Ik heb voor de liefhebbers een album gemaakt met foto's van de geboorte van Melle (een selectie ). @Sas: wat klinkt jullie weekje heerlijk relaxed. Bewonderenswaardig dat je je zo goed hebt gehouden tussen al de kinderpraat/activiteiten. Maar zo te horen heeft het jullie idd goed gedaan Jullie komen sterk en vasthoudend over. Ik hoop heel erg dat dit jullie in 2012 jullie langverwachte wonder opbrengt!
Sas jij dapper. Lief mooi meisje! Wat klinkt je week fijn en je klinkt zo dapper. Dat 2012 jullie heel veel moois mag brengen Dikke knuf!
Dank je wel. Maar vanavond ben ik even niet zo sterk. Ik heb me toch een rotavond! Kwam zomaar ineens opzetten na het eten. Dat bedoel ik dus met gevoelens die alle kanten op schieten. Het ene moment ben ik heel positief en ervan overtuigd dat het goed komt, hoe dan ook. En het andere moment zie ik het niet meer zitten en zie ik een heel lang eenzaam kinderloos leven voor me. Gaat wel weer over, maar een fijn gevoel is het niet. Komt nog eens bij dat Sasman op zo'n moment niks goed kan doen en het dus ook niet erg gezellig is in Sashuis op momenten als deze
Ff snel via iphone!! Wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen en voor de mmm-meisjes: ik denk aan jullie en hoop dat in 2012 jullie grootste wens mag uitkomen!!! Dikke kussss Met ons en ons meisje gaat alles superrr, ze slaapt zelfs al sinds 2 weken door, echt heerlijk!! 24:00 uur laatste fles en dan meldt ze zich rond 07:00 uur echt genieten!!! Denk aan jullie allemaal!!!!!
@Sas: dikke knuffel. Je kunt ook niet altijd sterk zijn en dat hoeft ook niet! @Sabrien: wat heerlijk zeg, dat doorslapen! Melle doet dat pas sinds deze week Jullie ook een fijne jaarwisseling! @Melle: wat ie het toch een leuke manneke! Hele gesprekken hebben we samen (lekker in bed) en een lol dat we hebben. Er wordt heel wat afgelachen! Wij sluiten een heel mooi jaar af en zijn daar heel dankbaar voor. Ik wens voor alle mmmeisjes dat ook jullie volgend jaar net zo'n mooi jaar afsluiten. En ik geef jullie nu alvast een knuffel voor het moeilijke moment dat ongetwijfeld ergens vandaag gaat komen. Ik weet nog goed hoe verslagen ik er afgelopen 31 dec bijstond. De 4e jaarwisseling met lege buik en lege armen. Het is gewoon klote. Allemaal een glitterend, klaverend 2012 gewenst vol met piemelpraat, mooie momenten, pasgeboren baby's en meerder roze strepen!!!
Sas, wat fijn om te lezen dat jullie zo'n heerlijke week hebben gehad! En dikke knuffel op gevoelens die heen en weer vliegen.. Sikki, je voelt jullie meisje! Gaaf! Bijzonder he? Geniet ervan, en van je nietskivakantie! Knieperties, lekkerrrr! Annedore, mooie foto's van jullie prachtige ventje! Ladyz, hoop dat bms nu dikker wordt met langzaamgroeiende eitjes, duimmmm! Emma, ook voor jou duimmm ik! Morgen weer fm? Vorig jaar oud en nieuw heb ik tranen met tuiten staan huilen, weer een jaar voorbij, de 4de jaarwisseling zonder beebje of dikke buik. En nu, een jaar later mogen wij het jaar afsluiten met het ons eigen knappe mannetje! Dit jaar vloeien er waarschijnlijk tranen van geluk. Wat een heerlijk gevoel, en wat gun ik iedereen dit zo! Lieve lieverds, ik wil jullie allemaal een spetterend, gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar nieuwjaar wensen! Voor sas en emma hoop ik met heel mijn hart dat jullie grote wens mag uitkomen. Dat jullie volgend jaar met beeb (in buik) het jaar af kunnen sluiten! Knuf! En voor ladyz natuurlijk ook! Verder voor iedereen alle goeds! Smak!
iedereen alvast ene mooi 2012 en dat alle grote dromen mogen uitkomen. Hier op schoot met een klein zielig meisje met een zware oorontsteking dus nu aan de druppels en zetpillen. Iemand nog tips??
Lieverds.... Bedankt voor het afgelopen jaar! Wat hebben we toch veel lief en leed gedeeld. Luv you alle en zou jullie voor geen goud willen missen lieve babyrinthinnen! Ik wens voor de strijdende lieve wensmeisjes dat 2012 brengt waar jullie al zo lang op hopen. Wij zijn er ook in 2012 om jullie stevig vast te houden, te klaverfikbidden. Voor de lieve eindelijk zwangeresik een jaarwisseling met de wetenschap dat je eindelijk volgend jaar mama mag worden. Voor de lieve meisjes die voor een tweede keer mogen ervaren mama te worden. Wat bijzonder he... Voor de eindelijk mama meisjes...wat een bijzondere jaarwisseling voor jullie nu. Zo anders als vorig jaar. Zo geweldig mooi bijzonder... Voor de lieveopperdweillin die er altijd voor ons is. Je bent nu weer in la france. Hoop dat je het superfijn hebt gehad in nl en dat je vanavond in je eigen mooie huisje een geweldige jaarwisseling hebt Voor de al wat langer mama zijnde maar toch zo bijzonder nog steeds nu weer een jaarwisseling als mama...heel veel liefs en alle goeds voor het nieuwe jaar. Weer een jaar genieten van al het moois wat moederschap brengt! Lieve schatten jullie zijn stuk voor stuk allemaal kanjers! Ik piemel van jullie!
Mooi Alex, ik krijg er traantjes van! Ik kan jullie ook voor geen goud missen en jullie zijn stuk voor stuk bijzondere en lieve meiden!
Wat een mooie en lieve woorden weer *huiltje* @sas, leuk dat je er weer bent! Weekje weg was dus geslaagd, mooi so. Knuffel op wisselende gevoelens. Meisjes, ondanks het verdriet en nog steeds met lege handen en buik, kijk ik toch terug op een mooi jaar. Onze dierbaren zijn allemaal gezond, ik heb de liefste man van de wereld met wie ik getrouwd ben dit jaar, en we hebben een prachtige reis gemaakt door zuid-afrika, en zo nog wel meer. Aangezien het in 2011 niet is gelukt, hoop ik dat 2012 ons iets moois gaat geven Lieve meiden, ik wens jullie ook allemaal een mooi 2012, vol liefde en geluk! En voor de wensmama's doe ik om 12 uur een speciale wens, dat jullie grootste wens in 2012 in vervulling mag gaan Dikke kus en knuffels...
Lieverds, hier ook een piemelhetjaaruitbabyrinthanacondasmak! Dat 2012 voor iedereen een heel mooi jaar mag worden, met kindjes..geboortes...en zwangere! Ik duim hier voor iedereen dat de grootste wens uit gaat komen. En wat een mooie woorden allemaal van jullie, stuk voor stuk.. Dat we maar mogen schrijven tot deel 83376267 Meiden een hele dikke kus en tot volgend jaar!!!!!!!!!!!! ps: bms was iets gegroeid en er zat gelukkig weer vocht in dus maandag weer terug..... en maandag de 1e uitvaart van 2012... Hoop dat de rest beter gaat
Inbraak... Niets wat je in de winkel koopt Maar dat wat je stilletjes hoopt Dat wens ik jullie voor 2012 X Uitbraak...
Lieve meiden en meeleefleesters. Ik wens jullie al het goede voor 2012. alle liefde voor 2012 alle wensen die uit mogen komen voor 2012 bovenal wens ik jullie liefde geluk en gezondheid!!' vriendschap en wederzijds respect.
Even snel vanaf de phone. Ik sluit me aan bij de mooie en lieve woorden van Alex en Bereke. 2011 was een bijzonder jaar in vele opzichten. Ik hoop dat 2012 nog veel meer mooie en bijzondere dingen mag gaan brengen. Mijn diamant staat aan en ik wens maar één ding om 00.00 uur.... I LOVE YOU ALL
Ik heb tijdens het afsteken van mijn sterretjes mijn wens voor alle wensmamas uitgesproken. Hopelijk helpt het. Happy new year.
Lieve meiden, nog één keertje dan ...ik wens jullie allemaal een heel GELUKKIG nieuwjaar, vol van liefde, geluk en gezondheid. Een jaar waarin ik hoop dat alle wensen uit mogen komen . Dan nu even ego: Vanochtend, ja vanochtend , 1 januari, om half 10 de 2e fm gehad *gaap* Follikel nu 14 en bms 10. ALS er een plekje voor ons vrij is (hoopbidklaver), dan morgen pregnyl en volgende week zondag teepee. Morgenmiddag hoor ik of het doorgaat *bibber* @Annedore, mooie foto's in je album .
oohhhh emma; wat een fijn nieuws en ik hoop sooo me jullie eme dat dan zondag DE dag zal worden!! Lange genoeg gewacht, weer tijd voor wat actie!! Spannend hoor, hoelaat telefoontje morgen??
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Ik hoop dat 2012 voor alle lieve meiden hier een topjaar wordt! Met veel geluk, liefde en goede gezondheid. @ Emma, spannend weer! Ik zet de diamant aan voor een tp volgende week zondag!