Lieve babyrinthdinnetjes, Op deze eerste dag van het nieuwe jaar, wens ik dat er volgend jaar geen enkel babyrinthmeisje meer is dat nog wensmama is. Ik piemel van jullie! Bekijk bijlage 211224
liefrinth! een heel mooi, piemelig, glitterig en liefdevol en gezond en wensuitkomend 2012 gewenst! dat alle wensen groot en klein uit mogen komen- uit de BUIK hier en daar! ik denk extra aan onze wensmmmama's. knuffel! later meer, nu verder met het hapjesoverschot ophappen SWAFSMAK!
Lieve babyrinth- meisjes, ik hoop zo dat 2012 jullie gaat brengen wat jullie graag willen. Jullie allemaal en sta dan even extra stil bij de nog wensmama's. Jullie zijn allemaal lieve kanjers! Emma, o ik duimmmmmm zo onwijs voor je! Ik heb destijds voor Sikki mijn avatar naar een klavertje veranderd, nu heb ik er een gelukspoppetje geplaatst. Ik hoop onwijs dat deze jou geluk gaat brengen!
Liefjes Gelukkig nieuwjaar! Mijn wensen had ik gister al uitgesproken. @emma de klavers gaan weer aan, de diamant aan en bidden maar. Ik hoop so. Dat jouw 2012 heeeeeel mooi mag beginnen!
Ha lieve meiden, een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liefdevol/gezond en geweldig 2012 gewenst!!!! En dat alle dromen en wensen maar uit mogen komen! Het is jullie allemaal zo gegund! Lieve Emma, wat duim ik met je mee!!!! Potverdorie wat zou dat een mooi begin van het jaar zijn!!!!! Hier een fijn oud&nieuw gehad! S.iem werd om 23.45 wakker, dus die heeft het lekker met ons meegevierd!` Daarna weer geslapen tot 7.20, dus het was weer lekker vroeg Hij gaat zo naar bed, dus ik denk dat ik mezelf ook een lekker avondje op de bank gun, heb ik wel verdiend! Ben nu naar 'hoe overleef ik...' aan het kijken. Het zoontje van mijn collega speelt Abel! (broertje van Rosa) erg leuk! Fijne avond meiden en tot snel! Liefs
Thanks, lieve Emma Lief dat je gekeken hebt. Had het begrepen als je even had overgeslagen. Ik hoopbidklaver met je mee dat er plek is en dat jullie cryo wordt teruggeplaatst om uit te groeien tot jullie eigen kleine manneke of meiske!!
Sodeju, al onderaan pagina 2!!! Annedore, ik ga je foto's bekijken! Ennuh, wij gaan binnenkort ook los voor de Ikeakamer!!!! Leuk leuk leuk!
Lieve meiden, even ego vanaf telefoon. Terugplaatsing zondag is onder voorbehoud, als het rustig is gaan ze ontdooien. Vanavond wel pregnyl spuiten en dan zondagochtend bellen. Afwachten dus maar weer Knuffels... Oh ladyz, hoe staat het er bij jou voor???
Ooo wat killing Emma! Als het rustig is, gaan ze ontdooien... Vind het een beetje onmenselijk eigenlijk. Ik hoop echt dat je zondag een tp hebt!
Gelukkig nieuwjaar lieve allemaal!! Emma, spannend! Ik hoopklaverduim dat teepee doorgaat zondag, moet! Ladyz, wanneer jij weer fm? Smak!
@Emma: ik klaver,fik en diamant me suf. Het moet en zal doorgaan. Verder doe ik het af met een piemelsmak voor iedereen. IK ben vreselijk ziek en ga zo naar bed.
Lieve Emma, ik duimfikbidklaverdiamantaan voor een TP zondag. Tsssk, als het niet te druk is dan gaan ze ontdooien.... Dat weten ze toch wel van tevoren zeg... *mopper* @Nyn en Alex, Beterschap skatjes!!! @rest SMAK
Meiden, *schaam* ik kom jullie ook nog even allemaal een heel erg goed en voorspoedig 2012 wensen... dat al jullie dromen en wensen mogen uitkomen. Bib's en Bub's heel veel J&J champagne en dan op naar een knallend en roze oud en nieuw eind van dit jaar... waarin iedereen hopelijk kan terugkijken op een mooi jaar met veel wondertjes, veel liefde, en veel vriendschappen. ILYA
Van mij ook snelle smak. Griep..voel me alsof ik een driedubbele kater heb. Daarbij kotsmisselijk overgeven en koorts. Ook hier zo t bedje weer in. Vanmiddag hele middag geslapen. Smak!
Haaizwaai!! Zo zeg, nu ff lekker chillen. Afvalstrijd is begonnen. Helaas heerlijke friet op vandaag. Maar dat mag, want ik heb daarna niet gedacht: ah, die zak chips kan er ook wel bij! Emma, jeetje, ik krijg echt moordneigingen van dat zkh van jullie! Maar ik hoop ontzettend met jullie mee!! Smak
Ik wilde gaan slapen maar kon jullie dit toch niet onthouden Zit folder te bladeren waaronder die van de tuinen en waar valt mijn oog op... Penisdeodorant | De Tuinen