* schenkt cola in * * reikt chippies aan * * strooit hcg * * spreekt alle mooi emmys streng toe dat ze MOETEN blijven zitten *
@Sas, in het VU topic is ook een mmmeisje die na de punctie last had van haar maag en pijn hoog in haar buik. Ik vind het wel een beetje hetzelfde klinken. Zij kreeg van de arts te horen dat het waarschijnlijk van de punctie kwam, dat ze teveel vocht in haar lichaam had wat gaat duwen Zij moest aan de rennies, liggen en veel drinken.
Laat ik nou net hetzelfde gedaan hebben toen ik naar de wc liep Jaja, ik ben zo'n freak die de foto van onze embryo's op de kast heeft staan met 2 kaarsjes erbij Ik weet btw helemaal niet wat ik ga bestellen bij de friettent. Iemand suggesties?
@ Emma, piemeldeet... ben er waarschijnlijk wel bij. Ben alleen zo bang dat ik net op de dag van piemeldeet bloed ga spotten Maar dan zijn jullie lieve meiden er om mij dood te knuffelen Meisje maagpijn na punctie? Goh, heb ik gister op gegoogled maar kon er zo weinig over vinden. Ik was gister ook een beetje bang voor vocht omdat ik vooral een hele grote druk op maag voelde. Nu gaat het veel beter en voel ik me ook niet meer zo vol en opgeblazen. Ik krijg nu alleen nog maagpijn als ik iets gegeten heb. Maakt niet uit wat, ook van een gezonde boterham.
Sas ik heb jammer genoeg geen foto ervan anders deed ik het ook Ben een beetje voorzichtig met het tillen van S ( 10 kg)
Haha, hier nog eentje die zo erg is . Emmaman tilt de zware boodschappentas, hond van 30kg loopt aan een soort gentle leader zodat ze niet ineens een ruk aan de riem kan geven, enz.
Vroeg ook waar moet ik opletten? Nou natuurlijk niet hard gaan sporten haha. Maar wel de dagelijkse dingen. Tja kan S niet wegstoppen hahahaha
Oh Sas bijna jarig hopelijk 1 week later positief nieuws dan hihihi. Als dit zou lukken word het mijn verjaardagskado te be, op mijn eigen verjaardag uitgerekend dan
Hahaha heel herkenbaar die voorzichtigheid hoor meisjes! Enne sas hier heeft foto van onze emmy bij de boeddah met 2 kaarsjes gestaan dussss Tuurlijk zijn we er sas maar gaan er van uit dat we je doodknuffelen van blijdschap!
jam jam Nou hier getrouwd met een Turk en wat eten we??? Sardientjes!! Eens kijken wat hij ervan gemaakt heeft