klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dikke knuffel lieve emma.. Kut dit.. :(

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Jaaaaaaaaaaaah sikki!! Een meisje!! Ik dacht er de laatste dagen vaak aan dat t wel een meisje móest zijn! :D geweldig zeg.. Gewoon dat het nu opeens zo echt wordt! Fijn fijn!

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hier net een hilarische achtervolging in huis tussen een peuter en een kruipende baby. Het ging om een gehaakte kerstman(bal): peuter hysterisch lachend wegrennen en baby hikkend van de lach erachteraan kruipend.. Ik, u begrijpt, in broek piesend onderwijl...

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Geen grote kerst troostaankopen gedaan maar wel m'n utro en pregnyl voor volgende poging opgehaald ;):cool:.

Maar ik kwam hier niet om dat te vertellen, ik kwam voor Sikki nieuws en wat zie ik

er groeit een lief, mooi, schattig, wonderlijk meisje in Sikki haar buik :):):):D.

WAUW Sikki, wat mooi en bijzonder dat waarzegster gelijk heeft gekregen!

Nu lekker helemaal los op meisjesspulletjes....GENIET ervan lieverd!!!

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki een meisje :) hoe geweldig is dat, wat een geweldige waarzegster is dat zeg... ze had helemaal gelijk de maand en zelfs het geslacht.... heerlijk!!!!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Emma :( k*t k*t *huiltje*
    je wist het zelf al wel, maar het is toch een domper we hadden het je zo graag gegund...

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Jo daar was je weer :D:D:D:D:D

Lady zie jo :p

Taliaa lieverd een dikke knuffel voor je angsten..

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Jaaaaaa, had ik het ook eens een keer goed! Oh nee, bij Klingel had ik het ook goed, maar Florine haalde een grapje uit door een jongetje na te doen tijdens echo. Maar later bleek ik het toch goed te hebben. Anyhow, tripje down memorylane...
    Sikki krijgt dus ook een meisje!! Op naar mooie roze babyspulletjes en een prachtige naam verzinnen voor dit wonder. Of hebben jullie die al? :)

Ik heb een druk weekend met allemaal leuke dingen, dus zal hier weinig of niet zijn. Dus; prettig weekend allemaal! :)

Oh en mocht ik er op mijn verjaardag, maandag, ook niet zijn:

Lieve E.lize, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! We schelen precies 25 jaar in leeftijd. Dat is een kwart eeuw. Ik voel me nu zo oud :D Hahaha!!
    Maak er maar een mooie dag van met je papa, mama en grote zus! Je zult vast goed verwend worden :)
    @Taliaa: gefeliciteerd he, met je meisje haar eerste verjaardag!

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Emma :( Ondanks dat je het al wist... K*T!

Sikki, EEN MEISJE!!! Wauw, de waarzegster had gewoon gelijk!!!

SMAKKER

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    mogguhhhhhhhhhhhhhhhh

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Mogguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

12. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hey lieverds,

@emma; dikke knuf voor jullie, word dan toch weer bevestigd en dat is gewoon zwaar. En dat zkh-verhaal over wel plek / niet plek. Diepe zucht.....of je nog niet lang genoeg moet wachten, grrr. Knap dat je zo sterk eronder blijft!

@sik: GIRL GIRL GIRL. Super joh!!!!

@jo; wat ontzettend fijn om wat van jou te horen want was erg nieuwsgierig hoe het met jou gaat!! Fijn dat je lekker in je vel zit en een positieve blik vooruit hebt. al mis ik je hier wel hoor!

@ego:
    Gisteren kwam ik thuis van werk, vertelde manlief dat ons mupke een mindere dag had. Ik zeg, heb je al in haar mondje gekeken of er dan eindelijk een tandje aan t doorkomen is. Nee, daar had meneer nog niet aan gedacht. En jawel: DE EERSTE TAND IS EEN FEIT!!
    Trotse mama :)

Vandaag volleybalwedstrijd en daarna verjaardag van schoonmoeders! En aangzien ze altijd de heerljikste hapjes maakt, moet dat helemaal goed komen. Ze vroeg trouwens of het goed was als ons mupke bleef slapen. Vooruit dan maar, maar wat een ellendig vooruitzicht dat wij nu morgen kunnen uitslapen.....;)
    Zul je zien, morgen liggen we samen om 08:30 uur naar het plafond te staren, haha.

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Annedore, ik vanavond ook feestje maar dit jaar een klein feestje voor een select groepje. Ik voel me namelijk hetzelfde als jij vorig jaar :( Ik hoop dat ik volgend jaar net zoals jij dit jaar mijn verjaardag als trotse moeder kan vieren.
    Veel plezier vanavond en lekker opscheppen over Melle, dat heb je verdiend! :D

@ Zorra, daar ben je weer, gelukkig! Maar wat ontzettend K van kapotte laptop en verloren documenten en foto's :(
    In ieder geval een ander strijdplan, nu moet het zijn vruchten nog af gaan werpen.
    Beterschap voor G, zo zielig!

@ Emma, ondanks dat je het verwacht had vind ik het toch ontzettend K dat het niet gelukt is :(
    Smak!

@ Sikki, een meisje :D Dacht ik al! Gefeliciteerd :)

@ Bright, heb je al nieuws van het ziekenhuis over je bloed?
    Ik hoor en lees inderdaad ook vaker dat het een goed teken kan zijn, maar buiten dat is het ook eng dat je je zo voelt! Knuf!

@ Natas, dan ga je gewoon iets anders doen dan naar het plafond staren... ook in bed :p;)
    Hoera voor eerste tandje van je meisje!!

@ Jo, daar was je weer. Ik vind het fijn om af en toe iets van je te lezen :)

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Swaffel en fijn weekend smakje!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Swaffel de Swaffel!

Kerstknuffel voor allemaal.
    Speciaal voor Emma nu :(
    Je klinkt strijdvaardig, en ik hoop dat dat je door de teleurverdriet heen sleept.
    We gaan ervoor meisje en steunen je tot je een beeb in buik hebt!!!

Jo , heb je ook zintijd om volgende week te komen orgie-en?:)

Rest komt met Apple, word gek van dit getik op iPad en ik zie scheel van de kerstbomen, proest;)

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Wat is de dress(!)code eigenlijk donderdag?

Think pinkpiemel?
    Anaconda jungle style?
    Stewardess breezer COCK pit de luxe?

Of toch gewoon grijze muurbloempjes...?

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik dacht dat ik maar in mn uniform kwam.... of kom.....:D:p

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Goedemiddag :D

Verjaardagsfeestje zit er ook weer op. Heeft wel iets met een kleinere groep. We waren nog met een man of 20, maar normaal zitten we rond de 35. Dit was op dit moment wel even erg fijn. Alle mensen die er waren zijn echt naaste familie en onze beste vrienden en zijn dus ook allemaal op de hoogte.
    Om zwager kon ik niet heen, dus die was er ook. Zijn vriendin is over een week uitgerekend. Net als ik weet of deze icsi gelukt is... lekker confronterend ;)
    Ook zo jammer dat ik dan degene ben die toch moeite doet om interesse te tonen en vraagt hoe het met haar gaat enzo en dat ik dan verder eigenlijk 0,0 begrip krijg en gewoon simpele standaard antwoorden. Zegt ie ook nog: heb je je leven gebeterd? Ik zie nog geen flessen alcohol op tafel verschijnen...
    Nee sukkel, ik heb 2 embryo's in mijn buik...!!
    Maar ach, een keer zuchten en verder negeren haha :D
    Schoonmoeder was wel weer top! Echt superlief en zelfs bezorgd. Ik moest echt rustig aan doen van haar en vooral relaxen :D Dat maakt het domme gedrag van zwager dan weer goed. Tenslotte is een moeder belangrijker dan een broer.
    We hebben het weer gehad in ieder geval en nu op naar de testdatum... brrrr!

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ik wilde in mn verpleegsterspakje komen! :D

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Sas fijn van je feestje. En je zwager...idd dom
    Maar schoonmoeder. Wow wat is die omgedraaid.
    Nu bibberen. Heb je vast lieverd!

Deel Deze Pagina