klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    Lieve sil, je bent een supermama!!
    Als je tips wilt mbt laten huilen en je eigen gevoel, dan hoor ik het wel!
    Hier ruime ervaring namelijk;) alleen met jongere kids...
    En ik weet hoe het is. Het sloopt.
    Maar hier gold: ze sliepen niet zonder te huilen... Altijd zichzelf in slaap huilen, altijd en overal. Wat heb ik een commentaar gehad...
    Maar ze hadden het nodig..
    Wat ik, vooral op mijn vorige werk, heb geleerd: kies een strategie waar jullie je in kunnen vinden en wat je vol kunt houden en wat aansluit bij je moeder gevoel!!
    En als je twijfelt kun je mis. Hulp vragen via cb? Iemand die in de thuissituatie mee komt kijken? Als elize met 14 maanden zich nog zo gedraagt krijgen wij dat aanbod ook weer;)

Sterkte hoor meid! En niemandniemandniemand hier die jou veroordeelt! Je bent een supermammmmmmmaaaaaa!!

Liefss, taliaa

Sik, zwaai terug!!

Willen de piemelina's die mijn foonnummer hebben sinds deet, zich even melden op whatsapp?.:) ik heb jullie nummers namelijk niet:) muts...

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Taliaa knuffel lieverd :D

heb je foonnummer niet geloof ik..
    whatsapp is ook even weg weet niet of ik het al verteld had hier maar de tweeling hebben mijn foon gesloopt ;)dus gisteren weggebracht om te laten kijken of hij nog te repareren valt moet allemaal eenn officieel rapport van hebben voor de verzekering :(
    hoop we dat hij te repareren valt maar anders gewoon een nieuwe foon gelukkig ;)

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Sil, je hoeft echt geen verantwoording aan mij af te leggen hoor. Ik snap heel goed dat je het op deze manier doet als je alles al hebt geprobeerd. En ik hoop dat het helpt!

Was ook niet verwijtend bedoeld ofzo hoor, ik vroeg het me gewoon even af.

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    :) oeps hoorde een knipoogsmiley achter hoor...;)
    ik vatte het ook niet verwijtend op hoor. maar vond wel dat ik er meer over moest vertellen even. ;)

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sil, ik heb zoveel respect voor jou als moeder! Je bent in mijn ogen een hartstikke goede moeder. Soms zijn deze maatregelen nodig, ook al breekt je moederhart ervan. Ik vind je echt een toppertje!

@ Sikki, goede terugreis en thanks voor de knuffels!

@ Zorra, hoe kan dat toch!! :( Weet je al meer?

Vandaag een lekker dagje gehad in Toverland met mijn ouders, zus en mijn nichtjes. Was hartstikke gezellig!
    Nieuws van Sasmanbroer weten we officieel nog steeds niet. Wel zag ik op de hyves van de zus van Sasman dat zij er ook al geweest is en peettante is. Verder is het eigenlijk al wel gezakt. Ik vind het zo respectloos en asociaal dat het onze energie niet waard is. Ik ga er ook geen woorden over vuil maken. Als ik een kaartje krijg, stuur ik een kaartje terug. Verder niets. Ze bekijken het maar. Ik ga met ze om zoals ze met mij omgaan. Ik denk dat het de beste manier is.

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Sil knuf meis......niet aan je zelf twijfelen echt niet!

Sas alweer wat ben je toch een superkanjersterke babyrinthin!
    respect!
    Knufffff!

Zorraatje nog wat gehoord??

Hier gaat het wel weer beter zolang ik maar crackers eet. Straks wat spaghetti gegeten, gevolg kotsmisselijk en kokhalzen...

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    alexandra kan dat misselijke niet van de zwangerschap komen? dat je extreem misselijk bent dit keer?

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sas: ik ben zo trots op je!! Makkelijk zal het niet zijn maar je lijkt je er dapper doorheen te slaan.
    Echt respectloos dat jullie nog niets gehoord hebben.:x Van je familie moet je het hebben.;)

@LadyZ: nu weer vocht?? Verdorie het zal ook eens gewoon gewoon gaan seg.:x Waarneer hoor je meer?

@Emma: ik duim,fik,klaver en diamant me suf. Het moet en sal goedkomen zondag!!

@Taliaa: ik is super trots op u!!

@Sil: hoest met telefoon?? Succes weer vannacht.

@Alex: dat klinkt niet meer als de griep. Is het idd niet zwangerschaps gerelateerd??:(

@All: dikke pletknuff van mij. Nog steeds brak. Koorts,hoofdpijn,spierpijn en vooral doodmoe. Bah, ben er zat van seg.

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve allemaaltjes...

Mijn oprechte excuses dat ik jullie pas op 4 januari een heel gelukkig 2012 kom wensen! :) Heb ik jullie dat zomaar 4 dagen van dit jaar ontnomen... ;)

Maar goed, laatste staartje verhuizing slash vakantie. Vandaag overdracht dus rust in de tent.

Maar.. Liefies! Ik wens jullie alles voor het nieuwe jaar! Geluk, gezondheid, liefde, gezelligheid, baby's, positieve testen, een fijne relatie, blije en gezonde kindjes en veel meer van dat al!
    Op een prachtig 2012!

SMAKKKK!!! (in het bijzonder voor Sas en Sil en Emma en LadyZ en alle andere sippe meisjes!)

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, jeetje wat respectloos van zwager en schoonzus :x:(. Iedereen in de familie is al langs geweest en zet dit breeduit op Hyves en jullie horen he-le-maal niks??!! Echt BELACHELIJK!

Heel goed hoe je ermee omgaat. Ik zou ze lekker in hun sop gaar laten koken en ook geen contact met hun zoeken als zij dat niet richting jullie doen. Ze zijn het niet waard om energie in te stoppen ;).

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer jullie iets horen van sm of zus.

@LadyZ, hoe kan dit nou weer? En dat vocht, hebben ze een idee wat dat veroorzaakt?
    Poehpoeh, het wordt jullie ook niet makkelijk gemaakt :(.
    Wanneer hoor je meer?

11. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaii!!

Sas, heb echt ongelofelijk veel respect voor jullie! Hoop dat jullie lekker kunnen genieten het komend jaar van jullie gave plannen!
    Wat een enorme kaa uu tee actie van zwager en schoonzus om jullie niet in te lichten zeg! :$ wat je zegt, respectloos! Knuf!

Sil, niet twijfelen of je het wel goed doet, want je bent een topmama! Het is hartverscheurend om je kleinje zo te zien, maar echt doorzetten. Hoe moeilijk dat ook is! Dikke knuffeld lieverd. En ik hoop dat ge snel helpt.

Sikki, goede terugreis! Vrijdag echo, yaaayy!

Alex, wat vervelend van zoooo misselijk, bahh! Beterschap!

Nyn, jij ook nog niet de oude? Ook voor jou beterschap!

Ladyz, weet je al wat meer? Knuf voor stom bms!

Bright, wanneer heb je (tussen de drukte door) eigenlijk echo? En hoe voel je je?

Blijerd, ook voor jou al het goeds in 2012! Afscheid genomen van huisje?
    Even slikken?

Emma, ik duimmmm voor tp zondag!

@rest, SMAK!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Dank jullie wel... hier vanacht weer een best goede nacht gehad ;)
    zie ik alles weer in een positiever daglicht (op de storm na dan die buiten raasde vanacht)
    gisteren gedouched met zijn allen daar na papflessen gemaakt daarna uitbuiken met zijn drieen bij mama op de bank...kontje wrijven bij Luuk (vind ie heerlijk) toen slaapzakken aan en naar bed gebracht, extra nachtlampje op de kamer 2 in totaal nu dus en lamp op de overloop aangelaten..en het was stil!!!!
    vanacht 3.25 werd meneer weer wakker dus even troosten speen geven kontje wrijven maar bleef huilen Sanne ook wakker en huilen ondertussen.. ben toen toch maar naar bed gegaan en na 5 minuten waren ze weer beide in diepe slaap ;) toen rond half 5 en half 6 weer 2x toen heeft silman hem toegedekt en was het meteen goed en net werden ze alledrie tegelijk wakker om 7.15....dus ik ben al heel erg happy nu... hoop op nog meer verbetering vanacht... maar als het zo blijft voorlopig vind ik het ook best ;)

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dikke, vette verwaarloossmak. Voel me niet zo lekker, dus vandaar.
    En volgende week ook al verwaarloosweek, want dan zijn we lekker een midweekje naar Landal :)

@Sil: zag dat je betere nacht hebt gehad. Superfijn! :)

Trouwens: Melle sliep gisteren na laatste fles (23.00) door tot 7.30 en vandaag tot 8.30 :D (was voorheen tot een uur of 6 en dan sliep ie daarna weer tot uur of 8)

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Annedore, ooo leuk Landal! Daar waren wij dus ook met de kerst, in Vaals.

@ Sil, wat fijn van betere nacht :) Het ziet er naar uit dat jullie techniek begint te werken. Goeso!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Murning!

Sas: nou jaaaaaaa, ik zou ook het kaartje terug sturen, daaaaaaaaaaaag

Anne: heel veel plezier volgende week!

Alex: he jakkie.... gaat het al beter?

Sil: fijn dat het vannacht al ietsje beter ging!

Ik moet zaterdag weer terug, nogmaal bms opmeten en kijken of vocht weg is. Ze snappen ook niet waar het vandaan komt, ze heeft gister een "onehundredandeighty" gemaakt, maar niks te zien....
    BMS is ook nog steeds niet boven de 5.... ze noemde G. gister een medisch wonder die bij hun in de statistieken staat. En ik met mn OHSS, dus we zijn beroemd bij de VU:cool:;)

16. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Sil, fijn van betere nacht! Het is even moeilijk maar uiteindelijk heb je er wel baat bij. Knuf!

Anne, heerlijk dat Melle zo lekker doorslaapt! Geniet van jullie midweekje weg, leuk!

Lady, weird van bms, dat ze niks kunnen vinden. Mok! :( ik hoop op nog zo'n medisch wonder voor jullie. Denk dat jullie dan op "the wall of fame" komen te hangen in VU! :D

Onze J draait al van zn buik naar zn rug! :$ ik moet wel zn armpjes goed onder hem leggen maar dan draait hij zich zo om! Poepie...

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Piemelswaffelsmak vanaf het werk!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    LadyZ, nou ja zeg! Wat raar van bms! En G. een medisch wonder... ja, het begint erop te lijken inderdaad. Nog zo'n medisch wonder voor jullie dan please!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente

idd ben ik het helemaal mee eens....

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    En ik ook.mag ik wel alvast een handtekening van jullie:) ik spaar medische wonders:):)

Annedore, woehoeo van melle en ook van landal!:)

Lauwtje, whattttttt? Mafkees die j van jullie! Leuk he?:) hoe is het verder? Wanneer moet je weer geen w.e.r.k.e.n.?

Sillieieie, heb je een beetje hoop voor komende nacht?

Bright, getver! Hoepelop! ;)
    Oe is het? Wanneer eerste echoooobibberrrr?

Blijmeis, he he... Eindelijk kan mijn nieuwe jaar beginnen, ik hield al vanaf 1/1/12 0:00 mijn adem in, want mijn nieuwe jaar is niet compleet zondet jouw gelukswensingen!!
    :)
    Maar mopsel, jij hetzelfde! Ik proost op gezondheid en op liefde! En dat alles in jullie nieuwe huisssss!!
    Hoe staat het daarmee eigenlijk? En met je werk? Je draai gevonden??

Alex, ja juist, kan het niet van zwangerschap zijn? Smak hoor!

Sikkiiiii, lekker n de sneeuw! Heb je heerlijk haardvuurboekjessapjeshuiltjes gehad?? :)

Loesieieie, over nietklaagmodus aan,. Maar vraag het niet voor niks. En pijn is pijn, hoe groot het wonderinbuik ook is! Smakkerd!!

Allemaal, typen op aaipet is niet echt een van mijn talenten, dus toedels!

Maar, had ik al verteld dat ik was wezen sporten? Wahhh ben nog half dood...:)

Liefss, taliaa

Deel Deze Pagina