Dankjewel schatjes. Ik duim nu heel hard voor liefbright! Er zal morgen toch wel iemand met een positieve test komen seg!
O ja, op hyves en facebook nog even niks laten merken dat deze mislukt is. Mama weet het nog niet, en dat wil ik even zo houden. Al ben ik bang dat ik het morgen echt moet vertellen, omdat ze er dan zeker naar gaat vragen. En ik ga haar geen valse hoop geven natuurlijk.
Sas wat ben je lief. Echt. Respect! Zal nergens iets zeggen Ik heb trouwens saladaschotel,tapenade, bruschetta, worst en toastjes in de tas voor morgen......
Wow Alex! Wat heb jij veel lekkers zeg. Wordt leuk morgen (met vast en zeker een traantje van deze emo-omo-doos!) Sasman gaat vanavond de cake bakken! Was trouwens ook even ondersteboven van de mislukking. Maar staat zelf echt achter een vierde poging. Dus wie weet... En we hebben cryootje nog. Als die goed ontdooit tenminste... Maarja, ook nu geldt weer: it aint over till it's over! Ik klink sterk, maar heb meer gejankt dan poging 1 en 2 bij elkaar. Vraag maar aan Taliaa
A ch lieverd das toch logisch...maar tegelijk klink je ook strijdvaardig. En idd er is nog hoop, er zijn nog kansen. Lief van sasman!
Och en ik jankte mee... Liefsas, dan loop ik weg en bedenk ik me 100 dingen die ik anders had moetenwillen zeggen. Iig... Wat ik bedoelde met het komt goed. Is het komt goed en niet het komt goed. Joe noow? Het komt goed, bij jullie, met jullie, en op welke manier en hoe en waarmee, dat is toekomstmuziek. Numuziek is in mineur, maar toekomstmuziek zal ooit weer major worden! Tot morgen, dat zei ik makkelijk.. Alleen als je wilt... Ik ga vlug weer, tja dat bedoelde ik.. Van tja, weet je, ik sta daar wel mooi met 2 kids en dat voelt stom. Dus.. Tja, dacht ga vlug.. Ik rende niet weg van je verdriet, want dat nam ik mee Smakkkk
Och lieve Taliaa, je hebt helemaal niet de verkeerde dingen gezegd schatje! Het komt ook goed. Wil niet zeggen dat er een bio-saskindje komt, maar het komt echt goed. Met alle vreselijke tegenslagen in mijn nog best wel korte leventje heb ik dat wel geleerd. Zo was 2005, en is nog steeds!, mijn slechtste jaar ever. Toen ging mijn lieve vriendje dood, you know. En zijn laatste woorden waren "alles komt goed, meisje". Toen was hij overigens nog helemaal kerngezond en springerig as always. Hij zei dat omdat ik met veel verdriet en lood in mijn schoenen naar mijn werk moest. 's middags dacht ik: hoe kon je nou zeggen dat alles goed komt, terwijl je er nu niet meer bent" Wat was ik boos en kapot van verdriet! En zie, 6 jaar later is hij een belangrijk deel van mijn leven maar kan ik terugkijken met een fijn gevoel. Niet omdat hij er niet meer is, maar omdat we het fijn hebben gehad en omdat het ook goed is gekomen, ondanks zijn dood. En daar denk ik op dagen als deze heel vaak aan terug. Daar ben ik ook sterker uitgekomen en dat zal met dit weer zo zijn. Hoe dan ook. Dus het is helemaal niet erg dat je dat zei. Ik weet namelijk dat je niet bedoeld: ach het komt wel goed, dat kindje komt er wel, volgende keer is het raak. En tot morgen, ja echt wel! Dat neemt niets of niemand mij af, ook geen klote-omo-test en bloed. Echt niet! Want toen jij weg was bedacht ik mij wat een lieve meiden ik ga ontmoeten! En waar ik al zolang mee schrijf, mee lach, mee scheld, mee duim, mee jank! En dat als ik een breezersletje was geweest had ik jullie niet gekend, want dan schreef ik mee in zinloze topics met: ik heb geen sex gehad, maar wel gepepen tijdens mijn ei, ben ik nou zwanger?? *PROEST* Ik hoop maar dat niemand zich aangesproken voelt. Maar then again, die hebben niks in dit topic te zoeken Net zo goed als dat ik niks in die van hun te zoeken heb En hoe je "ik ga vlug" bedoelde, had ik ook wel door Maar kindjes doen mij echt echt echt geen pijn! En dat je mijn verdriet meenam, dat zag ik wel... Dus schatje, je hebt echt niks verkeerds gezegd of gedaan! Ik vond het fijn dat je er even was! En de chocola was lekker en voelde erg goed En nu benk lekker misselijk. Zou ik zwanger zijn??? Het komt goed met Sas en Sasman, lieverds! Echt!
*huil* Sas, wat een emo-verhaal van overleden vriend . Je hebt inderdaad al veel verdriet mee moeten maken in je jonge leven . Je bent een sterk mens!! Maar lieverd wat had ik toch gehoopt dat juist jij morgen een positest zou hebben. Dat ik gewoon remi zou achterblijven in dit topic en dat jij zwanger zou zijn. Maar helaas, we kunnen elkaar weer een hand geven en samen het pad bewandelen op weg naar een kindje. En we gaan samen nog even stug door, toch?! Dikke knuffel.....
Sas je bent zo sterk!! Ik heb zoveel respect voor je. Ben erg verdrietig erover want je hebt het zo verdient!
Had ik eigenlijk al vertelt dat ik weer mag starten voor een cryo-tp . En nog leuker, LadyZ en ik gaan samen op, allebei op dezelfde dag aangemeld bij het VU . Nu maar hopen dat er voor ons allebei een plekje vrij is voor de teepee! LadyZ, heb jij ook de 29e je 1e FM?
Huil huil huil!!! Sas een hele dikke digi knuffel! Ik zou je zo graag even vast willen pakken en heel hard willen knuffelen. Ongelooflijk kut en oneerlijk! Sterkte lieverd!
Lieve meiden, Nog een laatste gil van mij voordat ik julie morgen allemaal plat ga knuffelen! (Bijna allemaal) Sas...zei gister nog tegen Alex dat ik bij jou een goed gevoel had...k*t dat mijn gevoel ernaast zat! Wat een emoverhaal zeg en wat klink en ben je sterk! Wel pletknuf, omdat je het verdiend!! Smak! Em, oe gezellig met ladyz, hopelijk brengt het iets goeds! Ik heb het schoolwerk afgerond en vandaag crematie gehad van manliefs oom, dus maak me er morgen vanaf met een zelfgekochte quiche en picolini's! Excuus alvast, maar te druk! Ik ga slapen! Wat fijn om te zeggen: tot morgen!! Smak
Lieve schatten mijn foon crasht zojuist.... alle nummers weg en hij laadt niet meer op. Nu in oude foon zonder internet en ook geen whatsapp. Dus jullie kunnen me alleen smsen maar heb geen enkel nummer meer. Kling je leest dit vast nog...sorry als ik dus niet op jou reageer Wil je dit aub ff aan Nyn doorgeven of nyn moet het zelf lezen. En shosh jij dus ook...pbtje met je nummer had ik net gedelete grom. Maar je hebt in ieder geval mijn nummer..... Tot morgen meiden! Enne loes het zij je vergeven...hihi
KRIJS!!!! dit is dus waarom ik met liefde en groot verheugglimglitter het schooltje open gooi! voor zulke lieve mooie meisjes met dito gesprekken! @sas: klote, kut, en meer scheldwoorden ik vind het zo vreselijk ellendig! er was hoop, dingen leken anders, ook na klaverdiamanttekens. en dan toch niet .. nu niet... ik wil je morgen een heel grote knuffel geven. dat is best wel gek want ik ken je niet maar ik ken je wel. dus dat durven we best he? en ik wil zeggen dat ik het fantastisch vind dat je KOMT! ik denk niet dat ik dat zou kunnendurven na zo'n klap. de zin ' dat nemen ze me niet af ' vind ik dan ook een groot compliment voor het bayrinth. ik hoop echt dat je morgen blij zult zijn, ookal zijn er zwangere/mamas/een dreumes. bovenal zijn er liefhebbende meisjes, en meerdere ervan toch wel ' bewijs dat wonderen bestaan ' of in elk geval ' eindelijk/toch nog/onverwacht geluk hebben.. ' ik hoop, ook voor EMMA, dat dat geluk jou ook gegund gaat worden snel!! snellll!! of nou ja, ik teken voor ' dat ' niet voor ' wanneer ' okee er zullen wel traaantjes vloeien denk ik zo. ik waarschuw jullie vast, ik ben echt snel emo de laatste tijd ja, sinds oktober 2010 maar de laatste laatste tijd helemaal. gewoon snel vol van emoois en ook emoeilijks. ik vind dat fijn trouwens, meestal gelukkig komen er meer weekdiertjes. allemaal eigenlijk wel gewoon ,SO! HA! @sas: wat lief en bijzonder van sasmancake! wat vindt hij van de hysterische date? snapt hij het/ons een beetje? @annedore, @sil, @natas, @sabrien, @het restje dat helaas niet kan: JAMMER! but- we hebben nog een hete complete zomerdeet he! so. anyWEE; de mis en place is gemaakt, de bubbelglazen staan de fonkelen, de (alcovrije)bubbels (roze uiteraard) liggen koel. de baquettepiemels zijn nu al erect, de chocoladeyammie's smeken op opgepiemeld te worden! en de slagroombus wil spuiten!! wie KOMT het eerst? ik ben so benieuwd! spannend seg! ik denk de anavondababe? ik ken ongeveer de helft van live piemelen, en nog vind ik t spannend! is er eigenlijk iemand die niemand ooit live heeft beswaffeld? we maken er een emooie kerstglitterorgie van! SWAFFEL op jullie!!!
gil! mijn gsm is zoals je weet nog kwijt, een bepaald iemandje liep ermee rond te kakelen vanmorgen en ik moet m nog zoeken! IEKS! ik vind m vast wel zo, ga nu even lekker douchen en dan inspectieronde door woonkamer. ik zal nyn doorgillen via de Ipad op de Wordfeud! en de Shos ook. jeeemig wat zijn we weer mobiel social media vangnetterig sletterig eigenlijk he! SMAK!
jemig! 17 meelezers en ik zie niemand die morgen komt! stelletje meesnoeperds!! *schuift digi high tea door voor morgen*