ik ze na te doen, whahaha, maar ik ben weer een illusie armer!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Bright, ik weet eerlijk gezegd niet wanneer ik iets hoor over eventuele cryo's. Ik was veel te hyper met deze 2.
    23 december mag ik bloedtest laten doen, maar uiteraard doe ik van tevoren zelf nog een test ;)

@ Emma, het is nog niet over lieverd. Mijn duimen blijven draaien!

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Nee, het is inderdaad nog niet over, ik blijf ook nog een beetje hoop houden tot ik bloed zie, maar door die krampen is het wel heel moeilijk hoop te blijven houden. En ik weet, krampen zegt niks, maar bij mij begint het inluiden van de ongi altijd zo, en ik ken mijn lichaam iets té goed.

Ik ga nu ook niet meer testen, weet al genoeg, pas als ik woensdag haal zonder bloed dan ga ik donderdag testen en dan vrijdag bloedtest in zkh ;).

@Sas, jij lekker hyper om je 2 kanjers, hihi.
    Ik vind het toch iedere keer weer heel mooi en bijzonder om een embryootje/cryootje in mijn buik te hebben :).
    Hoe bijzonder moet het dan wel niet zijn om een kindje in je buik te hebben *droomt lekker verder*

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dag lieve meisjes!

Allereerst lieve Milla, een hele dikke knuffel voor jou.
    Ik begrijp dat het allemaal heel confronterend hier voor je is.
    Iedereen raast maar door terwijl jij niet verder komt.
    Ik had gehoopt dat je steun en kracht zou kunnen vinden hier, maar in plaats van dat voel jij vooral sterker je eigen gemis en teleurstellingen :(
    Lieve meid, trek jij je maar even terug en zodra je er weer aan toe bent en de behoefte hebt, staan wij je hier op te wachten!
    Knuffel!

En dan Emma.
    Emma Emma, wat doe je toch!
    Stiekem testen?!
    Ik begrijp het heel goed hoor ;):D
    En een licht tuurstreepje?
    Ook al is het ruim na afleestijd, mijn hartje springt er wel eventjes van over!
    Want ook mijn allereerste tuurstreepjes waren niet direct in de afleestijd zichtbaar.
    Ik geloof er eigenlijk niet in dat het tuurstreepje nog van de Pregnyl is...
    Oooh, wat spannend!
    Ik duim als een dolle verder hier!!!

Sas, daar ben je dan weer terug met 2 mooie emmy's in bahrmutti!
    Deed de prof zelf de tp?
    En van de 12 waren er 6 goed genoeg.
    O ik hoop dat er nog een paar cryo's bij zitten!
    Ook al heb je ze niet nodig, het zit dan toch gelijk een stuk lekkerder op het wachtbankje.
    Wanneer hoor je daar meer over?

En zeiden ze nog wat over maagpijn en bloedverlies?
    Ik had de laatste keer na de punctie ook nog wat bloedverlies de dag erna en de dag daarna.
    Hoeft niets te betekenen he!

Bright, jij ook weer een topper aan boord. Whoei!
    Ook voor jou draaien de duimen nog een extra rondje!

En Ons wondertje vanaf vandaag ook op het wachtbankje!
    Succes!

Ik hoop dat jullie dames elkaar meenemen in een positieve flow.
    Met Emma voorop!

Alex, fijn dat bloeden gestopt is en je nu ook wat rustiger aan doet.
    Ben trots op joe!

Loesie, zo fijn dat je GUO zo goed was!

En hoe is het dan met ons Zorraatje?
    Even uit de lucht maar het einde van het jaar is bijna daar...
    Al gesproken met werk over een oplossing?
    En het VU al onder druk aan het zetten ;)
    Enne, hoe is het eigenlijk met dat ding in je lies???

Klingel, meisje lekker aan het lopen en dansen?
    Oefen je alvast een dansje in met haar voor de glitterdeet :D
    Heb je nog nieuwe bloemenspam?

Sil, bij jou alles weer rustig?
    Ziekenboeg voorbij en kindertjes al iets langer aan het uitslapen?
    Nog wel een paar dagen vakantie straks met de feestdagen of moet je gewoon doorwerken?

Natas, zie je het allemaal nog steeds scherp :D
    En hoe lang moet je nu uitstellen voordat jullie weer mogen starten bij gyn?

Taaltje, bijna kerst bijna kerst!
    In je blogje had je er over dat je er zoveel zin in had dit jaar en over 2 weken is het al bijna zo ver!
    Staat de boom al?
    Echt of nep?

Nyn, ook lekker aan het genieten van boom?
    En huis en mooie zonsopkomsten :D
    En bijna naar NL en dat betekent bijna knuffelen!

Blijerd, hoe is het in het bos?
    En de drukte rondom huis en werk en kids en de feestdagen.
    Geeft het iets meer rust nu jullie al wel verhuisd zijn?

Hoop dat ik nu niemand vergeten ben...

Hier gisteren Bengt geknuffeld.
    Hoe bijzonder...

Ik had het er met Siklief nog over hoe anders het nu ook had kunnen zijn. Als onze poging weer mislukt was.
    Dan weet ik niet of het zo leuk had kunnen zijn als dat het nu was.
    Ik prijs mezelf zo rijk dat ik het nu op deze manier mag ervaren.

Ik denk dat onze intense vriendschap er echt heel anders uit had kunnen zien.
    Omdat je er toch niet onderuit komt dat het veel over het kindje gaat.
    En gezien mijn gemoedstoestand een paar maanden geleden, toen ze net zwanger waren en wij een mislukte poging achter de rug hadden en ik er totaal niet mee kon omgaan, had het heel vervelend kunnen zijn.
    Hoe je het went of keert, dit is nu even heel belangrijk voor ze en daar moet over gepraat worden.
    En het negeren wat ik destijds deed, doet de vriendschap geen goed.
    En nu kon ik gewoon uren leuk en oprecht geïnteresseerd meekletsen.

*zucht*

We gingen ook altijd 1 of 2 keer per jaar met ze op vakantie.
    Als zij een kindje hadden en wij niet dan was dat ook niet meer zo gemakkelijk geweest.
    Maar als alles goed gaat hier, dan kunnen we gewoon samen die volgende fase in.

*mijmer*

Wat een wonder is het toch...

Overmorgen weer controle bij de gyn en vrijdag naar drs Papa.
    Zo langzamerhand wordt het steeds echter...

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sikki, er is echt helemaal niet over cryo's gesproken dus ik heb geen idee.
    Het bloedverlies was niet erg. Het is nu ook nog maar een beetje beige. Maagpijn is ook wat minder. Nu eigenlijk alleen nog als ik iets gegeten heb. Verder voel ik me prima.
    Babyknuffelen lijkt me inderdaad heel anders als je zelf zwanger bent. Zeker als het dan een baby is van mensen die heel dicht bij je staan. Wat super dat je het op deze manier mag ervaren en dat jullie vriendschap nu niet meer zo onder alles lijdt als toen zij net zwanger was en jij net een mislukte poging achter de rug had.
    Hier is de vriendin van de broer van Sasman uitgerekend op 25 december. Als deze icsi mislukt dan denk ik dat ik een vliegtuig pak en niet meer terugkom om de kraamvisite niet te hoeven doen :(

*denkt er nog maar even niet aan, met 2 kanjers in mijn buik*

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Milla dikke knuffel meid!!!
    Ik snap je wel hoor.
    Je moet doen wat voor jou goed voelt!

Sas wat super op naar 2 roze strepen!!

Lieve meiden heb een top blastocyste aan boord!
    Van de 4 waren er ook 4 bevrucht:D
    Maar het is afwachten of we nog cryo's hebben, dat was vandaag twijfelachtig.
    Maar deze was echt zeer mooi.
    Degene die de tp deed was de arts die mij behandeld heeft met overstimulatie.
    En die herinnerde mij direct, alhoewel ze me zolang niet heeft gezien!
    En vroeg ook of ik het nu niet had!
    En dat ik haar moest laten weten als het gelukt was:)

En glitterjurk hihihih moest er wel om lachen in het zh met mijn zh kleedje hahahaha

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sas ik weet ook nog niks van cryo's morgen weten ze meer en dan krijg ik een brief* bibber bibber*

12. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki, echt! Jouw 1e tuurstreepjes dus ook niet binnen de gestelde afleestijd?
    Zou er bijna weer hoop door krijgen :D;). Maar nee, ik ga er gewoon vanuit dat testen negatief zijn en ik MOET nu wachten tot donderdag, dan nog geen bloed krijg ik weer meer hoop ;).

Ik ben je trouwens helemaal vergeten te feliciteren met je neefje Perry...dus bij deze GEFELICITEERD!!!

En wat ontzettend fijn hè dat je nu zwanger naar kraambezoek van Bengt ging. Kan me zo voorstellen dat het nu heel anders is dan wanneer jullie laatste poging niet gelukt was.
    Jullie gaan als vrienden een mooie toekomst tegemoet, allebei een kindje, samen met jullie kindjes op vakantie, gezellige weekendjes samen met jullie kindjes, mooier kan gewoon niet.
    Ik ben zo blij voor je dat het op deze manier gaat :).

Doet me wel denken aan een vriendin, ik had haar laatst aan de telefoon vraagt ze of ik lekker een dagje vrij ben, dus ik zeg 'ja lekker een dagje vrij, jij ook weer lekker vrij?!'
    Zegt ze 'nee hoor, ik heb geen vrij meer want ik heb kinderen!'
    AUW
    Dus ik reageer met 'tja, maar je hoeft net als ik in ieder geval vandaag niet naar je werk'. En dan te bedenken dat ze maar 2 dagen werkt ;).
    Hoe onbenullig dit gesprek ook was, toch doet het een beetje pijn...

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Oh, moet ik Ons Wondertje niet vergeten natuurlijk!

Meis, nu lekker broeden...ook voor jou duimfikklaver ik!!

Zeg, in welk zkh ben jij eigenlijk onder behandeling?

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ bright tuurlijk ben je verlieft op Emmy. En heb je maar 5.000 gespoten dan is dat na 11 dagen echt wel verdwenen hoor..
    Ik duimerdeduim!

@emma ach lieverd toch. Ik weet je kent je lijf het beste maar.
    Ik had op dag 7 na tp ook die krampen. Wat leidde tot een enorme inzinking, ik wist zeker dat het mislukt was.
    Daarom volgende morgen getest...en tot mijn schok dus posi.
    Echt lieverd hou hoop. Knuffel!

@sik ooooo wat een fijn verhaal van bengt knuffelen. Hoe mooi is het nu. Hoe het had kunnen zijnn....das gelukkig SO niet aan de orde.
    Ja jij ook dinsdag...ik ook, gelukkig.
    Jajaja lieve sik je hebt echt je eigen sikkibeeb ins gebahrmutti *huiltje *

@ klingelfijn van wat betere nacht nun. Hopelijk is de faaaaaaaaaase nu even voorbij. Stomme tandjesterror

@ liefnyn idd mooooie foto zag ik elders. Niet jaloers hoor ;)
    Verder een knuffel voor je

@sil weer een rampnacht he. Let je wel goed op je lijfje?

@zorraatje gecrashte pc?????? Morgen eindelijk je gesprek in vu he??? Heeel veel succes!

@ sas whoei 2 kanjertjes ins gebahrmutti......diamantaan! duimklaverfikbid!
    Gelukkig gerustgesteld door de dokter. En nu broeden.
    Denk maar niet aan mislukken meis. Posipowerrrrrrrr!

@onswondertje mooie blasto in je buikje???? Voor jou ook de duimen aan!!

@ loesie hoe is t meis? Alle ziekte het huis weer uit? Hoe was je familieweekend???

@ natas hoe is t met de oogjes? En met je moppie???

@ taaaaaltje zelfde vragen als Sikki ;)
    Verjaardagsvoorbereidingen al aan t doen?
    En waarom moet jij met je meiske naar fysio?

@bruin is weg helemaal nu! Pff ben blij maar merk goed hoe de angst er nog inzit.
    Gelukkigmogen we dinsdag weer.
    Werken gaat prima zo. Heel fijn even niks moeten.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Emma ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je.
    Ik had 10 dagen na tp ( 2 jaar geleden) ook een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje.
    Dus het kan allemaal.

Ik ben in behandeling in UZ Brussel ( jette):)

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw Onswondertje!! En blasto :$
    Goed broeden meis :D

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ emma wat een vreselijk domme opmerking. Zeker als je ook nog eens twee dagen werkt.
    Ik heb wel echt vrij hoor als ik niet hoeft te werken. Dan geniet ik gewoon samen met mijn meiske.
    Kan me haar opmerking dus ook niet zo plaatsen. T is toch lekker genieten met dan...

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Wel gezellig zo met z'n 4-en op het wachtbankje, alhoewel ik hem wel behoorlijk hard vind zitten :D.

*iemand nog een chippie???*

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee doe maar niet, ben bang dat de maagpijn weer terugkomt dan :p

Al gaat Sasman zo wel naar de friettent, dus tja ;)
    Als het straks weer terug is, dan weet ik waarvan!

Ik vind het ook gezellig op het wachtbankje. Ik zit nooit met zoveel meiden op het wachtbankje. Dit is veel fijner!

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Oh Sas, weet jij al of je er bij bent met de piemeldeet??? Of beslis je dat echt de dag van tevoren?

Klingel, kunt u mij nog wel uw adres per pb geven, anders kom ik straks in Limburg uit :D. En telefoonnummer is misschien ook wel handig ;)

Deel Deze Pagina