Nyn, sterkte meid. Wat een afschuwelijk verhaal over je oude buurvrouw. Arme jongen Zijn geen woorden voor zeg Doe maar rustig aan en neem de tijd voor je verdriet (ook omtrent de andere dingen) Smak!
Lieve emma Dat begrijpen we toch hier als geen ander. Geluk en verdriet staan naast elkaar. Maar we kunnen alles zeggen hier. Ik vind je echt sterk. Ik zou zo graag anders zien voor je. En juist omdat je blij kan zijn voor een ander maakt je een enorme lieverd! Hoop echt met heel mijn hart dat 2012 je dromen waar gaat maken meis Sikki hihi..ik ook Jij bijna spieken.. Loes rustig aan met je hoofdje he Bright werk ze schatje! Sabrien geluk straalt er af. Heeeerlijk meis! Hier lekker vrij..tot volgende week maandag. Heerlijk!
Het gaat eindelijk zo ontzettend de goede kant op! Wat hoop ik dat deze positieve flow doorzet en ons een heel mooi kerstcadeau en uiteindelijk verjaardagscadeau voor Sasman oplevert! Ik word er helemaal blij van
Net afspraak gemaakt voor echo met geslachtsbepaling.... 17 januari, ben dan 15+1 weken... Ooo kan niet wachten haha. En sas blijf in die flow meis. Moet en sal!
Wow Sas, 1 cryo!!! Whaaaaaaa, het gaat eindeljk echt de goede kant op! Ik uwuwuwuwuwuwuw ontzettend met je mee! En weet je, op de een of andere manier heb ik wel vertrouwen in Gent Alex, jij nu toch pretechoafspraak! Waar? Leuk hoor dat Alexman eindelijk om is. En jij gaat het ons toch ook wel vertellen?
@Sas, wat SUPERFIJN dat jullie een cryo hebben . Dat wordt dan een mooi brusje aangezien er nu al eentje zich heerlijk voelt in mama's buik .
*zucht* Zie weer allemaal meiden zwanger worden. Zo fijn voor hun maar ik baal er dan zo enorm van dat wij niet tot die gelukkigen horen waarbij het met ivf makkelijk gaat. Waarom toch niet . Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen, heb nog voldoende cryo's, nog 2 betaalde ivf-pogingen, maar toch! Sorry hoor lieve meiden, maar dat ik niet verdrietig ben betekend niet dat ik wel weer gefrustreerd ben om deze hele klote situatie en alles oneerlijk vindt :x. Ik vind gewoon dat wij nu eens aan de beurt zijn! Zo, genoeg lopen klagen vandaag Em, schouders eronder en doorgaan! Klagen zorgt er niet voor dat ik eerder zwanger ben!
Lieve Emma, logisch dat jij gefrusteerd bent!!! Ik was bij iedere mislukte poging wel verdrietig, maar werd voornamelijk bij iedere poging steeds gefrusteerder en bozer!!! Dus ik snap je helemaal hoor! En die frustraties gewoon lekker hier spammen!
...wilde eigenlijk mijn berichtje weghalen... Want wat hebben jullie aan mijn 'gezeur'. Jullie kunnen er niks mee en jullie hebben me al genoeg knuffels en lieve woorden gegeven . Maar het voelt wel fijn om even mijn frustraties eruit te schrijven, even met jullie lieve meiden te kunnen delen die het begrijpen . Ohw Sikki, wat heb jij toch moeten meemaken met je 9 ICSI's. Wat moet jij je gefrustreerd en verdrietig hebben gevoeld. Ik baal al na een mislukte 2e teepee . Voel me zo'n zeur dan . Wat is dat kleine wondertje in je buik je toch ontzettend gegund lieverd!
Lieve emma Je zeurt niet! Gooi het er maar uit lieverd. Logisch toch! Het is soms gewoon k*t en oneerlijk. Knuffel Sikki hoorde van een goeie hier in de buurt. Jan Koning heet de beste man Ja heb pas met 16 weken weer contole in zkh en dan geen eens echo , alleen hartje luisteren. Kan echt niet wachten tot 20 weken echo hoor... En jaaaaaa iedereen mag het weten!
Emma, ik ken de frustratie en boosheid! Het voelt zo oneerlijk. Kun je niet zomaar zwanger worden, en dan gaat het met ivf ook al niet zo snel als je gehoopt had. O meis, ik weet precies hoe je je voelt! Ik heb dat ook vaak. Heeft Sasman slecht zaad en lukt het niet op de normale manier, lukt het ook niet eens met icsi. Nooit cryo's, nou dan ben je snel door je icsi's heen Nu gelukkig toch een cryo, maar ik besef me wel dat onze oogst van emmy's nog steeds beneden middelmatig is. Het is gewoon een K-situatie! En wat hoop ik dat wij allebei een mooi wondertje mogen krijgen!
Even speciaal voor Emma... Wil jij je eens even niet verontschuldigen voor het feit dat je hier je gevoel uit? Potverdikkie seg....:x:x Dit is de plek waar je dat gewoon mag doen, waar je lief en leed mag delen met ons allemaal. En wij als geen ander begrijpen jou gevoel en juist daarom MOET je ook deze dingen bij ons kwijt!! Dikke smak op dien wankies.
SAS!! YAY 1 CRYO!!!! En al die klaver tekens!!! Op naar een super kerstcadeau!! En UW al ja? Ik heb je vast skatje. SMAKKERDESMAK