Thanks Alex! Ik schommel continu van heel positief tussen heel negatief. Afwachten is het enige wat ik kan doen
sas hoop dat je het ondanks zwager toch een leuk feestje gehad hebt .. wat uw betreft weet dat we je allemaal vast hebben !!!!
Sas, wat fijn dat schoonmoeder toch zo lief is! Nog een week uwen meisje. Ik heb je vast! Nog gefeliciteerd met je verjaardag lieverd! Anne, morgen jij ook verjaren. Eerste keer als mama. Hoe bijzonder! En dan kleine Taaltjemeisje ook jarig! Whoei! Hier een druk weekend gehad maar het hoogtepunt was natuurlijk vrijdagmiddag! Drs Papa nam uitgebreid de tijd. Hij heeft op heel veel (misschien wel alle) dingen gecheckt waarop men ook bij een 20-weken echo checkt en alles lijkt tot nu toe goed! Dat was erg fijn om te horen. Geen waterhoofd, geen klompvoetjes, geen open ruggetje, geen hazenlip, enz. En de groei helemaal op schema. Onze dochter was een schoolvoorbeeld! Hij heeft ruim 25 minuten de tijd voor ons uitgetrokken en we kregen een cd-rom vol foto's mee. Errug leuk! Daarna gekeken naar wat kinderkamertjes (ja, nu durven we wel ) en uiteraard kon ik het niet laten een paar dingetjes te kopen. Roze natuurlijk! We zijn uiteindelijk lekker in Amsterdam blijven overnachten. Nog geborreld met een oud-collegaatje en heerlijk gegeten. Kortom, het kon niet stuk! Voor de liefhebbers, er staan wat foto's in m'n album. SMAK voor alle meisjes! En in het bijzonder voor Emma, die wederom moet wachten :x En Sas met haar 2 kleintjes in haar buik. En Bright met haar toppertje!
Mooie foto's Sik! Wat is het toch een groot wonder hè... Haai Vriesje onderin! Hoe ist meis? Trek je het allemaal nog?
Dank je Sas. Ik hoop zo dat jij straks ook met mooie foto's komt!!! Meisje was volgens Drs Papa trouwens een grote druktemaker. Ze stuiterde alle kanten op en trapte er heftig op los. Hij zei op een gegeven moment zelfs, jeetje wat zit ze te beuken! En ik voel er gewoon helemaal niets van Zo raar.
Oooo sik *huil* Helemaal emo van je verhaal. Wat is het toch fantastisch. Ligt je placenta aan de voorkant dat je t nog niet voelt misschien? Wel fijn te weten een druktemakertje in je buik.... Lekker roze shoppen en kamertjes kijken hihi Zat er wat bij? Ben je bij kidsfactory in amsterdam geweest. Heb je meisje bewonderd net...prachtig!! @over voelen gesproken. Ik denk dat ik vanmorgen de baby heb gevoeld. Ik voelde zon wel bekend overduidelijk plopje. Maar ja ik dacht je bent gek, kan toch niet. Je bent 11 weken. Nu heb ik natuurlijk het net uitgeplozen en het kan wel, zeker bij een tweede omdat je t dan herkent. en lees ook dat t nu een hele poos kan duren voor weer. Hahaha nu word ik hebberig en wil natuurlijk meer Maar ben er best van onder de indruk haha
Wow Alex, jij al voelen! Hier de placenta wel aan de achterkant, maar ik voel echt nog niets. Ook geen plopjes Kidsfactory en Babyplanet zit er niet meer. En de Milk+Lemonade waar drs Papa nu bij in zit is een outlet geworden en niet echt leuk winkelen. Heb me uiteindelijk schandalig misdragen bij Keet in Huis op het KNSM-eiland. Zal effe spammen. Setje 1 voor in de wieg.
Jaaaaaa spam! Wow wat mooi. Ik kan ook niet wachten om daar voor te shoppen Heb de wieg met toebehoren en al verkocht een poosje terug. Omdat ik niet zo veel hoop meer had..
Ooooo die tweede is ook zo moooooooooi!! Enne trouwens wat leuk voor je ouders....een kleindochter na al die kleinzoons
Wij gebruiken het wiegje waar ik en mijn zussen in hebben gelegen en ook hun zoontjes, dus mijn 5 neefjes. De jongste van mijn zus ligt er nu in maar die moet er dus in april wel uit Heb ook nog té schattige rompertjes van Petit Bateau gekocht en een supermooie badcape/doek en een té schattig slabbetje (alsof ze dat nu al nodig heeft ). Ben helemaal niet van het uberzoete roze enzo, maar kon het nu toch niet laten
Hahahaha das toch helemaal geweldig...enne slabbetje kun je overal Voor gebruiken hoor En die rompers van petit bateau zijn zo fijn! Net als de stretch van de hema overigens Gaaf zon familiewieg....april zal ie er wel uit zijn toch?? Moet
Nog een maandje en dan kun jij hopelijk ook helemaal losgaan, Alex! Ga je weer voor een nieuw wiegje? Of gewoon gelijk in een ledikantje? Hier is Siklief een collage aan het maken voor de babykamer. Ik vind het moeilijk kiezen hoor. Nu hadden we hele gave meubeltjes gezien, maar die zijn Amerikaans met bijbehorende Amerikaanse maten, dus het ledikantje is formaat juniorbed met matras 70 x 140. En ik vind dat voor een kleintje veels te groot. Ervaringen? Mij lijkt een bedje met standaard Europese maten met matras 60 x 120 veel fijner.
Ja ga zeker voor een wiegje weer. Vond dat erg fijn de eerste tijd met de borstvoeding ook snachts. En ff kijken of ze t nog deed Toen ze 2,5 maand was is ze naar haar eigen ledikantje verhuisd. Wow formaat juniorbed. Dat is wel groot voor een klein beebje ja. Maar merkt dat beebje dat ook? Ik vond al dat ze verdween in dr ledikant. Hihi
Met zon afwijkende maat moet er ook een matras op maat bij natuurlijk denk ik. Klinkt wel gaaf amerikaans. Heb je een foto?
We hebben wat gezien van Nurseryworks en Oeuf NYC, maar ik vind dus de bedjes te groot. Mijn vriendin heeft ook zo'n groot bedje en ik schrok toen ik het zag met zo'n kleintje er in. Misschien dat het wel een commode er van wordt met een ander ledikantje.