Sterkte meis!! En hoe erger de klachten worden, hoe "beter", want die worden veroorzaakt door HCG. (Dat is wat ze tegen mij zeiden op de EHBO, ach elk nadel heeft zn voordeel...)
Oei bright,.. Laat je ons de uitslag dadelijk weten? Ladyz, welkom als je tips nodig hebt mbt harde schijf, ik deel wel eens het bed met een computermannetje 123
Wel eens...... klinkt zeer dubieus Man van een vriendin valt ook onder kopje ict-nerd en heeft 'm al uit elkaar gehaald etc.... Hij kon er niks mee, dus nu naar een serieus bedrijf.. En nu maar hopen dat ze er nog iets vanaf krijgen.... Daarna terug naar de winkel, want zit verzekering op..
gilletjes! @hechtingen: o niet verteld? ik heb me ter ere van onze orgie een beetje laten op spuiten moet wel mooi voor de dag komen toch? het resultaat mag er zijn vind ik zelf. hoop niet dat ik jullie met mijn schoonheid nu teveel weg vaag volgende week, sorry dan alvast daarvoor! Bekijk bijlage 207212
Nog niks van Sikki Ben net zo nieuwsgierig als Emma @Zorra: beterschap voor G. Arm ventje @Bright: sterkte in het zkh. Ik hoop dat dit idd goede voortekenen zijn voor zwangerschap. Lees het wel vaker.... Oohhh....ik moet alweer weg. Mijn vlees piept M.a.w. ik moet even terug naar de keuken en verder kokerellen nu klein jochie in bed ligt en ook echt slaapt ook
Ha zorraatje Hopelijk ben je snel minder ontvreemd. Hoop dat nieuw plan werkt. Arme gerodi ,hoe was ha gister? Hoop dat al je gegevens bespaard kunnen worden seg. Niet leuk alle fotos weg Ik ook nieuwsgierig naar Sik! Hopelijk ontdoet ze amsterdam van al het roze Anne vleeskokkerel ze Kling hahaha wow echt een verbetering. Ik herken je haast niet Nyn heb je al bedacht in welk outfit we naar kling gaan... Wat hebben we dan een bekijks in de trein Bloed van bright was goeeeeeeed...die is weer onderweg naar huis.. Joehoe fijn. En nu lekker verdwer broeden! Net toch besloten voor nekplooimeting te gaan. Niet perse voor de nekplooi maar werd gek van onzekerheid met het idee over vijf weken pas weer echo. Zijn ons er terdege van bewust dat het ook extra onzekerheid mee kan brengen als uitslag niet zo goed zou zijn. Maar anders ook onzekerheid...
Meiden, zoals verwacht was de uitslag NIET zwanger . Jammer maar helaas! Ze begon wel direct dat het op dit moment vréselijk druk is en dat er dus kans is dat we aankomende cyclus niet mogen beginnen of dat het vlak voor nog afgebroken kan worden . Ik heb eens gevraagd hoe het komt dat het zo druk is . En volgens haar komt dit omdat sinds een tijdje het invriezen heel erg goed gaat en dus veel mensen cryo's hebben. Aangezien er maar ruimte en personeel is voor een bepaald aantal ontdooiingen kunnen er ook maar een beperkt aantal mensen starten. Eerst was het nog zo dat als je dan een maand over moest slaan je sowieso de cyclus erna een teepee zou krijgen, nu kunnen ze dat al niet eens meer garanderen, er zijn gewoon TE veel mensen voor een cryo-tp. Volgens haar zijn de hoge bazen aan het nadenken over een oplossing hiervoor, maar dat is niet 1,2,3 geregeld. Ze zullen waarschijnlijk meer ruimte en personeel nodig hebben. Hopelijk komen ze snel met een oplossing want om nou 2 maanden te moeten wachten op een cryo...die dan toch weer niet innesteld . Doe ik straks een heel jaar over 4 terugplaatsingen! Nu maar ff naar het tuincentrum, geld over de balk smijten...troostaankopen doen
Ach emma Ik had zo anders gehoopt voor je lieverd Hele dikke knuffel meis! tsss zoveel cryos...alleen die van jou en zorraatje mogen hoor! SO!
Emma: potjandorie..... Je wist het al, maar toch mok..... Ik zou zeggen: plaats nog wat van die bouwketen en hoppa! Alex: ik snap je gedachtegang, maar weet wel dat wij ook deze keer (als het lukt natuurlijk...) voor een nekplooimeting zullen gaan, met alle spanningen die daarbij horen.... Ik weet dat je heel veel ook niet op echo's kan zien (denkende aan mn vriendinnetje) maar wat het binnen een gezin doet als het echt niet goed is.... dat wil ik iig G. kosten wat het kost besparen....
Even snel vanaf phone. Emma, dikke knuffel voor jou!!!!!! Beetje dubbel in dezelfde post maar goed ik begreep dat er wat nieuwsgierigen zijn Maar de waarzegster had gelijk! Het is een meisje! Smak!
Sikki: kippenvel!!!!! Wat ontzettend bijzonder! De waarzegster had alles gewoon goed! Echt, vanuit mn tenen: GEFELICITEERD! En geniet van je weekend!
Nieuwe poging... nu iets meer tijd, baas kwam net binnen.. Wat een verdrietig nieuws en mooi nieuws op dezelfde pagina, Emma, knuffel meid! Wat duurt wachten toch lang he? Maar kijk naar Sikki, soms wordt wachten beloond met iets prachtigs, een meisje . Gefeliciteerd Sik! En iedereen: ik ben hier nauwelijks meer, maar ben jullie nog niet vergeten. De medische molen is iets wat je altijd met je meedraagt denk ik en daar zitten nare en mooie herinneringen bij. En jullie hebben het met zijn allen wel een stukje draaglijker en mooier gemaakt! Heel erg bedankt daarvoor!!! Ik hoop zo dat jullie allemaal met mooie babytjes eindigen, die goed en gezond zijn opgegroeid tot volwassen papa's en mama's. En stiekum hou ik ook zelf nog steeds de hoop dat het ooit eens gaat lukken... Dikke knuffel allemaal!!
Wauw, Sikkepik! Een meisje! Wat geweldig nieuws zeg! Ik bid/hoop/duim, enz. dat jullie allemaal ooit met zulk mooi nieuws mogen komen! Het liefst in 2012!
Whoei nogmaals Was zo blij en en emo van je berichtje lieve Sik. Echt kippenvel dat die waarzegster het gewoon goed had! Life isPINK! Lekker roze shoopen!
Lieve jo Wat fijn iets vna je te lezen. Je draagt het altijd bij je maar fijn dat we je hebben kunnen steunen. Ik hoop dat nu jij nieuw geluk hebt gevonden ook voor jou in de toekomst zoiets moois in het verschiet ligt. Dikke knuf!