klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O MY GOD, Alex!!!!
    Het wordt ook nog eens echt omschreven alsof je het als vervanger van een douche kunt gebruiken "soms heb je geen tijd om uitgebreid te douchen". Of "voor na de seks"

IEUWWWWWWWWWWWWWW, mannen!!! Was jullie piemels!!!

Echt serieus... als Sasman daarmee thuis zou komen dan knap ik meteen af!

Nynke en Alex, beterschap!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Alex!!!
    :D

Zoals je weet heb ik de bank onder gepiest van je whatssapper net, krijs!
    Wat een FANTASTISCHE swaffelgadget!!!!!

Huiltje druppel!
    Die tekst ook! :D met POMPverstuiver, je KOMT goed voor de dag als je bv een borrel hebt :D :D

Snif!

Bedankt voor het lachen hehheh!!

En nu snel je bed verschonen jij ;) en beterschapsmak!

@nyn het is dat je ziek bent anders had je moeten komen dweilen :p
    Beterschap op jou lieverd!

@taliataliban succes met afvalrace! Wat vind je fijn aan support?
    Behalve nu al applaus voor geen chips als toetje?

Enne, ik denk dat ik wel weet waaraan jij je laatst ergerswaffelde laatst. Ook daar struikelde men over de rode draad hè? ;)
    Typical.

@emma! Ik heb diamant NU aan, hele dag al en net zo lang tot TP.
    Eens met Taliaa de afvalliaa, grommmmmm op ziekenhuis! En hulde op jouw beetje geduldmeewerking.

(ik had allang drie andere ziekenhuizen gebeld en of, er in elk geval mee gedreigd, dan is er gegarandeerd 'opeens' nog plek voor je....)

Rest, grote lieve lachtraantjes piemelDEOvolentesmak!

Vanaf iPad dus weer korter dan ik zou willen, later meer, maar zo naar bed: eigeil! :D:p

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Moet je ei bestoven worden kling :D

Whahaha bed is verschoond maar zit met een big smile hier...hahahaha

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Whaaahaha alex! Piemeldeo, welke vieze vent heeft dat verzonnen zeg!

Oh en beterschap!

Nyn, jij ook beterschap!

Taal, goeso van zak chips! Begin is er! Ga zo dooooooorrrr!
    Smak!

Klingel, eigeil? Ist gelukt? :p ben je al swang? Of ben je niet op vakantie?

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    Lau, ik heb een hond genomen! Ja daar kan je ook zwanger van raken zelfs als de hond jou niet neemt ! :D

Ben zwanger, Tuurlijk! ME eisprong is morge en we hebben niet gezoend, want ik had een tampon in, maar ME opa is er ook 100 mee geworden en die dronk ook nooit geen niet altijd breezers!

Oftewel goedemorgen allemaal!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Goedemorgen :D

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb Gent net gebeld voor onze cryo. Omdat dit de eerste poging in Gent was, willen ze dat we eerst een gesprek hebben met prof de S. En er is pas plek op 22 maart :(
    Dus voor de VIA gaat het niet meer lukken. Na het gesprek mag ik de cyclus daarop de cryo terug laten plaatsen. Duurt dus nog wel even.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heh bah Saskia wat een tegenvaller!!!:(
    Gelukkig maakte Brussel tijdens de behandeling al een back up afspraak anders moest ik nu ook tot dan wachten.
    Probeer anders nog eens tussendoor te bellen of er niet iemand heeft afgebeld.
    Heh dat vind ik echt niet leuk om te horen:(
    Dikke knuffel

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Onswondertje, dat zei ze inderdaad ook al dat ik volgende maand eens kon bellen of er iemand was uitgevallen. Maar voor de VIA gaat sowieso niet meer lukken, want dan zouden we volgende menstruatie moeten starten. Dus als dat toch niet meer kan, dan maakt het ook niet uit. Dan liever die cryo na de VIA dan er middenin.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    Liefsas, baluhhhhh. Maar je klinkt ehm, berustend? Vertel!?
    En hoe is het met plannen? Lees allemaal geheimzinnige dingen op fb!?

Klinkkkkk wah, die tampon zit nu in je slokdarm of niet?
    En die opa van jou, vieze vent!
    En ja rodedraad etc.

Allemaal, wahhhhhhh ik waai hier bijna weg, bij jullie ook?

Ladyz, hoe is het? Praat me even bij hoever je nu staat met poging bmslijmvlies en alle dingen! En werkkkkkk.

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    OMG :$.....PROEST....whahahahahahahahaha.

En dan die tekst erbij :$:D. Moet je leuter soms lekker ruiken als je nog een borrel gaat drinken na het werk? Ik weet niet waar de bedenker met zijn/haar neus zit als hij/zij gaat borrelen...IK in ieder geval niet in iemands kruis :D.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nou eigenlijk voel ik me best wel goed. Ik hoop dat het zo blijft. We hebben ontzettend veel gepraat samen. En zoals het nu voelt, stoppen we (voorlopig?) met de mmm. Cryootje laten we wel nog terugplaatsen natuurlijk.
    We zijn er zo klaar mee. Als ik alleen al denk aan een nieuwe poging, krijg ik zo'n ontzettend naar gevoel. Ik ben zo klaar met het leven wat wij nu hebben. Leven van poging naar poging en altijd overal rekening mee houden. Dat ligt misschien aan mezelf, maar ik leef echt om de pogingen heen. Als ik ermee bezig ben, wil ik voor mijn gevoel ook echt alles gedaan hebben wat ik kan doen. Dat betekent al ruim 2 jaar geen saunabezoeken waar wij zo dol op zijn, geen alcohol tijdens de pogingen en Sasman zelfs 3 maanden daarvoor niet, geen dure aankopen want wie weet gaan we wel zo'n megadure poging betalen, geen verre reizen meer maken want misschien ben ik dan wel bezig of zwanger en het is ook zo duur terwijl we dat geld voor een icsi kunnen gebruiken...
    Gek word ik ervan!

We hebben besloten dit jaar weer eens echt te leven. Geen ziekenhuisbezoeken meer, op de cryo na.
    In februari gaan we eindelijk weer eens naar de sauna. En dan begint de VIA waar we allebei heel erg naar uitkijken. In juli gaan we samen 2 weekjes op vakantie en nemen we ons hondje gezellig mee. We blijven dan in NL, waarschijnlijk Friesland en gaan lekker veel wandelen, fietsen en hopelijk is het heerlijk terras- en bbq-weer. En dan... in december waarschijnlijk... gaan we naar Sri Lanka! We gaan eindelijk weer een verre reis maken. Sri Lanka is toevallig ook ons voorkeurenland voor adoptie, dus dat maakt ons extra benieuwd naar dit land.
    Geen zin meer om rekening te houden met nog een poging. Als we volgend jaar ineens wel het gevoel hebben om een poging te doen, dan doen we dat. Zo niet, dan niet. Tegen de omgeving zeggen we definitief te stoppen. Zij weten ook niks van de cryo, op een paar na. We weten niet of we definitief stoppen, maar die kant gaan we wel op in. Kijken of we daar echt rust in kunnen vinden. Ik hoop het! Ik hoop dat knagende gevoel kwijt te raken.
    Tot nu toe voel ik me eigenlijk vooral opgelucht. Dat zal vanzelf weer plaatsmaken voor een knagend gevoel en verdriet. Maar ik ben ervan overtuigd dat als we er vrede mee kunnen hebben en rust kunnen vinden, dat we het verdriet aankunnen en het vanzelf minder heftig wordt.

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Jeetje Sas, is er pas 22 maart een plekje vrij :$. Dat vind ik zelf wel schandalig lang wachten!
    Zoals Taliaa schrijft, klink je berustend. Maar ja, wat kan je ook anders ;).
    In je andere topic las ik al het een en ander over jullie ideeën en plannen voor dit jaar. Ik vind je sterk meis, respect!

@Klingel, even zonder dollen, hihi, ik lees dat je eigeil bent...betekent dit dat jullie voor een 2e gaan??? :):D

@LadyZ, MELDPLICHT, wij willen weten hoe het met je gaat!!

@Sil, vertel eens hoe gaat het met jou lieverd?

@BM, las op fb dat jullie klaar zijn met verhuizen, JOEPIE!

@Alex en Nyn, gaat het al wat beter vandaag?

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    Lieve sas

Ik weet even niet wat ik moet zeggen behalve dat ik zo blij ben dat jjj zegt wat je zegt...
    Relatief blij natuurlijk want ik heb tranen in mijn ogen. Maar je klinkt door alle teleur en verdriet bovenal als een meisje dat veel power haalt uit haar relatie en fantastische plannen die jullie voor dit jaar hebben en gaan waarmaken!
    Ik bewonder echt deze mindset.
    En ik denk dat je en jullie het kunnen en zullen gaan meemaken, dat mooie jaar zonder ' rekening houden met '.
    Het zal veel lucht geven, ookal zullen er soms donkere wolken over drijven...

De houding van ' we zien wel een beetje ' en tegelijkertijd voor de omgeving hetgeen definitief maken geeft volgens mij ook rust. Geen vragen van buiten en binnen mag het juist wel.

Maak die prachtige reis naar dat prachtige land waar vandaan wel eens dat prachtige kindje voor jullie zou kunnen komen.
    Bbq en drink, of zuip, in friesland, met hondje, en met stralende zon.
    Vier de liefde die jullie samen zon goed team maakt.

En wees trots op jezelf, en op elkaar, voor alle moeite tot nu toe en voor het moedige besluit voor komend jaar.
    Ik bewonder echt je houding en je voornemens!

En weet dat je hier magmoet harteluchten als het goed gaat en als het slechter gaat. Doolhof is er voor jou!

Het wiegje dat ik voor je tekende in deel 2 heb ik in een klein verstopt paadje gezet. Het staat er mooi omringd door lieve struiken.
    Struiken waaraan stekeltjes en stekels zitten, maar ook giechelblaadjes groeien.
    ik heb de StekelSmekWorm uitgezet in de struiken en langzaam maar zeker zullen veel stekeltjes worden afgeknaagd of minder scherp gekauwd.

Het paadje is bereikbaar, maar de tijd staat er even stil.
    En wie het vindt en goed bekijkt, zal in de struiken af en toe iets zien schitteren.
    Het zijn de diamantjes die altijd aan blijven staan voor jou.

Knuffel

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #1095 Emma 79, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
    Lieve Sas, ik heb zoveel respect voor jullie twee. Het is zo moeilijk en dus heel sterk dat jullie deze keuze maken.
    Als het gewoon niet meer goed voelt dan is het klaar, in ieder geval voor nu ;).
    Ik ga natuurlijk nog wel hopen op jullie cryootje maar daarnaast ook dat jullie een goed gevoel overhouden aan de VIA.

En dan eind van dit jaar naar Sri Lanka, WAUW! Helemaal omdat dit jullie land van voorkeur is vwb adoptie.

Meis, lieverd, voor nu...ga lekker leven met z'n tweetjes, ga de dingen doen die jullie voorheen niet deden door een naderende behandeling. Kijk naar al het moois en waardevols wat er nu wél in jullie leven is. En de toekomst zal jullie uiteindelijk laten zien op welke manier jullie een kindje in jullie armen zullen sluiten.

Dikke knuffel...

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *huiltje*

Klingel wat mooi geschreven (je hele tekst hoor, maar dit in het bijzonder).
    Ook al is het niet voor mij bedoelt, maar voor onze liefste Sas, ik krijg er een brok van in mijn keel....

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Huiltje Klingel! Jij weet het weer voor elkaar te krijgen. Toch zijn het dit keer geen tranen van heel diep verdriet, maar tranen omdat het zo waar is wat je schrijft en zoals jij het omschreven hebt, voelt het op dit moment ook voor mij.

En Emma ook al zo'n lieve woorden, recht in mijn hart geschreven.

Jullie zijn zo bijzonder allemaal!

ILYA

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    ***breek in***

Mijn koelkast heeft haar buik vol van Ovitrelle (1 stuk), wil iemand 'm "bewaren" in haar koelkast? Houdbaar tot 02-2012

***breek uit***

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Och...lieve Sas...

Wilde er niet naar vragen op fb, maar ik las ik je berichtje: wachten op iets wat er toch niet komt...

Daar schrok ik van...
    Maar als ik hier je verhaal dan lees, dan lees ik dat jullie er echt goed over na hebben gedacht!
    En wat kun je trots op jezelf zijn, dat jullie deze dappere, sterke beslissing hebt genomen...
    Jullie hebben voor jezelf gekozen. Je leven moet niet gaan draaien om de pogingen en als dat gebeurt, dan is het goed om samen na te denken welke kant jullie verder op willen.

Je klinkt sterk en opgelucht met deze beslissing...en ik heb echt diepdiepdiep respect voor jullie...want in de mmm stappen is een grote stap, maar (voorlopig) uit de mmm stappen is nog een veel grotere stap...en die hebben jullie genomen.

Op naar de VIA en uitkijken naar die heerlijke reisjes die jullie te wachten staan! Genieten van elkaar, het leven en de leuke dingen die nog komen gaan.
    Super dat jullie naar het voorkeursland voor een kindje gaan, dat maakt het toch weer net even iets specialer!

Ik hoop dat je die rust houdt en mocht er een klap komen, dan altijd hier aankloppen he!
    Wij zijn er voor!

Liefs

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    Sas lieve sas, sterke sas, moedige sas, gezellige sas, zoveel en steeds meer recect.
    Toch geen woorden, maar wel aanmoediging! Jullie komen "er" wel, en het komt goed! Al weet je nu misschien nog niet waar "er" is en wat "goed" is!
    Dikke smakkerd!

Deel Deze Pagina