Lieve allemaal. Ik wens jullie hele fijne en mooie kerstdagen. Omringt door familie en vrienden en ik heb mijn diamantAAN en een kaarsje branden voor alle lieve mama's en wens mama's.
Hallo Lieverds Hier druk met familie en ook nog werken.. Maar ook van mij voor iedereen heel veel warmte liefde en fijne dagen met familie. oooo nog even blij doen...mijlpaal vandaag. 12 weken! Joehoe!
Hoi skatjes, Een snelle piemelswaffelsmak van hier!! Ik hoop dat jullie een fijne 1e kerstdag hebben gehad en een mooie 2e kerstdag gaan hebben!! Liefs
Gilletjes! Had voor kerst een heel emooie glitterrrede gekwaakt, maar blijkbaar niet op send gedrukt voor we weg gingen huiltje! Dus dan maar even so nog, Wens iedereen heel liefdevolle en warme en piemelige en glitterende kerstdagen, omringd door jullie loved ones. Kerstkransjessmak van onder de kaal-van-onderen-kerstboom Smak!!!
Van hier ook een hele snelle kerstsmak! Na megaziekte mijnerzijds en dus 2 magere kerstdiners mag ik vanavond (NU!) zelf koken! Ik hoop dat jullie allemaal hele mooie fijne warme gezellig kerstdagen hebben! En anders... Morgen is het weer klaar!
Hier heerlijke dagen gehad! Alleen is zelf koken wel drukdruk, terwijl elize enorm dwars was... Maar... Ik heb heerlijk op mijn roze wolk gezwoven
Even een snelle zwaai en kus. Kerstdagen waren gezellig maar ook confronterend Ben blij dat het weer achter de rug is. Nu nog lekker de rest van de week vrij met z'n tweetjes.
Alle lege wijnflessen op een swaffelende piemelstok! Heeft Sikki naast de vingerplant nu de anacondaplant uitgevonden! Iedereen een fijne kerst gehad? Ik heb besloten om niet meer te eten tot 2015 (het jaartal he Klingel, niet kwart over acht vanavond) Alleen waarom ligt mijn koelkast EN kast nog zo vol.... En Lau hoe ging je kerst op je killerglitterheels??!! Fijna dag allemaal!!
Hallo lieverds iedereen fijne kerst gehad? Volgevroten en al? Hier vandaag weer, zuslief jarig. Gister op werk flinke schrik. Kreeg stomp in mijn buik van agressieve patient. Met gyn overlegd en mocht even op verloskamers langs voor echo. Gelukkig was alles goed. Vanmorgen nekplooimeting gehad. Zag er prima uit. Ze heeft ook rest even gecheckt. Maagje aanwezig, twee niertjes, gevuld blaasje, gesloten buikwand, hersentjes goed ontwikkeld, hartklepjes die functioneerden, vingertjes en teentjes allemaal aanwezig. Helemaal blij dus : D
Dag schatjes! Alex, wat een goed nieuws! Nou ja, niet van agressieve patient maar wel van beebje! Eng zo'n stomp in buik Gelukkig dat alles goed is. Doe jij maar sigtig en rustig an! Klingel, lekker he zo'n object. Ik zag dat jij ook soortgenoten daarvan had staan. Kun je een heuze orgi organiseren! Er zijn hier vast wel liefhebbers Emma, toch blij confronterende kerst achter de rug is. Knuf! Kling, 3e kerstdag! Wil je mijn baas dat dan ook even uitleggen?! Nyn, nog een paar daagjes NL en dan zit het er weer op. Genieten jullie lekker? Taaltje, fijn van roze wolk! Hier ook voor het eerst sinds jaren weer zin in kerst gehad en onbezorgd genoten. Hoe kan de wereld er ineens anders uitzien. *zucht* Voel beebje trouwens ook! Donderdagavond toen ik rustig op de bank zat voelde ik haar ineens bewust. En sindsdien elke dag wel eventjes. Heel zachtjes en heel ver weg, maar ik herken het wel! Donderdag...bijzondere dag... Bijzonder lieve meisjes ontmoet. Ik vond het zo grappig dat ik jullie allemaal wel herkende. Lang leve social media! En alle mooie woorden die hier over iedereen gezegd zijn daar kan ik mij helemaal in vinden en bij aansluiten. Jullie waren allemaal zoals jullie hier ook zijn. Zo bijzonder! Ik vond het echt een heerlijke middag die veels te snel voorbij is gegaan. Klingel, een warmere plek dan bij jou hadden we niet kunnen vinden. Dank je wel! Enne, had ik zo´n enorm tuks accent ineens? Had ik dat de vorige keer minder dan? Het zullen wel de hormonen zijn Komende 3 dagen nog even werken en dan heb ik ook eindelijk vakantie! Met schoonfamilie naar Oostenrijk voor de wintersport. Ik alleen dit jaar niet op de latten, maar er is vast wel een lekker haardje te vinden waar ik mij met een boekje kan neervlijen. Ik ga nog effe an die arbeit! SMAK!
Blijmeis, oei, wat had je dan?? Sikki, heerlijk, GEEN latten voor jou dit jaar, zoooo blij! Allemaal, zo, op naar de jaarwisseling,doen er hier nog mensen aan goede voornemens? Ik wel, maar dat is bekend, haha. Oja, voor de mensen die zich afvroegen waar die kilo's vanaf moesten: als mijn doel bereikt is zal ik een EERLIJKE foto van mezelf van nu posten... Dus.. zonder hoogsluitende jeans, bridgetjones slip en wurghemdje Hoop zo die dingen ooit weer in de kast te gooien, haha Ojaaaa... Ik moet dan wel afscheid nemen van titjes ga ik weer terug naar maat onvindbaar (x2) Liefss, taliaa
Haha klinkel toch.. Mafkees, wil jij mij nog eens zeggen waar jij niet pantys vandaan haalt waar lange stelten inpassen? Die pantys waar jij regelmaig uitpringt of natpiest? En cabaretteefje? Ben ik! Ik ben namelijk toon hermans, was die is heulemaal niet dood! Luister: wat ruiuiuiuist daar in het struiuiuiuiuikgewasssssss... Dus, die rimpelige oude piemel was er zeker bij de date! Het was mij, toontje. En wahhhhh, ik ga 2.1.2012 eens flink de kliko vullen, en niet mezelf! Wahahaha En jij, leuren als in leuren? Woh. Leurze en knal af en toe ergens even neer hoe het gaat? En weekend bijslapen, ik denk dat ik dat ook ga doen... Sikki, tussen soep en erpel in... Wahhhhhh, wtf? Zijn het de speldenprikjes? Woehoeiiiiiii En nu wachen tot sikman haar(!!) kan voelen!! Oei, nog 2% batterij... Dikke doei dus.
Lieve meisjes, Even een hele ego van mij..... Vanmorgen controle gehad, bms is 4,7...... maaaaaaaar er groeien nog maar kleine follies, door pillen en pleister, dus krijgt het nu eindelijk tijd om, i hope so, door te groeien. Vanmiddag is de mama van mn vriendinnetje overleden, huiltje voor haar maar wat een mok om "tijdstip"..... Deze tijd... elk jaar... Ben dus druk deze dagen, maar vergeet jullie niet. KUS
@LadyZ, hoe was fm, werken de pillen en pleisters? @Sikki, echt, voel je je meisje, wauw!! En vrijdag richting de sneeuw, lekker genieten bij de openhaard met een kopje thee en een goed boek. Voor ik het vergeet...heel veel plezier @Klingel, klinkt heerlijk gezellig jullie plannen voor o&n Ben ik nou gek dat ik het raar vind dat zwager en schoonzus hun kinderen naar opa en oma brengen omdat zij liever zonder kinderen o&n vieren
@ladyz, wat erg voor vriendin Wat goed dat bms nu de tijd krijgt om te groeien! Ik zeg: GROEI bms GROEI
lady goed van bms hoop dat het de extra tijd geeft die nodig is sielig voor dinnetje...zo sneu vooral gezien het tijdstip Hier as vrijdag een begrafenis collega 2e kerstdag overleden aan de gevolgen van K... is al de 5e collega in 5 jaar tijd die daaraan overlijd word er een beetje moedeloos van.. al onze collega's halen de pensioengerechtigde leeftijd niet eens omdat ze allemaal die ziekte krijgen... eng hoor..
ach lieve zorraatje vreselijk is het altijd maar juist nu... Hopelijk groeit het bms nu de eitjes nog klein zijn. Knuffel lieverd! Emma nee je bent niet raar. Ik kan me er niks bij voorstellen... Jaaaa Sikki voelt dr meisje....zo mooi! En heerlijk een weekje er tussen uit..werk ze nog even! Klingel mooi plannen voor oud en nieuw.... Enne moet je zeker doen leuren!!! Ach Sil toch ook vreselijk ooooo taaal....ook zonder wurghempjes ben je ook die mooie geweldiggrappige taaltje lieverd! FIjn van je emoooie kerst! Rest van de lieve meisjes een dikke swaffelsmak! hier moe van werk/kerstcombi. Gisteren naar Beekse bergen gewees. Merk dat dat gesjouw mij opbreekt nu, heb echt last van mijn rug en loop als een oude vrouw.
Alex, doe jij eens effe rustig en sigtig an!!! Zorra, nu hopen dat het bms mooi doorgroeit terwijl de follies ook langzaam gaan groeien. Het begin is er nu hopelijk! Emma, wanneer jij eerste FM? Sil, knuf voor weer ellende dichtbij. Hoe is het met jou verder? Toontje, ga jij die kliko maar lekker vullen op 2.1.12! En speldenprikjes zijn nu echt duidelijk doffe boinkjes aan het worden! Klingel, mooie dagboekspinsels weer voor o&n en 2012. Volgens jaar blijven wij hopelijk ook voor het eerst met veel liefde THUIS! Nog effe werken, vanmiddag eerder naar huis, tas inpakken, slapen en dan vakantie!!! SMAK voor alle meisjes!