Gezellig he Ik ben gister al geweest gister en de 28e weer. Ben nu natuurlijk met die pillen en pleister begonnen en moet iets beter in de gaten gehouden worden. Sas: mok, grom, huil.... Je klinkt zooooooooooooo sterk en ergens snap ik je gevoel ook heel goed. Morgen een irl dikke knuffel! Alex: ik sms je wel even, soooooooooo 2002 Ik heb trouwens, helaas, niet heel veel eetbaars mee.... (wel iets hoor!) Ik was van plan vandaag de hele AH leeg te kopen, maar ben er dus geeneens geweest aangezien mn man een ander idee had voor vandaag Meiden tom tom zit in mn tas, diesel in de tank, wekker gezet.... TOT MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ikke wel, ikke wel! Ik kom wel Sasman heeft de cake met liefde gebakken hoor, en hij is vast erg lekker. Hij snapt de date helemaal, hij weet dat ik ontzettend veel steun aan jullie heb en hij vond het GEWELDIG dat Taliaa een reep chocola had gebracht. Ik ook trouwens, nog steeds.
Tot morgen, ik ga nog ff een wasje in de droger stoppen en dan ook lekker slapen. Sasman en ik hebben elkaar zo kort gezien vandaag, we hebben amper samen getreurd Maar vrijdag op vakantie en dan hebben we de hele week om er samen om te huilen (nou ja... ik huil, hij troost), erover te praten en weer naar de toekomst te kijken.
groentehapje sorry nu weet iedereen dat dat je geheime bijnaam van ons is voor dat jij altijd ' shosjjjj ' zegt als je dronken bent! zoals je morgen zal zijn! sorryyy ik zal je bijnaam hier niet meer noemen! had het er nog met alex over, dat ik juist denk dat ik iedereen ongeveer bij avaternaam zal noemen. echt! in vele gevallen gaat dat goed IK NOEM EEN NYN maar in veul gevallen ook ni haha! ik stel voor dat jullie me klingel noemen, anders raken emma en ik zo in de war! HA! @hapjes: SEG hou es op met dat excupiemelen! maakt niks uit! een laffe boterham met piemelepap is ook prima! en er is genoeg hier, nu al, jullie kunnen een week blijven! SOOOO @taliaa de aaaaahwatlief: wat onwijs lief van chocoverval, vergeten te zeggen net! echt ONWIJS lief en precies wat je nodig hebt, zon actie, soms! SMAK ! en nu snurk! @alex: GSM lag *natuuuurlijk* in een speelgoeddoos waarvan ik niet wist dat ze de deksel eraf en erop kon krijgen dus ik zal even gillen naar nyn en zoraatje dat je niet whatssapperig bent! @rustig: ja heul rustig morgen hier! maar de BO houdt de wacht toch? *ren*
Smakkerd...voor all. Ik was op tijd thuis,maar kreeg een alarm...dus nu eindelijk thuis... Ik sta op tijd op en dan karren naar hooooooge.nooooooorden.... Ik noem nicknames en ik stel voor dat een ieder haar avatar op haar voorhoofd plakt en haar banner op de titten,anders raak ik draadjes kwijt... Kashmieren twinset hangt klaar,ik ga voor mintgeoen morgen.windjack en wandelschoenen ook. Mis ik nog iets?tot mooooooorgggggggggggzaggggtegeeeeen
Proest banner op de tittin Vergeet je je NOORDICKwalkstokjes niet? Ik heb besloten normaal gekleed te gaan. Dan ben ik vaak al overdressed. Ja, ik heb even een van de noemniethoeveelglitterjurkjes aangehad, en dat was best leuk, maar ik wil wel dat jullie binnen durven komen! Nou eigenlijk komt t door Alex, die begon over haar roze glitter jurk, en toen ik zei AANDOEN was ze opeeeeeeeens niet meer bereikbaar en sindsdien is opeeeeeeems zogenaamd haar gsm gecrasht... jaaajaaaaa!
PROEST! Ik zei tegen Sasman ook al dat ik waarschijnlijk iedereen bij haar nickname ga noemen Nou, zoals je ziet... ik ben ook vroeg opgestaan. Ontbijtje al achter de kiezen, plakje cake geproefd (ik wilde even zeker weten dat Sasman jullie niet iets heul vies voor zou zetten haha) en nu klaarmaken, hondje uitlaten en nog even langs de dokter racen voor bloedprikformulier. Geen zin om nog het hele weekend door te bollen, maar om de een of andere reden durf ik dan ook nog steeds niet te stoppen zonder dat dokter dat zegt Ik heb geen hoop meer hoor, maar toch... Bright, ik heb je vast!!!!!!!!!!!! Kom maar snel met goed nieuws
Lieve babyrintinnen! Het is erg vervelend maar de date kan vandaag helaas niet doorgaan hier in da old school! Ik kom één gebaksvorkje tekort!
Pff na een brakke nacht.....en hoewel ik het wel dubbel vind om dit nu te posten na zoveel negatieve testen..... Bekijk bijlage 208837
Bright!!! Eindelijk iemand met goed nieuws na al die negativiteit! Ben echt echt echt blij voor je! GEFELICITEERD! Straks in het echt met een dikke knuffel erbij! Zal beloven niet te huilen Maar als er een klein traantje is, dan is dat niet omdat ik het je niet gun of niet blij voor je ben. Dan weet je dat vast.
Bright! Heb je al bekrijst, maar hier ook nog een grote feliknuffel! En inderdaad, het is dubbel en pijnlijk voor de laatste lieve doolhoferellas... Sas, wat reageer je ongelooflijk warm. Maar huilen mag! Moet. Laat het zo zijn dat deze roze brighttest het startsein is voor de komende pogingen van jullie allemaal! Roze roze! Roze! So! Huiltjeknuf
Lieve Sas, Wat reageer je ontzettend lief en en en en... huil!! Dat traantje begrijp ik best en er mag ook wel meer komen dan 1 traantje. Dikke digiknuf en straks een echte.