Oh Sik, wat onwijs gaaf!!!! Maar 1 tip.... Koop niet teveel beddengoed. Ik heb hier zoveel mooi (en duur) beddengoed liggen in de kast, want meneer weigert om eronder te slapen:x Die trapt alles weg...... En slaapt dus sinds dat ie 3mnd is in een combi sleeper SLAAPZAK Ben wel benieuwd naar je kamertje! Hier wilde vriendlief geen wit.... maar antraciet. We hebben dus serieus het laatste antraciete kamertje in NL verkocht..... (toen, misschien zijn er nu weer andere)
Ze hebben die maat ook in NL, van onze babykamer was er ook een bedje 140x70 te bestellen, maar ik vond dat ook veel te groot en je hebt dus heel weinig keuze in matrassen en beddengoed/ hoeslakens. Ik wilde graag een aerosleeper en die was er niet in die maat.
Ooo sik heb ff gegoogled. Wel gaaf hoor! Vooral nursery works! En wat zorra zegt...als je een aerosleep wil kan het al niet. Zon ukje verdwijnt al in een ledikant laat staan een groter bed. En nu zeg ik trusten lieve schatjes. Wekkertje gaat half zes...
Sas, wat fijn toch dat SM geen SL meer is, hoe zou ze het licht toch hebben gezien? Ach maakt ook niet uit, ze verdient de ' tweede ' kans en wie weet gaat ze jullie ook als oma wel verbazen. So dat was wel erg vooruit kijken, Hm, Het is eng hè, uw en zen en UWW.... Ik hou je vast! Vliegend doosje, hoe is t met speudo G? En ja KOM vooral in uniform, ik houuuuuuuu van mannen en vrouwen in pak Sik, heb je prooi al bewonderd, zo heerlijk om hier van jou, eindelijk jou, zwangere jou, dit soort dingen te kunnen lezen. Wat betreft bedje, ik zou bedje echt klein knus em Welja, normaal houden qua maat. Andere dingen kunnen weer exclusief zeldzaam zijn :d, een retro behang bv, ik zal je DE link gooien , site is nu under comstruction. Idd ook voor de aero sleep! KIH is gaaaaaf! Bright, hoest met Juweel? En met broedUW? Iedereen. Ik verheug me zo op onze orgie Iedereen, kom Es' door met je kerstbomen! Nu naar bed. Snurk.
Ha lieverds, Ik leef momenteel even in een jaar geleden... Sorry, beetje afwezig dus.. Iig tot donderdag Sas, vind je het erg als we met mn altootje gaan? Onze volvol heeft kuren? Ziet mn alto ook eens de verharde weg
Een laatste slok rode wijn dan... Taliaa de emotioniaa, ben je druk aan het OVTen ja? Vertel eens, hoe ziet dat eruit? Of liever niet over praten (nu)? Sas, ik zou het zoooo gaaf vinden je te ontmoeten. Dat je komt dus! KOMT ja Ik ben me ervan bewust dat je , met Emma, het enige mmmmeisje bent dat nog! niet (mm)mama is. We zullen dan ook goed aan je denken. En als iets je iets/een gesprek niet fijn vindt, gil je dan?? Moet!! Wat dat betreft hoop ik dat ontmoeting met florine niet te confronting voor je is ... Meu? Slaapdenksmak.
Goedemorgen seg! Nyn , een fijn Sterrejarigfeest gehad? En al klaar voor de reis? Gilletje!? Bright, hoest met de uw? En sas? Lau, hoe gaat t met jouw lijfje? Kwam P nog tegen. Waarom zie ik hem toch altijd met piemelvormige voorwerpen in zijn hand? De man is gynaecoloog, hij heeft toch geen piemelnijd! Nu was het een grote lange ietwat kromme banketstaaf Sab, hoe bevalt mamaen jou?? Alex darling hoe voel je je? En hoe gaat t met de onzekerheid? En reacties van iedereen? Rest, grote knuffel!,, Hier, alles happy. Nachten iets minder breek, meestal 1 of 2 x. Maar ze slaapt van 19 tot 09 gemiddeld inclusief breek, dat is toch vrij briljant vind ik. Kiesjes door! vanmorgen was t wel 07, so das even wennen seg! Wil wel veel drinken de laatste tijd, uit tit dan dus Mijn titten groeien dus weer :x Hmz. Anders nog iets? O ja die hechtingen, haha, gewoon een raar eng ding op achterhoofd Latem weg halen, iewwwww wat was dat een gore belevenis, je hoorde het mes krassen en krakken, ik werd echt onpasselijk iewwww! Volgende week uitslag maar geen enkele zorg, niet mee bezig. Ieks! Florine heeft kerstglitterboom week lang redelijk genegeerd maar nu jat ze alles eruit op florinehoogte! Mokje! Kale bedoening zo onderin zonder glitterhertjes en glittervogelbeestjes. Snel even ingrijpen dus. En theeeeeee want koud donker vroeg! Kletspantysmak.
@ Taliaaa, gefeliciteerd met je kleine lieve meisje! 1 jaar alweer! @ Annedore, gefeliciteerd met je verjaardag! Dat ziet er even anders uit dan vorig jaar, lekker!!! Geniet ervan. @ Klingel, ik ben mij er ook heel erg van bewust dat Emma en ik de enige wensmama's zonder een kindje zullen zijn en dat doet wel een beetje verdriet moet ik zeggen Maar ik wil jullie zo graag ontmoeten! En zeker ook Florine!!! Ik vind kindjes niet confronterend, ik ben dol op ze! @ Taliaaa, altootje is geen probleem hoor Ben een alto gewend, en die redt het ook om 4x per week heen en weer naar Gent te karren Meisjes, ik denk dat het binnen nu en een paar dagen over is Heb weer typische ongitekens. Heel veel buikpijn sinds vandaag, lage rugpijn die erger wordt, emo en chagrijnig. Titten nog wel gevoelig gelukkig, maar over het algemeen heb ik een heel slecht gevoel. Zit nu zelfs te denken aan testen om het maar te weten, maar dat zou aan de vroege kant zijn natuurlijk. En vanavond ga ik bij mijn ouders eten en ik wil niks tegen mama zeggen omdat zij even alle kracht moet hebben voor woensdag. Wat een vreselijke dag wordt dat! Mama in ziekenhuis en ik waarschijnlijk mijn eerste confrontatie met bloed En ik weet van mezelf dat als ik negatief test, ik dat straks toch tegen mama ga zeggen
Sas, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik hoop gewoon dat je toch zwanger bent, natuurlijk hoop ik dat. Jij ook, je man ook, iedereen hoopt het voor jullie. Maar je hebt er zo weinig aan En dan al die dingetjes in je lijf, het kan van alles betekenen. Ik weet nog hoe killing die onzekerheid is. Hang in there!! En bedankt voor je felicitatie Het is idd heel anders dan vorig jaar en daar ben ik zo dankbaar voor!
Sas, ik hoop zo dat jij ook weer eentje bent die kan zeggen 'ik dacht zeker te weten ongi te worden, maar ik bleek gewoon zwanger'. Dikke knuffel lieverd. Ik hou hoop voor je en duim door! Anne, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Taaltje, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!!! Nyn, Sterre ook jarig geweest? Gefeliciteerd!!! Bright, hoe is het nu met jou? Buikje al iets rustiger? Alex, alweer 11 weken!
Stom genoeg hou ik zelf ook hoop. It aint over till it's over... Maarja... het voelt gewoon niet goed meer.
Mag ik even grommen hier!!! Soms is het zoooo stom om een stiefmoeder te zijn aaaaaarggghhhh Szoon is zooooo laks in alles kan hem wel regelmatig achter het behang plakken!!!! en vandaag is ook zo'n moment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lieve sas, it aint over till its over!! Indeed darling!! Ik hou hoop, ennuh lievesas, liefmama weet heus wel meer dan dat jij zegt oor. Ook als je niet getest hebt.. Dikke knuffel!! En woensdag is zooooo voorbij! Heus! Allemaal, thnx voor felicitaties! ik glim helemaal en roze wolk is er...liefss
Seg Taliaa, jij moet dat vroege testen juist uit mijn hoofd praten :x Titten ook niet meer zo gevoelig, dus voor mij is het inmiddels zo goed als zeker. Zucht, wordt een klotekerst :x:x
Och lieve Sas, wat een verschrikkelijke dagen zijn die laatste wachtdagen toch! UW!!!! Weet je, ik voelde ook niets anders dan anders in de wachtweken. Nou ja, ik had (even goed denken) 5 dagen na tp een enorme buikpijn en kreeg de dagen die erop volgden spetterpoep. Dus ik dacht echt dat dat geen goed teken kon zijn. Want mijn titten die lichtelijk gevoelig waren, werden eigenlijk alleen maar minder gevoelig. Op de buikpijn na voelde ik me eigenlijk niet anders. Moet wel zeggen dat pas later mijn titten alsnog iets gingen groeien (maar wel nagenoeg pijnloos) en ik nu 1 cupmaatje groter heb dan ik voorheen had. Oooh lieverd, ik hoop zo dat jij positief gaat testen!!! Hoeveel dagen na tp werd je de vorige keren ongi? Sil, dikke knuffel voor jou!
@ Sikki, ik ben allebei de keren 10 dagen na tp (13 dagen na punctie) begonnen met lichtbruine afscheiding. Ongi zette pas echt door toen ik stopte met de bollen. Dus woensdag ben ik aan de beurt Ik heb na eisprong en in dit geval na punctie altijd zeer gevoelige en pijnlijke borsten door de aanmaak van progesteron. De utrogestan versterkt dat. Zo'n 2 dagen voordat ik ongi wordt, neemt die gevoeligheid ook af. Voor mij is dat een teken dat mijn progesteron daalt en dat zou juist moeten stijgen als ik zwanger zou zijn. Voor mijn gevoel leef ik alleen nog maar op de progesteron die in de utrogestan zit. Maar jij had dus ook eerst gevoelige titten die richting testdatum ook minder gevoelig waren? Ik knijp me rot in mijn titten op het moment