Verwaarloossmak, maar loeshoofd blijft zich vervelend gedragen dus laptop aan het eind van de dag is nie meer fijn! Knuf voor Emma, jeetje wat kloten meid, maar wat klink je sterk zeg! Hoop echt dat je nog volgende maand terecht kunt!! Knuf voor Sas en haar moeder! Ik heb precies dezelfde band met mijn moeder dus snap je gevoel! En hoop dat alle klavertekens uitkomen!! Het is je zo gegund!! Knuf voor Sil, heb zoveel respect voor je! Hopelijk kom je eruit met de oppas enz!! Knuf voor Mila, begrijp dat je afstand neemt! Knuf voor taaltje en haar onzekerheidsperikelen!! Ik weet hoe het voelt! (Denk ik) Hoera voor Sik's goeie nieuws! En op naar vrijdag! Hoera voor Alex' goeie nieuws en nu wereldkundig wauw! Bright, spannend!!! Kling, een lekker dansend lopend bloempje!! En nog steeds sloopnachten!? Zora, balen van kapotte laptop! Hier is het ook wachten op.... Rest even knuf! Op foon typt irritant! Smak
Sas knuffel voor jou lieverd...dubbel met je mams. Hier ook zon band. En voortekens we love it! Ask klingeling...had met kling in spelletje wordfeud het woord zwang en eicel toen we net met de poging begonnen hahaha...toen zeiden we al grappend tegen elkaar stel je voor. Sikkie whoehoe heus hotelletje lekker saampjes en dan shoppen! Emma je bent echt een kanjer meis! Dikke knuffel! Taaltje binge ja? Als ik je op fotos zie dan zie ik helemaal geen dikke dame hoor. Zorraatje heb aan je gedacht gister. Gesprek vu he?? Knuffel
Oooo sil....knuffel lieverd. Wat een problemen wat opvang betreft Loessie knuf op je hoofdje. Balen he. En herkenbaar. Hier ook veel hoofdpijn. Misschien nog utro bij mij maar bij jou niet....
Wil niemand in mijn whatsapp contactlijst ...... Wel vandaag al even met Nyn lopen wappen . @Alex, SUPER dat alles goed was! En nu mag de hele wereld het weten, joehoeeee . Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? @Sas, dat zijn nog eens mooie tekens Toen wij net ons blastootje in buik hadden wilden we een kaarsje bij onze boeddha aansteken, ging die dus direct weer uit door een windvlaagje. Emmaman zei direct 'oeh, da's geen goed teken'...en zie het resultaat . @Loesie, kusje op hoofd. En ik zie dat ik jou ook op de whatsapp heb .
@LadyZ, vertel eens over gesprek! Heb je er een goed gevoel aan over gehouden? Heb je het er ook nog over gehad dat je steeds maar weer een cyclus moet overslaan of dat tp's op laatste moment worden afgeblazen? Knuffel...
Emma ik wil wel via whats app ff wapperen hoor! Ja we wil graag weten wat t wordt...ben zo nieuwsgierig. Heb niet echt een gevoel nog maar iedereen om ons roept een jongen
Hallo lieve babyrinthmeisjes, sorry dat ik jullie zo vreselijk verwaarloos maar het gaat even niet zo lekker met mij. Sommige mensen hebben het mss al elder gelezen maar afgelopen vrijdag zijn mijn oude buurvrouw en haar vriend om gekomen bij een woning brand. Haar 11 jaar oude zoon heeft zichzelf kunnen redden door uit het raam te springen. Hij ligt nog in het zh met brandwonden,een gebroken arm en een flinke shock. Hij praat niet en reageerd bijna nergens op. Het hele dorp is in rouw en van slag. Er gaan nu ook vreselijk verhalen rond en de begravenis laat nog lang op zich wachten ivm de autopsie. Dit is combinatie met mijn heimwee en oud verdriet wat naar boven komt maakt dat ik even veel afleiding zoek en weinig achter de pc te vinden ben. Alle mooie,lieve,verdrietige berichten komen nu zo hard bij me binnen dat ik me er even voor afsluit. Dit wil niet zeggen dat ik niet meeleef en meelees maar schrijven is me even te veel. Wij vertrekken volgende week dinsdagavond of woensdagochtend vroeg naar NL. Waar ik jullie allemaal helemaal plat ga knuffelen de 22e!!
Lieve nYn Knuffel schatje! Echt diep triest allemaal. In combi met de rest.... Volgende week fijn naar nl. Knuffelen met je familie ,knuffelen met ons. Even nu tijd voor je zelf lieverd. Zp loopt en gaat niet weg... Je hoeft je niet te verontschuldigen!
Jeetje Nyn, wat een vreselijk nieuws...wat vreselijk voor die jongen zeg ...wat een nachtmerrie.... Dikke knuffel lieverd...
Even een dikke knuffel voor iedereen!!!!!! Ik denk aan jullie allemaal en duim voor iedereen die in de spannende wachtweken zit of midden in een behandeling! Ik hoop toch zoooooooo onzettend dat alle wensen hier in het babyrinth vervuld worden!!!!!!!!!!!!!! Hier alles goed, mijn oma heeft een mooi afscheid gehad en we zijn ontzettend dankbaar dat ze ons meisje heeft mogen ontmoeten..... Wij genieten echt volop van ons wondertje en hebben ontzettend veel zin in de feestdagen. Wat zijn wij toch gezegend en daar staan wij iedere dag bij stil. Ga zo ons mopje de fles geven en dan lekker slapen, hopelijk slaapt ze vannacht ook weer door (dat heeft ze deze week namelijk al 3 keer gedaan van 23:30 uur tot 6:30 uur). Dat was echt genieten!!!!!!!!!!!! Dikke kussssssss
Lieve Nynke, wat een verhaal Kan me voorstellen dat het allemaal te veel is nu. Zeker in combi met heimwee. Volgende week donderdag gaat we jou zeker platknuffelen!!! SMAK!
Nyn, knuffel voor jou meid! Neem lekker je tijd en we kletsen de 22e wel bij!!!!! Emma, hoe gaat het nu met je?! En natuuuuuuuuuuuuuuuuuulijk had ik je al op whats app!? Sab, wat heerlijk gelukkig klink je! Oh, dat gun ik iedereen zo! Wat ziet december er anders uit he!? Ik ga weer aan het werk! Kids zijn naar de gym, maar moet nog wat handelingsplannen evalueren! SMAK
@Sabrien, wat heerlijk dat jullie zo genieten van jullie meisje. Ondanks dat ik het iedereen hier onwijs gun, moet ik wel bekennen dat ik door dit soort verhalen mijn eigen gemis extra sterk voel. IK WIL OOK ZO GRAAG . Ik wil ook mama zijn. Maar voor ons voelt deze decembermaand niet anders......
Sorry lieve Emma , ik gun het jullie ook zo ontzettend.... Ik heb je echt geen pijn willen doen met mijn berichtje, sorry lieverd......... Voel me echt onzettend verdrietig, en voel jullie verdriet. Leef ontzettend met jullie mee!!!!!! De decembermaand vond ik altijd extra pijnlijk, je sluit het jaar af en kijkt terug op wat je allemaal hebt meegemaakt en het feit dat je dan nog steeds met lege handen staat is ontzettend pijnlijk. Ik hoop dat het alle lieve MMM-meisjes die keihard strijden om hun kinderwens te vervullen het gegund is, dat meen ik met heel mijn hart. Denk veel aan jullie en duim voor jullie!! Jullie zijn allemaal kanjers!!!!!! Dikke kusssss
Lieve Emma, dat is toch ook volkomen begrijpelijk! En juist hier begrijpen wij dat allemaal en moet je ook absoluut jouw gevoel hier uiten! En wij houden jouw handje vast net zolang tot jouw eigen beebje dat over kan nemen!!! Knuffel!!! Sas, wat een klavertsunami! Je weet het, ik geloof er wel in... *klaver klaver* Nyn, wat een vreselijk verhaal! *huiltje* Kom maar snel naar ons toe zodat wij je kunnen knuffelen! Sabrien, heerlijk om jou zo te horen! Loesie, daar was je weer! Smak op jouw hoofdje! Alex, zo blij voor jou!
Och lieve Sabrien, je moet je niet schuldig voelen dat je je geluk hier deelt hoor! Blijf dat vooral doen want ik ben wel héél blij voor alle lieve meisjes hier die hun wens wel in vervulling hebben zien gaan, die wel mama zijn. En ik wil graag lezen hoe veel geluk jullie kindjes jullie geven, ondanks dat het mij soms laat inzien wat ik nu moet missen . En het doet me nu vooral wat omdat het bij mij weer niet gelukt is en dan vind ik zwanger-/kinderverhalen altijd een paar dagen een beetje pijnlijk . Maar dat komt ook wel weer goed! Dikke smakkerd lieverd!!!
Lieve emma, jankknuffelsmaktissuewarmechocoennogveelmeer... En het helpt allemaal niks. Och, als de gunfactor toch iets zou helpen he? Smakkerd hoor