Ik kwam even lezen hoe geslaagd jullie date was. Ja wel lezen in bus en twit dat date was maar geen update, dat kan niet (en ik maar wachten en wachten voor update ) Maar klinkt zeeeeeer geslaagd
SAS! wat een sloerie, die prikheks! :x diamant is gewoon aan hoor, totdat jij vindt dat ie uit mag. (maar dan staat ie nog aan ) ik wens je een heel fijne vakantie! geniet toch een beetje hopelijk. ook van jullie samen. grote lieve knuffel!!!!!! @small: iedereen is nog in shock van de deet! @deet: slagroom vergeten, stiften met glazuur voor piemels tekenen op tompoucen vergeten :x MOK! dat laatste was nu juist zo hilarisch geweest so, inpakken en beetjebijna wegwezen, -2e kerstdagdiner straks! SWAFFEL.
SHIT!!! Weet je wat IK vergeten ben...... Ik kan nl een anaconda vouwen van een servet! Sas: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie, lekker genieten! En dan had die prikheks boekhouder moeten worden Klingel: heb je niet tegen Klingelman gezegt dat ik mijzelf heel goed aan het draaiboek heb gehouden en mn tekst goed geleerd had Maar wel spookie, niet alleen hetzelfde denken, maar ook daadwerkelijk dezelfde uitspraken! Taliaa: ik vond dat je het goed deed met de kat, had verwacht dat je naast het glitterhert op de afzuigkap had gezeten Alex: gelukkig herkende jullie mij whahahahahaha. Je bent echt een leuke vrouw en bijna alweer 12 weken! Bright: hoest met je riem??? Nogmaals super gefeliciteerd en wanneer gaan we weer pastasalade eten Emma: ik vond het echt heel leuk om je te zien, mede VU-bewoner En ik klaver, duim fik heel hard voor jou! (en sas natuurlijk) Lau: ik vind je echt een hele lieve en om MEE te lachen (dus niet om te lachen, niet mee te verwarren!) meid! En die J.!! Geen ouwe snoeperd maar een jonge! Loesie: Waarom ben jij niet blond en groter??? Raar he, dat had ik verwacht....??? Ligt meer aan mij denk ik Jammer dat je als eerste wegmoest.... Nog op tijd?? Sik: met het mooie buikje en lieve cadeautje *huil* (nu voel ik me helemaal schuldig dat ik niks had..... maak het goed op babyshower!) Ik vond het echt heel leuk om je in het echt te zien! Roos: whahahahha die 1 april grap! En volgende keer..... je snapt 'm!!!?? Dan herkent K dr eigen school niet meer ok!!?? Je bent een lekker ding! Nynke: ik heb je niet zien soppen Echt super dat je erbij was helemaal uit la France! Was je nog wel een heel klein ietse pietsie op tijd terug???? Meiden, iedereen een hele fijne kerst! Ik vond het echt super om jullie stuk voor stuk in het echie te zien!
@Taliaa, beetje kunnen slapen vanacht? Waar had Taliaaman last van dat hij zo aan het spoken was? @Klingel, wat een mooie woorden. Je emo-woordjes vond ik niet stom hoor maar juist heel LIEF Emmaman vond het zo bijzonder dat meiden een cadeautje voor je kopen (lees geld uitgeven ) terwijl ze je alleen via internet kennen. Ik vond het ook heel lief om van jou en Sikki die cadeautjes te krijgen. Ik hoop so dat ze Sas, mij en LadyZ geluk gaan brengen! @Hilarische actie terwijl jij weg was: Maar heb je die megapiemel nog niet gevonden dan? Meiden, ik heb zelfs van onze deet gedroomd vanacht, whaha . Kan je nagaan hoeveel indruk jullie op me hebben gemaakt . Baby en kinderpraat vond ik niet erg hoor, van jullie kan ik het hebben, van anderen ook wel hoor .
Ieks, Emma, nachtmerrie? Taliaaaaaaaaaitmijnpoesnooit, had je echt lichamelijke angstreactie van kat? Proest om Zorra, zie Taliaa so op de afZUIGkap zitten Blijmeis :x seg zit jij een beetje de show te stelen met die 1aprilgrap die IK heb uitgehaald bij blijman! Aankomende april doen we er nog een schepje bovenop hè! Taliaa, niet gehad over je werktwijfel! Ach sowieso 367463746 onderwerpen niet bepiemeld, volgende x dan maar! Trouwens ik had t gisteren over de Emmastol hè, die we vergeten waren aan te snijden. Dat ding stond op aanrecht, maar hebben jullie verstopt en of gejat, geef maar toe! Ik hoop t laatste want anders vind ik vast een groene piemelstol ergens op een debiele plek! :x Stelletje slettebakjes! Eerst de gastvrouw uit huis jagen met de nyn en de Alex en dan een beetje de school misbruiken. So ik ga rijden, toedeledokie! Volvolvroemmm..
Gets, nu kijk ik opeens heel anders tegen het woord afzuigkap aan... Nu pas trouwens. Is toch een heel raar woord? Ik zie zon witte hondenlampenkap voor me, en als je dan aan het afzuigen bent dan vangt die bak alle... :x
Iedereen een beetje kunnen slapen vannacht? Emma, gedroomd? Haha was t leuker of enger dan in real life? Sas, wat een naar wijf die prikkerd! Ik had haar een naald in dr reet gedrukt! Pffffrrrrrt! heeeeele fijne vakantie! Geniet er lekker van, jullie hebben het wel verdiend! En wat een lieve woorden worden hier toch weer geschreven! Vind kadootjes van klingel en sikki ook heul lief! Schatten zijn jullie! Ik vond iedereen stuk voor stuk enorm lief leuk schattig gezellig grappig etc.. Zo heb ik in een deuk gelegen om klingelse 1aprilgrap van blijman! Vond ik het jammer dat loes eerder weg moest. Vond ik het prachtigmooi om die roze wolken boven hoofdjes van alex, loes, sikki en bright te zien! De salade van bright was om te smullen trouwens! Kun je me je receptje geven? Kan ik ook eens crea doen in de kitchen! Had ik het liefst emma en sas plat willen knuffelen om verdriet van nog niet vervulde wens.. Heb erg gelachen met ladyz, lekker hysterisch wijf ben je! En liefnyn is ook echt LIEFnyn! En florinemachine vond t ook veel te gezellig met al die gillende meiden volgens mij! Had ook medelijden met taliaaaaaa die angst in dr ogen had toen ze poes in haar ooghoek zag! En vond t jammer dat overige meisjes er niet bij waren, maaaarrr die komen natuurlijk gewoon op vervolgdeet! SMAK voor jullie lieverds!
Whaha ladyz, lees net je berichtje. Sommige menschen noemen je soms niet bij ladyznaam hier maar jij bent nu ook een beetje in de war geloof ik..
Oh help!!!!! Ik zie het! Oh sorry, ik kan het niet meer veranderen..... Duizend maal excuses en als mod bericht weg moet halen.....
Haaaaaaaaaaaaaa meiden, Daar was ik weer!!!!!! Nu ik jullie (bijna) allemaal persoonlijk ken lijkt de band nog hechter geworden!!!! Hier mijn beleving! Kling, lieve kling, je hebt me heeeeeeeeeeel lief opgevangen! In het begin ben ik altijd een beetje de kat uit de (kerst)boom-kijker, maar je stelde me erg om m'n gemak! Was idd wel lekker om als eerste te zijn, dat vind ik beter dan in een histerische menigte te stappen! (zoals blijmeis) Je hebt een geweldig huis en je bent een geweldige gastvrouw en boven alles ben jij zelf geweldig en heb je ook een geweldig kind!!!! Je bent lief, open, meelevend, histerisch, begrijpend, mooi en hartelijk!!! En stiekem heeft niemand het gemerkt, maar toen jij jouw woordje naar sas en em deed heb ik stiekem ook wel een traantje weggepinkt! *pling* Toen kwam Bright... Wow, jou had ik me echt zoooooooooooooooooooo anders voorgesteld! En dan niet qua uiterlijk (zoals iedereen mij, whaha) maar qua doen en laten! Ik dacht, vooral omdat jouw berichten hier niet zo histerisch zijn, dat jij een rustige ingetogen vrouw was! Nou, niks is minder waar! Haha! Een heerlijke wervelwind kwam binnenstormen! Een gezellige wervelwind! En ook een wervelwind waar ik even van stil viel! Omdat ik echt even moest bijkomen van de shock!!! Maar je bent een lieve/blije/indewolkenzwevende spring-in-het-veld! En graag gedaan voor de bollen, hoop dat ze een bijdrage mogen leveren aan het prachtige wonder dat er aan zit te komen! Dan Alex...(goh, noem ik je in het echt Alex, wilde ik hier je echte naam typen!) Jou kende ik natuurlijk al! En het was heerlijk om je weer te zien! Ook zo'n lekker zwevend moedertje!!!! Nyn, bij jou vroeg ik me toch één secondje af wie je was!!!! Vast vanwege je kapsel! haha! Maar je bent idd liefnyn en geselnyn!!!!! En ik vond het super dat je erbij was!!!! Geniet van je dagen hier en straks weer lekker het nieuwe jaar in in LDF!!!! Ladyz, ook zo'n lieve blijerd!!!! En mooie blijerd ook!!!! Heb je te weinig gesproken eigenlijk!!!! Ook helemaal niet gevraagd naar je baanperikelen waar je voor 1 januari uit moet zijn enz!!! Dus dat doen we nog een keer over! Dan Taliaaaaaaaaaa...jij was langer dan ik in gedachten had! En jij bent echt supergrappig!!!!! Heb stiekem regelmatig in een deuk gelegen om je! Je bent een lieverd en ik snap die vragen over hoe je overkomt en zo maar al te goed! Niet dat het nodig is, maar ik heb precies hetzelfde! Soms hou je jezelf teveel op de achtergrond, omdat je bang bent dat je de verkeerder dingen zegt! Maar niet doen hoor, want je bent hilarisch!!!! Sas, echt wijffie, wat heb ik respect voor jou!!!! Ik vond je zo gezellig en zo sterk! Zo fijn ook jou ook ontmoet te hebben!!! En wat had sasman een heerlijke cake gebakken! Eerst staat ie daar een poosje en whoep, weg is ie!!! En nu lekker genieten van je welverdiende vakantie!!!! Lauwtje, ik zat gezellig naast je en wat hebben we gezellig gekletst!!!! Ik vond ons daarin wel een beetje op elkaar lijken! Niet heel druk, maar toch blij aanwezig En ook jij had heerlijke humor en gave schoenen! (die al snel uit waren, dat dan weer wel!) Ennuh, stuur je me nog een keer van die lekkere rolletjes door?! (oublies ofzo?) Jam, jam!!! Emma, over jou heb ik me ook verbaasd! Hier kom je, zoals je ook al zei, wat rustig over en je was in het echt heel gezellig aanwezig!!!! Echt super! En ook supersterk dat je kwam hoor!!!!! We weten echt allemaal precies hoe het voelt en ik hoop dat je ook een beetje steun en troost hebt kunnen vinden! Dan Sik, (ook al echte naam, oeps) jou kende ik natuurlijk ook al, maar nog niet met zoooooooooooooooooooooooo'n mooie zwangere buik!!!!!! Heerlijk je verhalen over de inkopen die nu langzaam gaan gebeuren en je levendige verhalen over de peeskamers van DD en Gent! Ik heb van je genoten!!!! En als laatste Blijmeis, god, wat heb ik gelachen toen je de gang weer opliep! ik zou precies hetzelfde doen met al die histerische kippen in 1 school! We hebben elkaar idd, zoals je zei, te weinig gesproken, maar dat gaan we hopelijk een keer over doen! Wil nog veel meer weten van die sterke vrouw met die mooie jurk en haar mooie zoontjes en haar boshuis!!!! Dat was het volgens mij wel! Ik baalde echt als een stekker dat ik zo vroeg weg moest, zit je eerst alle dingen met je man te regelen dat je wel kunt blijven en dan heb je de auto van je moeder mee die echt terug moet! GROM! Dus de volgende date blijf ik als langste plakken hoor!!!! Was nog wel op tijd ja en 's avonds ook weer kerstmarkt en verjaardag, dus heb wel kunnen slapen vannacht! En S. ook, want die heeft me laten slapen tot 8.00, dus dat was heerlijk! Sil, Annedore, Sabrien,Natas, echt jammer dat jullie er niet bij waren en hopelijk lukt het de volgende date wel! Ik ga even de spulletjes van S. inpakken, we gaan om 15.30 naar mijn schoonouders, dan rij ik door naar de GESLACHTSBEPALING, daar is manlief al, dan blijven we bij schoonouders eten, daarna manlief en ik naar huis en vanavond STAPPEN met vrienden!!!! Geslachtsbepaling doen we omdat gyn wist wat het werd, maar het ons niet heeft laten zien. Vond dat zo jammer en durfde er ook niet goed naar te vragen, dus vandaar dat we nu nog een keer samen gaan kijken!!!! Fijne avond en tot snel! SMAKKKKKK
Liefjes Ik zit een traantje weg te pinken om al dat lieve emoois wat hier staat! Lieve em en sas. Fijn dat jullie het ook fijn hebben gehad. Bewust niet teveel over kind en zwangergepraat. Ik vind jullie beiden zo lief en sterk! Bewondering. Lieve Sas fijne vakantie samen, even bijkomen, even samenzijn. Liefkling je bent zoals je echt bent. Een lief leuk oprecht emooi wijf! Bedankt voor alles!!! Taaltje jij hebt niks om onzeker over te zijn. Ik vond je humor en woordgrappen ook echt geniaal. Enne 10 kilo...waar moeten die er af!?! Zorraatje............jij bent echt een supermooi en ook lekker prettig gestoord wijf! Bedankt voor heentaxien... enne zal je noooooit meer vergeten op fb wil je nog wat hebben voor de benzine eigenlijk? Vergeten te vragen. Loesie je lieve mooie medezwangere. Jammer dat je zo vroeg weer wegmoest....Heeel veel plezier met echo! Jongetje spieken Lieve blijerd, gisteren ook al gezegd..... je straalde een en al energie en kracht uit. Topwijffie!!! Liefnyn........de allerliefste...wat hebben we een onverwacht lange gezellige terugreis gehad.Zo jammer dat je dan niet lang bij Sm hoefde te zijn Zo fijn dat je er was. Geniet nog even lekker met je familie hier in nederland.. LiefSik....wat een heerlijk lekker spontaan leuk wijf ben je...enne dat accent hoorde ik ook heul goed hihi. Je bent echt zoals je bent...no nonsens en lekker relaxed. Je buikje was schitterend. Hopelijk snel lekker veel beweging dr in Enne kom zeker een keer buurten bij je! Liefbright.......mijn gilletje op utrecht centraal was nog half niet zo hard als dat ik blij was.... Je salade was idd heerlijk.... En verder ben jij zelf ook een lekker gek spring in het veld wijffie. Juweeltje heeft t niet van een vreemde....Smak op joe! Lauwtje... ik dacht al dat jij het was toen ik de auto uitstapte maar wist het niet zeker. Maar lieve lauw echt niks om onzeker te zijn. Je bent een leuke lieve gezellige meid.. Lekker gekletst...en mooie schoentjes. Ik zou ze graag aanwillen maar ik kom nog niet eens een meter vooruit haha... Heb ik nu iedereen gehad?? Bedankt lieverds voor een mooie bijzondere supergezellig dagje!!! Ik piemel jullie allemaal!!! Oh taaltje Emdr ik ook gedaan......en het heeft mij vooral geholpen traumatische ervaring niet meer zo traumatisch te laten zijn. Verder gewoon gesprekken gehad met psycholoog. Het heeft me al een stuk minder onzeker laten zijn. Al zal t er nooit helemaal uitgaan.... IEdereen alvast hele fijne dagen... Hier werken met kerst en natuurlijk bij familie met kerst dus zal er niet zoveel zijn
Ha wijffies! Net geslachtsbepaling gehad en zij zei hetzelfde als de gyn! Dus we zweven nu ECHT op de roze of blauwe wolk!!!! Alex, smak! Omdat je zo lief bent!! Liefs
Jeetje, wat was ik er graag bij geweest gisteren. Het klinkt zo bijzonderwarmemotioneelgezellighilarischpiemelig!!!!!! Volgende keer wil ik echt heel graag ook komen. Met Melle ofcourse Beetje lastig alleen dat ik geen rijbewijs heb Nou ja, komt wel goed. Echt heel bijzonder wat ik hier lees over jullie. Hoe jullie over elkaar 'spreken'. Echt mooi..... Ik wens jullie allemaal hele mooie kerstdagen!!!! Voor Sas en Emma zullen ze helaas niet zo mooi zijn als dat ik jullie dat gun en als jullie dat voor jezelf al zo lang hopen Toch hoop ik dat jullie kunnen genieten van de mensen om jullie heen en van de mooie dingen die jullie wel hebben. Al zal het besef van WIE er niet bij is er altijd zijn. En dat mag...Knuffel. De lieve zwanger meisjes wens ik mooie dagen zonder rauw vlees, tiramisu, merlot, pinot, bordeaux, amaretto, tia maria etc. Boeiuh!!! Kan jullie die carpaccio nou schelen, jullie vieren kerst met wonder in buik! En dan diegenen wiens grote wens in vervulling is gegaan. Wat is het mooi he? En wat kan het dubbel zijn. Het grootste geluk ooit in je eigen leven ervaren, maar daardoor juist nog beter beseffen hoe groot het gemis en het verdriet bij de nog wachtende mmmeisjes is. Geniet van jullie gezin en maak er mooie, warme dagen van!
hey lieverds, wat jammer dat ik niet kon op DE date. zo te lezen heel veel gezelligheid / steun / toeverlaat / lol gemist. Hier druk met van alles en ook o.a het werk. vandaag heb manlief de oogjes laten laseren, alles goed gegaan dus nu weer 2 paar heldere kijkers hiero! @sas: dikke knuffel, wat klink je sterk. Heel veel respect hiervoor want wat zal het moeilijk zijn, zeker in deze maand. @bright: yeaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Wat een geweldig glitter glamour nieuws, yeaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!! Wauw!!!!! @em: hoe is het met jou??? Hiero de komende 2 dagen werken en dan lekker weekje vrij samen met mannetje dus lekker genieten met zijn drietjes. Ons mopke heeft trouwens 1ste tandje. En ik ben sooooo trots op haar mooi knal-rose bal in de kerstboom. Iets wat ik iedernne hier zo gun en nu is het echt bij ons. Zo prachtig, soms nog onwerkelijk, wonderlijk, geweldig, fantastisch als ik dan die bal weer zie hangen.... zo, nu snel weer verder!! dikke knuf voor alle lieverds hier.
Lieve lieve meisjes, Te druk geweest de afgelopen dagen om even persoonlijk op iedereen te reageren, maar ik wil jullie toch even snel allemaal een hele fijne, warme en liefdevolle kerst wensen! Dikke kus en knuffel van Sikki
Fijne kerstdagen allemaal, Hopelijk heerlijk genieten van famillie en mensen waar je van houd om je heen