Krijg er honger van!! Wij eten straks chinees als juweeltje op bed ligt. Enne, ik let vooral op wat ik eet en drink. Verder niet de marathon lopen natuurlijk, maar ik til wel gewoon vanalles. X
Ook heel lekker, Emma! Ik heb vanmiddag nog een kop door Sasman gemaakte pompoensoep op. Smaakte goed. Kan toch best goed koken dat ventje van mij. Hij doet het alleen veelste weinig Moet wel zeggen dat ie mij sinds de punctie echt verwend heeft hoor, ik ben culinair in de watten gelegd.
Bright, wat eet en drink jij dan zoal niet. Heb je het dan over filet en alcohol of ook andere dingen?
En ik ook Ikzelf drink bijvoorbeeld geen alcohol. Al vanaf de stimulatie niet meer. Daarvoor minimaal. Ik let niet zozeer op mijn eten. Alleen probeer ik wel zo gezond mogelijk te eten. Al was dat frietje van net even een uitspatting hahaha!
Denk dat bright eet als een zwangere...dus geen alcohol, rauw vlees, gekke kaasjes en niet te veel lever. Elke dag glaasje granaatsap drinken is heeel goed juist... Sikki vond t vies maar ik wel lekker, bij de tuinen hadden ze iig hele lekkere. Jammie chinees is ook lekker. Hier aardappeltjes met een schnitzeltje en salada gehad...t smaakte prima.
Wat Alex zegt Inderdaad eten en drinken als een zwangere. Ik drink normaal gesproken wel 4 of meer koppen koffie op een dag, nu maar 2. Chinees komt eraan, hihi. Eetsmak!!
hallo meiden, even snelle knuf, zeker voor mila en ook de meiden met de wondertjes-in-wording in buikjes!!!!
Eet smakelijk bright! Hier was ik een theeleut maar net als bij meisje smaakt t niet en word ik er misselijk van haha
Dikke knuf Silvia! Hopelijk zijn de probleempjes snel opgelost en zitten jullie snel weer op 1 lijn. Ik heb net Gent gebeld en ik krijg deze week een sms of er cryo's zijn.
)Dank je wel...komt allemaal wel goed hoor maar soms hoort het er gewoon even bij he Sas spannend hoop op cryoś alhoewel ik denk dat je ze deze ronde niet nodig hebt ;
Sikki soms is het "loslaten" op een of andere manier ook heel goed. Maar ja we weten allemaal dat het idd moeilijk is Hier bij S echt zeker ervan dat het mislukt was en dus heel nuchter. Tot die prachtige knaltest Emma ik duim voor je meid!!!!
@ Sikki, ik denk dat 1 of 2 wijntjes ook echt totaal geen kwaad kan. Misschien kan het juist alleen maar nuttig zijn voor een innesteling inderdaad Maar ik heb ook helemaal geen zin in wijn sinds de hormonen. Bleh!