Qua snaaisels ga ik morgen even kijken wat het gaat worden Lekker op tijd hè! Zal niet uitgebreid worden i.v.m. lange rit en algehele luiheid bij de Sas @ Taaltje, ikke heb tomtom Lenen? @ Nynke, heb vannacht over jou gedroomd hahaha! In de piemeldeet. Was heel gezellig met zn allen, maar jij was heel gemeen tegen mij. Jij was helemaal niet wie ik dacht dat jij was, namelijk liefNyn! Ik weet niet hoe ik erbij kom hoor, want ik weet zeker dat jij niet gemeen bent. Ik weet zeker dat jij de allerliefste dweilerin bent! Fijne reis! @ Jo, jammer dat je er niet bij kan zijn maar dan ben je er gewoon in gedachten zeker bij!
haha, nope, ook in dat opzicht kunnen wij samen in een clubje!! smak! en sorry van inkoppers klinkelkoffiekoffielekkerbakkiekoffie!!! Ik neem mee::::: ehm..... weet ik niet, haha. niks gekoelds, niks bevroren niks vers. dus maar wel iets lekker. ik ga vanavond even ah excelenten! smakkerd Oja, had ik al gezegd dat ik nu weer in dubio werken/ stoppen/plegen zit. heerlijk!! financieel overzicht is in de maak, abo's zijn opgezegd en boodschappen overzicht is bijna klaar, SHOCK!! smak
Jij die zei dat het werken veel beter ging de laatste tijd... haha! Doen wat goed voor jullie voelt lieve schat!
Jeukende tepels geeft dan ineens wel weer hoop. Ik heb ze sinds een paar uurtjes O nee, UWWWW!!! Ik ben bang om weer hoop te krijgen Des te meer pijn doen de tranen.
Och moppie... Hoever na tp zit je en hoeveel na pregnyl en hoeveel na dpo is het omgerekend?? En ja, juist het feit dat werken niet meer zo erg is, maakt dat ik durf te denken aan stoppen ipv quitten. Jo, jammer zeg Wil iemand even updeeeeetje geven wie er komen, ga ik even fb hyves oefenen Liefs
Wel potverdriepiemels :x....ben ik nou de enige die geen adres van de school heeft ontvangen! Mag ik soms niet komen . Mevrouw Klingel, als u wilt dat ik naar uw troonrede kom luisteren kunt u dan aub uw adres + telefoonnummer pb-en! Over iets meenemen, mag ik overslaan of anders iets lekkers uit pak? Ik HAAT koken, ja echt waar . Maar voor mij hoeven jullie ook niet zoveel mee te nemen hoor, ben niet zo'n grote eter. Een stukje taart met een lekker kopje thee of glaasje cola maakt mij al gelukkig. Moet ik m'n eigen cola meenemen, Klingel????
**inbraak** Lieve babyrinth-meiden, Alvast heel veel plezier tijdens jullie bijzondere date donderdag!! Wat zal het een gekakel zijn. Saskia, ik kan je uit jarenlange ervaring vertellen dat liefNyn ook echt LIEFnyn is! Die droom van jou klinkt meer als een nachtmerrie. Mijn duimen blijven draaien voor je hoor! LIEFnyn, rij voorzichtig en tot volgende week. Joeheee!! *smak* **renneeeeeeehhh**
Lieve Sil, kan het me wel voorstellen dat het MOK is dat je er niet bij kan zijn...ik vind het ook héél erg jammer dat je er niet bent . Als ik iemand zou willen ontmoeten dan ben jij het wel . Dikke smakkerd!!
@ Taliaaa, 9 dagen na tp, 12 dagen na punctie en 14 dagen na pregnyl. Ik zit nu op 12 dagen dpo. Morgen is D-day. Ik verlies altijd bloed 13 dagen na punctie, tenminste de 2 vorige icsi's. Ik schijt in mijn broek van schrik @ Maartje, hihihihi ik kan me ook echt niet voorstellen dat Nynke gemeen zou zijn. Volgens mij kan ze niet eens gemeen zijn @ Silvia, ik baal ook dat jij niet komt @ Emma, leuk dat je ook komt. Voel ik me niet zo allenig een beetje sielig En ik neem waarschijnlijk ook iets mee uit pak of potje. Eigenlijk niks voor mij, ik sta graag in de keuken. Maar ik zoek het even niet, sorry!
dat is heel lief Maar in het echie ben ik een oud grijs mannetje met een anacondacomplex vanwege mijn eigen verschrompelde anaconda en ben ik op zoek naar gillende meiden om zo mijn gebrek aan adrenaline op te krikken...
Krijs!! Sas, spannend en UW ... Ga je donderdag echt testen? En bright ook? Sil, vind het ook jammer! Mok! Emma, Pb! Ennnnn krijsssss ik seg nog so, gewoon iets heel makkelijks prefabs! Iedereen, geen moeite doen! Niet koken seg! T was alleen voor de leuk en grappig en de makkelijk voor mij zodat ikzelf niet 4 dagen in de horeca stress zit, terwijl ik er morg en vrijdag geen tijd voor heb Ik zal de faalangst even wegnemen, ik maak zelf ook niks hoor! Ik sleep alleen dingen in huis van mensen die het beter kunnen maken, bakken, swaffelen, persen, oogsten, alcoholiseren, enzovoort ! Sterker nog, eigenlijk denk ik dat jullie wel allemaal wat gaan maken hehehehehhehehehehhehe Taliaa, jij ook Excellentfan? Yam! Er komt hierachter een dikke AH, nou dan hoeven we nooit meer de straat uit heheh! Megakledingwinkel hier tegenover heeft trouwens hysterische opruiming voor wie nog dure nu niet zo dure dingen nodig heeft Taliaa, werktwijfel. Volgens mij weet jij wat wat je wil. Maar kan het!? Donderdag ook over vergaderen... So nu boerenkool uit vriezer trekken. Florine heeft net wel 42 minuten geslapen en is enorme zwaan klaar aan, mag nog eens naar de Wc seg! Tsssskkkkkkkkk.. Nynlief BON VOYAGE!! Maartje, ja nyn is lief hè! Heeft iedereen mijn piemeladres nu? En gsmwhatsapjes? Taliaa diafragmaaaaa, wie er KOMT? Zorra nyn Loesie bright Alex sas Emma lauw sikki taliaaaaa blijmeis lauw klingel ennnnn ehhhhhhhh wie ik nu vergeet zo een twee drie mag me spanken donderdag!
Sil, mokknuffel voor jou! Jo, jammer dat ik je niet zie! Maar fijn dat het zo goed met je gaat! Nyn, goede reis en sigtig an! Sas, jeukende tepels! Jeeeeh! UWWWWWWWWWWWW! Emma, hier ook zelf gekochte ipv zelfgemaakte lekkernij. Ben helemaal geen keukenprinses en die ene keer in de 10 jaar dat ik iets Indisch maak is pas 5 jaar geleden, dus jullie moeten nog even wachten Klingel, ik zou gaan voor de wezienwelwateroptafelkomt variant! Nog 2 dagen en dan knuffelen!!!!! Enne, ik vind het ook eng! Ben ik net de schrik van Klingel, Blijerd, Loesie en Nyn te boven, begint het hele gesodemieter opnieuw
@Saskia; Nyn kan inderdaad niet anders dan LIEF zijn. En er zijn er meerdere in dit gezellige clubje die dat kunnen beamen. Zie berichtje Klingel bijv.
Klink, geef ff hint, zoet of hartig? Ik heb overigens een heeeeeerlijke taart laatst gemaakt, toch jammer dat ik daar geen tijd voor heb
Sorry, kon het niet laten... net naar de winkel geweest en ik neem mee: een simpele toch maar zelfgemaakte marmercake Als ie lukt... Klingel, testen?? UW!!! Daar kom ik vast niet aan toe. Ga er echt vanuit dat ik morgen bloed zie, maar anders inderdaad donderdagochtend testen. UW!!! Was net tegenover de Fruitkat en heb mezelf kunnen bedwingen Als ik eenmaal testen in huis heb, dan verlies ik mijzelf. Als ik morgen om 13:00 nog geen bloed heb gespot dan gaak naar het durp en gaak testjes kopen en me in proberen te houden tot donderdagochtend. Zit mezelf echt hoop aan te praten. Namelijk minder lage rugpijn, geen ongibuikpijntjes vandaag, maar wel een zeurderig raar gevoel in onderbuik (dus eigenlijk toch gewoon ongipijntjes maar ik noem het gewoon anders ), steekjes in liezen maar die heb ik al dagen en die heb ik ook altijd als ik ongi word dus ik praat mezelf onzin aan. Wel merkte ik net met utro inbrengen dat het behoorlijk vochtig is nog van binnen, das wel gek. Niet utroslijmerig vochtig, maar echt waterig vochtig. Voel ook vanalles lopen en ben ontzettend bang voor elk wc-bezoek. Maar het allerbelangrijkste ontbreekt, gevoelige (.)(.). Daardoor ben ik er zelf eigenlijk stiekem echt van overtuigd dat het mis is. Omdat ze er wel waren, maar sinds gisteren zomaar weg zijn Das altijd voor ongi. Lekker tegenstrijdig verhaal heb ik weer hè Komt, ik wil het zo graag maar ik weet eigenlijk wel beter.
@Sas, dat van wegtrekkende pijnlijke titten is voor mij ook altijd één van de tekenen dat het over is . Bij jou ga ik hopen op wat anders .