klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Marjah: succes met zoeken! Ik hoop dat je de prijs wint!!

    Hier... beetje gemengde gevoelens, en vooral stress om werk:cool:
    Heb me net aangemeld voor volgende poging, dus hoop dat ik door mag.
    Wil alleen even gaan praten over de methode. Ik krijg nl een 6 dagen oude cryo ge-teepeet. Dat is dus ver na mn eisprong. Afgelopen keer woensdag eisprong/ zondag tp. Ik denk dus dat dat te laat is ivm mijn bms. Dat wordt natuurlijk al niet dik en ik denk dat het ook snel afbouwd (valt niet veel dunner te worden:cool:) na mn eisprong en dat dat de reden is dat het niet blijft plakken. Gerodi was natuurlijk een verse tp en ons spontane wonder was ook rond mn eisprong natuurlijk....
     
  2. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    wow 6 dagen oude cryo!
    hoe komen ze op dat protocol? Normaal is toch 4 dagen of zoiets.
    Groot gelijk om eens in discussie te gaan!

    Stress om werk :(. Niet leuk!
    Druk of niet-leuke-dingen-stress?
     
  3. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Geen idee, ze vriezen hier na 5.5 dag in en dan moet ie nog een nacht ontdooien....

    Nou ehhh, ik vlieg normaal, maar ben al begin juni gestopt; toen ivm bult in mn lies. Toen bleek ik zwanger en uiteindelijk 3 maanden gedaan over mn MA. Nu wil ik niet gaan vliegen ivm onze cryo-pogingen. Ben bij de poging van Gerodi ook gestopt, omdat ik van mening ben dat een drukcabine niet echt bevordelijk is:cool: Maar mijn werk had me tot 1 januari gegeven... Ze vinden het een privewens. En 1 januari komt steeds dichterbij.......
     
  4. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ow ja, dat was ook zo ;) (sorry :()
    he gatver! die 1 januari...
    Kan me voorstellen dat dat enige stress oplevert.
    En stress... kun je nou niet echt gebruiken in deze situatie :(
     
  5. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Geeft niet, kan niet alles onthouden he!!!
    Nou ja, we zien wel.... Zal wel een gesprek aangaan met mn leidinggevende... pfft
     
  6. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve lieve schatjes.

    ik zit even achter de appel, terwijl ik met 1 hand in het sop zit waarmee ik de trappen aan het dweilen was NYNKE en met 1 oor letterlijk aan het lijntje wordt gehouden door mijn BEST FRIENDS 4 EFFUR menzis.

    en nu scan ik zo eens even de laatste piemelpagina's hier in t doolhofje en mijn hart wordt gewoonweg WARM!

    van lieve berichtjes, van grappige berichtjes, van adviserende berichtjes, van zware berichtjes en van lichte berichtjes.

    en daarom wilde ik jullie even allemaal een heul grote lieve piemelknuffelpletklingelsmak geven!

    SO!

    dat en daarom en dit en zus en so!

    maar nu weer even verder eerst.

    met ongestelde doos overigens, hoe kan dat nu, ik was er helemaal niet mee bezig met ME ei en ME hond is er ook 100 mee geworden op vakantie!

    :x


    :D
     
  7. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    Oei ladyz... Heftig mbt werk!
    En mbt bmslijmvlies enzo denk ik echt dat je een punt hebt!
     
  8. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sorry geen tijd gehad alles bij te lezen ;), denk wel heeel veel aan jullie!!

    Met ons gaat alles goed!!!!!!! :D
    We mochten pas afgelopen maandag naar huis omdat de glucosewaarden van Emma wat aan de lage kant waren, ze had hierdoor bijvoeding nodig en moest op de neonatologie verblijven. Helaas is de borstvoeding niet op gang gekomen, we hebbben van alles geprobeerd, kolven, aanleggen wel dagen en nachten lang. Maar ik heb er nu vrede mee, ons meisje doet het hartstikke goed op flesvoeding.

    Tot morgen nog kraamzorg, voel me hartstikke goed en het gaat ook hartstikke goed. Emma groeit goed en is een hele tevreden baby. Zal ook nog wat foto's in mijn prive album zetten maar moet effe uitzoeken hoe dat moet.

    Dikke kus Sabrien
     
  9. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hai schatjes!

    Zora, knuffel om stress:(...
    Je hebt al genoeg stress van jezelf en dan krijg je dit er ook nog eens bij...
    Wel goed dat je gaat vragen naar het protocol daar, want denk dat je wel een punt hebt!
    Toch gek dat wij als leken zelf altijd met nieuwe ideeën moeten komen! Knuf!

    Marjah, hai meis! Fijn dat je hier graag komt! En we willen ook dat je hier blijft komen! Want we vinden jou lief!!!!
    Hoe gaat het met je?! Uw?!

    Klingel, wat doe jij met Menzis aan de tel?! Wil je geen hangmat dit jaar van FBTO?! Oh nee, dat had jij alie illegalie al he?!?! GGGRRRR!!!

    Ik zit er trouwens wel over na te denken om nu naar FBTO te gaan. Toch flink goedkoper en misschien ook een wat leuker kraampakket:D Hou nie van bruine aapjes!!!:D:D
    Doe je Nyn de groetjes?!

    Sabrien, YES!!!! Wat goed zeg, wat een topper is Emma!
    En goed dat je voor flesvoeding gegaan bent, want stressen om te weinig bv is zo NIET leuk!!!
    En S.iem is er ook errug groot en sterk mee geworden!!!!
    Ben benieuwd naar foto's van jullie moppie! Zal zo eens kijken of we al vriendinnetjes zijn!

    Oh S.iem wordt wakker!

    Hier gaat het goed! Heb vanmorgen beebje weer via Angelsound kunnen horen! Heerlijk!
    Als het lukt plaats ik straks een buikfoto in mijn album, beetje wazig, maar het was donker buiten, dus felle licht aan en met tel gemaakt...maar hij groeit al flink, sodeju!

    SMAK!!!
     
  10. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Buikfoto staat in mijn album:D
     
  11. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    SO!!!!!
     
  12. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @loesie: mooie buik!!!!

    @zorra: we hadden t er net al over- zou zeker bespreken van zowel bmsv als het late invriezen/TPen.

    enne, ik neem aan dat je er best wel zelf iets over te zeggen mag hebben?

    OK, het is geen dusseldorf alwaar je ' zelf ' even regelt dat je geen ingevroren emmy maar een cryo (florine!) terugwilt, of 3 ipv 2, maareh...

    tis wel JOUW wens en JOUW lijf potjanpiemel!
    :x

    so!

    :)

    @lauw: fijn dat j het nu beter doet, nu hij meer/fv krijgt.
    en wat nyn al zei, ook @sab: je hebt m de beste start gegeven, elke dag BV is super! :)

    hoest nu met huilen, en is nekje nu opgelost??
    en slapen?

    @lauw: kwam net P tegen bij de visboer!
    hij keek wel even extra lang in de wandelwagen hahah!
    ik zag m denken, ga ik nu wel iets zeggen of niet, maar hij deed t niet. mok!

    ach, snap ik ook wel. als hij alle expatienten moet gaan feliciteren met hun beebs!

    alleen, ik had best graag willen vertellen ' hoe ik aan florine ben gekomen ' nadat ik bij hun ben weggevlucht met hun ' we doen nog wel even 23497 jaar IUI '


    ;)

    ;)

    @loesie: haha!
    die hangmat die ligt ergens onuitgepakt op zolder, tsk!
    enne, MENZIS, daar hadden wij net als jullie dat uberdure pakket, niet wetende dat we het niet nodig zouden hebben ;)
    nu willen we nog meer downgraden, we gaan maximale eigen bijdrage doen.

    alleen, eigenlijk waren we vorig jaar overgestapt naar de friesland. alleen, M wilde hun klanten niet ' loslaten ' om over te stappen :$ en zodoende waren we eerst bij beide, en na een paar stevige telefoontjes onzerzijds :D weer alleen bij M verzekerd omdat friesland ons niet meer kon aannemen (maart toen we daar achter kwamen heheh)

    enne, nu kregen we heel bijdehand wel een inschrijving van friesland voor 2012 :(

    kortom, gaat altijd HEUL lekker met de verzekeringen!

    jij wel naar FBTOOOO? ha! ik zou t niet doen! rare lui! :p

    maar je hebt gelijk, die bruine aapjes van menzis zuigen!
    sowieso die kraampakketten als je het mij vraagt. niet dat je dat doet. maar dan geef ik toch vast antwoord! :p

    :D

    SO dat was een interessant stukje he!

    snel verder met huisvrouwen, heb de WCS en badkaams al gedaan en de trappen en en, nu het allerstomstekutste, stofzuigen :x :( :x



    sorry voor oninteressant verhaal heheheh!
    swaffelzwaai!

    OHJA over orgie: niemand moeilijk gaan kokkerellen voor lunch hoor! en NYN mag helemaal niks meenemen, die heeft t al druk genoeg!


    *ren*
     
  13. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Lady Z :D

    Loesie: zwijmel... buikfoto :)

    @geen UW, nog ZEN
     
  14. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *schudt handjes met de zorrahap*

    :D
     
  15. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    Wauwww loesie.
    Joepie sabrien
    Applaus klinkel
    Knijpt in linkerwijsteen van marjah
    Zwaait naar mila
    Gilt naar bright, hoe was echo?
    Knuffel alex
    Vraagt zich dingen af over wenshartverstand en kijit vragend naar nyn. Kan dat echt op 1 lijn komen?

    Zwaait naar allen!
     
  16. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Tuurlijk, we wachten nog wel een maandje.....
     
  17. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ahaaaa, daar zijn jullie :D:D:D

    Even kort door de bocht.

    @ Zorra, KKKKK dat ie weer niet is blijven plakken :(:(
    En ook al stress van werk, bleh!
    Knuf!

    @ Sabrien, haai! Fijn dat ze weer thuis is. En gelukkig heb je er vrede mee dat borstvoeding niet op gang wil komen. Je hebt alles geprobeerd en dan is dit de enige juiste keuze voor jou en voor je meisje.

    @ Loessie, mooi buikje al! Wowie, gaat hard!

    Hier alles goed. Op nog steeds erg veel hoofdpijn na dan, maar komt ook wel weer goed.
    Ben zenuwachtig voor de fm van maandag. Rechts voel ik de laatste 2 dagen vaak, maar links merk ik helemaal niks. En ik lees vanalles bij mijn lieve mede mmm-meisjes over slecht groeiende en weinig follies :( Dus duim, bid en klaver alsjeblieft voor een stuk of 8 follies!!
     
  18. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Foto's staan erop :D.
     
  19. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.467
    1.654
    113
    Brabant
    Zorra, nee.....
     
  20. Bright

    Bright Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Zwaai lieve skatjes,

    @Loesie,
    Mooie foto meis!!! Alweer bijn 14 weken.... pfff wat gaat dat snel.

    @Zorra,
    Dikke knuf voor jou. Ook al had je het verwacht, dan nog is ongi worden k*t

    @Klingel,
    Ik ben da bei, ben de hele dag vrij!! Dus ben op tijd om je school onveilig te maken ;)

    @Marjah,
    Knuf voor jou

    @Sabrien,
    Fijn van weer thuis zijn meis!! En jammer van de BV, maar zoals je zelf al zegt doet Emma het goed op de KV>

    @Sas,
    Ik duimfikbidklaverdiamantaan voor mooi aantal folli's!!!

    @Hier,
    Super leuke dag gehad met Alex en haar lieve kleine meisje. Juweeltje en lief klein meisje hebben heerlijk gespeeld met bijhorend meisjes gegil, hihi. En wij.... wij hebben lekker gekletst ;)

    Echo was goed. BMS mooi dun en er liggen alweer zo'n 18 eitjes op voorraad. Puregon fors omlaag qua eenheden. Vorige keer 150 IE, met als gevolg na 1 week stimuleren al stoppen en punctie met 37 folli's. Deze keer 100 IE. Voelt weinig, maar UMCG zal vast weten wat ze doen. ;)

    Nu snel klaarmaken voor volgende visite.

    SMAKKERDESMAK
     

Deel Deze Pagina