klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

    Bright Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    SWAFFELIJST

    Bekijk bijlage 201706

    25.11.2011 Millaman diepvries vullen :p
    26.11.2011 Bright start Puregon
    27.11.2011 Emma 1e FM voor cryo-tp
    28.11.2011 Saskia 1e FM voor icsi 3
    28.11.2011 Milla 1e FM voor IVF 3
    02.12.2011 Bright 1e FM
    16.12.2011 Sikki pretecho+geslachtsbepaling bij dr Papa
    22.12.2011 kerstglitterschoolORGIEdate
    06.01.2012 Sikki 20 weken GUO
    maart 2012 complete-roze-baby-shower!!:D
     
  2. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    SWAFFELIJST

    Bekijk bijlage 201706

    25.11.2011 Millaman diepvries vullen :p
    26.11.2011 Bright start Puregon
    27.11.2011 Emma 1e FM voor cryo-tp
    28.11.2011 Saskia 1e FM voor icsi 3
    28.11.2011 Milla 1e FM voor IVF 3
    02.12.2011 Bright 1e FM
    07.12.2011 Loesie 15 wekenecho
    07.12.2011 Loesie controle vk
    07.12.2011 Loesie jarig:D
    16.12.2011 Sikki pretecho+geslachtsbepaling bij dr Papa
    22.12.2011 kerstglitterschoolORGIEdate
    06.01.2012 Sikki 20 weken GUO
    maart 2012 complete-roze-baby-shower!!:D
     
  3. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ah, gadverdarrie, heb geen zin nu om die foto op te slaan en er weer bij te plakken, dus laat het even zo!

    Bright, ik ga voor een volle eierdoos, maar niet te voel!
    Leuk dat je gedeet hebt vandaag! Lieve meid he, die Alex! En haar mooie dochtertje!!!!

    Zorra, knuf voor jou! had even gemist dat je ongesteld was geworden! :(...Smak!

    Ik ga...gtst kijken en daar tvoh!!!

    SMAK
     
  4. Leonie27

    Leonie27 VIP lid

    1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    *breekt ff in*

    @Zorra, dat is toch neem ik aan geen serieuze opmerking dat jullie weer maand moeten wachtenn toch?
    Ze zijn toch niet helemaal gek geworden daar?

    *breekt weer uit*
     
  5. blijmeisje

    blijmeisje Fanatiek lid

    16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik wou net ook even invliegen:

    LadyZ bedoel je nou serieus....... :( :x :( Nee toch?
    Dan zou ik zeggen: la kling belt wel even.. Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt!?!? :x

    Knuffel lieverd!!


    Leonie: Jij ook gefeliciteerd he! :)

    Rest: ik maak me er even af met een grote knuffel!

    Lauw: ik was je laatste vergeten terwijl ik je juist wou zeggen (en nu ook tegen sabrien en Anndore) dat ik weet hoe moeilijk het is om de bv te laten gaan, maar je moet echt kiezen voor het beste voor jullie kindjes (en jezelf!!) en als dat fv is dan is dat prima!!!! Niet te streng zijn voor jezelf. Een kind met honger is veel zieliger! KNUF!
     
  6. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Lieve zora wat vreselijk dat ze je weer laten wachten.. Je zou ze toch wat doen.. Alsof het allemaal al niet lang genoeg duurt :( En over dat je wat zou moeten zeggen.. Tja.. Ik weet hoe dat gaat. Dat wil je wel maar op een of andere manier wordt je soms toch weer overbluft en soms weet je ook dat het toch geen nut zal hebben. Zoals ik ervaarde bij mijn ziekenhuis.. Hoop echt dat je snel aan de beurt bent!! En je werk.. Tja het valt bijna in het niet met dit maar aan de andere kant is het zo belangrijk. Hoop dat jullie eruit komen samen!

    Hier: nou het had wat voeten in de aarde, de plaatselijke AH is gebeld of ze nog wat extra vriesruimte over hadden. Maar het is gelukt.. Millaman heeft zijn zaad ingeleverd :D
     
  7. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    *proest* Milla vriesruimte afgehuurd lol!!!!

    dames ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo trots op mijn zoontje he wauw filmpje op facebook!!!!!
     
  8. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @LadyZ....*zucht*.....






    @Alex, meis gefeliciteerd met kloppend hartje :).
    Wat een onwijs leukelieveschattige reactie van je meisje die grote zus gaat worden!

    @Mila, was het zoveel dat er extra vriesruimte gezocht moest worden :D:p.
     
  9. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Bright: was het gezellig vandaag met Alex en haar mooie meisje?:D *edit* ja dus.;)
    Hier gaat het goed. Wat ups en dows qua gevoel/verstand.;)

    Fijn van mooie echo. 18 is een mooi aantal toch? Ik duim voor geen overstimulatie en een moi resultaat.

    @Alex: wat het gezellig met Bright en haar mooie meisje??:p

    @Marjah: ILYT. En ik duim,fik,klaver en bid nog gewoon stug door.

    @LadyZ: :x een maand wachten?? Zijn ze helemaal gek geworden bij het vu?? Is het te druk of ivm de kerstdagen?? Kom op seg dat kan toch niet??
    Ik hoop dat je gesprek met je leidinggevende een beetje soepel mag verlopen.

    @Klingel: ongi? Dan heb je dus GEEN sex gehad.:p;):D
    En ik bepaal lekker heulemaal self wel of ik wel of niet iets meeneem seg!!:x

    @sabrien: fijn dat jullie thuis zijn en zo genieten. :( zijn wij nog geen vriendjes?? Ga je nu een verzoek sturen.

    @Loesie: mooi buikje hoor. Fijn dat je het hartje toch hebt kunnen vinden. Hoe is het met lijf??

    @Taliaa: o, jee is verstand een spelletje aan het spelen met gevoel??:( Het duurt even en kost veel tranen, maar ja verstand en gevoel kunnen op lijn komen. Alleen is de lijn van het vertsand dikker dan de lijn van het gevoel. Ik ben even hard van de lijn afgevallen door het bericht van Leonie, maar klim nu weer rustig naar boven.

    @Leonie: en dat heeft NIETS, en dan ook helemaal niets met jou te maken lieverd.

    @Saskia: naast mijn glitterdiamant ligt het klavertje vier. Ik duim,bid en fik dat er een mooi aantal follikels klaar ligt maandag.
    Balen van je hoofdpijn seg.:(

    @Milla: vriezer vol dus.:D Nu op naar een mooi resultaat maandag. Ik duim en klaver gewoon stug door.

    @ALL: pletknuff
     
  10. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @bright: zie nu pas van je echo. 18 eitjes? Dat is veel zeg! Hoe komt dat dat het er zoveel zijn? Hoop dat er in elk geval veel van gaan groeien!! 'Leuk' dat we ongeveer gelijk lopen!
     
  11. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    SWAFFELIJST

    Bekijk bijlage 201706

    26.11.2011 Bright start Puregon
    27.11.2011 Emma 1e FM voor cryo-tp
    28.11.2011 Saskia 1e FM voor icsi 3
    28.11.2011 Milla 1e FM voor IVF 3
    02.12.2011 Bright 1e FM
    16.12.2011 Sikki pretecho+geslachtsbepaling bij dr Papa
    22.12.2011 kerstglitterschoolORGIEdate
    06.01.2012 Sikki 20 weken GUO
    maart 2012 complete-roze-baby-shower!!:D
     
  12. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, nog steeds hoofdpijn, blèh!
    Ik ga duimenfikkenklaveren voor een mooi aantal follikels.
    Knuffel...

    @Nyn, voor jou ook een dikke knuffel!

    @Bright, er ligt al een mooi aantal klaar zeg!
    Hopelijk dit keer geen overstimulatie, maar een mooi aantal follikels, een nog mooier aantal eitjes, en een nog veel mooier aantal embryo's en als afsluiter een allermooist 2e streepje :).

    @Marjah, meis ik duimfikklaver me wezenloos voor je, hoop zo dat jullie wachten en vechten nu eindelijk eens beloond gaat worden, dat MOET!!!

    Lieve wensmama's, ik hoop met heel mijn hart dat onze allergrootste wens snel werkelijkheid mag worden...ik hoop het zo voor ons allemaal lieve meiden....
     
  13. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik ook Emma... Het zal toch een keer onze tijd zijn..?

    Wil eigenlijk ook even dankjewel zeggen tegen jullie.. Jullie zijn zo lief en geven me een welkom gevoel hier. Het steunt mij enorm.. Vind deze poging na de miskraam heel zwaar. En daarom is het heel fijn dat jullie zo meeleven en lieve woordjes hebben als ik ze zo nodig heb. Het doet me erg goed en geeft me ook dat duwtje wat ik nodig had.. Thanks daarvoor lieve meiden..!
     
  14. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Milla, ik had er zo'n 25 klaarliggen. Voordat ik met IVF begon heb ik voor verschillende onderzoeken echo's gehad en ik kreeg steeds te horen dat mijn eierstokken heel erg actief waren. Ik denk dat Bright ook van die lekker actieve eierstokken heeft ;):).
     
  15. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik hoop dat, mijn heel mijn hart, met Emma mee. Jullie hebben genoeg gevochten,gewacht en meegemaakt. Het is nu tijd voor DE grote beloning. Die fel begeerde buikbeeb.
    Ik kan niet anders dan jullie steunen, voor jullie bidden,duimen,klaveren,fikken en diamanten. Maar dat doe ik dan ook met hele mijn hart en ziel. HET MOET EN SAL!!
     
  16. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Zo.. mijn eigen kleine vlindertje vliegt met ons mee... Als dat nog niet helpt... :)
     
  17. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Milla, mooi.....
     
  18. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    SMAKKNUFFELAAIOVERDEBOL voor jullie :)

    En nogmaals bedankt voor de tip van de Difrax fles. We hebben nu de S-flessen met normale kersspeen en hij doet nu altijd zeker een kwartier over de fles en steeds vaker wel 20 minuten :) Nutriton doen we voorlopig nog maar even niet. Gaat zoals het nu gaat best goed :)
     
  19. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Helaas deze keer was het wel een serieuze opmerking.... ingesproken op mijn voicemail. (ze zouden tussen 15 en 16 bellen en belde om 10 voor 15> gemist) Niks over volgende maand en evt voorrang... Gewoon 2x herhalen dat het te druk is....

    Dikke knuf vanaf mijn kant en een heel fijn weekend, hiet druk weekend en hoofdpijn....
     
  20. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    ladyz, ik ben in staat om naar de k*tziekenhuis van jullie te gaan en eens even te "vertellen" wat wij ervan vinden... wat een, nouja, heb er niet eens woorden voor.
    Is er geen ander ziekenhuis mogelijk voor jullie!
     

Deel Deze Pagina